Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81475 kertaa)

Poissa Unnu

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #75 : 31.10.10 - klo:14:37 »
Missä turkulaiset käytte laittamassa ripsenne? Iski into että pitäähän ne pidennykset saada ja täytyis löytää hyvä paikka. :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 13.11.10 - klo:20:49 »
Nyt on mullakin viimeinkin pidennykset! Mulle tehtiin Lady Lash-menetelmällä ja upeathan niistä tuli. Vielä en oo saanut edes pestä mutta muuten ei tunnu oudolta yhtään ja näyttää meikatulta heti herättyään.  :) En tajunnut ottaa ennen-kuvaa mutta pitää laittaa jossain vaiheessa jälkeen-kuva. Mullahan on omat ripset ihan piikkisuorat ja mulle laitettiin nyt aika kaarevat ja ihanalta näyttää kun ripset näkee ihan edestäpäinkin.  :D

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 13.11.10 - klo:21:10 »
Mun kaveri teki mulle Perfect Silk Lashesin ripsistä testisetin. Mullahan on vuoden takaa tosi huono kokemus ripsistä (kauheet liimaklöntit ja epätasaisesti tehty jne jne) ja toisaalta tämän hetkin "överimuotikaan" ei houkuta. Laitettiin siis ihan ulkonurkkiin ysimillistä ripseä ja oikeastaan tää on ollut tosi kiva juttu ja aion tingata jonkun hinnan, että suostuis tekeen näin jatkossakin ;) tosin millejä vois tiputtaa vielä yhden. Nyt kyllä tästä oon huomannut kuinka ammattitaidoton edellinen tekijä olikaan. Nyt ei ole mitään erityisiä tuntemuksia ollut muutakuin silloin jos ripset on jääneet aamulla harjaamatta.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Catbear

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 24.11.10 - klo:21:45 »
Mulle laitettiin maanantaina Xtreme lashesit. Ja nää on aivan ihanat! Omat ripseni ovat piikkisuorat ja lyhyehköt, mutta niitä ei yhtään näy pidennysten lomasta. Kasvojenpesurutiinit ovat hiukan muuttuneet ja yritän nukkua niin etteivät ripset koske tyynyyn, mutta muuten en ole tehnyt mitään erityistä. Ihmeellisintä on ollut se, etteivät pidennykset tunnu silmissä LAINKAAN, ihan huikeata. Hinta oli hiukan suolainen, mutta koska sain vähän ylimääräistä rahaa niin sekään ei haittaa. En kyllä aikonut kertoa kavereilleni hintaa, jotkut tuttuni tuntuvat ihmettelevän jokaista kosmetiikkaan kuluttamaani euroa...

Poissa Johannah

• Hiushörhö
« Vastaus #79 : 24.11.10 - klo:21:58 »
Missäs helsinkiläiset juurekset käyvät nykyään huollattamassa? :) Mitään kivoja paikkoja keskustassa?

Pitäisi löytää joku luotettava ja edullinen paikka, jossa voisi ripsihuoltoja jatkaa, kun en aina viitsi kotikaupunkiin ravata huoltoihin. Tuntuu vain, että tämän ripsibuumin myötä joka paikassa on nostettu hintoja ihan älyttömästi... Ja laadusta olen kuullut aika ristiriitaisia kokemuksia, eräässäkin paikassa ripsiä oli liimailtu tyylillä viisi tekoripseä per yksi oma ripsi, ei tällaista kiitos. :P

Mullakin on ollut nyt reilun kuukauden 12 mm Xtreme lashesit, ihan tyytyväinen olen ollut muuten, mutta etelänlomalla ripsistä lähti varmaan puolet... Liima ei selkeästi jotenkin kestänyt aurinkoa ja kuumuutta. Mutta ihanathan nää on, kun ei tarvitse taivutusten ja ripsivärien kanssa sotkea.
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #80 : 25.11.10 - klo:10:45 »
Mulla on ollut maaliskuun lopusta asti LashBeLongin ripset ja oon ollut niihin ihan tyytyväinen tuohon syyskuun loppuun asti. Silloin mun vakkarikosmetologilla vaihtui kuidut hitusen paksumpiin ja liiman koostumus kestävämpään suuntaan. Sen jälkeen alkoi ensin vain pieni kutina, mutta huollon jälkeen iski oikein kunnon kutina ja turvotus päälle. Luulin sen olevan ensin silmätulehdusta mitä meillä oli töissä liikkeellä joten hain lekurilta voiteen mikä auttaa tulehdukseen ja allergiseen reaktioon. Sen avulla parani kyllä muutamassa päivässä, mutta aina välillä jatkui pieni kutina.

Seuraavan huollon jälkeen vasta tajusin, että se johtuu niistä ripsistä. Sama homma toistui, illalla silmät turposivat ja kaamea kutina alkoi. Luulen, että se kutina olisi johtunut niistä paksummista kuiduista, sillä niiden se tyvipää oli erittäin kulmikas ja pisteli inhottavasti kun kokeili irronneita ripsiä esim kädelle. Nyt sitten kävin eilen vielä kerran huollossa, laitettiin vanhoilla ohuemmilla kuiduilla mulle ripset, mutta liima oli samaa. Yön aikana silmät on turvonneet taas ja näytän siltä kuin oisin itkenyt viikon. Mutta kutina on sentään poissa. :) Se taisi tulla tosiaan niistä paksummista ripsistä. Mutta mun ripseilyt on nyt kyllä tullut tiensä päähän, oon herkistynyt tuolle liimalle.

Annan ripsien olla vielä ensi viikolla alkavan ulkomaanmatkan ajan ja sen jälkeen yritän liuotella niitä pois varmaan öljyn avulla. Saas nähä missä kunnossa on omat ripset. ::)

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #81 : 25.11.10 - klo:11:52 »
En nyt tie kuuluuko tää tänne mut korjatkaa oikeaan topicciin jos on nyt väärä.

Mistä saisi halvalla joko ripsien pidennykset tai tekoripset? Huhtikuussa on joensuussa tanssikilpailut ja olen koulun yhdessä joukkueessa ja opettaja sanoi että kaikkien ripset täytyy olla pidemmät.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 25.11.10 - klo:12:33 »
0_0 Mitä ihmettä? On kyllä kumma jos opettajan mielestä tanssikisoissa menestyminen on ripsistä kiinni. Mutta tekoripsiä on ainakin yleisesti saatavilla esimerkiksi Anttiloissa, Sokoksella yms. Ripsien pidennykset riippuu kaupungista, mutta tekoripset tullee varmaan joka tapauksessa halvemmaksi jos tarkoitus on vain tuota kisaa varten saada lisää volyymiä ripsiin.  :)

Hinta oli hiukan suolainen, mutta koska sain vähän ylimääräistä rahaa niin sekään ei haittaa. En kyllä aikonut kertoa kavereilleni hintaa, jotkut tuttuni tuntuvat ihmettelevän jokaista kosmetiikkaan kuluttamaani euroa...

Se on kyllä muuten jännä, että esimerkiksi ripsien pidennyksiin menevää rahaa tunnutaan kummastelevan, mutta kukaan ei ihmettelisi jos sama raha menisi kuukaudessa kampaamoon. ::) Käyn siis joka kuukausi ripsihuollossa, mutta kampaajalla ehkä kerran vuodessa korkeintaan.
1bMii, vaalennettu.

Poissa zzww

• HAIRahtanut
    • blogini
« Vastaus #83 : 25.11.10 - klo:13:17 »
^tarkoitus on saada kisojen ajaksi volyymia ripsiin ja myös ehkä sen jälkeenkin haluisin lisää volyymia ripsiin :)
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 25.11.10 - klo:14:24 »
^ Harkitsisin silti ennemmin niitä tekoripsiä. Voisin kuvitella, että tanssikilpailussa kaivattava näyttävyys ripsissä olisi sellaista, mikä ei välttämättä arkena toimi. Tekoripset maksaa muutamia euroja, kun ripsipidennykset maksaa satasen molemmin puolin (ei omaa kokemusta, mutta pikainen nettisurffaus antoi tuonsuuntaisia summia).

Poissa zzww

• HAIRahtanut
    • blogini
« Vastaus #85 : 25.11.10 - klo:17:43 »
^täytyy miettiä. Voi olla et se tulee helpommaksi ostaa vaan ne tekoripset.:)

Edit. juttelin aamulla tanssi opettajan kanssa ja sanottii että mielummin kannattaa ottaa tekoripset ...

tänään aamulla tuli kicks:in mainos jossa oli tekoripset vain 6.90€ kysymys kuuluukin että jonku kokeillut niitä?

Peräkkäiset viestit yhdistetty. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 26.11.10 - klo:11:50 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #86 : 26.11.10 - klo:23:45 »
^Täältä löytyy ketju irtoripsistä, josta varmaan löytyy vinkkejä hyvien tekoripsien valintaan: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=195.0
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #87 : 27.11.10 - klo:09:21 »
Mä oon nyt vihdoinkin menossa ottaan Xtreme Lashesit. Kysymys kuuluukin, että onko joku ottanut muuta sävyä, kuin perusmustaa?
Mä ajattelin, että siinä kaarevammassa ripsessä näytti olevan sävy Coffee bean tms. ja meinasin, että josko se olis hiukan pehmeempi, kun musta-musta. Kun en kuitenkaan selvästi ruskeitakaan ripsiä halua, mutta pelkään että musta näyttää tässä naamassa kovalta.
Iho on kuitenkin vaalea, hiukset ajattelin vaalennuttaa kunnolla ja silmätkin on aika hailakat.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #88 : 30.11.10 - klo:02:21 »
Missä turkulaiset käytte laittamassa ripsenne? Iski into että pitäähän ne pidennykset saada ja täytyis löytää hyvä paikka. :)
Mulla on nyt ollut parisen viikkoa kauneushuone Olivessa laitetut JB lashes -ripset, ja olen tosi tyytyväinen. Mulla oli aiemmin yhdestä toisesta paikasta ja huollatinkin niitä muutaman kerran, mutta en ollut tyytyväinen tulokseen, ja jätin ne pois. Nyt sitten olisi tarkoitus käydä täällä jatkossakin. Hinnat oli näissä paikoissa suunnilleen samat, laatuero huimaava.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 03.12.10 - klo:22:02 »
Millä te muut putsaatte meikit "pidennyssilmistä"?  :D Minä en voi elää ilman rajauksia mutta niiden puhdistaminen on ollut uskomattoman vaikeaa pidennysten ottamisen jälkeen. Ostin tekijältä pidennyksille tarkoitettu puhdistuslappuja mutta en saa rajauksia niillä pois kun ripset on "edessä" (mulla on niin kaarevat). Lisäksi ripsiä tippuu puhdistamisen yhteydessä kun joutuu pitkään hinkuttamaan.

Osaisiko joku suositella jotain hyvää ja pidennys-ystävällistä ainetta jolla irtoaa meikit tehokkaasti eikä mielellään mitään lappuja?