Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81470 kertaa)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #90 : 04.12.10 - klo:17:58 »
^ Mitään ainetta en osaa suositella, mutta mahtaisiko helpoin ja pidennyksiä mahd. vähän rasittava tapa olla käyttää pumpulipuikkoa? Kastaisit siis pumpulipuikon poistoaineeseen ja sillä kävisit läpi ripsien tyveä. Tällöin ei tulisi hangattua pidennyksiä samalla tavalla kuin jotain pumpulituppoa/-lappua käyttäessä.

EDIT. Oletuksena siis, että et käytä ripsiväriä ja siksi ei tarvitse ripsistä poistaa meikkiä vaan ainoastaan haluat poistaa rajaukset.
« Viimeksi muokattu: 04.12.10 - klo:18:00 kirjoittanut Kosmetiikkakissa »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 04.12.10 - klo:19:24 »
Pumpulipuikot repii ainakin mulla pidennyksiä niin pahasti, etten ole niitä silmän lähelle vienyt pidennysten laiton jälkeen. Multa on rajausten teko jäänyt pidennyksiin haksahdettuani osittain tuon vaikean putsattavuuden ja osittain laiskuuden takia. Lähiaikoina on alkanut mieli kokeilla pitkästä aikaa paksuja rajauksia ja ajattelin hommata jonkun nestemäisen rajauksen, joka lähtisi "riekaleina" pois. Sillä ei jäisi ainakaan suttuja ripsien väliin. Mulla oli jokunen vuosi sitten käytössä nestemäinen musta rajaus, joka irtosi tosiaan sellaisina riekaleina, mutten enää muista mikä merkki oli kyseessä. Oliskohan se ollut Rimmel  :-\.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #92 : 06.12.10 - klo:19:53 »
Mulla on huomenna pidennysaika. Siihen on varattu 2,5h. Tekeekö ne yhden silmän kerrallaan? Onko mahdollista siis välillä käydä vessassa tms?
Veni, vidi, Visa.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 07.12.10 - klo:13:44 »
Mulla ainakin laittaja tekee molempia silmiä yhtä aikaa. Alaripsien päälle tulee suojalaput estämään etteivät sotkeennu yläripsiin. Itse en ainakaan välillä pystyisi poistumaan minnekään.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #94 : 07.12.10 - klo:22:25 »
Nyt on pidennykset tehty. Kyllähän nää kivat on. Omat valkoiset, suorat ripset näkyy kyllä esim. vessan valossa todella selvästi ja myös liima. Mutta normaalissa valossa ei kuulemma näy mitään "omituista", sanoo mies. ;D

Välillä pääsin myös käymään vessassa. Laput ja teipit vaan otettiin siks aikaa pois.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 14.12.10 - klo:19:22 »
Kävin tänään asennuttamassa pidennykset paikalleen ja nyt testataan kuinka pärjään näiden kanssa. Epämukavin vaihe laitossa oli silmämeikkien puhdistus, vaikka ei se suojalappujen asettelukaan kivalta tuntunut. Mä en oikein osannut rentoutua, kun joku ronkki silmien ympärillä pinseteillä.

Ripset laittanut tyttö sanoi, ettei pidennyksiä saisi kosketella. Hän ei edes suositellu harjaamista. Suihkussakin pitäisi uimalasit päässä.

Itse ripset eivät ole ihan sitä mitä odotin. Pyysin kaarevuutta sekä vähän lisää pituutta ja tuuheutta. Nyt näissä on pituutta mutta kaarevuutta ei nimeksikään. Lisäksi ripsien kiinnityskohta ei näytä kauniilta. Vertailupohjana minulla on siskoni ripset ja hänen pidennyksensä ovat kauniit ja kaarevat ja selvästi nostavat katsetta.

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #96 : 16.12.10 - klo:18:25 »
Onko kellään kokemusta LCN Amazing lashes -merkkisistä pidennyksistä? Toki tuli jo selväksi, että laittajan ammattitaito näissä varmaan ratkaisee, mutta jos jollakin on jotain kokemusta niin kuulisin mielelläni :) Vähän kyllä himottais, täytyy varmaan silti ootella taloudellisesti järkevämpiä hetkiä...

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #97 : 29.12.10 - klo:22:03 »
Mulla oli pidennykset 8kk. Loppuvaiheessa kosmetologi vaihtoi ripsien laatua paksumpiin ja myös liima vaihtui. Sain liimasta allergisia reaktioita ja luomet paisuivat. Paksumpi ripsilaatu oli sieltä juuresta jotenkin terävämpi, ja koska luomet paisuivat liimasta johtuen niin ripset pistelivät mielettömästi.

Viime viikolla mulla meni sitten lopullisesti hermot ja upotin silmät jojobaöljyyn. Se ei kuitenkaan tehonnut paljoakaan sillä ripset pysy kiinni. Monet kuiduista irtosi hankaamisen jälkeen juurineen ja loput sitten raa'asti vain leikkasin saksilla pois. Nyt omia ripsiä ei ole lähes yhtään ja ne harvat jotka kestivät irroitusoperaation on hyvin lyhyitä.

Noh, eiköhän tästä parissa kuukaudessa selvitä, siihen asti voi käyttää irtoripsiä jos tulee tarvis. :)

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #98 : 18.01.11 - klo:17:38 »
Onko kenelläkään mitään hyvää neuvoa siihen miten pitää ripset puhtaina kun ainakin omat ripseni menettävät melko nopeasti sellaisen intensiivisen mustan värinsä. Johtuu varmasti kulumisestakin, mutta tuntuu että etenkin varissut luomiväri pääsee kerrostumaan ja samentamaan niitä. Ja lisäksi jos joku on löytänyt hyvän eyelinerin tai rajauskynän joka on helppo poistaa pidennystenkin kanssa niin saa vinkata :)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 18.01.11 - klo:21:49 »
^ Olen tykännyt tosi paljon X-treme lashes Glidelinerista, joka on siis juuri ripsienpidennysten kanssa käytettäväksi suositeltu. On myös helppo puhdistaa (käytän meikinpoistoon NutriBioticin Skin Cleanseria).

Itse en ole tuollaista värin haalistumista tai kulumista huomannut. Toki siis joskus luomivärien laiton jälkeen huomaa, että ripsiinkin on saattanut varista hieman väriä, mutta se kyllä lähtee pois harjaamalla tai viimeistään meikinpoistossa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #100 : 26.01.11 - klo:12:51 »
Mulla on ollut nää pidennykset nyt joku 3kk ja kolmen viikon huoltovälillä. Parasta olis, jos voisi käydä huollattamassa kahden viikon välein, koska kolmella viikolla ripset alkaa olla jo sellaiset, että melkein tarttee ripsiväriä :(. Muutoin en ole käyttänyt ollenkaan ripsiväriä näiden kanssa, paitsi alaripsissä, koska mulla on nää kaikista pisimmät ja paksummat eli melko näyttävät ilman väriäkin.

Oon tykännyt näistä kyllä ihan hirveästi, koska nää on just oikean mustat, kaarevat, pitkät ja tuuheat. Lisäksi kaverin äiti tekee nää mulle - 20% hintaan, joten ei tuu edes kalliiksi :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 27.01.11 - klo:10:56 »
Nyt on pidennykset tehty. Kyllähän nää kivat on. Omat valkoiset, suorat ripset näkyy kyllä esim. vessan valossa todella selvästi ja myös liima. Mutta normaalissa valossa ei kuulemma näy mitään "omituista", sanoo mies. ;D

Välillä pääsin myös käymään vessassa. Laput ja teipit vaan otettiin siks aikaa pois.

Laitatitko Koskissa vai muualla?  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #102 : 27.01.11 - klo:13:02 »
^ Laitatin tampereella, mutta oon käyny nyt koskissa huollossa. Tykkään enemmän kyllä tästä koskin paikasta. Jälki on ihan miljoona kertaa siistimpää. Mitään liimapaakkuja ei tosiaan enää ole ja ripsiäkin on musta enemmän. Eikä sekään nyt tietty mikään miinus oo, että tässä on halvempaa:D

Mä voin yksärillä kertoo tarkemmat speksit, jos haluat.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 31.01.11 - klo:12:11 »
Kävin ottamassa ripsien pidennyksen itselleni synttärilahjaksi. Näissä on puolet siitä täydestä määrästä ja pakko sanoa, että ei ehkä kuitenkaan ole ihan hintansa veroiset.  ::) Extreme lashesit ovat. Siis ihan ok, mutta ois pitänyt ottaa se täysi setti jos jotain kerta piti ottaa.  ;D

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 17.02.11 - klo:19:16 »
Taidan olla sittenkin koukussa; piti vain testailla näitä pidennyksiä kerran, mutta nyt olen menossa huoltoon/uusien laittoon.  ;D Ongelmana on se, että otin nämä ekat xtreme-lashesit toisella paikkakunnalla, jonne matkaa n. 700  kilsaa ja nyt täältä meidän lähettyviltä ei saanut aikoja kuin paikkaan, jossa ripset tehdään Lash Be Long menetelmällä. Osaako joku kertoa mitä eroa näillä on kun molemmissa kuitenkin laitetaan ripset yksitellen omiin ripsiin?