Vaihteeksi taas tökkii tää vatun tukka. Yritän kasvattaa pitemmäksi ja kampaaja leikkas tasapitkän mallin, kun aiemmin oli eteenpäin pitenevä, niin voi jeesus tän kans, ei voi edes kuvitella pitävänsä auki. Ilmeisesti tää oli myös joku mallinmuutosleikkaus, kun otti lähemmäs 40€ tästä ilosta, josta en edes tykkää:/.
Lisäksi mulla on ikuinen probleema ottatukan kanssa. Sitäkin yritän periaatteessa kasvattaa pitemmäksi, että saan sen pysymmän tuolla sivulla kunnolla, mutta ei se sinnekään vedettynä näytä oikein kivalta. LIsäksi kun valittamisessa vauhtiin päästiin, niin mulla on niin ohut ja liukas hiuslaatu, että tarvin jumalattomasti hiuspuuteria, hiuskiinnettä ja tupeeraamista, että ottatukka pysyis paikallaan. En ymmärrä miksei se voi mulla asettua nätisti ja pysyä siinä missä haluan, vaan lähtee vaeltelemaan ympäriinsä.
Taitaa muutenkin olla liikaa joutilasta aikaa, kun harkitten saksien ottamista käteen ja vähän otsiksen muokkaamista:D. Toisaalta en taas tiiä, että auttaisko se tähän tukkaketutukseen yhtään mitään, kun ei ole aiemminkaan auttanut.