Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81537 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #105 : 17.02.11 - klo:19:27 »
^ Pidennykset on kyllä koukuttavat (nimimerkillä häitä varten vaan piti ottaa kesäksi  ::)). En osaa sanoa, mitä eroa noilla eri pidennyksillä on, mutta kuulisin mielellään kokemuksiasi, kun olet käynyt huollossa. Itselläni on kokemusta vain Xtremeistä.

Olen tosiaan nyt 8 kuukautta pitänyt pidennyksiä ja olen kyllä ihan koukussa näihin. Huoltoväli on noin 3,5 viikkoa ja muutaman ekan kuukauden ajan tuntui, että se oli vähän liian pitkä aika, kun jo parin viikon jälkeen tuntui, että ripsaria on pakko lisätä, kun on niin paljon harventunut. Mutta nykyisin tuntuu, että tuota väliä voisi vaikka pidentääkin. En tiedä onko ripset vaihtuneet jotenkin hitaampaa tahtia vai olenko vain tottunut näihin ja opinnut varomaan paremmin kaikkea kuluttavaa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #106 : 17.02.11 - klo:23:12 »
Mulla oli nuo Lash Be Longit about 8kk ja olin kyllä tyytyväinen. :) Niissä on eroa varmaan kuidun ja liiman materiaaleissa, tuskin paljoa. Tosin Xtremen ne käyrimmät kuidut on kyllä vissiin paljon kaartuvammat kuin lashbelongin. Mutta ihan hyvää tavaraa. :)

Niin ja tietenkin hinnassa, Lash Be Long on halvempi kuin Xtreme Lashes.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 18.02.11 - klo:11:45 »
Tulen kertomaan sitten miltä ne Lash Be Longit vaikuttaa verrattuna Xtremeihin, mutta aika on vasta tiistaina. Lauantaina tulee 3 viikkoa kun nämä ekat laitettiin ja nyt tänään huomaan, että on tosiaan jo huollon aika. Omat ripset on kasvaneet sen verran, että osa ripsistä hapsottaa mihin sattuu ja on näitä paljon nyt ihan lähipäivinä tippunutkin.

Nyt olen käynyt huollossa ja ensituntemukset on hyvät. Liima kirveli enemmän kuin xtremen, mutta ei se onneksi kauan kestänyt. Ripset on paksummat ja mustemmat, mutta toisaalta toivoin volyymia lisää. Aika näyttää mikä on pysyvyys ja mukavavuus verrattuna xtremeihin. Nyt vaikuttaa vielä lupaavalta.  :)
« Viimeksi muokattu: 23.02.11 - klo:18:50 kirjoittanut Iia »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 19.03.11 - klo:11:00 »
Oon päättänyt luopua pidennyksistä joksikin aikaa lähinnä säästösyistä. Jos nyt osaan olla enää ilman tai ylipäänsä laittaa ripsiväriä. Ihan mielenkiintoista nähdä pitkästä aikaa, miltä omat ripset näyttääkään kun se on tässä melkein vuodessa unohtunut.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #109 : 20.03.11 - klo:08:36 »
Mulla on nyt neljännet pidennykset ripsissä.
2 ensimmäiset ei pysyneet kunnolla,pidin vuoden tauon ja nyt helmikuussa otin myyrmäessä uudet ripset tarjouksesta.
Ei olisi kannattanut,osa ripsistä oli liimattu luomeen,yhteen omaan ripseen oli laitettu 2-4 irtoripseä ja liimaklönttejä oli siellä täällä. :-[
Löysin Tapulikaupungista nyt hyvän huoltopisteen jossa  tällä viikolla poistettiin 90% vanhoista laitetuista ripsistä ja tilalle laitettiin uutta ripseä. :)
Lopputulos on nyt erittäin luonnollisen näköinen,huoltoon menen 2,5viikon päästä jolloin saadaan taas uusiin kasvaneisiin ripsiin lisää tuuheutta.
Opin jälleen kerran että hyvästä työstä maksan mieluusti enemmän kuin edullisista sinne päin laitetuista ripsistä.

Mulla nämä pidennykset helpottavat aamutoimia ja ei tarvitse miettiä onko varissutta ripsaria silmien alla joten suosittelen ainakin kokeilemaan. :ts

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 25.03.11 - klo:14:05 »
Onko kukaan käynyt ottamassa ripsienpidennystä olemalla koulutustilaisuudessa mallina? Itseäni kiinnostaisi, lähinnä sen takia että saisi siinä ripset ilmaiseksi (ainakin tässä uskossa olen ;) ) ja tarvis vaan käydä huollattamassa. Hinta nimittäin noissa vähän hirvittää... Tosin mallina olemisessakin se, että osaako tekijä laittaa ne kunnolla. Harjoitustahan se on, mutta silti... Ellei kellään ole suositella Helsingistä (tai Espoosta/Vantaalta) jotain hyvää mutta edullista paikkaa?

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #111 : 25.03.11 - klo:19:34 »
Onko kukaan käynyt ottamassa ripsienpidennystä olemalla koulutustilaisuudessa mallina? Itseäni kiinnostaisi, lähinnä sen takia että saisi siinä ripset ilmaiseksi (ainakin tässä uskossa olen ;) ) ja tarvis vaan käydä huollattamassa. Hinta nimittäin noissa vähän hirvittää... Tosin mallina olemisessakin se, että osaako tekijä laittaa ne kunnolla. Harjoitustahan se on, mutta silti... Ellei kellään ole suositella Helsingistä (tai Espoosta/Vantaalta) jotain hyvää mutta edullista paikkaa?
Itse en ole malliksi uskaltautunut mutta alla oleva yrittäjä ainakin tarvitsee malleja.
Mallilta otetaan 20e maksu.
Linkki alla
http://www.consultlady.fi/index.php?p=Ajankohtaista

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #112 : 25.03.11 - klo:21:21 »
^käsittääkseni koulutustilaisuuksissa ei ehditä tekemään täyttä pidennyssettiä, ja tekijän kädenjälki voi tosiaan olla mitä tahansa...mutta edullinen tapa kyllä tutustua pidennyksiin! Rohkeasti vain :) .

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 24.04.11 - klo:11:25 »
Missäs helsinkiläiset on käynyt laitattamassa ripsiä? Pidennykset olisi kesäksi kivat, kun muutenkin tulee meikattua vähemmän.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 29.04.11 - klo:22:42 »
Vakiolaittajani oli saanut xtreme lashes -koulutuksen ja tuotteet ja laittoi niitä minulle. Yllätyksekseni nämä pysyivät huonommin kuin aikaisemmin laitetut, "merkittömät" pidennykset. Nämä ripset ovat jotenkin kovemman oloiset ja ripsen pää tökkii helposti kasvaessaan pituutta oman ripsen yhteydessä. Palaan seuraavalla uudistuskerralla takaisin edellisiin versioihin.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #115 : 30.04.11 - klo:21:42 »
Itse en ole malliksi uskaltautunut mutta alla oleva yrittäjä ainakin tarvitsee malleja.
Mallilta otetaan 20e maksu.
Linkki alla
http://www.consultlady.fi/index.php?p=Ajankohtaista

Mä olin itse viime kesänä ko. paikassa mallina koulutuksessa, ja ihan tyytyväinen olin muuten, mutta tosiaan ripsistä ei siinä ajassa ehditä tekemään ihan täysiä, kivat olivat silti. Nyt olin itse maaliskuussa samaisessa paikassa itse pidennyskurssilla ja kaverini tuli malliksi :) täytettiin ripset sitten koulutuksen jälkeen mun kotona. :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 09.05.11 - klo:20:38 »
Osaisikohan kukaan juures suositella Lahden seudulta hyvää ja shteellisen edullista paikkaa ripsien pidennykselle? La Chicasta olen kuullut aika paljon huonoja kommentteja, joten sinne en ole ihan ekana menossa...  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #117 : 09.05.11 - klo:22:09 »
minulla on ollut nyt jo hieman yli vuoden verran yhtäjaksoisesti pidennykset (x-treme lashes)  :P näihin on vaan jääny koukkuun... käyn kotipaikkakunnallani n. 90 km päässä huollattamassa, siellä on yksi hyvä laittaja. nyt huomasin että nykyisellä asuinpaikkakunnallanikin on juuri tätä x-treme lashesiä tarjolla...

itse oon ollut ihan tyytyväinen tähän merkkiin, ripset tuntuvat ja näyttävät luonnollisilta ja ovat tuuhean näköiset. kestävät jopa 1-1,5 kk siedettävän näköisinä jos ripsissä ei kauhea uusiutumisvaihe meneillään. ovathan ne jo tuommoisen ajan jälkeen menettäneet tuuheutensa mutta ovat siten entistä luonnollisemmat...

sannaofia

• Vieras
« Vastaus #118 : 25.05.11 - klo:22:17 »
Hih, ensimmäiset ripsipidennykset silmissä! Laitatin xtreme-lashesit Oulun Hair-Ekassa ja voin suositella!
Todella asiantunteva ja kokeneenoloinen laittaja, joka selitti useaan otteeseen hoito-ohjeet ja huollon tarpeen ja kuinka arvioida huollon tarve. Itse laitto oli miellyttävä ja laittaja sanoikin, että saa vaikka nukahtaa jos siltä tuntuu.  :D

Hintavathan nuo olivat, kun ei saanut opiskelija-alennusta eikä ollut mikään tarjouskampanja voimassa, mutta ripset on uskomattoman kauniisti laitettu. Omat ripseni ovat 10mm, joten pidennykset ovat 12mm. Laittaja sanoi, että yleensä laitetaan 3mm omia pidemmät, mutta päädyimme 12millisiin, kun minua epäilytti ripsien luonnollisuus.

Kyllähän ensimmäisellä kerralla peiliin katsoessa tuli vähän samanlainen fiilis kuin Niiskuneidillä siinä jaksossa, jossa se toivoo Taikurilta lahjaksi ripsiä.  ;D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 27.05.11 - klo:22:37 »
Mulle on tässä vuosien saatossa tullut sellainen näkemys, ettei ripsien pidennyksen merkillä ole niin väliä vaan laittajan ammattitaidolla. Liimaa käytetään vähän, se ei saa erottua tai näkyä pidennyksistä. Jokainen ripsi liimataan yksittäin omaan ripseen kiinni eikä mitään joukkoliittämisiä. Ja hyvä laittaja osaa arvioida minkä paksuisia ripsiä laitetaan, laitettavien ripsien suoruuden/ kaarevuuden suhteessa luonnollisiin ripsiin, sekä ripsien pituuden.

Viimeisimmässä fiksauksessa laitettiin hieman paksumpaa ripseä kuin tavallisesti. Ja nämä ovat todella upeat.
Ihanaa kun aamuisin ei tarvitse laittaa silmiä päähän vaan voi sutaista vaan vähän naamapohjaa ja menoksi  ;D
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.