Mullakin iskee hiusmallikriisiä - taas. Haluan pitää pitkät hiukset, mutta nämä on välillä niin auttamattoman tylsät.
Mulla on jonkin verran taipuisa tukka, joka aiheuttaa sen, että kerrostetut hiukset taipuu sojottamaan minne sattuu. Sitten ollaankin siinä kierteessä, että niitä pitää suoristaa joka kerta, kun hiukset ovat auki. Lyhyet kerrostetut osiot myös tuntuvat haaroittuvan normaalia enemmän. Mun niskahiukset on myös melko haperoa, ja jos hiuksia kerrostetaan paljon, niin ne pisimmät hiukset (eli ne niskahiukset) joutuvat kovemmalle rasitukselle, kun muut hiusket ympärillä ei ole enää suojaamassa niitä. Puhunko mie ihan pehmeitä?

Mulle on monesti leikattu kasvoja ympäröimään lyhyempiä kerroksia, mutta voi että ärsyttää, kun kaikki hiukset ei yllä kunnolla kiinni ja semmosia hipsuhapsuja roikkuu naamalla. Ärsyttävää se on varsinkin silloin, kun haluaisi pitää hiuksia letillä, niin letti näyttää suttuiselta, kun on paljon kerrostuksia.
Ainoa vaihtelua olen saanut erilaisilla etuhiuksilla, mutta kun sekin alkaa jo kyllästyttää.