Ai kauheeta millaisen kriisin on taas saanut kehitettyä itelleen

! Hiusidolini on siis jonkin aikaa ollut ihana Karla:

Mutta tällä hetkellä näytän tältä:

Ja tunnen oloni pojaksi! Tiedän etten todellakaan oikeasti näytä pojalta, mutta kun siltä tuntuu niin siltä tuntuu... Vaatteeni eivät ole supernaisellisia, pillifarkkua ja solkia ja villatakkeja, ja lisäksi tämä puolipäätäpulinatrendi on sellainen johon en halua samaistua (vaikka kampaus itsessään kaunis onkin). Olin siis jo päättänyt että lähdenkin kohti tätä, jotta saan naisellisuutta kehiin:

Mutta sitten näin tämän,
täydellisen, kuvan:

enkä taaskaan tiedä mitä tehdä! Maanantaihin mennessä pitää päättää... Tuo viimeinen ei todellakaan näytä pojalta, ei vaikka silmät kierossa katsoisi. Mutta kun tuo etulieska ei ole mulla noin pitkä vaan tuon tokan kuvan näköinen... Niin jos nyt vasenta puolta lyhennetään entisestään... Tuleeko taas liian kynitty olo? Pitäisikö leikata enemmän tuon polkan malliin samalla kun kasvattelee etuosioita ja vasta sitten vetää toinen puoli lyhyeksi?
Älkääkä edes aloittako kyselemään väristä... Aargh! Tällä hetkellä 6-7-asteinen, vaalea en ole koskaan ollut ja kesäksi se kyllä sopisi, mutta tummempi kuulemma kaventaa kasvoja, enkä halua että tähän valtavaan pojan päähäni kohdistetaan yhtäkään spottivaloa! Mutta toisaalta ihanat elovenatytöt ne vasta naisellisia on...

Mä meen vaan pöydän alle piiloon, tulkaa huhuilemaan sieltä kun maailman ongelmat on ratkaistu

!