Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81649 kertaa)

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #165 : 20.04.12 - klo:19:23 »
Onko joku saanut allergista reaktiota silikonilapuista jotka laitetaan silmien alle? Tänään silmiä kirveli niin paljon, että ei voitu tehdä huoltoa. Yritettiin kolmesti ja ei auttanut kuin antaa periksi. Kirvely ja kutina sekä painon tunne silmissä alkoi heti kun laitettiin silikonilaput silmien alle. Liimaa ei oltu käytetty siinä vaiheessa. Geelilappuja ei voi käyttää, nekin kutittivat. Teipin liimalle olen allerginen. Lisäksi posket olivat ihan punaiset ja turvoksissa kun laput otettiin pois :S

Onko jotain luonnonkumista vaihtoehtoa olemassa tai jotain muuta kikkaa, jolla pidennyksen teko onnistuis?
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 26.04.12 - klo:21:23 »
^  Onnistuiko pidennysten laitto sinulle kuitenkin vai jouduttiinko lopettamaan heti alkuunsa? Minulla on kerran vähän kirvellyt, kun sitä lapun kosteuttavaa ainetta meni silmään, mutta silloin lappu siis laitettiin huonosti paikalleen. Muuten ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

Minulla oli talvella noin 2 kk huoltotauko ja siinä välissä ehti kyllä jo tulla aika hyvin esiin omat ripset. En kyllä huomannut, että olisi ollut huomattavissa mitään vaurioita ja harvenemista ainakaan vielä (kesällä tulee 2 vuotta putkeen pidennysten kanssa). Minulla on ollut aina tietyt kohdat, joihin kasvaa ärsyttävät itsepäisesti sojottavat ripset, jotka ovat niin vahvat, ettei niitä ole koskaan saanut taipumaan ja nekin kasvaa ihan entiseen malliin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #167 : 13.05.12 - klo:19:29 »
Mulla oli LCN:n ripsipidennykset elokuusta maaliskuuhun ja kyllä täytyy sanoa, että ei niitä kauheasti ikävä kuitenkaan ole :D Olihan se totta, että ripsien kanssa ei tarvinnut aamulla kauheasti meikata ja näytti myös ilman meikkiä huolitellulta (ja kunnon meikissä silmät olivat todella näyttävät) mutta olihan niistä oma vaivansa. Meikin putsaaminen oli aika vaikeaa ja aluksi myös eyelinerillä tehty rajaus oli aika kyseenalainen :D ripset myös olivat aamuisin aika takussa ja minulla olisi pitänyt käydä huollattamassa niitä viimeistään kolmen viikon jälkeen, jotta ripset olisivat pysyneet hyvännäköisinä. Onneksi omissa ripsissä ei ilmennyt mitään katkeilua tai harvenemista. Kaiken huippu oli se, että esimerkiksi työkaverit eivät olleet edes huomanneet että olin ripsipidennykset poistanut ja mulla oli kuitenkin 12-14 mm pidennykset :D Ilmeisesti tästä nykyisestä ripsarista (Diorin Diorshow) ei kannata luopua kun saa niin näyttävät ripset :)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 01.06.12 - klo:13:27 »
Mulla oli pidennykset vuoden ja nyt oon ollut ilman niitä reilun vuoden. Oon välillä ikävöinyt kunnon räpsyjä ja parin viikon päästä saan ne takaisin!  :) En jaksa pahemmin meikata silmiä ja sitten kun saan pidennykset niin ei tarvitse niin paljon potea väsähtänytta olemusta.

Mistä olette hommanneet pidennyksille soveltuvaa ripsigeeliä? Ulkonurkan ripset tahtovat harottaa helposti ja geelillä saisi varmasti harottamista vähemmäksi.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 01.06.12 - klo:14:59 »
^Tarkoitatko sellaista joka pidentää pidennysten kestoa ja vahvistaa liimausta? Mä ostin kosmetologilta sellaisen putelin, maksoi muistaakseni noin 40 € ja jäi loppujen lopuksi hyvin vähälle käytölle... Merkiltään tuo on Lashcare - longer life sealer. En kokenut saavani siitä kovin suurta apua, joka voi toisaalta johtua siitäkin että unohdin käyttää sitä riittävän usein  ;D

Ps. Mulla on tuota jäljellä tuota reilut 3/5 putelia (5 ml pullosta) jos kiinnostaa ostaa loput kokeiluun niin täältä lähtee, mulla ei ole enää pidennyksiä enkä ole lähiaikoina sellaisia ottamassa. Purkin olen ostanut muistaakseni viime joulukuussa...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 01.06.12 - klo:16:44 »
^ Mielelläni ostan pois! Laitan sulle iltasella yksäriä. Voi se mullakin jäädä lopulta käyttämättä, mutta tällä hetkellä kuvittelen sitä käyttäväni  :D

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 15.07.12 - klo:14:14 »
Sain lahjaksi Groupon-lahjakortin ripsien pidennykseen ja kävin laittamassa ne parisen viikkoa sitten. Oli ihan jonkun yksityisen kosmetologin kotona ja aluksi paikka vaikutti vähän hämärältä mutta lopputulos oli mielestäni hyvä! ;D Olen nyt sen verran kiintynyt näihin ripsiin ja ne ovat pysyneet ihan kivasti, eli haluaisin pitää niitä vähän pitempään ja huoltoa siis suunnittelen nyt. Osaako kukaan suositella jotain paikkaa Turun alueella, joko Turun keskustassa tai enemmän Kaarinaan päin? En viitsi käydä samassa paikassa kun kävin ne laittamassa, koska sinne on kuitenkin suhteellisen pitkä matka. Vaikka olikin ihan edullinen (n. 50€) ja laatu siihen nähden mielestäni hyvä. En siis haluaisi mitään hirveää hintaa näistä maksaa, eli ajattelin max. 70€. Onko suosituksia?

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 17.07.12 - klo:23:58 »
Osaisiko joku suositella hyvää ripsien laittajaa Joensuussa tai Helsingissä/Espoossa? Otin ripset kesälomalla kotipaikkakunnalla, mutta nyt pitäisi sitten löytää huoltopaikka. Ripset on nyt juuri täydelliset, niinpä hirvittäisi mennä ihan arvalla uuteen paikkaan huollattamaan, jos tekijä ei olekaan yhtä hyvä.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 18.07.12 - klo:09:40 »
Ou jee, menen maanantaina ottamaan ensimmäiset ripsipidennykseni. :) Pitkään on tehnyt mieli kokeilla, että miltähän sitä näyttäisi ja nyt kesän kunniaksi päätin varata ajan. Menen 11.hetkeen joka on siis Turussa. Olen saanut kavereilta kehuja tuosta paikasta, eli varmaan tulee hyvät.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #174 : 18.07.12 - klo:14:44 »
Osaisiko joku suositella hyvää ripsien laittajaa Joensuussa tai Helsingissä/Espoossa? Otin ripset kesälomalla kotipaikkakunnalla, mutta nyt pitäisi sitten löytää huoltopaikka. Ripset on nyt juuri täydelliset, niinpä hirvittäisi mennä ihan arvalla uuteen paikkaan huollattamaan, jos tekijä ei olekaan yhtä hyvä.

Itse käyn Yrjönkadun Bow`ssa. Kyllä, samassa kampaamossa, joka laittaa monen bloggarin tukan ja ripset :D. Olen käynyt Bowssa alusta asti ja olen todella tyytyväinen. Noora laittaa mun ripset ( ja tukan) ja oon todella tyytyväinen. Kaarevuuksia on erilaisia, samoin paksuuksia ja pituuksia. Huollon jälkeen ripset kestävät neljä viikkoa hyvinä. Hinta on aina vakio 45 e. Lisäksi Nooralle todella iso plussa nopeudesta: aikaisemmilla laittajilla huoltoon meni helposti 1,5 h mutta Nooralla menee 30-45 minuuttia.

Olen aikaisemmin käynyt monessakin eri paikassa mutta olen nykyään niin tyytyväinen, että tuskin muualle enää menen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 18.07.12 - klo:19:22 »
Kiitos suosituksesta! Kyselenpäs tuolta vapaita aikoja.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 22.07.12 - klo:09:09 »
Millä meikinpoistoaineella ja ennen kaikkea -tekniikalla poistatte silmämeikkiä? Olen tykännyt käyttää vedenkestävää ripsiväriä, jonka poistamiseen käyttämäni aineet eivät sitten tietenkään ole ihanteellisia pidennyksille. En ole koskaan innostunut myöskään voidemaisista/emulsioputsaajista vaan tykkään käyttää poistoaineella kostutettuja vanuja, mutta sekin ilmeisesti sitten hankaa niitä ripsiä.

Kuinka kauan ensimmäisten ripsien laitto on kestänyt (ei siis pelkkä huolto)? Varasin ajan tiistaiaamuksi ja pitäisi sieltä ehtiä iltavuoroon töihin eli aikaa ripsien laittoon olisi korkeintaan 2h jos ei tahdo myöhästyä töistä. Toki tää riippuu paljon varmaan laittajasta ja omista ripsistä mutta jotain osviittaa olisi kiva saada.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #177 : 22.07.12 - klo:14:36 »
^ Mulla on ollut kahdesta eri paikasta ripset ja toinen laittaja laittoi ripset tunnissa, mutta toisella meni aika lailla kaks tuntia, ehkä hieman ylikkin. Miekin oon vedenkestävän ripsarin käyttäjä, mutta ripsipidennysten ajaksi siirryin vesiliukoiseen ripsariin ja poistin silmämeikin ihan niillä vesiliukoisen silmämeikinpoistolapuilla, semmonen valkonen purkki ja vihree korkki, en nyt millää muista nimeä eikä oo sitä purkkia lähelläkään..saatto olla joku vital tai sitten ei :D Ja mie kyllä ihan vaan kevyesti painoin silmiä tuolla lapulla, niin että meikki vähän niinkuin levis tuohon alaluomelle josta sen sitten pyyhkäsin pois. Hyvin toimi eikä lapuista tarttunu mitään nukkaa ripsiin tjsp :)

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 27.07.12 - klo:13:47 »
^^ Minua neuvottiin ostamaan Lorealin silmämeikinpoistoaine tai muu vastavaa, joka on öljytön.

Nyt olen vajaan viikon ollut nämä naamassa ja noh. Onhan ne ihan jees. Olisi ehkä pitänyt ottaa näyttävämmät, kun ei näissä mielestäni ole mitään ihan hillitöntä eroa omiini. 100 euroa maksoin tästä ilosta...
Laittaja oli kyllä taitava ja hommassa meni tasan tunti. Silmät on rähmineet vähän enempi kuin normaalisti ja välillä tuntuu että on roskia. Käytän myös piilareita, että on tässä nyt vierasesineitä simmuissa riittämiin. Ei suurempaa hehkutusta pidennykset saa minulta osakseen mutta tulipahan kokeiltua.  :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 31.08.12 - klo:11:47 »
Taidan taas vaihteeksi luopua pidennyksistä. En muutenkaan jaksa nyt panostaa ulkonäköön, joten ripsetkin tuntuu turhilta. Haaveilen myös, että saisin joskus juhlameikin, johon tulisi näyttävät irtoripset, sulat tms. ja sellainen ei tietystikään onnistu jos on pidennykset.