Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.04.14 - klo:12:47
687836 viestiä 2763 aihetta kirjoittanut 2577 jäsentä
Uusin jäsen: Ginger
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
 |  Hiuksista  |  Hiusten muotoilu  |  Hiusmallikriisi « edellinen seuraava »
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 » Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hiusmallikriisi  (Luettu 83394 kertaa)
catjuska
Tukkaguru
Poissa Poissa

You are somebody's reason to smile

« Vastaus #270 : 11.04.12 - klo:23:12 »

^Mä kans sitkeesti pidin lyhyttä tukkaa kun ajattelin et se olis helpompi. No kissan viikset, pidemmän saa sit vaikka hätäponnarille kiireisenä aamuna, lyhyen kanssa joutuu aina säätämään  Pyörittää silmiään

Kuitenkin tässä ylivenähtäneessä mallissa on sen vanhan lyhyen mallin leikkaus, joten on yhtä tuskaa koittaa väännellä sitä ilman epämääräisiä töyhtöjä ja tupsuja. Sitä täydellistä mallia etsiskellessä  Leveä hymy
tallennettu

"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
scarface
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #271 : 17.04.12 - klo:20:34 »

I hear you, catjuska Leveä hymy !

Nyt tää moppi vasta kauhee onkin. Ei saa asettumaan oikeen millään. Väri haalistunu pahiten ihan tyvestä ja sen hoksaa parhaiten korvan viereltä ja kasvoja ympäröivistä hiuksista. Mut tää malli. Jaksanko mä sit kasvattaakaan? Kun ois siistiä ja helppoa lyhyttätukkaa tyrkyllä? Näin raskautuneena ei tosin viittis jatkuvasti ravata sit taas siistimässäkään sitä, että jospa mä siirtäsin tän harkinnan sinne loppuvuoteen .. Iskee silmä Ihan kuin kasvatusketjussa uhosinkin, tulee liki "pakon sanelemana" tää leikkauslakko joulukuun loppuun!
tallennettu
julietjones
HAIRahtanut
Poissa Poissa

Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.

« Vastaus #272 : 17.04.12 - klo:22:55 »

Ens viikolla on kampaaja-aika enkä vieläkään tiedä mitä tälle reuhkalle teen. Tasoitus on välttämätön, olisi kiva leikata myös pitkä polkkamalli mutta en tiedä ksduttaako se jälkeenpäin... Otsatukka on kasvanut leukaan asti - siihen en pysty että tasoittaisin leukamittaan kaikki, mutta lyhyemmät sivuhiuksetkaan polkan kanssa ei innostaisi. Otsatukkaa en halua, pyörre on edessä niin vahva että mikään aine ei saa otsista kuriin.

Kaiken lisäksi tukka on jonkun verran kerrostettu, olkapäämittaan ylttäisivät kyllä vissiin kaikki otsishiuksia lukuunottamatta.

Hermo menee, olisi kiva saada uusimalli hiuksiin, ilman että pituudesta pitäisi verottaa liikaa. Hiusmalleja oon tsekkaillut netistä lähes päivittäin löytämättä kuitenkaan juuri sitä "tämä se on!" -tukkaa. Argh, kun voisikin vaan mennä ja antaa vapaat kädet... Mulla hiukset vielä kasvaa tosi hitaasti joten katastrofin sattuessa on monen vuoden urakka kasvattaa takaisin.

Jos joku juureksista tietää/keksii mahdollisesti yllämainittuun pehkoon sopivan hiusmallin niin olisin ideasta enemmän kuin kiitollinen. Hymyilee Täytyy taas alkaa etsimään itsekin...
tallennettu

1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Tintu
Tukkaguru
Poissa Poissa

When the lion rawrs, you'll know.

« Vastaus #273 : 18.04.12 - klo:13:47 »

Varmaan täällä on joskus ollutkin sama kysymys, mutta osaako joku antaa kuvallisia vinkkejä miten kulmakarvapituista otsista saa nätisti eri tavoilla kiinni kasvatusvaiheessa? Viimeksi sorruin aina siihen otsatukka sivulle-ja-yhdellä-pinnillä-kiinni-yhdistelmään joka kulutti hiukset samasta kohdasta ja näytti tylsältä ja pikkutyttömäiseltä Pyörittää silmiään
tallennettu

Blondausprojekti, painonpudotus ja tatuointihaaveilua. Pitää blogia osoitteessa http://puuterisulka.blogspot.fi/
ellen
Yleisvalvoja
Poissa Poissa

« Vastaus #274 : 18.04.12 - klo:14:23 »

^ Mie oon tykännyt muutenkin rullata etuhiuksia kuin vain kasvatuksen aikana. Mulla on kyllä vino otsis, mutta saan lyhyetkin etuhiukset rullaan mukaan ihan hyvin. Monesti rullaan molemmat puolet, eli teen vinojakauksen ja teen rullan myös sille puolelle, johon en ole rullannut etuhiuksia. Rullaus on siis tähän tapaan ja lisää kuvia löytyy hakusanoilla "twist your bangs".

tallennettu

Luurankka
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #275 : 18.04.12 - klo:14:25 »

ja buff on tukkaa takuilta suojaamassa yöllä. Ja pipona päivällä.

Kieputatko tai kiinnitätkö tukkaa mitenkään vai länttäätkö vaan buffin päähän?

Tintu, youtubessa varmaan on videoita tuosta?
tallennettu

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä. Ei sotketa tähän itiöemiä tai kodinkoneita.
1 c F ii. Oman värin kasvattelua. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Tintu
Tukkaguru
Poissa Poissa

When the lion rawrs, you'll know.

« Vastaus #276 : 18.04.12 - klo:14:40 »

^^tuo on nätti, kiitos vinkistä ellen!

Millä hakusanalla tuupista löytäisi videoita, ei tule mieleen mitään?
tallennettu

Blondausprojekti, painonpudotus ja tatuointihaaveilua. Pitää blogia osoitteessa http://puuterisulka.blogspot.fi/
pekaani
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #277 : 18.04.12 - klo:17:37 »

Olipa hyvä tuo otsiksen pyörittelyvinkki "  Virnistää ". Tästä tykkäsin, sopii lyhythiuksisellekin http://www.youtube.com/watch?v=FPf7mAgdy0I.

Lisää näyttää löytyvän just tolla twist bangilla.
tallennettu
Saheli
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #278 : 24.04.12 - klo:08:44 »

Hitto mulla on karmeat hiukset. Kävin eilen kampaajalla, eivätkä visiot kohdanneet. Mikä siinä on, ettei koskaan tule hyvä Surullinen Halusin etupainotteisen tukan, joka voi vähän roikkua silmillä ja takaa olisi selvästi lyhyt. Ei tää ole yhtään sellainen. Mulla on toinen puoli melko lyhyt pienellä pulisongilla ja toinen pidempi puoli on kokonaan ilma pulisonkia ja latva leikattu tasamittaan. Mä en halua mitään pottaa, vaan rikotumman mallin. Ei vaan onnistu. Ei vois enempää ketuttaa. Nyt kasvatan taas tätä pari kuukautta ja menen jollekin tyylittömälle saksijalle, joka tekee mulle uuden tätimallin. Pakko yrittää taas hakea uutta kampaajaa. Vanha kampaajani muutti ulkomaille ja toinen, joka oli ihan ok, lopetti siinä kampaamossa, missä ehdin muutaman kerran käydä. Vaikea tilanne.
tallennettu

Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.
Unnu
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #279 : 05.05.12 - klo:21:09 »

Nyt on kauhee hiuskriisi päällä. Hymyilee Hiukset on tällä hetkellä pisimmillään mitä ne on koskaan olleet, joskin kunto on mitä on. Tietysti iski kova hinku pätkästä ne lyhyemmiksi... Sanokaa joku että tällanen ei sovi mulle ja huono idea muutenkin!  Pyörittää silmiään

Lähtötilanne:

Hinku:

tallennettu

Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
chai
Vieras
« Vastaus #280 : 05.05.12 - klo:21:14 »

Anna palaa! Hymyilee Ei tuossa nykyisessä mallissakaan mitään vikaa ole ja jos on huonoa latvaa, se lähtee saksilla, mutta jos muutosta tekee mieli, leikkaa vaan. Mulla oli lähtötilanne lyhyempi kuin sulla, mutta hiuksista lähti noin vuoden kasvatuksen verran pituutta ja lopputulos on Jennifer Aniston -polkka enkä ole katunut hetkeäkään.
tallennettu
Retro
Vieras
« Vastaus #281 : 05.05.12 - klo:22:00 »

Sanokaa joku että tällanen ei sovi mulle ja huono idea muutenkin!  Pyörittää silmiään
Mun täytyy kyllä myös sanoa, että anna palaa vaan, jos siltä tuntuu.  Leveä hymy Tuo malli sopis sulle varmasti kuin nenä päähän! Hymyilee
tallennettu
scarface
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #282 : 08.05.12 - klo:12:30 »

Ja mun täytyy valittaen Hymyilee yhtyä edellisiin kommentteihin, malli sopis sulle kyllä enemmän kuin hyvin!  Tsemppi
tallennettu
Salamanteri
HAIRahtanut
Poissa Poissa

2b/2c/3a M ii

« Vastaus #283 : 08.05.12 - klo:18:21 »

Minä myös kannatan leikkaamista, sopisi sulle varmasti hienosti!
tallennettu

Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus pixiestä käynnissä, tällä hetkellä hartiamitta. Hurahtanut luonnonkosmetiikkaan. Tämän hetken suosikkituotteet Chagrin Valleyn shampoopalat, saippuat ja voiteet sekä Flow kosmetiikan ruusuvesi.
Unnu
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #284 : 08.05.12 - klo:21:57 »

Hannasin enkä leikannut  Leveä hymy Otsis tosin tuli! Kerään vielä rohkeutta tuohon polkkatukkaan. Kaikki on sanoneet, että leikkaa ihmeessä ja kampaajakin oli sitä mieltä et sopis hyvin. Tosin tämä otsiskin jo toi suuren muutoksen, tuntuu että kasvonpiirteet tuli ihan uudella tavalla esiin.
tallennettu

Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 » Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: