Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 77277 kertaa)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #30 : 23.02.10 - klo:23:30 »
No itse asiassa mulla meni hermo niiden varomiseen ja lopetin käytön. Mulla on huono tapa nyppiä kaikkea irti (kynnet, geelikynnet jne.) joten sorruin usein räpläämään myös ripsiä mikä taisi olla osasyynä että ne alkoi tippumaan vähän liian nopeasti verrattuna alkuun kun vielä jaksoin tehdä pesun. Myös mieltä kaihersi pelko siitä että omat ripset sitten kuitenkin saattaisi harventua jatkuvassa pidennyksien käytössä. En myöskään löytänyt hyvää täysin öljytöntä meikinpoistoainetta jolla olisin saanut UDPP:llä pohjustetut luomivärit ja geelirajaukset helposti pois, joten meikin poistokin oli aika vaivalloista tehdä ns. ripsiystävällisesti. Lisäksi huoltoon meni sen verran aikaa ja rahaa että nyt menen taas omilla nysilläni.

Sinänsä ripset kyllä säilyivät koko ajan hyvänä eikä niitä joutunut kovin paljoa harjailemaankaan, eli eivät menneet epäjärjestykseen ainakaan mulla.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 26.02.10 - klo:11:46 »
Mä otin omani pois, olivat liian hankalat. Ripset olivat koko ajan sotkussa, jos ulkona tuuli vähänkään. Irronneita tai puoliksi irronneita oli vaikea saada pois silmistä, ja ne asettuivat ihanasti poikkiteloin silmää ärsyttämään.

Lisäksi lisäripsiä irtoili toisesta silmästä melko paljon, ja epäsuhta oli hurja. Huomasin myös, että omia ripsiä lähti melkoinen tukku mukana, joten päätin irrotella öljyn avulla loputkin.

Tulos on keväinen sänkipelto. Omat ripset kärsivät melko pahasti, iso osa on katkennut muutaman millin päästä juuresta. Ahneella on paskainen loppu sanotaan.

Onneksi kyseessä on uusiutuva luonnonvara.
1a F ii

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 16.03.10 - klo:12:31 »
Laitatin eilen pidennykset ripsiin ja ainakin vielä tuntuu, että näistä ei taida olla paluuta takaisin nysäripsiin. Ripsien laittaja sanoi, että mulla on aika paljon katkelleita ripsiä. Omat ripseni olivat sen verran suorat ja itsepäiset, että niitä joutui taivuttelemaan paljon ja laittamaan päälle vedenkestävää ripsiväriä. Aika rääkkihän sekin oli ripsilleni.

En nykyään jaksa paljon meikkailla silmiä vaan keskityn huulipuniin, joten muun meikin puhdistus silmistä ei ole kovin ongelmallista. Riippuu nyt siitä kuinka hyvin nämä pysyvät, jäävätkö vakituiseen käyttöön. Ihoni on sen verran rasvoittuva myös luomista, että se saattaa koitua ongelmaksi ja liimaukset eivät pysy niin hyvin. Ensimmäinen huolto on varattu kahden viikon päähän ja harkitsen nyt haluaisinko ripsiä lisää vai pidänkö tällaisesta erotellummasta ripsistöstä.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #33 : 18.03.10 - klo:10:46 »
Syaani, en ymmärrä miten ripsesi näyttävät noin pirun pitkiltä! Tai siis kun on katsellut noita kuvia blogeista ja netistä niin se 13-14 mm näyttää muilla pitkiltä, mutta kuitenkin luonnollisilta ja normaalimman näköisiltä. Ei siis millään pahalla tietenkään, mutta nuo sun ripsesi näyttivät todella pitkiltä, aivan kuin olisivat pidemmät kuin sen 13-14mm. Sulla kyllä näyttää olevan muutenkin isot silmät ja kasvot vaikuttavat siroilta, ehkä se saa aikaan tuon efektin?

Itse olen menossa huomenna ottamaan LashBeLong -pidennykset ja mietityttää vaan se pituus. Ja muutenkin mietityttää, koska laittaja on pieni, yksityinen kosmetologipaikka kaukana isosta kaupungista. Mutta ei saa ajatella pahoja ennen kuin ripset on testattu, voihan olla että tuo on superhyvä! Hintana on 89e joka sisältää huollon 2 viikon sisällä, eli ei kallis.

Edit. Mitäs pituuksia muut ovat ottaneet?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 18.03.10 - klo:11:00 »
Mulla ei ole nyt kuvaa omista ripsistäni, mutta ovat juurikin samat kuin tällä tytöllä. Pituutta on 12mm ja en kyllä tästä pitempiä omaan naamaani ottaisi(vaikka kasvoni eivät pienimmästä päästä olekaan ja silmät on aika isot).

Perskules, kun piti yöllä nähdä unta, että leppäkertut kiipeilee silmissä ja unissani olin tietysti soheltanut muutamat ripset irti. Ens yöksi hommaan kyllä pakkopaidan tai lukitan ranteet jonnekin käsiraudoilla kiinni  >:D

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 19.03.10 - klo:16:16 »
No nyt on sitten ripset päässä. Laitettiin 12mm ja nää on kyllä just hyvät, aika lailla siinä rajalla jo et meneekö luonnottoman näköiseksi. En oikein tiiä vielä mitä näistä ajattelisin, ei tullut ainakaan mitään WAU-reaktiota. Oikee silmä on ihan jees, mutta vasen silmä on vähän sikinsokin. Ripset sojottaa vähän joka suuntaan. Mutta ripsirajalla ei kyllä näy mitään paakkuja, eikä omat ripset erotu, että ihan luonnollisen näköiset.

Omat ripset on tosiaan aivan piikkisuorat ja se taisi liimata ne kokonaan näihin ripsiin kiinni, koska en nää niitä ollenkaan. Mistä syystä sitten nämä ripset myös sojottavat alkumatkan alaspäin ja sen jälkeen kaartuvat päistä ylös. Voisin jossain välissä napsasta kuvan, kun olen vähän tottunut.

Nyt pitäisi sitten ostaa joku öljytön ripsari ja meikinpoistoaine, suosituksia? Kattoo nyt, toivottavasti saisin tuon sekavuuden kuriin. Kauempaa katsottuna nää on kyllä ihan kivat.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 19.03.10 - klo:17:25 »
^ Veikkaisin, että 12 milliä on monille pisin järkevä mitta. Mulle olisi varmasti riittänyt.
1a F ii

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 29.03.10 - klo:12:31 »
Kävin tänään ensimmäisessä ripsihuollossa ja kuulemma ihan normisti ripset olivat pysyneet, vaikka kuvittelin repineeni ja sohineeni niitä kamalasti irti. Mulla ei ennen huoltoa vielä ripset ehtineet alkaa sojottamaan eri suuntiin, mutta voihan se olla että ripsien kasvaessa sitäkin alkaa tapahtumaan.

Nyt kun pidennykset ovat olleet jo pari viikkoa niin ne eivät enää edes tunnu pitkältä ja houkuttaisi ottaa vähän pidemmät. Nopeasti kyllä ripsien pituuteen tottuu eikä enää muistakaan, kuinka lyhyet omat ripset alunperin olivat. :)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 29.03.10 - klo:12:36 »
Mulla sisältyi laiton hintaan huolto viikon päästä laitosta. Siellä laitettiin sitten muutama ripsi lisää niihin kohtiin joihin oli jo kasvanut uutta ripseä. Laittaja sanoi, että mulla näyttää pysyvän tosi hyvin ja suositteli huoltoväliksi 4vk. Nyt näihin on tottunut jo ja en kyllä osaisi olla ilman. :D Nää on aivan ihanat kun arkena ei tarvitse laittaa ripsiväriä lainkaan, ja viime vloppuna kokeilin baariin laittaa ripsaria ja näistä sai ihan megaripset silloin! Pikkasen nuo vasemman silmän ripset harottaa suuntaan jos toiseen, mutta eipä sillä niin väliä. Oon aivan in lööv. ♥

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 19.04.10 - klo:21:57 »
Hihip! Huomenna menen ottamaan ripset. Olin tänään laitattamassa kynsiäni ja parikin asiakasta kävi paikan päällä hoidattamassa omia ripsituuhennoksiään / pidenneyksiään ja heidän silmänsä olivat niin upeat että päätin itsekin rohkaistua kokeilemaan. Tässä paikassa käytetään 9, 12 ja jopa 15 mm. ripsiä. Itse kyllä tyydyn maksimissaan noihin 12 mm. ripsiin ainakin näin alkuun.
Jännittää kyllä kovas. Kestoripset, jotka otin vuosi aikaisemmin olivat aivan kammottavat mutta näiden yksittäin laitettujen ripsien pitäisi olla huomattavasti miellyttävämmät käytössä. Saa kuitenkin nähdä, tulenko huomenna tänne parkumaan.

Edit: Seuraavana päivänä.
 Kävin ottamassa pidennykset ja tykkään näistä. Laitto kutitti hieman silmiä kun laittaja "hipelöi". Pelkäsin silmieni alkavan vuotaa kovasti, mutta ihan pientä kosteuden nousua silmäpintaan tuli muttei haitannut laittoa. Minulle pistettiin 9 mm ja 11 mm. ripsiä ja nämä ovat tuuheat ja sopivan näyttävät minulle. Sain mukaani ripsiharjan, jolla näitä voi oikoa suoraksi. Jos irtaantumisia tulee viikon sisään niin korjailu kuuluu hintaan. Muuten on fiksaus kolmen viikon päästä. Ihanaa kun on silmät päässä koko ajan. Huomenna menen kylpylään ja tuntuu kivalta ajatus etten näytä olmille siellä.
« Viimeksi muokattu: 20.04.10 - klo:12:06 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 26.04.10 - klo:21:27 »
Nämä ovat nyt olleet viikon ja pidän näistä kovasti edelleen. Muutamia ripsiä on irronnut, jostain syystä enemmän vasemmasta silmästä. Itselleni nämä sopivat mainiosti, perusmeikkiini kuuluu ripsarin ohella luomiväri, mineraalipohja, poskipuna ja huulipuna. Nyt ei aamuisin mene aikaa ripsivärin sutimiseen ja ripsien taivutteluun. Omat ripseni ovat todella jäykät ja suorat, mutta nämä pidennykset nostavat ne mukaansa ylöspäin. Omien ripsieni väri on myös todella vaalea ja ne eivät juurikaan näy vaikka olisin laittant niihin kestovärin. Nyt olen aina huoliteltu, ja äärikiireessä riittää pelkkä puuteri meikiksi.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 26.04.10 - klo:23:41 »
Mulla on ollut nyt viisi viikkoa ripset ja huomenna vasta huoltoaika. Ripset näyttää vieläkin ihan hyviltä, tarvitsevat kuitenkin jo hieman ripsaria seurakseen. Ja tappeluakin näiden kanssa on ollut hieman tässä viime viikon aikana, kun tuppaavat jo sojottamaan taas. Mutta silti rakastan näitä. :) Hauska tietää, että pystyn olemaan viisikin viikkoa ilman mitään ongelmia!

Yritän muistaa ottaa huomenna kuvan ennen ja jälkeen huollon ja lisätä niitä tännekin.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #42 : 08.05.10 - klo:21:46 »
minulla oli tänään 2. huoltokerta x-treme lashesiin... eka huolto oli ilmainen  :) tälläkertaa laitetiin lyhyempää ripseä jolloin saatiin tuuheutta... nämä oikeastaan ovat kivemmat kuin aiemmin olleet pidemmät... olen kyllä ihan koukuttunut näihin, en arkena käytä muuta kuin ripsaria ni nyt ei tarvii sitäkään aamuisin sutata. lisäksi ei ripsivärillä vaan saa näin upeita ripsiä  <3 ja kyllä nämä kestävät pientä räpläystäkin...

kosmetologi sanoi minulle että mulla on sen verran vahvat omat ripset ettei haittaa vaikka jatkuvasti näitä pidennyksiä pitäisikin... mutta sellaisille asiakkaille joilla on hennot ripset on hyvä pitää välillä taukoa...

saisivat vielä keksiä sellaset ripset mitkä kestäs vaikka puoli vuotta  :D
« Viimeksi muokattu: 08.05.10 - klo:21:53 kirjoittanut minna »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 23.05.10 - klo:19:55 »
Olen ajatellut ripsien pidennystä häitä ja häämatkaa silmällä pitäen. Muutama asia mietityttää.. eli ovatko ripset parhaimmillaan heti laiton/huollon jälkeen? Eli kannattaisiko varata aika mahdollisimman lähelle hääpäivää? Vai vaativatko ripset paljonkin totuttelua?

Ja entäs sitten jos haluaa palata takaisin omiin ripsiin? Annetaanko vaan kasvaa pois vai pitääkö käydä erikseen poistattamassa?

1bMii, vaalennettu.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 23.05.10 - klo:22:51 »
Laiton jälkeen kannattaa olla 48 tuntia kastelematta ripsiä ja vältellä jopa suihkun vesihöyryä. Ripsiin totuttelussa mulla meni useampi päivä, joten suosittelen laitattamaan ripset 4-5 päivää ennen häitä. Siinä ajassa niitä ei pitäisi irrotakaan yhtään. Kannattaa vaan varmistaa, että laitatat ripset varmasti jollain taitavalla laittajalla, ettet ainakaan saa mitään liimaklöntti sikinsokin ripsiä pilaamaan häitä  :) Aika paljon on huonoja ja kokemattomia pidennysten tekijöitä jopa kalliimmissa paikoissa.