Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 79070 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #45 : 24.05.10 - klo:15:41 »
^ Kiitos vinkistä. Nyt aloin miettimään, että jos ottaisinkin ripset jo kesäkuussa ja sitten heinäkuussa häiden alla kävisi huollossa. Olisi ainakin jo ehtinyt tottua ripsiin ja jos tulos olisikin ihan hirveä niin ehtisi vielä tehdä jotain. Asun Helsingissä eli valinnanvaraa löytyy, toisaalta tänne varmasti mahtuu myös niitä kokemattomampiakin. Täytyypä alkaa tutkimaan ja kyselemään eri paikoista.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 02.06.10 - klo:23:36 »
Mä menen ens viikolla laitattaa ripset  <3 vantaalla on paikka joka kouluttaa pidennyksiä, ja kun menee malliksi, maksaa ripset vaan 40e. Uskallan mennä, kun kyllähän se opettaja siinä ohjaa koko ajan vierellä, ei ne nyt luulis ihan pieleen menevän...  :) Ei malttais odottaa!!!  ;D

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 03.06.10 - klo:10:48 »
Mä menen ens viikolla laitattaa ripset  <3 vantaalla on paikka joka kouluttaa pidennyksiä, ja kun menee malliksi, maksaa ripset vaan 40e. Uskallan mennä, kun kyllähän se opettaja siinä ohjaa koko ajan vierellä, ei ne nyt luulis ihan pieleen menevän...  :) Ei malttais odottaa!!!  ;D

Meetkö CND:lle Rekolaan?
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #48 : 03.06.10 - klo:19:03 »

Meetkö CND:lle Rekolaan?

En vaan Consult Lady korsossa. :)

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 12.06.10 - klo:19:39 »
No nyt on ripset laitettu. Vähän oli pettymys siinä mielessä että kouluksessa he eivät laittaneen "täysiä" ripsiä, vaan hieman harvemmat, mikä oli vähän outoa. Ohjeissa oli sanottu että aikaa pitää varat 2-3 tuntia, kun opiskelijat tietysti hitaampia, mutta meillä aikaa meni 1h40min...

Aluksi oudoksuin näitä, mutta jo seuraavana päivänä olin jo ihan tottunut ja nyt jo ihan lovena  <3 näistä en luovu!  ;D vielä kun saan ne ihan tuuheiksi...

Mietin vaan et menenkö huollattamaan samaan paikkaan, jossa palvelukin oli jotenkin laimeaa ja kylmää, vai menisinkö suosiolla erääseen toiseen paikkaan, johon olin alunperin ajatellut mennä ripsetkin ottamaan...

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 12.06.10 - klo:20:14 »
^ Vähän (okei aika paljon) OT mut ihmettelen miks kaikissa oppilaitoksissa ja koulutuspaikoissa asioidessa saa aina niin jähmeää palvelua. Toisin sanoen en enää mene. Luulis että kauneusalalle valikoituis avoimempia tyyppejä, onko mulla sit vaan huono tuuri et aina löydän ne jäätävät  :-\
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 21.06.10 - klo:13:30 »
Mulla ripset on pysyneet todella hyvin. Huoltoväli on 3 viikkkoa, mutta kuukausi menisi hyvin. Nämä ovat tuuheat, sopivan pitkät ja tuovat silmät esiin. Parasta on että aika harva ensimmäisenä ajattelee mulla olevan pidennykset, moni on kysynyt mitä ripsiväriä käytän nykyään.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 22.06.10 - klo:12:28 »
Mulle laitettiin tänään ripsihuollossa ohuempia ripsiä kuin aikaisemmin ja tykkään kyllä näistä ohuemmista ripsistä enemmän. Ohuemmat ja enemmän toimii nähtävästi mun silmissä paremmin. Ajattelin nyt pidentää huoltovälin kolmeen viikkoon kun aikaisemmin olen käynyt huollossa kerran kahdessa viikossa. Kolmen viikon huoltoväli tulee lisäksi vähän halvemmaksi kuin kahden viikon, sillä muuttivat vasta huoltohintoja.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 22.06.10 - klo:12:53 »
Onko teillä mitä matskua ne ripset? Itselläni ne ovat jotain keinomateriaalia, hieman kovaa ja joustamatonta. Ajattelin vaikka itse ostaa ebayn kautta luonnonkarvaa ( minkkiä tms.) ja ottaa ensi kerralla mukaan huoltoon.
« Viimeksi muokattu: 28.06.10 - klo:23:03 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 22.06.10 - klo:13:33 »
Jotain keinotekoista on nää mun ripset. Näyttävät kyllä oikeilta ripsiltä. Ei edelliset paksummatkaan kovin luonnottomilta näyttäneet. Ainoastaan siltä, että niissä on paksu kerros ripsiväriä. Nyt ripsilisäkkeet on samanpaksuiset kuin omat ripset.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 28.06.10 - klo:17:54 »
Kävin sitten tänään laitattamassa ripset.  Aikatauluhaasteiden vuoksi päädyin menemään työpaikkani läheiseen salonkiin, jossa tehdään X-treme lashes pidennyksiä. Tulos on ihana  :l Pitkät, tuuheat ja ihanasti kaartuvat ripset, mutta silti luonnollisen näköiset. Eivät juurikaan tunnu miltään. Toisessa silmässä välillä tuntuu, että ripset olisi vähän ristissä. Uskaltaakohan näitä vielä paljoa harjailla?

Nyt en vaan millään malttaisi odottaa, että 48 h kuluu ja saa kunnolla meikata ja kokeilla ripsiväriäkin.
Mitä ripsivärejä olette käyttäneet pidennysten kanssa? Käykö mikä vaan vesiliukoinen? En tajunnut kysyä tätä paikan päällä, kun tutkin siellä X-treme lashesin omaa ripsiväriä, mutta jätin kuitenkin ostamatta.

Ensimmäinen huolto kuului hintaan ja se on parin viikon päästä, häitä edeltävällä viikolla. Alkuperäinen ajatukseni oli, että en sitten sen jälkeen enää huollattaisi vaan antaisin kasvaa pois, mutta katsotaan nyt  ;)

1bMii, vaalennettu.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 28.06.10 - klo:23:06 »
Mä olen laittanut ihan tavallista jämäripsaria kaapista. Arkisin käytössä ollut joku Bourjoisin hutiostos ja iltamenoissa halutessasi super va-va- woomia Diorin Iconic. Ripsipidennysten kanssa käy hyvin se halpa ripsari, joka ei tehnyt mitään omille luomuripsille.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 01.07.10 - klo:10:52 »
Eilen pääsin sitten jo ekaa kertaa meikkaamaankin ja ripsirakkaus senkun syvenee  <3 Vähän kyllä hämäsi meikkejä pestessä, että milloin ripsivärit ovat kokonaan lähteneet, kun ei näe värieroa samalla tavalla kuin normaalisti värittömien luomuripsien kanssa. Ja pelotti tietysti, että onnistun räpeltämään ripsiä irti tai saamaan ne solmuun, mutta ei onneksi sattunut mitään vahinkoja.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 28.08.10 - klo:16:50 »
No niin, viimeinkin tästäkin kaupungista löytyy pari tekijää joten mullakin alkaisi olla ajankohtainen hankinta! Vähän vaan mietityttää se kun joku kirjoitti että pitkällä käytöllä tekee pahaa omille ripsille ja mulla on omat ripset aika heikot, irtoaa helposti.

Mitä mieltä olette jotka ootte pidempään käyttäneet, irtoaako omia ripsiä hirveesti? Entä te, jotka ootte poistaneet pidennykset, oliko omat ripset huonommassa kunnossa kuin ennen pidennyksiä?

Pitääkö muuten yleensä värjätä ripset ennen pidennyksiä?

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #59 : 28.08.10 - klo:18:18 »
Itse olen käyttänyt viitisen kuukautta nyt pidennyksiä ja vieläkin oon tyytyväinen. :) Ainoa mitä haluaisin on lisää kaarevuutta, nämä tuppaa olemaan liian suorat, mutta ehkä LashBeLongilta on tulossa kaarevampiakin ripsiä jossain vaiheessa. Kosmetologini sanoi viimeksi huollossa käydessäni, että omia ripsiä pukkaa aivan samaan tahtiin kuin ennenkin. Eli itselläni ripset kasvavat ainakin ihan normaalisti, aina saa laitettua tuuheat ripset kun käy huollossa! :) Tosin siihen vaikuttaa myös se miten itse huollat niitä. Ei kannata mitenkään nyppiä tai hieroa niin ettei ne vahingoitu!