Kirjoittaja Aihe: Hiusmallikriisi  (Luettu 272378 kertaa)

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
Vs: Hiusmallikriisi
« Vastaus #225 : 05.11.11 - klo:21:15 »
Tuskallista, oon viimein saanut hiukset.kasvamaan yli olkapäiden ja ovat ihan hyvässä kunnossakin. Malli on vaan tylsä, otsatukka ei kasva tarpeeksi nopeasti, you name it. Ahdistaa...
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #226 : 06.11.11 - klo:14:34 »
Voihan perse. Mua himottaisi aivan sikana sellaiset poikahiukset, kuin Robinilla on nuorena How I met your mother -sarjassa. ::) Vaaleina tosin, mutta leikkaus on aivan ihana.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 22.11.11 - klo:20:26 »
Tukkakriiseilijä hädässä! Apua kaivataan kipeästi!
Huomenna on kampaaja-aika, itse tahdon jotain muutosta, ja tukan haaroittuneet latvat tarvitsevat saksia. Tarvitsen vaan mielipiteitä siitä mitä seuraavista malleista lähtisin kokeilemaan. Tukkaa en aio värjätä mallin mukaiseksi, eli siitä ei tarvitse välittää. ;D

1. http://www.womensbeautylife.com/gallery/Medium_hair/trendy_woman_hairstyle_with_layers_and_long_side_bangs

2. http://www.womensbeautylife.com/gallery/Long_hair/cool_woman_hairstyle_with_layers_and_bang_in_long_length

3. http://www.womensbeautylife.com/gallery/Long_hair/Women_layered_long_hairstyle_with_sexy_long_bang

4. http://www.hairfinder.com/haircollections3/geometric-majirel2.htm

Kaikki on ihan kivoja malleja, mutta mua ehkä piirun verran epäilyttää noi herkulliset otsikset... ;D Tykkään otsiksista ja ne sopii mulle todella hyvin, mutta mietin vielä että pitäiskö vai ei.. Mutta sanokaas ihan vaikka näkemättä mun naamaani, että mikä noista olisi eniten kokeilemisen arvoinen. Pliiis?

Edit.
Nyt taisin löytää sen mitä haluaisin testata...
http://www.hairfinder.com/haircollections4/spirit3.htm

Kauhean nätti malli. Nyt alan jo odotella huomista innolla. Viime mallinmuutoksesta onkin jo ikuisuus.
« Viimeksi muokattu: 22.11.11 - klo:20:52 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 22.11.11 - klo:21:14 »
^Tuo aiemman viestisi musta malli oli ihana!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #229 : 30.11.11 - klo:20:25 »
Mulla on hiusmalli-/värikriisi.

Viikon päästä olis kampaaja pitkästä aikaa. Mulla on tällä hetkellä viileähkö 8 asteinen kutristo, jossa on jämäraitoja (7 asteisia sekä vaaleanpunaisia paikoitellen, don't ask why  ;D).

Ihoni on hyvin vaalea, välillä punakka ja ennen kaikkea väristöni on kylmä. Silmäni kylmät metsänvihreät. Kasvoni ovat neliön muotoiset, jossa selkeä pienehkö leuka, joten painopiste on leuassa.

Mun tukka on noin 10 senttiä vailla BSL. Edessä suortuvat vähän lyhyempiä. Olen kasvattamassa tukkaa vyötärömittaan, mutta  nyt on kriisi minkälaisen mallin kutristooni haluan ottaa. Otsatukka ei valitettavasti sovi, koska iho rasvottuu tosi herkästi. Myös rajua kerrostusta en välttämättä haluaisi.

Onko ideoita nätistä kasvatusystävällisestä hiusmallista, sekä väristä? Vaaleasta tukasta pidän ja se sopii minulle. Onhan niillekin hirveästi variaatioita. Onko ehdotuksia?  :)

Tällaista olen katsonut mallinsa puolesta: (siinä voisi nuo etuhiukset loppua vähän leuan alle?)

Edit. typoilua.
« Viimeksi muokattu: 30.11.11 - klo:20:29 kirjoittanut Hyxsoap »
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

sellofaani

• Vieras
« Vastaus #230 : 01.12.11 - klo:22:31 »
Parin täysin epäonnistuneen kampaajakäynnin jälkeen mä olen päättänyt lopettaa tämän pitkien hiusten kanssa kärvistellyn ja siirtyä takaisin lyhyisiin  <3

Mulla on aikaisemmin ollut useamman kerran lyhyet, muttei kuitenkaan superlyhyet haivenet. Nyt jotenkin hotsittaisi erittäin lyhyt malli, mutta en oikein tiedä miten se istuu tuohon mun lievästi päärynän malliseen naamaan. Toisaalta myös miljoona muuta vaihtoehtoa kiinnostaisi, myös ihan eri päästä skaalaa: sekaisuus ja pitkä otsatukkakin on mieleen..  Olen kuitenkin enemmän sellainen pörrö/peikko-tyyppi kuin ihan sleekin mallin ystävä. Hitunen rock/alternative/indie-henkeä mukaan, muttei tarvitse olla tarkoitushakuisesti raju.

Hiusta on paljon, ja se on "kovaa", liukasta ja itsepäistä. Niskassa on melko voimakas pyörre. Olen valmis uhraamaan hiuksille jokusen hetken aamuisin, mutten ihan ihmeitä.

Kasvoreferenssiä (käytän usein myös silmälaseja, joissa on suht vahvat aisat, muttei erikoinen malli):

Osaisiko kukaan visiönääri ehdottaa näillä spekseillä mitään?  :)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 10.12.11 - klo:10:34 »
Huomasin tossa, että mun hieman yli hartiamittainen tukkani on latvoista hirveä hamppukasa ja varasin kampaajalle ajan, mutta nyt en ole ihan varma, mitä haluaisin tukalleni tehdä. Mitään tylsää tähän päähän ei tule, vaan haluaisin jotakin näyttävämpää, mutta kuitenkin naisellista. Ajattelin, että voisi testata sitä pari vuotta sitten paljon nähtyä tukkaa, jossa hiukset ovat edestä pidemmät ja takaa lyhyemmät. En tiedä sitten sopiiko tuollainen näin ohueen hiukseen. Hiukseni ovat piikkisuorat eikä pyörteitä ole, joten siinä mielessä tämä olisi sopiva, mutta näyttäköhän sellainen sitten ohuessa tukassa ihan lirulta?

Mulla on melkein aina ollut tasapitkä tai tylsästi hieman kerrostettu tukka, ja nyt haluaisinkin selkeän mallin tähän päähäni. Kasvoissa mulla on hieman pyöreyttä poskissa ja haluan kuitenkin hiukset, jotka ylettyvät ainakin leukalinjan alle, jotta saan läskärini piiloon sivulta :D Saa ehdottaa jotakin puolipitkää mallia, joka ei ole liian luonnollinen, vaan ennemmin jopa vähän graafisempia linjoja saisi olla.

Poissa Mjau

• Haiven
  • *
« Vastaus #232 : 14.12.11 - klo:23:11 »
Olin tulossa pohtimaan ihan samaa kuin Miia, ja vieläpä samoilla lähtökohdilla  :D Eli vaikka miulla on kasvatus menossa niin tekisi hirmuisesti mieli leikkauttaa sellanen edestä hitusen pitempi pitkähkö polkka. Hiukset on nyt jonkun verran yli olkapäiden ja lyhyimmät kerrokset n. 5 cm yli leuan. Mietin hiusten pätkäisyä siksi, että jos ottaisi vaikka reilut 5 cm vaalennettua ja talven kuivattamaa latvaa pois, niin miulla olis mitä ilmeisemmin sit kokonaan oma väri päässä. Mutta kun toisaalta haluaisin kasvattaa...  ??? Pitäs osata päättää et haluunko lyhyemmän ja kokonaan omanvärisen tukan vai annanko kasvaa. Mut ku en vaan osaa  ;D

Ikuinen kasvattaja

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #233 : 15.12.11 - klo:11:14 »
Sellainen edestä pitenevä malli on aivan IHANA. Vaikka se onkin varmaan edelleen se kampaus mitä eniten nyt leikkautetaan, ottaisin sellaisen itsekkin jos vaan uskaltaisin. Itse haaveilen sellaisesta versiosta että ne edestä pisimmät olisi solisluille asti ja takaa ihan lyhyt.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 17.12.11 - klo:17:40 »
Vedän kohta kaljuksi jos ei tähän moppiin saa jotain tolkkua >:D
Päässä roikkuu aika reippaasti käsitelty joskin ei niin hirveän huonokuntoinen 7-tasoinen tukka. Pituutta on suunnilleen leukaan, ei otsatukkaa. Juurikasvua on melkein pari senttiä, eikä näy kamalasti vaikka oma sävy on 9-tasoinen vaalea tuhka. Mallia ei kerta kaikkiaan ole, ja karvat kasvavat sentin parissa kuussa. Yritän pyrkiä oman sävyiseen/vielä vaaleampaan tukkaan ja kasvattaa pitkäksi, mutta latvat eivät ainakaan siedä kovia käsittelyjä enää ja en haluaisi leikata kamalasti kun senttikin on jo niin hidas saavutus :(

Any ideas mitä ihmettä voin tehdä? Kuvassa (toivottavasti näkyy pienenä) vielä tumma väri punaisen päällä, mistä lähdin liikkeelle ja nyt tosiaan 7-tasoinen vaaleanruskea päässä. Malli on sama, jokseenkin nykyään ehkä latvat hamppuisemmat. Eikä tämä malli ole kivan näköinen naamassani, joka kuvassa näyttää kapealta mutta todellisuudessa olen pyöreänaamainen ja leuka leveä.

Pitäisikö leikata suora otsis?
« Viimeksi muokattu: 19.12.11 - klo:00:04 kirjoittanut Tintu »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #235 : 12.02.12 - klo:13:41 »
^Tuosta kulmasta siun kasvot kyl oikeasti näyttää niin kapeilta et vaikea sisäistää millainen muoto sulla sitten "oikeasti" on. Saatan olla tosi ilonpilaaja, mutta tuokin malli näyttää oikein kivalta mikä sulla nyt on :)

Sitten tää oma kriisi.. ja se onkin kriisien kriisi!! Eli koitan tässä kasvatella pituutta tähän kuontaloon, mutta ongelmana on tuo etuosasto, missä hiukset ovat harvat. Eli onko olemassa mitään semmoista hiusmallia, missä saisi "peitettyä" tuon ongelman? Pyörteitä on koko pää täynnä, joten lyhyet hiukset sojottavat auttamatta kaikkiin ilmansuuntiin ja näytän lähinnä säikähtäneeltä (ja kaljuuntuvalta) siililtä  :-[
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

scarface

• Vieras
« Vastaus #236 : 27.02.12 - klo:23:29 »
^^sulla on kohtalaisen korkee otsa, joten jopa tasapitkä otsis sopii noihin siroihin piirteisiin!  :ts

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 27.02.12 - klo:23:33 »
^ei ole sirot piirteet enää, olen lihonut ja naama on leveämpi ;D ;D Pitäisikö...vaiko eikö...

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 04.03.12 - klo:11:29 »
ÄÄkkks. Puhukaa mut nyt äkkiä ympäri. Haluaisin lyhentää hiuksista latvoja kun niissä on ellun punaista ja omaa väriä on n.12 cm. Mulla on niin luonnonkiharaa ettei se oikeen lyhyenä toimi. Toisaalta sitten se ei ole niin luonnonkiharaa että se olisi semmoinen afropallo. :D Mitään hirveetä valkaisurumbaa en ajatellut alkaa käymään läpi.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 04.03.12 - klo:12:37 »
^ Mä leikkaisin. Hiuksissani itselleni tärkeintä on hyvä väri, koska tukka ei vaan näytä hyvältä ruman värisenä vaikka olisi kuinka pitkä tai kivanmallinen. Varmaan ensisijaisesti koittaisin vaalentaa sitä tosin pois. Mutta niin, väri ennen pituutta, sillä se ruma väri pilaa koko tukan  :P