Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81554 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #15 : 15.12.09 - klo:19:49 »
Erään blogin innoittamana kiinnostuin ihan hirveästi. Aika kalliit vaan ovat, ja mietin ovatko hankalat pitää, tai siis sitten pitäisi yrittää niitä varoa vähän ehkä. Itselläni on aika suorat ripset, jotka vaativat ehdottomasti taivutuksen näyttääkseen joltakin. Eli onko noista hirveästi mitään iloa, jos omat ripset on suorat (tai jopa hieman alaspäin suuntautuvat)?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 15.12.09 - klo:22:33 »
Mun omat ripset ei ole mielestäni mitenkään erityisen taipuisat, mutta ihan hyvin ne tuonne pidennysten joukkoon sotkeentuvat. Hyvänä puolena on että kun kuitenkin käytän jonkin verran ripsaria niin se ikäänkuin liimaa omat ripset vähän niihin pidennyksiin kiinni, jolloin ero jää vieläkin huomaamattomammaksi. Tai näin ainakin olen halunnut itselleni uskotella.  :D

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 16.12.09 - klo:08:47 »
Mä otin häihin jotkut halpisversiot ja en tykännyt yhtään. Vähän kun alkoi ripset kasvaa niin mulla tuntui ne liimat koko ajan ja ihan karsee tunne. Mietin jo, että tulee joku isompikin ongelma niistä. Taas mun kynsien tekijällä on extreme lashes ripset ja ne on aivan ihanat! Ja hänellä ei ole kyllä minkäänlaista ongelmaa ollut. Niihin jää sitten samalla tavalla koukkuun kun kynsiinkin ;) Mua ketutti noi omat ripseni niin paljon, että jos nyt kelaisin taaksepäin niin maksaisin ilomielin sen..öö..80e enemmän  :ts Mutta siis kokemukset hyvin saman tyyppisiä kun Heleenalla ja mulla ei tosiaan oo mitkään herkät silmät. Mutta jotenkin liimat tms oli niissä juurissa niin klönteillä, että ei mikään ihme kun tuntui. Suoraan sanottuna saan irtoripsitupsutkin nätimmin. Niin joo ja mun mielestä extremet on paljon luonnollisemman näköisetkin.

Sattu löytymään kuvakin ripsistä:

Valitettavasti ennen kuvaa ei ole.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 16.12.09 - klo:13:37 »
Mun omat ripset ei ole mielestäni mitenkään erityisen taipuisat, mutta ihan hyvin ne tuonne pidennysten joukkoon sotkeentuvat. Hyvänä puolena on että kun kuitenkin käytän jonkin verran ripsaria niin se ikäänkuin liimaa omat ripset vähän niihin pidennyksiin kiinni, jolloin ero jää vieläkin huomaamattomammaksi. Tai näin ainakin olen halunnut itselleni uskotella.  :D

Ahaa, eli ne pidennykset siis eivät ole omissa ripsissa kiinni? Sain ensin sen käsityksen että ne on jotenkin liimattu jokaiseen yksittäiseen ripseen että se ripsi on sitten pidempi.. Itseäkin mietitytti pinkpepperin tavoin ripsieni suoruus, itse asiassa taivuttamatta ne tuntuu sojottavan enemmän alaspäin... :/

Muuten vakuutuin kyllä systeemistä ja kokeilisin ehdottomasti mutta eipä tietenkään ole tässä kaupungissa tekijää! Lähin näkyy olevan 200km:n päässä eikä oo mahista ajella niin kauas joka kuukausi huoltoon.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 16.12.09 - klo:14:58 »
Ei kun on ne nimenomaan liimattu omien ripsien juureen kiinni (ei siis koko ripsen matkalta), mutta ne omat ripset kyllä sekoittuu sinne pidennysten joukkoon. Eli se oman ripsen kärki menee ikäänkuin suorana, ja kun taas tämä pidennus on kaareutuva niin, että se menee aluksi vähän omaa ripseä alemmas ja sitten nousee lopussa omaa ripseä ylemmäs, niin ei siitä kyllä erota muutoin kuin ihan läheltä syynättynä sen oman ripsen suoruuden. Mutta nyt kun mulla on esim. ripsaria, niin se on tartuttanut omat ripset niihin pidennyksiin, jolloin omatkin ripset on vähän taipuneet ylöspäin niin ettei eroa huomaa senkään vertaa. Tää on ihan mahdoton selittää tekstinä kun en voi heilutella käsiä/piirtää/demonstroida. Mutta summa summarum, ovat siis tosi luonnolliset vaikka tottakai syynäämällä ne omat suoremmat ja vaaleammat ripset sieltä joukosta erottuu.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 21.12.09 - klo:14:13 »
Mitäs oot Herbina tähän mennessä tykännyt pidennyksistäsi? Oon kuullut hieman kauhujuttuja siitä, kuinka ripset katkeaa liimakohdasta jo parin viikon jälkeen, mutta kyseessä on kyllä olleet halvalla laitetut pidennykset, jotan odotan mielenkiinnolla kokemuksia laadukkaammista. Milloin aiot mennä ensimmäisen kerran huoltoon, ja huomaako sille vielä tarvetta?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 21.12.09 - klo:18:46 »
Olen menossa huomenna huoltoon, kuulemma ensimmäisellä kerralla huoltoväli kannattaa pitää lyhyempänä jotta saadaan paremmin kaikki ripset käytyä läpi koska niiden putoamisväli kuitenkin vaihtelee. Onhan näitä ehtinyt lähtemään tässä 2,5 viikon aikana jo aika lailla, mutta silti jälki on luonnollinen eikä näy mitään häiritseviä aukkoja, ripset eivät sojota sinne tänne vaan ovat aivan ojennuksessa eikä ne ole katkonut omia ripsiä, vaan niitä on putoillut sitä vauhtia kuin omatkin ripset putoilisi.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 22.12.09 - klo:11:35 »
Lisäsin tuonne edelliselle sivulle kuvan tältä aamulta.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 28.01.10 - klo:16:51 »
^ Mä oon myös koukussa....

Niin vaan kävi että piti antaa ripsien putoilla pois ja palata pidennysasiaan sitten myöhemmin, mutta kävin lähistöllä kauneushoitolassa kysymässä ripsifiksauksen hintaa ja se oli vain 39,95. Noh, nyt viikkoa myöhemmin mulla on siis uudet ripset!

En tiedä, mitä merkkiä nämä olivat mutta näissä yksittäinen ripsi on tummempi ja hieman paksumpi kuin mulle ensiksi laitetuissa lash BElongeissa. Lisäksi nyt laitettiin viimekertaisten 8 ja 10mm sijaan 9 ja 11 millisiä ja eron huomaa kyllä heti! Nämä ovat paljon kaarevammat ja näkyvät paremmin. Varmaan vajaan viikon päästä näyttävät vielä paremmilta!

Se on kumma, miten rahapula ei näissä ripsi- ja kynsiasioissa vaivaa.. ::) Jostain sitä siis aina tällaiseen löytyy, sillä varasin heti seuraavan ajan kuukauden päähän :D

Paljonko teillä menee yleensä fiksauksissa aikaa? Mulla huolto kesti puolisen tuntia ja siihen sisältyi vielä jonkinlainen sealer ripsien pysyvyyden parantamiseksi, jota siis silloin ekalla kerralla ei laitettu. Täällä ei onneksi liimattu alaripsiin teippiä, mikä tekikin koko puuhasta paljon miellyttävämpää. Kuitenkin huolto sujui tosi nopeasti, paljon nopeammin kuin olisin uskonut! Toisaalta laittaja oli rutinoitunut ja osasi hommansa, eli sekin vaikutti eikä mistään joka toiseen ripseen liimailusta ollut kyse.

edit. Ainiin, sain myös ripsiharjan mukaani nyt huollon yhteydessä, eli jäi tosi hyvä maku huoltokäynnistä! Suomessa homma oli vähän "ripset silmiin ja rahat pois", vaikka laittaja oli sielläkin mukava.
« Viimeksi muokattu: 28.01.10 - klo:16:56 kirjoittanut viceversa »
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Truce

• Vieras
« Vastaus #24 : 28.01.10 - klo:17:53 »
Onko täällä ketään turkulaista joka olisi käynyt ottamassa itselleen ripsien pidennykset? Onko kellään kokemuksia E-Stylestä (http://www.e-style.fi/)? Olen himoinnut kestoripsiä jo pitkään, mutta en haluaisi maksaa itseäni kipeäksi jos lopputulos ei miellytäkään... Pitikin mennä lukemaan kauhutarinoita netistä :D Näyttävätkö nuo gallerian kuvien ripset siltä kuin pitääkin?

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #25 : 05.02.10 - klo:09:16 »
Kiva, että teillä on hyviä kokemuksia ripsienpidennyksestä. Ajattelin jakaa kanssanne asian, jonka kuulin Jenkeissä asuvalta ystävältäni, kun juteltiin pidennysasiasta. Jenkeissähän noita pidennyksiä on tehty jo kauan. Pitkään käytettynä pidennykset alkavat kuulemma harventaa pysyvästi omia ripsiä. Samoin kuin kulmakarvat ohenevat pysyvästi jos niitä nyppii säännöllisesti. Sama efekti tapahtuu ripsille kun ne pidennysten vuoksi irtoavat juurestaan ennen niiden normaalia uusiutumista. Jenkeissä innostus ripsiin on juuri tuon vuoksi lopahtanut.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 17.02.10 - klo:22:19 »
Kaikkea sitä pitääkin mennä kokeilemaan tän foorumin innoittamana. On oikeasti olemassa sellainenkin asia kuin liian pitkät ripset. 0_0 Kävin tänään ottamassa Xtreme Lashes -ripsienpidennyksen, ja tulos on hervoton. Osin oma vika, kun oletin, että muun muassa Mungolifen blogissa mainittu pituus on normaali.

Mun omat ripset ovat pitkät, ja niitä on paljon, mutta ne ovat melkeinpä värittömät ja aika ohuet. Omien ripsieni pituus on reilu 10 milliä, ja mulle laitettiin 13-14-millisiä kissamaiseen muotoon. Ulkonurkkien ripsistä näkee heti, että eivät ole aidot.

Toisaalta en ole vielä meikannut ollenkaan, ja veikkaanpa että tulos tasoittuu, kun laitan alaripsiin ripsiväriä. Alaripsenikin ovat onneksi aika pitkät. Pitää ottaa uusi kuva huomenna meikin kanssa. Lisäksi mä pidän pitkistä ripsistä, enkä kovin usein kulje julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Laittaja oli harjoittelija mutta teki mielestäni huolellista ja siistiä jälkeä. Hintakaan ei ollut paha, vain 80 euroa, kun vertaa esimerkiksi Mungolifen blogissa mainitun Kitty Catin hintoihin.

En tajunnut ottaa ennen-kuvaa, mutta eipä siinä olisi juuri mitään näkynytkään. Tässä on tulos jälkeen:
1a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 19.02.10 - klo:00:31 »
Wou  :o

Ripsipidennys kuuluu mulla siihen kategoriaan, että ottaisin heti, jos joku maksaisi, itse en millään raaski.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 19.02.10 - klo:11:57 »
Nyt on kyllä hurja ripsienpidennysbuumi menossa. Niitä bongaa töissä päivittäin, se ei taida olla ihanne pidennyksiä laitettaessa että näkyy kilometrin päähän että feikkiripsiä on laitettu. Ihmiset jotka ovat koko elämänsä haaveilleet pitkistä ripsistä omien töpöjen sijasta ovat villiintyneet ja hankkineet pisintä mitä rahalla saa  ;D
On aika hassua kun viisikymppisellä naisella joka ei muuten meikkaa tai huolehdi ihostaan on hurjan pitkät ripset. Tietty vika voi olla osittain laittajassakin, hyvin harvoin näkee myöskään aidosti kauniita rakennekynsiä. Tietty omaksi iloksihan nuo tulevat ja kukin saa ottaa juuri niin pitkät räpsyt kuin haluaa. Ja mun on helppo olla kriittinen kun itselläni on luonnostaan pitkät ripset, mutta jos tarve olisi lisäripsille niin en kyllä ottaisi megapitkiä ja näkyviä vaan ennemmin tuuheutta lisää ja vain vähän pituutta..

Herbinan ripset näyttävät tosi upeilta ja luonnollisilta!
Hang out the chick habit

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 23.02.10 - klo:21:57 »
Mua kiinnostaisi taas kuulla päivityksiä Herbinalta, ootko edelleen tykännyt ja onko ripset pysyneet hyvinä?