^^ Tiedän tunteen, loppuvaiheessa permistä on ärsyttävää, kun osa on ihan nätisti vielä kiharaa, mutta varsinkin latvat alkaa olla jo ihan suorat, samoin paikoitellen muutkin osiot. Vielä näin pipokaudella hirveen kiva kun osa hiuksista pysyy kiharana kun ottaa myssyn pois, toinen puoli on ihan lätsähtänyt. Tuon takia mietinkin, haluanko ottaa permistä uusiksi. Muuten ottaisin varmasti.

Mitähän sitä tekisi tälle karvastolle. Oon jo kolme kertaa perunut kampaamoajan, kun iskee aina epävarmuus, etten oikeastaan tiedä pitääkö tälle jo tehdä jotain ja jos, niin mitä.
Mulla on siis tällä hetkellä toispuoleinen leikkaus, pitempi puoli on melkein hartiamitassa ja lyhyempi peittää just korvan. On tosiaan jo aika ylipitkä tämä... Toisaalta ei tästä niin pahasti sitä huomaa. Nyt en oikein tiedä pitäiskö vielä kerran siistiä ja pysyä tässä mallissa (ennätys, kaksi kampaamokäyntiä, sama malli

) vai alkaa jo kasvattelemaan vähän pidempää, mitä tässä ihan kynityn kauden jälkeen himoitsen. Mut mut, jos nyt taas siistin tätä, olen parin kuukauden päästä jälleen tässä tyhmässä reuhkapituudessa ja samassa pohdinnassa.
Helpointa ois kai kasvatella mallista, jossa molemmat puolet on yhtä pitkät. Siinäkin se kasvatteluvaihe on vaan tosi rasittava....