Mulla on ollut maaliskuun lopusta asti LashBeLongin ripset ja oon ollut niihin ihan tyytyväinen tuohon syyskuun loppuun asti. Silloin mun vakkarikosmetologilla vaihtui kuidut hitusen paksumpiin ja liiman koostumus kestävämpään suuntaan. Sen jälkeen alkoi ensin vain pieni kutina, mutta huollon jälkeen iski oikein kunnon kutina ja turvotus päälle. Luulin sen olevan ensin silmätulehdusta mitä meillä oli töissä liikkeellä joten hain lekurilta voiteen mikä auttaa tulehdukseen ja allergiseen reaktioon. Sen avulla parani kyllä muutamassa päivässä, mutta aina välillä jatkui pieni kutina.
Seuraavan huollon jälkeen vasta tajusin, että se johtuu niistä ripsistä. Sama homma toistui, illalla silmät turposivat ja kaamea kutina alkoi. Luulen, että se kutina olisi johtunut niistä paksummista kuiduista, sillä niiden se tyvipää oli erittäin kulmikas ja pisteli inhottavasti kun kokeili irronneita ripsiä esim kädelle. Nyt sitten kävin eilen vielä kerran huollossa, laitettiin vanhoilla ohuemmilla kuiduilla mulle ripset, mutta liima oli samaa. Yön aikana silmät on turvonneet taas ja näytän siltä kuin oisin itkenyt viikon. Mutta kutina on sentään poissa.

Se taisi tulla tosiaan niistä paksummista ripsistä. Mutta mun ripseilyt on nyt kyllä tullut tiensä päähän, oon herkistynyt tuolle liimalle.
Annan ripsien olla vielä ensi viikolla alkavan ulkomaanmatkan ajan ja sen jälkeen yritän liuotella niitä pois varmaan öljyn avulla. Saas nähä missä kunnossa on omat ripset.