Kirjoittaja Aihe: Hiusmallikriisi  (Luettu 272213 kertaa)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
Vs: Hiusmallikriisi
« Vastaus #300 : 13.08.12 - klo:16:16 »
Mulla on taas otsatukkahimotus ja nyt aion sen leikkauttaa kun viimeksi peruin. Jonkinlainen kuva pitäisi löytää otsatukasta niillä "sivusuipoilla" jotka reunustavat kivasti kasvoja kun hiukset laittaa kiinni. Tuntuu vain että juuri sopivaa kuvaa en löydä vaan kuvahaku pursuaa malleja jotka ovat silmille tulevia paksuja reuhkoja, tai liika lyhyitä.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

scarface

• Vieras
« Vastaus #301 : 13.08.12 - klo:21:09 »
Mulla on himotus leikkauttaa taas ihan superlyhyt sporttitukka.. Nyt just taas puolipitkästä. Niin minua. Yritän sinnitellä välillä, etten leikkauttas ja kumminkin esim. treenatessa haikailen lyhyemmän ja sporttailuun itelleni paremmin sopivan tukan perään.

Gnääh. Mä luulen, että kun tässä aikani lyhyttukkakuvia tsekkailen, menen myös kuontaloni siistimään uuteen malliin.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 13.08.12 - klo:22:34 »
Mulla on himotus leikkauttaa taas ihan superlyhyt sporttitukka.. Nyt just taas puolipitkästä. Niin minua. Yritän sinnitellä välillä, etten leikkauttas ja kumminkin esim. treenatessa haikailen lyhyemmän ja sporttailuun itelleni paremmin sopivan tukan perään.

Gnääh. Mä luulen, että kun tässä aikani lyhyttukkakuvia tsekkailen, menen myös kuontaloni siistimään uuteen malliin.

Minä olen saanut hiukseni kasvatettua juuri korvan päälle, mutta tämä näyttää rähjäiseltä, koska olen leikkuuttanut tukkani viimeksi toukokuussa. Kun pääsen uuteen kotiin, on käytävä ensi tilassa kampaajalla.
« Viimeksi muokattu: 13.08.12 - klo:22:37 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

scarface

• Vieras
« Vastaus #303 : 14.08.12 - klo:22:20 »

Minä olen saanut hiukseni kasvatettua juuri korvan päälle, mutta tämä näyttää rähjäiseltä, koska olen leikkuuttanut tukkani viimeksi toukokuussa. Kun pääsen uuteen kotiin, on käytävä ensi tilassa kampaajalla.
Jejj, en siis ole ainoa :) tänäänkin kattelin tossa kaupungilla kävellessäni eri kampaajien ovia ja mietin, joko kävelen sisälle ja varaan ajan. Todennäkösesti siis lyhennystä on tulossa, taas. :)

Muoks; tukka lyheni tänään sporttisen pirtsakaksi minipolkaksi!  :-* Huomenna jos kerkeis tummaamaan kulahtaneen Garnierin 5.3 kullanruskeella..
« Viimeksi muokattu: 15.08.12 - klo:23:06 kirjoittanut scarface »

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 20.08.12 - klo:20:42 »
Aargh, mua niin ahdistaa mun hiukset nyt  ::) Mallina nyt siis lyhyt, toispuoleinen leikkaus, joka on tosi särmikäs ja rock, mut on siinä rajoilla et onko sitä jopa liikaakin ja mieli tekisi hieman pitempää ja pehmeämpää  ::) Ongelmana vaan tää mun hiuksisto, eli aivan piikkisuoraa ja paksua mallia, joten kasvatus ajautuu aina sellaiseen siilimäiseen lookkiin, jossa joka karva sojottaa suoraan ylös. Ja aina loppuu multa hermot ja karvat lyhenee taas samanlaisiksi. Eli vinkit mahdollisista malleista/ideoista enemmän kuin tervetulleita.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #305 : 16.09.12 - klo:00:39 »
Mua on alkanu NIIN nyppimään tää tukan kasvattelu, sen lisäksi et näytän muutenkin ikäistäni vanhemmalta, tää typerä takatukka vanhentaa mua vielä lisää. Vaadin scarfacelta kuvia uudesta tukasta, jos sit itsekin rohkaistuisi!!  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 18.09.12 - klo:20:19 »
Typerä eteenpäin pitenevä polkka.  >:D
Pitäisi käydä vähän siistimässä ylikasvaneita niskavilloja kun ne sojottaa niin raivostuttavalla tavalla minne sattuu. Ne on just sen pituiset, että töksähtää niskaan eikä laskeudu nätisti. Toisaalta mua houkuttaisi nyt kasvattaa ne pidemmiksi niin pätkäisen sitten sivuhiukset saman mittaisiksi ja aloitan hiusten kasvatuksen olkapäämittaisiksi. Nyt saan jo kerättyä tukan ponnarille ilman kymmentä pinniä pitkin niskahiuksia.

Mutta, just mä vasta leikkasin pitkät hiukset lyhyiksi ja lyhyt tukka sopii mulle mun mielestä paljon paremmin.  ;D Ärr. Miksei tukka vaan voi pysyä siinä mallissa kun se leikataan ja kasvaa vasta sitten kun käsketään.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #307 : 11.10.12 - klo:15:21 »
Mua niin ottaa palloon tuo lyhyempi hiuskaistale tuossa vasemmalla sivussa joka yltää vain solisluulle kun muu tukka on vajaa BSL-pituinen. Vannoin pyhästi Kasvattajat- ketjussa etten leikkaa tukkaa ainakaan vuoteen, mutta ajattelin etten näyttäisi niin tyhmältä jos leikkaisin samanlaisen toisellekin puolelle, sitten tukka näyttäisi sellaiselta syvään U-muotoon leikatulta.
Enää mietin vain uskallanko lähteä itse saksimaan vai varaanko ajan kampaajalle. Pelottaa jos kampaaja saksii liikaa..  0_0 Tasapitkän tukan mä haluan, mutta tuo kaistale vaan näyttää niin hölmöltä ja se häiritsee mun mielenrauhaa niin että pakko mun on jotain keksiä.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #308 : 16.10.12 - klo:15:19 »
Noniin, olihan se siis tartuttava saksiin ja kun pikkuisen duunasin tuota lyhyempää puolta ja leikkasin toisenkin puolen samanlaiseksi, tukka näyttää jo paljon paremmalta, niinkuin syvään U- tai V-malliin leikatulta eli edestä lyhyempää ja pitenee sitten selkään. Pituuksista ei lähtenyt yhtään joten tätä ei varsinaisesti lasketa hiusten leikkaukseksi.  :P
Nyt tukka näyttää jopa johonkin malliin leikatulta eikä niin tyhmältä ja kun tämä tästä kasvaa, voin pikkuhiljaa leikellä tukan tasapitkäksi taas. Siis vuoden päästä, luonnollisesti.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 06.11.12 - klo:22:43 »
Voi kriisien kriisi. Mä aloin jälleen kerran pohtimaan sitä sivuotsista, et miten se vois olla näppärä tapa "peittää" tuo hiusrajan ongelma. Ja googlettamalla löysinkin kivoja malleja.

MUTTA  ::)

Mä en tykkää et hiukset tulee yhtään silmille (miul on silmälasit ja ne jo muutenkin mählääntyy kun silmäripset osuu koko ajan) ja muutenkin mulla on tapana sutia hiukset pois otsalta. Ja pitääkö se sivuotsis sitten pöyhiä/muotoilla semmoiseksi muhkeaksi jotta näyttää hyvältä - minä kun en omista edes fööniä  :-[

Hyvältä kampaajalta saattaisi saada vastauksia näihin ongelmiin ja jopa näkemystä sekä naamaani sopivan kampauksen. Mä vaan en osaa selitttää mitä mä tarkoitan ja sit tyydyn vaan nyökytteleen kaikelle mitä kampaaja ehdottaa. Ja sitten on paha mieli  :-\ Eli pitäisi löytää kampaaja, joka osaisi lukea ajatukseni? Voi ärh..
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #310 : 13.11.12 - klo:12:21 »
Mulla on nyt pieni kriisi. Sain kampaajakaveriltani hyvän tarjouksen mennä ensi viikolla liikkeeseen leikkaukseen ja väriin -45%. Tarjous on niin hyvä, että päätin satsata pikkujoulukuontaloon.

Nykyinen tukka on kerrostettu bsl ylipitkällä otsiksella ja oon siihen totaalisen kyllästynyt. Olen salaa haaveillut jo pitkään eteenpäin pitenevästä polkasta, mutta en tiedä riittääkö rohkeus. Joka tapauksessa tukka olisi hyvä saada kiinni.

Värin suhteen olen haaveillut tummasta, jossa on toisella sivulla jokin leveä, mallia mukaileva, räväkämmänvärinen osio.

Miltä tällaiset muutokset kuulostavat teidän mielestä mun ovaalinmalliseen, mutta ylipainosta pyöreään naamaan? :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 13.11.12 - klo:23:26 »
^ kuulostaa tosi kivalta, kuvaa sit ehdottomasti kehiin :) mikä se räväkämpi väri olisi?

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #312 : 14.11.12 - klo:10:01 »
^ Oon tässä just miettinyt, että siinä osiossa vois olla montaakin violetin sävyä. Punaiset ja oranssit on niin läpikäyty, että toivottavasti niihin ei päädytä. Pinkkikin vois vaihteeksi olla kiva! :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 14.11.12 - klo:10:29 »
^ Violettia kannatetaan! :ts

Mulla on nyt menossa se ärsyttävä kasvatusvaihe, kun tukka ei tunnu oikein minkään mittaiselta ja tekisi vaan mieli sheivata koko roska pois. Varmaan tekisinkin niin, jollen olisi näin lihava ;D Jotain kivaa, lyhyttä mallia voisi olla mielenkiintoista kokeilla, mutta katsotaan uudestaan joskus parinkymmenen kilon päästä. Nyt näyttäisin varmaan vaan tosi typerältä, kun pää on muotoa laatikko orastavalla kaksoisleualla.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 14.11.12 - klo:20:55 »
Ärsyttää! Hiukseni ovat jo jonkin verran yli hartioiden, mutta latva on ihan rotanhäntä. Tuosta kun muutaman sentin nappaisi, niin tukka näyttäisi paremmalta ja olisi tasapituisempi, mutta lyhenisi omaan makuuni ihan liikaa. Nytkin jo on tosi epäviehättävä kaljupääolo.  :'( Alan varmaan pitää hiuksia kiinni, kunnes nuo katkeilleet hiukset ovat sen verran pitkät, että raaskiin leikata latvaruikulat pois.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)