Olen ollut kiinnostunut näistä erilaisista BB creameista jo jonkin aikaa, mutta hämää hieman se että sävyvalikoima on todella huono. Tai siis sitä ei ole, jokaista tuotetta myydään kutakuinkin yhdessä sävyssä vain. Mitä osaisitte suositella tällaiselle kalkkilaivan kapteenille, jonka iho on kylmäsävyinen eli siis punapohjainen. Lily Lololta käytössä on Porcelainin ja Candy Canen sekoitus, sekoitussuhde riippuu vuodenajasta eli päivetyksen asteesta.

Ihotyyppini on herkkä, kuivuuteen taipuvainen (talvipakkasilla ihan rehellisesti kiristelevän kuiva), joka kuitenkin alkaa päivän mittaan kiiltelemään t-alueelta käyteyistä tuotteista riippumatta. Peitettävää ei ole paljon, lähinnä erilaiset punoitukset, silmien alle käytän kuitenkin omaa tuotetta peittämään tummuutta. Toivoisin että BB creamissa olisi jonkinlainen aurinkosuoja.
En ole siis iholleni vielä kokeillut ainuttakaan BB creamia, The Sample Storesta laitoin pari samplea tulemaan, mutta nekin totaalisen sokkona ja kun lisäksi kaikki kiinnostavimmat BB creamit oli lopussa niin valikoimaa oli aika vähän. Oletteko tosiaan jättäneet BB creamin alta kasvovoiteen kokonaan pois? Onko nuo pakko kiinnittää puuterilla, vai onko se makuasia? Tykkään mineraalimeikeistä juuri siksi että puuteria ei erikseen tarvitse, joten tuntuisi oudolta alkaa taas puuteroimaan muutenkin kuin juhlameikkiä tehdessä. Olen kyllä vieläkin kahden vaiheilla, että olisiko sittenkin vain hyvä pysyä Lily Lolon mineraalimeikeissä, ne kun tuntuvat minulle sopivan niin sävynsä kuin peittävyydenkin puolesta, ja onhan niissäkin kai jonkinlainen aurinkosuoja.