Kirjoittaja Aihe: Hiusmallikriisi  (Luettu 270675 kertaa)

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
Vs: Hiusmallikriisi
« Vastaus #435 : 11.07.18 - klo:13:06 »
Mulla kokonaisuus on musta ohuen ja lirun näköinen, mutta ei ehkä jonkun muun mielestä. Latvatkin on paksuudeltaan ok, mut kokonaisuus näyttää takkuiselta ja hapsottavalta. Katkenneet hiukset on iso ongelma mulla, koska silloin tukan pinta näyttää sileän sijaan "karvaiselta". Etenkin latvat on " karvaiset". Tätä taas ei näkyisi polkkatukassa. Oon tänään katsellut itseäni työpaikan peileistä (tukka on auki) enkä kyllä hentoisi tätä leikata...

Väritöntä Olaplexiä muakin kiinnostaisi kokeilla, mutta näin pitkään lettiin se varmaan maksaisi ihan hemmetisti. Hiukset yltää noin vyötärölle tai aavistuksen sen yläpuolelle.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Hiusmallikriisi
« Vastaus #436 : 11.07.18 - klo:14:01 »
Mulla on kauttaaltaan "karvainen" hiuslaatu, jossa suoristuksenkin jälkeen näkyy pikkukarvoja joka paikassa törröttämässä eri suuntiin, jos ei käytä paljon muotoilutuotteita hiusten silottamiseen. Mulla karvaisuus johtuu siitä, että eri pituisia hiuksia on niin paljon, näin on ollut muistaakseni aina. Katkenneista hiuksista aiheutuneeseen karvaisuuteen auttaisi varmasti pieni latvojen trimmaus ja huolellinen latvasuojan tai öljyjen käyttö silottamaan latvoja. Jos et raaski leikata, niin kokeile pikkutrimmausta ja hoitistehokuuria latvoille :) .

Olaplexiähän voi tilata ihan vaikka eBaysta tai myös luxplus.comista, tulee paljon halvemmaksi ostaa tuotteet itselleen kuin mennä kampaajalle Olaplexiä varten. Mulla on ollut käytössä pitkään pelkkä Olaplexin kakkosaine, Bond Perfector No. 2. Pelkästään silläkin pärjää oikein hyvin.