Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 81704 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #225 : 07.04.15 - klo:12:40 »
Olin silmäleikkauksessa, joten jouduin luopumaan omista pidennyksistä muutaman viikon ajaksi. Mulla oli pidennykset reilu puoli vuotta ja kävin useilla eri laittajilla, kokeiltiin volyymeja ja tavallisia. Viimeisin on osoittautunut ammattitaitoisimmaksi vaikka aika pienimuotoisesti tekee toiminimellään. Osasi heti pointata syyt, miksi mulla oli pidennyksien kanssa takkuillut: liikaa liimaa, liikaa ripsiä (volyymeissa), liian pitkiä jne.

Tästä huolimatta damage was already done. Kun poistatin ripset, mulla oli mennyt omia ripsiä selvästi poikki, ripset oli harvat ja lyhyet (lyhyemmät kuin alaripset!). Lisäksi ripset sojottivat tikkusuorina eteenpäin, vaikka mulla on luonnostaan kaarevat ripset mutta se varmaan johtuu siitä, että ripset eivät ole päässeet kasvamaan normaalisti ylimääräisen painon vuoksi. Ripsienlaittaja oli sitä mieltä, että hyvä pitääkin vähän taukoa ja aloittaa uudelta pohjalta.

Mulla oli viimeiset 4 viikkoa n. 9mm pituisia ripsiä ja ite tykkäsin (pisimmillään mulla on ollut 13mm). Näyttivät aika luonnollisilta. Tokihan ripsirivistö oli musta ja tuuhea, mutta ituus oli mielestäni sopivan maltillinen.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #226 : 12.05.15 - klo:12:45 »
Kysellääs tässä ketjussa vaikka kyse ei varsinaisesta ripsien pidennyksestä olekaan: Onko kukaan kokeillut YUMI lashes -ripsientaivutusta? Kyseessä on siis kestotaivutus jonka pitäisi tehdä ripsistä näyttävämmät kuin perinteisen ripsipermanentin. Yumissa taivutetaan omaa ripseä ja värjätään ripset ja tuloksena pitäisi olla luonnolliset mutta näyttävämmät ripset ilman ripsariakin. Mua kiinnostaisi tuo etenkin kesäksi kun olen paljon ilman meikkiä ja kaipaisin ripsiin kuitenkin jotain näyttävyyttä. En halua kuitenkaan lähteä kokeilemaan ripsien pidennystä niiden vaatimien liimojen jne takia, joten tuo voisi olla herkälle iholle hellempi vaihtoehto.

Lisätietoa: http://www.yumilashes.fi/

Edit. Kiitos enna! Nyt vähän nolottaa mutta en hoksannut etsiä kestotaivutus-hakusanalla vaan etsin vain tuolla yumilla enkä löytänyt sillä yhtään ketjua. Kyselenkin tuolta, kiitos. :)
« Viimeksi muokattu: 12.05.15 - klo:15:18 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 12.05.15 - klo:15:17 »
^Kestotaivutuksista on topic täällä http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=6094.0

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 18.08.15 - klo:19:47 »

Mun ekat ekstraräpsyttimet  <3 Pysyivät huonosti ekan laiton jälkeen, toivottavasti tämä toinen huolto saa aikaan paremman pysyvyyden myös.
« Viimeksi muokattu: 18.08.15 - klo:19:49 kirjoittanut miolla »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 18.08.15 - klo:20:22 »
^Ihanat räpsyt! Voiko ripsien pidennysten kanssa saunoa ja käydä suihkussa ihan normaalisti?

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 18.08.15 - klo:20:36 »
Ei oikein :/ Suihkussakäyntiä ei tarvitse vähentää, mutta omat kommervenkkinssä hommaan tuo se, ettei ripsiä kovin mielellään kasta (= silmiä ei ole kiva avata, kun ei voi normaaliin tapaan poistaa liikavesiä vain silmiä hinkkaamalla). Saunominen lyhentää ripsien huoltoväliä, mutta en ajatellut kokonaan saunomisesta luopua. Kerran viikossa tulee keskimäärin käytyä.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #231 : 22.08.15 - klo:11:57 »
Mä olen kyllä saunonut ihan normaalisti ripsien kanssa. Mulla siis volyymiripset, jollaisilta miollankin ripset näyttävät? Myös mun ripsiteknikko sanoo, ettei pitäisi vaikuttaa ripsien kestoon eikä mulla ole vaikuttanutkaan. Mä myös kastelen ripset tietysti aina suihkussa, ainoa on, että annan niiden kuivua ennenkuin harjaan ne "auki", mulla on niin pitkät että menevät helposti takkuun. Huoltovälinä mulla on kolme viikkoa. En kyllä millään vaihtaisi näitä enää pois, ovat niin kätevät aamulla ja matkoilla.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 22.08.15 - klo:15:51 »
Mulla on ihan tavisripset, jotka eivät ilmeisesti ole yhtä säänkestävät kuin volyymit.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #233 : 22.08.15 - klo:20:29 »
Okei no se selittää kyllä! Mulla kans tavisripset meni märkinä takkuun ja jostain syystä ne myös märkinä kirveli aika ikävästi. Ei myöskään kestäneet silmissä yhtä hyvin, kuin volyymit. Suosittelen ehdottomasti volyymiripsiä kaikille :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 23.08.15 - klo:11:01 »
Joo just toi kirvely! Olenkin miettinyt, että onko se vaan se, ettei vesiä saa kunnolla pois mikä aiheuttaa kirvelyn, vai onko se se liima joka liukenee?

Volyymeja haluaisinkin kokeilla, mutta löysin suhteiden avulla hyvän, mukavan ja ennenkaikkea edullisen tekijän, joka ei volyymeja valitettavasti puljaile, joten mennään toistaiseksi näillä.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 13.09.15 - klo:13:01 »
Buu :( Mä nähtävästi kuulun siihen porukkaan, joka on allerginen ripsiliimalle. Silmät ovat torstaisen huollon jälkeen aivan turvonneet ja kutisevat. Ripsiteknikkoni ei suosittele, että jatkan näiden kanssa enää, koska oireet tuppaavat vain pahentua. Byäähh, nää oli niin hienot <3

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 18.09.15 - klo:17:03 »
Joku täällä muistaakseni kyseli joskus vinkkiä silmämeikinpoistotuottesta mikä sopii pidennysten kaa. Toisin sanoen pitää olla öljytön. Itse oon aina käyttäny Vichyn Purete Thermale 3 in 1 puhdistusvettä. Se on paras. Poistaa kaiken meikin ilman et räpsyt kärsii. Saan tällä rankatki meikit pois silmien ympäriltä kastelematta ollenkaan itse ripsiä niin että kastelen tällä sellasen extreme lashesiltä ostetun puikon (niitä myydään pusseissa) ja sillä saa siististi poistettua eyelinerin. Ja sit vähän vanulappuun tätä ainetta ja pyyhkii luomiväritki pois.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 22.01.16 - klo:00:42 »
Kävin noin kuukausi sitten ottamassa pitkästä aikaa ripsien pidennykset ja laiton aikana mun kurkku ja nenä menivät niin tukkoon, että henki vinkui loppuvaiheessa. :-X Tuo oli mulle ihan uutta ja en edes heti tajunnut, mistä on kyse. Luulin, että flunssa oli alkamassa olen näin fiksu... Ihoni ei reagoi ripsiliimaan, mutta näköjään liimahöyryjen hengittäminen ei enää sovi mulle. ;D Säikähdin kuitenkin sen verran, että otin ripset samana iltana pois varmuuden vuoksi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #238 : 22.01.16 - klo:06:40 »
Oon kuullut tosi monilta, että reaktioita on tullut noista liimoista. Lisäksi moni on raportoinut, että omat ripset lähtevät tukkoina irti ja haurastuvat kestoripsistä. Itse en herkkäsilmäisenä uskaltaisi edes kokeilla!

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 09.02.16 - klo:14:24 »
Olen yllättäen innostunut ajatuksesta hankkia pidennykset ripsiin. Mä haluaisin tosin erittäin luonnolliset pidennykset. Harvoin jaksan edes ripsiväriä käyttää arkisin ja töihin en meikkaa käytännössä koskaan. Lisäksi käytän silmälaseja joten jotkut volyymiripset olis aika oudot. ;D Toivoisin semmoiset ripset, että ihmiset eivät tulisi huomauttelemaan 'uusista ripsistä', lähinnä miettis että ompa hyvää ripsaria. Ei siis mitään paksuja räpsyjä.

Mistä moinen hyvä laittaja Helsingissä? Eniten pelottaa, että mun ja laittajan käsitys luonnollisesta eroaa täysin.. Tässä on kuva Jyväskyläläisen ripsiteknikon tehdyistä ripsistä, nää on just semmoset sopivan luonnolliset. Harmi, että on väärässä kaupungissa.

joannahare.com