Kiitos vinkeistä kukl! Jennifer Aniston on tosiaan tyylikäs nainen ja sen hiukset tossa keskimmäisessä kuvassa on aivan ihanat!

Mun pitäisi saada pituutta vielä jonkin verran lisää, että saisin tuollaisen kampauksen, mutta eiköhän hiuksetkin ala taas kevään kohta tullessa (toivottavasti!!!) kasvaa.
Olen kuullut aika monilta eri ihmisiltä (kavereilta, kampaajilta...), että mulle sopii ennemmin isot kuin pienet hiukset - eli siis hiuksissa pitää olla muhkeutta. Suorat, roikkuvat hiukset eivät sovi ollenkaan... Niin ja sitten otsahiukset pitää olla, koska mun hiusraja menee aika korkealla ja nousee vielä sivuista sillain inhottavasti...vähän niinkuin miehillä, jotka alkaa kaljuuntumaan!

Mutta raja on onneksi pysynyt missä on eli tuskin mä tästä enempää kaljuunnun...

Mutta kriisi mikä kriisi. Tiedättekö ne "kaksi tyyppiä" pään päällä, joista toinen sanoo "Anna mennä vaan! Ainakin 10cm pois!!" ja toinen sanoo "Ei, ei, älä leikkaa, anna hiusten kasvaa!"

No, juuri sellainen olo on nyt. Ja maanantaiaamuna on aika kampaajalle. Voi, näitä elämän suuria ongelmia!