Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81646 kertaa)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #150 : 18.09.11 - klo:13:48 »
Minuakin häiritsee näissä eniten juuri se muovisuus. Yksi hyvä puoli on ollut kyllä se, että meikkaus on ollut niin paljon nopeampaa.

Osaakohan kukaan kertoa, että menevätkö nämä pidennykset ihan hirveän näköisiksi, jos vaan annan näiden pikkuhiljaa itsekseen irrota?  ::) Ei mitenkään hirveästi kiinnostaisi palata sinne samaan paikkaan, jossa pidennykset otin.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #151 : 18.09.11 - klo:14:13 »
^No siis mun mielestä menee :D Tai riippuu nyt tietysti siitä, kuinka pitkät ja näyttävät ne on, koska jos ne on huomattavasti pidemmät, kuin sun omat, niin tottakai ne erottuu sieltä IMO aika rumasti, vaikka kuinka käyttäisi ripsiväriä.

Pidennyksethän voi periaatteessa yrittää irroittaa itsekin, mutta silloin myös omia ripsiä saattaa irrota himan. Itse olen kerran ottanut itse eikä mitään vahinkoa tapahtunut. Eli runsaasti öljyä vanulappuun ja ikäänkuin sivelee lapulla ripsien juuria ja hellävaraisesti öljyisellä sormella pyörittelee. Tosiaan kehoitan olemaan varovainen ja tekemään tämän ihan omalla vastuulla :D Jos yhtään epäröit tätä, niin kehoitan kuitenkin menemään sinne ammattilaiselle, jos on vähänkään epävarma. Hän saa ainakin otettua ripset irti ilman suurempaa vahinkoa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 20.09.11 - klo:08:28 »
^^Voit sä mennä myös toiseen paikkaan. Muovisuus kuulostaa kyllä pahalle. Ripsiä on erilaatuisia aina aitokarvaisesta muovisiin. Itsellä keinomateriaalista valmistetut 9 mm. pitkät ripset. Näitä on myös erilaisina paksuudeltaan. Ohuemmilla saa luonnollisemmaan, pidempään kestävän tuloksen ja paksummilla näyttävän tuloksen joka itselläni kestää hyvänä vain noin 2 viikkoa, ja sen jälkeen ripset alkavat "pyörimään". Muutoin kestävät hyvänä huoltovälin eli kolme viikkoa.

Ilman en osaisi enää olla. Pidän siitä ettei tarvitse pohtia onko ripsari levinnyt tai sataako vettä tänään / näytänkö olmille uimahallissa tai kylpylässä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 23.09.11 - klo:23:44 »
Mermaid;

En osaa sanoa, kyseessä ovat Lady Lashes -pidennykset ja en asu pk-seudulla vaan pienemmässä kaupungissa... Nuo Lady Lashesit ovat niitä "minkki"ripsiä joten ovat tosi luonnollisen tuntuiset... Itselläni tämä riippuvuussuhde katkesi kuin vahingossa kun olin varannut seuraavan huoltokerran liian pitkän ajan päähän jolloin jouduin paikkaamaan aukkoja ripsarilla. Siinä sitten niitä maskaroita puhdistaessa ripsiä lähti aina vaikka käytin vesiliukoista ripsaria ja totesin että mitäs jos nyt vaan näkisinkin aamuisin hiukan enemmän vaivaa...

Onneksi löydin Lumenelta ihan hyvän maskaran jota nyt olen käyttänyt. Omat ripseni ovat kuitenkin suht pitkät ja vahvat  :)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 24.09.11 - klo:06:18 »
Mulla on pari kertaa ollut ripsipidennykset, mutta enää en ota.
Syy on se, että ne näytti mun silmään ihan luonnottomilta, eivätkä edes pysyneet hyvin, vaikka kohtelin niitä hellävaroen.
Omat ripset myös kärsivät noista. Kun en sitten laitattanutkaan ripsiä uudelleen, omat olivat katkeilleet ja tyngät. Kyllähän ne siitä kasvoivat uudelleen entisiin mittoihinsa, mutta jonkin aikaa meni lyhyillä ripsillä.

Omat on ihan hyvät luonnontilassa, tarpeeksi pitkät ja sopivan tuuheat. Ainahan niiltä voisi toivoa enemmän (voisivat olla paksummat ja tummemmat), mutta ripsarilla niistä saa upeat, se riittäköön ;)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 26.09.11 - klo:22:03 »
Mulla on ihan merkittömät ripset, ja ovat toimineet hyvin. Laittajan osaaminen on ratkaisevaa, oli tuotteet mitkä tahansa.
« Viimeksi muokattu: 07.01.12 - klo:22:27 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 27.09.11 - klo:23:05 »
Kannattaa myös kysäistä ovatko ripset "minkki"ripseä vai jotain muuta materiaalia, sillä nuo minkkiripset ovat todella luonnollisen tuntuiset ja siten miellyttävät  :) Itsellä kokemusta X-treme Lashesista sekä Lady Lashesista ja molempia voin suositella. Laittajastakin on kyllä paljon kiinni, omalla paikkakunnallani on hyvin taitava Lady Lashes laittaja.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #157 : 06.01.12 - klo:13:40 »
Ja näinhän tässä kävi, että pidennykset tulivat takaisin puolen vuoden jälkeen ::). On vain niin vaikea olla ilman niitä, kun on kerran niihin itsensä totuttanut. Ja ihanat ovat <3

Edellisen kirjoittajan kanssa täytyy olla kyllä eri mieltä. Xtreme- lashesit, joita itsekin olen käyttänyt, eivät ole yhtään paremmat, kuin muut käyttämäni. Jokaiselta merkiltä, mitä olen käyttänyt, on löytynyt myös lyhyitä ripsiä silmän sisänurkkaan. Ei kai kukaan ripsien laittaja laita samaa pituutta kaikkialle? Toivottavasti tosiaan ei! Itselleni on JOKA PAIKASSA laitettu pisimmät 14 mm, muut lyhyempiä, koska luonnollisesti sisänurkassa ripset ovar lyhyempiä.

Xtremet eivät myöskään pysyneet nätin näköisenä yhtään kauempaa, kuin muutkaan ripset. Tuntui, että ne olivat kyllä kovimmalla liimalla kiinni, mutten näe sitä hyvänä asiana. Ripset ikäänkuin roikkuivat liimatökötissä, eivät siis kaartuneet nätisti. Tämä toki vain oma kokemukseni :)

Parhaita ripsiä, mitä olen itse käyttänyt, ovat olleet Lady Lash extensionit ja JB lashesit, muutkin " merkittömät" ovat toimineet hyvin. Uskon kyllä ohtu123:se tavoin, että laittajasta se on kiinni.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 06.01.12 - klo:15:39 »
Mulla oli pidennykset muutaman kuukauden ajan pari vuotta sitten. Silmäni vain ärtyivät aina todella pahasti niiden laitosta, sidekalvoilla oli voimakasta verestystä ja turvotustakin päiväkausia laiton jälkeen! Silmät olivat oikeasti tosi pahan näköiset. Homma meni siihen, että aina laiton jälkeen käytin muutaman päivän kuurin kortisonisilmätippaa, kunnes totesin ettei siinä vain kertakaikkiaan ole mitään järkeä. Lääke kuin lääke, ei ole kiva käyttää turhaan - tai oikeammin turhamaisuuteen. ::)

En tiedä, mihin silmäni reagoivat niin rajusti; liiman liuottimen huuruihin vai johonkin muuhun. Eräs kosmetologi epäili myös silmien alle laitettavia lappuja, joissa kuulemma on "hoitavia aineita". Sama se, tuskin kokeilen enää vaikka pidennykset kyllä ihanat olivatkin! Annoin lopulta jatkeiden kasvaa itseksiään pois ja kun niitä oli enää pari hassua jäljellä, autoin asiaa hieromalla ripsiin kasvojenpuhdistusöljyä. Se poisti kyllä tehokkaasti viimeisetkin. Omat ripset tuntuivat ihan alkuun tosi töpöiltä pidennysten jälkeen, mutta ei mennyt kuin viikko-pari kun ne olivat entisellään. Uskonkin, siinä on pitkälti kyse vain tottumisesta.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 06.01.12 - klo:15:47 »
Mä hankin ripsien pidennykset syksyllä, pisimmät ripset oli muistaakseni 11 mm, eli kohtuulliset. Mä tykkäsin kyllä siitä, miltä ne näytti, kun ei tosiaan tarvinnut välttämättä laittaa silmämeikkiä, mutta mä inhosin alusta asti sitä miltä ne tuntui. Ja mä tosiaan tykkään meikkaamisesta, joten noi ripset olivat vaan tiellä. Pysyivät hyvänä lähes 2 kk, sitten kyllästyin niin totaalisesti, että revin ne itse irti, toki mahdollisimman hellävaraisesti ja pikkuhiljaa. Tuskin enää uudestaan laitan, mulle ei varsinaisesti tullut mitään tulehduksia tai muutakaan, mutta silmät kyllä tuntui silti ärsyyntyvän noista.

1b M ii

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 06.01.12 - klo:22:28 »
Mulla ärsyyntyy silmät enemmän kun ei ole pidennyksiä ja silmänympärysiho voi huonommin, sillä varmaan hankaan ja käpelöin ihoa silmien läheltä enemmän ilman pidennyksiä. Summasummarum, oon aatellu palata pidennyksiin keväämmällä kun yritän skarpata muutenkin ulkonäköni suhteen. :)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 29.02.12 - klo:21:29 »
Noista pidennysten haittapuolista vähän, tuli nimittäin kyseltyä viimeisen ripsihuollon yhteydessä mun ripsien laittajan havaintoja... Mun ripset ovat kuulemma vielä ihan vahvan ja normaalin näköiset (mulla oli pidennykset ensimmäisen kerran kesäkuusta elokuuhun ja sen jälkeen taukoa, sitten marraskuusta tähän päivään) mutta yleensä kuulemma niillä, joilla on ollut pidennykset vuodesta kahteen vuoteen tai pidempään, omat ripset ovat hauraan ja haperoisen näköiset ja saattavat sojottaa luonnottomasti minne sattuu.

Vähän pysäytti tuo kommentti, pitääkin pitää taukoa viimeistään ensi syksynä tai mielellään jo aiemmin... En halua että omat ripset hapertuvat.. Mahtaakohan ne edes palautua tuollaisen jälkeen takaisin ennalleen...  ???
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 15.03.12 - klo:19:32 »
Sori kaksi peräkkäistä viestiä, mutta nyt on eri aihe. Eli elän nyt hieman hankalaa vaihetta näiden ripsien kanssa. Olen luopumassa pidennyksistä ja nämä alkavat käydä harvoiksi. Nyt vielä menettelee, mutta esim. viikon päästä näyttävät melko varmasti jo aika karuilta. Miten olette menetelleet kyseisessä tilanteessa? Poistaneet viimeisimmät harottavat ripset vai antaneet niiden vain kasvaa pois? Ripsiväriä pitäisi ainakin alkaa kohta jo käyttää...

Toisaalta odotan jo innoissani sitä että kohta pääsee taas ostamaan ripsivärejä :)

Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 15.03.12 - klo:19:55 »
Minulla oli aikanaan kestoliimatut ripsitupsut jotka irrottelin pois öljyillä ja ihan nyppimällä. Vähän aikaa oli nysät ripset mutta ne kasvoivat nopeasti takaisin. Lisänä käytin Mavalan ripsiravinnetta.

Nyt jos luopuisin ripsipidennyksistäni lioittelisin öljyillä viimeiset  veks.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 29.03.12 - klo:17:48 »
Luovuin edellispäivänä pidennyksistä, öljyillä yritin liuottaa loppuja irti mutta tuntui ettei siitä ollut mitään apua. Ripset vaan pysyivät tiukasti kiinni. Välillä kävin suihkussa ja koitin josko lämmin vesi pehmittäisi liimaa sopivasti. Noh, ei hyödyttänyt mitään ja sitten hieroin taas öljyjä ripsiin pitkän aikaa. Lopulta jäljellä olevat pidennysripset lähtivät juurineen pois kun iho oli niin paljon pehmennyt öljyistä  ::) Sitä liimaa ei kyllä pehmittänyt mikään! Nyt omat ripset ovat ihan yhtä tuuheat kuin ennenkin, tosin ovat kovin lyhyet. Yläripset ovat vähän lyhyemmän kuin alaripset... Näyttää hieman tyhmältä mutta kyllä ne tästä muutamassa viikossa varmaan kasvavat taas normaalipituisiksi.

En vain osaa päättää pitäisikö tässä tilanteessa käyttää ripsaria vai ei... Silmät näyttävät ihan kaljuilta ilman koska omat ripset ovat niin vaaleat, mutta toisaalta jos laitan ripsiväriä niin ripsien lyhyys tuntuu oikein korostuvan   8)