Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 189420 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: BB cream
« Vastaus #135 : 09.03.12 - klo:19:25 »
Mä kokeilin tuota kädelle. Ensin tuntui, että se jää kauheaksi kiilteleväksi tahmaksi, mutta yhtäkkiä voide imeytyikin moitteetta.  Sen enempää en osaa asiasta sanoa, paitsi että kuten kaikki varmasti arvaa, niin meille vaaleille se vaalein sävy oli liian tumma.
Veni, vidi, Visa.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #136 : 09.03.12 - klo:20:45 »
Ainakin Jumbon Kicksissä oli myös tuota vaaleampaa sävyä vielä. Harmi vaan, että se vaaleampikin näytti jotenkin liian tummalta mulle :(

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #137 : 09.03.12 - klo:20:58 »
Onko tuo Estee Lauderin BB-voide sama tuote kuin jo pitkään myynnissä ollut Day Wear Plus? Siinähän on ollut juurikin kaksi sävyä ja spf ja se on ollut sävyttävä päivävoide? Siksi kyselen, kun se ei sopinut mulle ollenkaan - ja tuoksukin oli ärsyttävän voimakas. BB-voide kuitenkin kiinnostaisi, mutten viitsisi alkaa summassa tilailemaan ebaystä. (Piraatteja pelkään, kun en mitään noista oikeista tiedä.) Ja haluaisin ihan oikesti hoitavan voiteen, en mitään sävytettyä päivävoidetta pelkästään...

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #138 : 09.03.12 - klo:21:56 »
Käsittääkseni tuo EL BB on Day Wear-sarjaan tullut uusi tuote eli eri kuin se Day Wear sävytetty päivävoide (joka oli mulle liian tumma). Se venäläinen bloggari oli sitä mieltä, että 01 on vaaleampi kuin Day Wear-sävytetty päivävoide ja adaptoituu eri ihosävyihin hyvin. Hänellä tämä BB näyttää blogipostauksen perusteella "kuin oma iho mutta virheetön"-tasoiselta meikiltä. Koostumuksessa on antioksidantteja ja korkeahko aurinkosuoja, lähinnä siksi olen kiinnostunut.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 09.03.12 - klo:22:27 »
http://www.cisionwire.fi/l-oreal-finland-oy/r/l-oreal-paris-n-uutuudet--nude-magique-bb-voide--lumi-magique--meikkivoide---valokyna-ja--pohjustusv,c9224441  Tuola lukee, että kesäkuussa olis tuo Lorkku tulossa.

Tuota BB-creamia näin jo eilen laivalla, että luulisi että tulee maihinkin jo ennen kesää.  :)

ligtz

• Vieras
« Vastaus #140 : 10.03.12 - klo:10:49 »
Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko tuossa Misshan bb:ssä molemmat aurinkosuojat, siis UV ja UVA, kun tuossa esittelyssä sanotaan pelkkä UV Protection (SPF42/ PA+++), niin tarkoittaakohan myös sitten että on myös UVA...:)?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #141 : 10.03.12 - klo:12:25 »
Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko tuossa Misshan bb:ssä molemmat aurinkosuojat, siis UV ja UVA, kun tuossa esittelyssä sanotaan pelkkä UV Protection (SPF42/ PA+++), niin tarkoittaakohan myös sitten että on myös UVA...:)?

PA on japanilainen tapa merkata UVA suoja ja PA+++ on suurin mahdollinen UVA suoja mitä tuotteessa voi olla :)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #142 : 10.03.12 - klo:18:27 »
^Ei kai suurin mahdollinen, vaan että PPD on yli 8.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #143 : 11.03.12 - klo:21:23 »
^Ei kai suurin mahdollinen, vaan että PPD on yli 8.

No siis, tuo PA+++ on (ainakin mun tietääkseni) suurin mahdollinen merkintä mitä on olemassa. Eli siis ei ole PA++++:sää, sitä vaan tarkoitin :)

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 16.03.12 - klo:20:28 »
Skin79:n The Oriental Gold Plus tuli tänään! Jos jotakuta siis kiinnostaa, tässä kuvia verrattuna Lioelen Triple The Solutioniin.

Alapuolella Triple The Solution, yläpuolella The Oriental Gold Plus.
[kuva poistettu]

Aamulla meikkasin Lioelella, mutta kävin postissa käynnin jälkeen suihkussa ja kokeilin heti tuota Orientalia. Näin ensivaikutelman jälkeen pidän ehkä enemmän tästä uudesta bb creamistani. Tämä on koostumukseltaan juoksevampi, jolla ei kyllä ole niin väliä, mutta Triple The Solution tuntuu välillä niin paksulta, että sen levittäminen on työläämpää kuin tämän. Tämä ehkä liukuu vähän paremmin iholla. Väriltään on vähän vaaleampi ja vähemmän kellertävä, kuten kuvista huomaa.  Joka siis on vain hyvä juttu, sillä Triple The Solution on alkanut omaan silmään pidemmän päälle näyttämään aavistuksen liian tummalta, mutta onneksi kohta tulee kesä, jolloin tuo on varmaan tummuudeltaan ihan kymppi. (Huomatkaa, että vaikka kuvissa tuo näyttäisikin sulautuvan ihoon paremmin kuin Skin79, naamani on kalpeampi kuin käteni.) Peittää ihon virheet aika yhtä hyvin kuin Triple The Solution, tai en ainakaan vielä huomannut mitään kovin suurta eroa sen suhteen. Iho näyttää kyllä ihan heleältä.

Eli siis tykkään! :-*
« Viimeksi muokattu: 12.04.12 - klo:03:00 kirjoittanut proia »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 17.03.12 - klo:14:37 »
Kiitos Emi-lyn vinkistäsi!  Missha M Perfect Cover BB-voide sävy 13 hankittu vinkkaamaltasi ebay-myyjältä. Tilaus saapui viikossa. Ja sopii täydellisesti tällaiselle kalkkilaivan kapteenille. (esim. Lumenen vaaleimmat sävyt talvisin liian tummia)
Laitoin voiteen puhtaalle, rasvaamattomalle iholle ja tulos on 4 tunnin jälkeen vastaava kuin juuri laitettuna. Tuoksu on voimakas, ja vähän häiritseväkin. Sävy ja peittävyys aivan loistavia. Ihosta tuli herkän kuultava, keijumainen. Love it  <3
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 18.03.12 - klo:23:43 »
Hei mukavaa, että musta on ollut apua! :D Oon itsekin edelleen aivan todella tyytyväinen tohon Misshan M Perfect Coveriin. Samalla hoituu niin uber kätevästi auringolta suojautuminen kasvojen osalta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #147 : 19.03.12 - klo:09:27 »
Mutta täytyy kyllä kehaista treatyourskin.comia, perjantaina tilasin ja tänään tuli, nopeaa toimintaa!

Tulen tähän minäkin kehumaan. Hyvä kauppa, nopea toimitus - olen kahden BB-voiteen onnellinen omistaja. Missha Perfect Cover B.B. Cream sävy 21 ja Jasmine Water BB Cream. Molemmat ovat aivan ihania enkä tiedä mitä enää teen vanhoilla värivoiteilla. Käytän molempien alla kosteusvoidetta, mun iho taitaa olla liian kuiva pelkästään BB:lle. Jasmine Waterissa tuoksuu jasmiini ja tuossa Misshassa on todella vanhanaikainen "mummotuoksu", sellainen perinteinen kosmetiikkatuotetuoksu - tosin mä tykkään siitä  :l

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 19.03.12 - klo:09:28 »
Minäkin hankin Emi-lynin suosituksesta kyseisen voiteen, ja olen enemmän kuin tyyytyväinen! Laitoin saman tien tilaukseen isommassa koossa astetta tummemman voiteen kesäksi. Voide saa ihon suorastaan hehkumaan!  <3
2c M i

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #149 : 19.03.12 - klo:10:55 »
Kyllä toi myyjä nyt ihmettelee mitä albiinoja Suomi on piukassa, tilasin siis Misshan nro. 13 kanssa. Todella kaunis lopputulos  ja oikeassa sävyssä, normaalisti käytän Meowin pohjaa manx 0, lolon porcelaine on tällä olmi-iholla kesäsävy. Levittämiseen täytyy voidemaisiin tottumattomana käyttää vähän enemmän aikaa ja huolellisuutta, millä te muut levitätte BB:nne?
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.