Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 80930 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #60 : 28.08.10 - klo:18:37 »
Mullakaan ei ole vaikuttanut pidennykset mitenkään omien ripsien kasvuun. Samanlaisena ja yhtä tiheänä kasvavat edelleen. Vaihdoin taas takaisin paksumpiin ripsiin kun omatkin räpsyt ovat aika vahvoja. Nyt olen ollut kohta neljä viikkoa ilman huoltoa ja vieläkin ripset näyttävät tuuheilta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 30.08.10 - klo:20:18 »
Mun ripset ovat ihan ennallaan samaten. Viime huollon jälkeen ripsiä irtosi jo viikon jälkeen ropisemalla. Kerroin asiasta laittajalle ja fiksattiin sitten ilmaiseksi. Syynä oli kuulemma ollut huonolaatuinen liima. Muiltakin oli tullut palautetta nopeasta irtoamisesta.

Mä kyllä tykkään näistä ripsistä edelleen kovasti. En voisi olla enää ilman.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 30.08.10 - klo:21:35 »
Täällä on nyt noin kaksi kuukautta ollut ripsien pidennykset ja tykkään kovasti edelleen. Enkä ole huomannut vaikutusta omiin ripsiin ainakaan tässä ajassa. Nyt on vaan ilmestynyt ihan uusi rasite ripsille, kun meille tulleet kissanpennut haluaisivat kovasti puhdistaa niitä öisin.  ::)

Edit. Pitipä muuten mainita kokemus X-treme Lashesin omasta silmämeikinpoistoaineesta. Eli olen ollut siihen ihan tyytyväinen, puhdistaa meikit tehokkaasti, muttei vahingoita ripsiä. Onnistuin kuitenkin sohiaan sitä viime kerralla silmääni ja sitä ilmeisesti meni vähän enemmänkin ja vaikka heti huuhtelin niin aine ehti lähteä leviämään kyynelkanavaa pitkin sillä seurauksella, että sain allergisen reaktion koko kyseisen silmän puoleiseen kasvonosaan.  :-[ Kihelmöintiä ja pientä turtuneisuutta kesti ehkä vartin verran ja sitten katosi. En ole nyt uskaltanut käyttää lainkaan, mutta voi olla että otan vielä kokeiluun ja yritän vain olla varovaisempi, ettei ainetta pääse silmään.
« Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo:21:43 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #63 : 31.08.10 - klo:09:29 »
Eiffe, minkä merkkiset ripset sulla on? Itse mietin kovasti merkin vaihtoa, koska haluaisin kaarevammat ripset. Nämä ovat muuten ihanat, mutta tulevat niin helposti silmän päälle ettei näytä niin luonnolliselta. Esim Mungolife-blogin Annalla on X-treme Lashesit ja ne näyttävät todella kaarevilta ja hienoilta. Tahtoo kans tuommoiset!

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 31.08.10 - klo:11:27 »
^ Mää en itse asiassa tiiä mitä merkkiä nää on  :D. Mulla on keskiviikkona huolto, joten kysäisenpäs sitten.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 31.08.10 - klo:13:05 »
Minullakaan ei ole mitkään merkkiripset. Nyt itse otettuani omat pidennykset olen tullut siihen loppupäätelmään ettei nuo merkkituotteet välttämättä ole sen parempia kuin muutkaan vaan lopputulos riippuu laittajasta ja oman silmän malllista, omista ripsistä ja niiden laadusta. Vähän niinkuin hiustuotteissakin.

Omat ripset ovat tuuheat ja pitkät, mutta hyvin vaaleat ja aika suorat. Nyt näiden ripsien kansa omat vaaleat ripset näyttävät koko ajan meikatuille ja pidennys nostaa ripseä yläviistoon. Jos käytän ripsiväriä niin saan superräpsyt omieni antaessa tuuheutta.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #66 : 01.09.10 - klo:11:41 »
Onkos kukaan kokeillut laittaa itse pidennyksiä ripsiin? Tai niin, että kaveri laittaa? Harkitsin jo tilaamista ebaystä, mutta... ::)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 01.09.10 - klo:12:28 »
^ Ripsien keston ja omien ripsien kunnossa pysymisen kannalta on kyllä varmasti todella tärkeää, että ripset kiinnitetään ammattitaitoisesti. En ainakaan itse uskaltaisi antaa kenenkään kouluttamattoman tehdä ripsien pidennystä. Ja se, että laittaisi ne itselleen kuulostaa kyllä käytännössä ihan mahdottomalta. Että yhden silmän varassa pystyisi erottelemaan yksittäisiä ripsiä ja liimaamaan niihin pidennykset  ??? Vai tarkoitiko kenties tekoripsiä/irtoripsitupsuja?
1bMii, vaalennettu.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #68 : 01.09.10 - klo:12:46 »
Mietin juurikin yksittäisiä ripsä, mutta taidampa luopua ajatuksesta :-[ En siis meinannut niitä itse laitta, vaan nakittaa kaverin siihen hommaan.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 01.09.10 - klo:16:44 »
En minäkään kyllä uskaltaisi alkaa ripsiä laittamaan ilman ammattitaitoa. Tänään just kuuntelin kun joku harjoittelija joutui pyytämään kokeneempaa ripsien pidentäjää apuun kun ripset alkoi vetämään klönttiin kun oli laittanut liimaa liikaa tjsp eikä itse osannut korjata tilannetta. Pelkästään alaripsien teippaaminen vaatii harjoittelua ja on melko vaikeaa jos on herkät silmät tai taipumusta räpsyttelyyn. Multakin on kielletty puhuminen ripsien laiton aikana kun olen räpsyttäjä  :D.

Enhän mää muistanut sitten kysyä näiden ripsien merkkiä, vaikka aikomus oli...

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 01.09.10 - klo:18:34 »
Minäkin suosittelisin ammattilaisen tekemiä. Ihan perus irtoripsissäkin huomaa heti eron kun ne on pro laittanu, ihan jo siitä että ne laittaa ne oikeassa kulmassa, toisin ku amatöörit yleensä  :)

Oon myös huomannut että monilla on aika runsaasti niitä ripsiä laitettu, vähempikin riittäis ellei ole tarkoituksella haluttu överit. Aika hassu efekti kun yläluomesta kasvaa älytön puska ja alaluomesta ei mitään. Ite suosin semmosta luonnollisempaa tyyliä :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #71 : 09.09.10 - klo:22:45 »
muoks. nostelenpa tätä ketjua ylöspäin, jos joku olisi mikkelistä tai muuten vaan tietäisi...

tietääkö kukaan, pitääkö paikkaansa että mikkelissä ei ole yhtän kosmetologia joka laittaisi x-treme lashes-pidennyksiä?  :( olen yrittänyt netissä selata mutten ole löytänyt yhtäkään laittajaa...
« Viimeksi muokattu: 23.09.10 - klo:23:18 kirjoittanut minna »

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #72 : 16.10.10 - klo:03:33 »
Miten ripsipidennykset kestävät vesipesun, saunomisen, uimisen yms? Täytyykö niitä jotenkin varoa normaalissa arjessa?

Kovasti tekisi mieli kokeilla  :D

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 16.10.10 - klo:10:15 »
Saunomista en harrasta kovin usein enkä uimistakaan muuta kuin harvakseltaan kesällä, joten niiden suhteen en osaa sanoa kestävyydestä mitään. Ripset kastuu mulla keskimäärin kaks kertaa päivässä kasvojenpesun yhteydessä ja ihan hyvin sen kestävät kun en mitenkään hankaa silmiä tms. Pidennykset on ollut mulla jo niin kauan, etten muista enää mitä normaaliin arkeen kuului ennen näitä  ;D. Ainakaan en enää hankaa silmiä tai muutenkaan räpellä tuossa silmien lähellä. Nukkuessa mulla lähti alkuun paljon ripsiä, mutta oon kai oppinut siinäkin tilassa varomaan, etten nuku kovin naama tyynyssä.

Oon saanut ripsien laittajilta kehuja siitä kuinka hyvin ripset mulla pysyy. Jos on kovin hennot omat ripset oon kuullut, että kannattais välillä pitää taukoa pidennyksistä. Mulla on jouhimaiset ripset ja niihin tuntuis sopivan pidennykset hyvin kun oma ripsi on niin vahva.

Mulla on ollut jo pidemmän aikaa silmäkulmissa 13 millisiä ripsiä, mutta tää asia selvis vasta viime huoltokerralla  :D. Oon mielestäni aina sanonut jos ovat kysyneet, haluanko vaihtaa pituutta, että pitäydyn 12 millisissä. Toisaalta nuo ulkonurkista pitemmät ripset häivyttää vähän silmien pyöreyttä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 16.10.10 - klo:10:27 »
Mielestäni ripsien varomiseen tottuu nopeasti. Kyllähän se pesurutiineja muuttaa, kun meikinpoiston yhteydessä ei silmiä voi hangata niinkuin ennen tai käyttää esimerkiksi öljypohjaisia putsareita. Mutta kun pesee ohjeiden mukaisesti niin hyvin kestää. Saunassa käyn niin harvoin, etten osaa siitä sanoa mitään. Uimassa käyn silloin tällöin, mutta en sukella tai muutenkaan ui niin, että ripset juurikaan siinä kastuisivat. Suihkussa käyn niin, että pesen kasvot erikseen ja muuten yritän välttää suihkua kasvoille. Vaikeinta oli ehkä tottua siihen, ettei iltaisin tai aamuisin voinut hieroa väsyneitä silmiä, mutta aika nopeasi sekin iskostui selkärankaan. 
1bMii, vaalennettu.