Kirjoittaja Aihe: Puhas Loodus-ihonhoitotuotteet  (Luettu 3511 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Puhas Loodus-ihonhoitotuotteet
« : 26.12.09 - klo:19:25 »
Mielestäni tämä sarja ansaitsee oman ketjunsa :) Kyseessä siis edullinen Virossa myytävä sarja, johon kuuluu ihon- ja hiustenhoitotuotteita. http://www.orto.ee/index.php?lang=fin&main_id=107 Tuotteilla hintaa pari kolme euroa per tuubi.

Onko kukaan kokeillut virolaisia Puhas Loodus -voiteita?
Ostin joku aika sitten tuon Kummel-voiteen. Näin kertoo nettisivu mainokseksi:

Kamomillauute rauhoittaa ihoa sekä lievittää tulehdusta. E-vitamiini estää vapaiden radikaalien syntymistä sekä yhdessä allantoiinin kanssa ehkäisee tehokkaasti ihon ennenaikaista ikääntymistä sekä kosteuttaa kasvojen ihoa ympäri vuorokauden. Sopii myös meikin alle.

Kaikille ihotyypeille- voide 24h

Olen käyttänyt tätä yövoiteena ja olen kyllä tykännyt. Imeytyy nopeasti ja jättää ihon aika mattapintaiseksi, meikittöminä päivinä olen käyttänyt päivälläkin. En ole huomannut että tukkisi ihoa ja kosteutustehot on riittäneet oikein hyvin tälle iholle. Tän perusteella mielenkiinnolla pitää kokeilla muitakin Puhas Loodus-voiteita, ne kun maksaa sen kaks euroa per tuubi.. Mineraaliöljyjä välttäville tää ei sovi, INCIn puolivälistä löytyy Paraffinum Liqudium..

Kurkkuvoidetta olen myös käyttänyt kohta sen koko tuubillisen. Se on toiminut kuivahkon sekaihoni päivävoiteena todella kivasti! Ekakokeilulla fiilis oli "ihan ok" mutta silti joka aamu huomaan tarttuvani mieluiten kurkkuvoiteen tuubiin kuin muihin käytössä oleviin päivävoiteisiin. Voide ei ärsytä ihoa ollenkaan, imeytyy nopeasti ja sopii hyvin meikin alle. Tuote on suunnattu normaalille ja rasvaiselle iholle, mutta ihan kauhean rasvaiselle iholle voi olla liian tujua. Tuntuu jotenkin virkistävältä ja tosi kosteuttavalta olematta niljainen tai rasvainen. Ostan lisää todellakin :) Rasvoittuvaihoinen äitinikin kokeili tätä ja ihastui.

Monitoiminen jalkavoide kuivakolle iholle on aika lirua ja sopii ehkä enemmän kesällä tai sitten päiväkäyttöön, yöksi haluan jotain paksumpaa. Tuoksu tässä on aivan ihana, raikas ja hedelmäinen ja muistuttaa jostakin aiemmin tutusta, en ole vain vielä keksinyt että mistä :) Ihan olen tykkäillyt tästäkin. Sivuilla luki "Sisältää Bhydroksihappoa, kuorii iholta hellävaraisesti vanhentuneet solut" ja sillä tavalla auttaisi halkeilevien kantapäiden kanssa. Ei ole kyllä millään lailla voimakasta, mitään ärsytysreaktioita ei ole todellakaan tullut.

Tuotteet kiinnostavat paljon ja aionkin ostaa noita ison pinon seuraavalta Tallinnan reissulta!

Kokemuksia kehiin muiltakin juureksilta! :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Puhas Loodus-ihonhoitotuotteet
« Vastaus #1 : 27.12.09 - klo:09:03 »
Mulla on myöskin ollut tuota kurkkuvoidetta ja tykkäsin siitä tosi paljon. Mulla on aikalailla normaali iho nyt, mutta nenä ja leuka tuppaavat rasvoittumaan. Tuo tuntui tosi kosteuttavalta ja viilentävältä ja oli mun lempparivoide viime kesänä. Meikkikin levittyy tuon päälle todella kauniisti.

Nyt ostin Tallinnasta saman sarjan Ruusunmarjavoiteen, mutta siitä ei vielä ole testikokemuksia. Otan sen käyttöön kuitenkin pikapuoliin, kunhan saan vielä yhden voiteen loppumaan ensin.

Kaikinpuolin olen kyllä kiinnostunut sarjasta, vaikuttavat hyviltä tuotteilta, eivätkä ole hinnalla pilattuja.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 29.12.09 - klo:09:50 »
Omenakasvovettä on joskus tullut hankittua ja oli ihan hyvää kuivalle iholle. Enää en kasvovettä oikeastaan käytä ja sarjan rasvat taitavat monesti sisältää mineraaliöljyä, joten on muut sarjan tuotteet jääneet kokeilematta.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #3 : 03.01.10 - klo:01:53 »
Ostin Tallinnan laivalta näitä tuotteita, tässä vähän kokemuksia:

Kurkkuvoide: Kevyehkö voide, miellyttävä mieto tuoksu. Nyt pakkasilla ihoa tuntui vähän kiristävän, mutta muuten tästä jäi hyvä fiilis. Odottelen vähän lämpimämpiä ilmoja!

Oliiviöljyvartalovoide: Ei levittynyt mitenkään unelmasti, olisikohan silikonin puutetta... Aikalailla sama fiilis kuin Aqualan L:stä, ei siis mitenkään huono muttei kovin hyväkään. Ei tuoksu juuri miltään.

Hunajakasvovoide: Ihan ookoo tämäkin, ei niin paksua kuin tekstin perusteella oletin. Haisee samankaltaiselle kuin TBS hunajahiustuotteet, sellaiselle mehiläisvahakynttilälle.

Omenakasvovesi: Tuntui hyvältä ja kosteuttavalta, tuoksuu ihanasti vihreälle omenalle! Alkoholiton. Tästä (ja joistain muistakin kasvovesistä) tulee hassun tuntuisia vanulapulla, ikään kuin vaahtoavia ja pehmeitä. :)
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo:14:17 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 15.01.10 - klo:13:37 »
Ostin Tallinnan reissulta ison kasan näitä tuotteita (muuta raportointia matkasta Tallinna-ketjussa).

Alkoholiton kasvovesi on hyvä perusputsari. Käytän kasvovettä ei-rasvaisille alueilla. Samalla ostin kurkkukasvoveden jossa on alkoholia, finneille jotka ilmaantuivat reissussa. Ihan napakasti kuivattaa niitä.

Muita voiteita on iso kasa. Raportoin myöhemmin niistä, mutta olen tosi ilahtunut että tällainen sarja on olemassa, noin periaatteessa - halpa ja riittoisa  :)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 23.05.10 - klo:21:11 »
Äiti toi Virosta tuliaisiksi näitä tuotteita ja olen muutamaa niistä kokeillut.

Tasapainottava kasvojen pesugeeli vaikutti ihan kivalta, vaikkakin hiukan kuivatti ihoa. Tulee kyllä tätä varmaan kesällä käytettyä jonkun verran.

Omenakasvovesi vaikutti tosi hyvältä, mutten ole oikein tottunut käyttämään kasvovesiä.

Kamomillakasvovoide tuntuu olevan aika hyvä kosteuttaja. Imeytyy aika hitaasti. Sisältää mineraaliöljyä ja odottelenkin, että alkaako tukkia ihoa.. Tuoksu on aika mammamainen.

Ihovoide orjanruusu tuntuu hyvälle ja tuoksu on mukavan mieto. Sisältää paljon silikonia, mutta en pidä sitä pahana, kun lähinnä jalkoja ja käsivarsia rasvailen.

Kuoriva syväpuhdistusvoide Tämä on melkein pelkkää mineraaliöljyä rakeilla höystettynä. En niin hirveästi tykännyt. Rakeet aika terävän oloisia.

Kokeilematta on vielä puhdistusmaito, mutta tämäkin on melkein pelkkää mineraaliöljyä, eli ehkä jääkin käyttämättä..

Pitkäaikaisista tuloksista voin tulla myöhemmin infoamaan. Luulen, että nuo saattaa olla aika tukkivia tuotteita, mutta sen aika näyttää..  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 29.08.10 - klo:12:44 »
Kosteuttava kasvonaamo merimutatiivisteellä, soijaöljyllä, patentholilla, ja e-vitamiinilla
En ole aiemmin kokeillut kosteuttavaa mutanaamiota, ajatuskin tuntui hassulta. Useimmitenhan moiset ovat puhdistavia. Ja tokihan tämäkin hiljalleen kuivuu hiukan kasvoilla, mutta vasta vartin vaikutusajan aivan loppupuolella. Tekee ihosta mukavan tuntuisen, mutta ihan kuivimmalle korppuiholle en välttämättä laittaisi. Sekaiholla pelittää oikein kivasti.

Näiden päivämäärien kanssa muuten saa näköjään olla tarkkana, tässäkin tuotteessa oli näköjään parasta ennen-päivämäärä mennyt aika piakkoin oston jälkeen.. Avasin tämän 5kk ko. päivän jälkeen ::) Ihan hyvin on toiminut joten käyttelen hyvillä mielin.

Ihoa uudistava ja suojaava käsivoide
Tuoksu on aika voimakas kukkaistuoksu. Tehot eivät riitä yötä vasten, parempi päiväkäyttöön. Ei noussut suosikiksi, tykkään muista omistamistani käsivoiteista enemmän. Plussaa kuitenkin kevyestä UV-suojasta, useimmat voiteet jotka sen sisältää jättää ihon vähän tahmeaksi, tämä ei jätä.
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 08.09.13 - klo:19:55 »
Ketju on näköjään tippunut älyttömän alas! Puhas Looduksen tuubit ovat uudistuneet flippikorkillisiksi, ja koostumuksista on jätetty pois silikonit, mineraaliöljyt ja parabeenit.  :ts
www.siameselipstick.com

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #8 : 26.02.17 - klo:00:10 »
Nostanpa vanhaa ketjua! Löysin Saiturinpörssistä Puhas Loodus -tuotteita. Ostin seka- ja rasvaiselle iholle suunnatun kurkku -kasvovoiteen. Vasta pari kertaa olen ehtinyt sitä naamaani laittaa, ja vaikuttaa aivan hyvältä. Ja edullinenkin tosiaan oli: 75ml:n purkki maksoi 3,90€  :ts

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 03.02.19 - klo:15:28 »
Testasin eilen tämän sarjan Mesi kosteusvoidetta (yövoide) ja se tuntui hyvältä. Ei ollut hyvin paksua koostumukseltaan, vaan tuntui juuri sopivalta. Voide tuntui samettiselta ja imeytyi nopeasti ihoon. Tuoksu oli mieto. Tykkäsin. Pitää seurata, miten sopii iholle, kun käyttää pitempään.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)