Mä hankin joskus viime kesän paikkeilla eBaysta
MISSHA M Perceft Cover BB Creamin. Tämä tapaus lupailee kaikkea mahdollista aina näppyjen peittämisestä niiden parantamiseen ja ehkäisemiseen, ihon vaalentamiseen, ryppyjen ehkäisemiseen jne. jne.. Mukaan on lätkäisty myös aurinkosuojakerroin 42.
En ole ihan täysin päässyt selvyyteen, olisiko voidetta tarkoitus levittää koko lärville (tuubi on kuitenkin pienehkö, 30ml), mutta olen itse käyttänyt sitä lähinnä peitevoiteena punottaville kohdille. Peittää kyllä tosi hyvin ja sävykin on ihme kyllä mun lakanaolemukselleni riittävän vaalea (vaihtoehtoja taisi olla kaksi tai kolme). Inci on pitkä kuin nälkävuosi, enkä mä ole mikään mestaritulkitsija, mutta pontentiaalisten pahisten ryhmästä tämä pitää sisällään ainakin silareita ja mineraaliöljyjä. Alkupään sinkki, arbutin ja "hydrolyzed collagen" lienevät muiden muassa sitten niitä kivempia kavereita.
Mun feissille voide on pienissä määrin ja paikallisesti käytettynä toiminut oikein hyvin. Ei se tunnu näppyjä poistavan tai ehkäisevän, mutta eipähän rohkaise niitä lisääntymäänkään ja peittää tosiaan oikein kiitettävästi, mutta luonnollisemmin kuin moni muu kokeilemani mömmö. Korkeasta aurinkosuojasta myös plussaa, vaikka siitä olisikin enemmän iloa jos voidetta lätkisi koko kasvoille. Hintaa en kuollaksenikaan muista, mutta ilmeisesti ei ollut paha, kun kerran raaskin ostaa.

Ihan riittoisaakin vaikuttaa olevan, kun tuubissa on edelleen tavaraa jäljellä.
Tämän ekan tuttavuuden perusteella kiinnostaisi kyllä kokeilla muitakin BB-voiteita.