Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 193031 kertaa)

Poissa Andy

• Haiven
  • *
Vs: BB cream
« Vastaus #180 : 25.05.12 - klo:17:42 »
Huomasin tuossa jokin aika sitten, että Misshalla on BB-voiteille tarkoitettu primeri, Missha M BB Boomer.  En ole tähän asti käyttänyt BB-voiteen kanssa primeria, mutta tuota ajattelin testata (kuukausi sitten ostettu, josko se jo pian saapuisi postiin...). En tiedä onko tuossa sitten "normaaleihin" primereihin verrattuna mitään eroa. Lupaa ainakin parantaa BB-voiteen tehoa ja kestävyyttä ja on whitening ja wrinkle repairing.  :)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 25.05.12 - klo:19:15 »
Mä en kyllä usko  BB-voiteen mihinkään hoitotehoon. Minulle se on hyvä aurinkosuojallinen meikkivoide, ja that´s it. Itse kokeilin primeria voiteen alla, mutta lopputulos pysyvyyden tai muunkaan suhteen ei juurikaan ollut kummempi. Paremmaksi meikin pysymiseen freesinä iholla totesin kosteusvoiteen vaihtamisen kevyempään iltaisin. BB-voiteen laitan kasvovedellä pyyhkäistylle iholle ilman muita pohjia.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 25.05.12 - klo:22:24 »
No en minäkään kovin ihmeellisiin hoitotehoihin usko, mutta jos siinä voiteessa on mitään tehoja, niin puhtaalla iholla se toiminee parhaiten.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 25.05.12 - klo:22:27 »
Alan vasta nyt säännöllisesti tuota Misshaa käyttämään, toivottavasti tästä tulee mun suosikki ja syrjäyttää normaalit meikkivoiteet, kun on suojakerroinkin ja kun tuo sävy 13 on ihan täydellinen! Meinasin kyllä puuteria pistää vähän päälle, ettei kasvot kiillä.
Jos se sävy on sulle täydellinen niin ehkä munkin pitäis koklata sitä! Ollaan samaa haamujengiä ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #184 : 26.05.12 - klo:13:04 »
^ Suosittelen, varmana sopii sulle myös sävy! Tosin muistelen, että sulle sopii TBS:n meikkipohjat ja mulle ne on vääränsävysiä, hieman liian tummia ja mulle täydellisin sävy olisi Grimasin G0, mutta sen koostumus on niin kuiva, etten siksi voi käyttää tai jos käytän, niin pitää ohentaa. Tuo G0 siis ois ihan kaikista paras ja sopivin sävy iholleni, Misshan 13:stakin parempi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

domino

• Vieras
« Vastaus #185 : 27.05.12 - klo:15:26 »
Mulla on Too Facedin Beauty Balm ja se on tosi hyvä. :) Vaalein sävy Vanilla Glow käy tälläselle maailman valkosimmalle tytölle nyt kesällä varsinkin. Aina niinä päivinä ku käytän tota (vaihtelen parin meikkivoiteen kanssa) mietin peiliin katsoessani että miks näytän tänään niin hyvältä, mutta sitten aina muistan et oon laittanu tota Too Facedia naamaan  ;D On myös superriittosaa!

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #186 : 06.06.12 - klo:16:24 »
Olisko jollain suositella hyvää BB-creamia kellertävälle/oliivi-iholle, joka ruskettuu kohtuu helposti? Tuli testattua L'orealin Nude Magique BB-cream, joka oli muuten ihan kiva, mutta vaaleampi sävy oli minulle aivan liian vaalea ja tummempi taas aivan liian punainen. Plussaa, jos ei netin kautta tarvitse ruveta heti tilailemaan.
« Viimeksi muokattu: 06.06.12 - klo:16:26 kirjoittanut nursetwiggy »

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 07.06.12 - klo:17:05 »
Kokeilin tänään Etude Housen Collagen Moistfull BB creamia, kun sain aikaisemmin Misshan tilauksen mukana näytteen tuosta. Tämä peittää ehkä kaikista BB creameista parhaiten näpyt ja punoituksen. Sävyltäänkin on sopivan vaalea, mutta valitettavasti ihan liian punapohjainen minulle. Olen joutunut monesti ihmettelemään tätä ilmiötä, miten niin monet BB creamit ovat todella punertavia? Aasialaiset ovat käsittääkseni aika keltapohjaisia iholtaan, miten se ei tunnu yhtään näkyvän BB creameissa ???.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 07.06.12 - klo:20:16 »
^Minä luulen, että yhtenä tarkoituksena noilla punapohjaisilla BB-voiteilla on se, että niillä korjataan ihon sameutta (=keltapohjaisuutta). Vähän samaan tapaan, kun sameutta (tai "sallowness", mitä se sitten tarkemmin tarkoittaakaan) voi korjata lilalla pohjustusvoiteella. Toisaalta nuohan on isoin hitti Koreassa. Ehkä korealaisilla on oikeasti enemmän punapohjainen iho, kuin muissa Itä- ja Kaakkois-Aasian maissa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 11.06.12 - klo:21:28 »
Kannan minäkin vihdoin korteni BB-vertailujen kekoon :) Ostin eräältä ystävälliseltä juurekselta tuon Missha Perfect Cover BB Creamin sävyssä 13 (ei tarvinnut turvautua vieläkään eBayhin ;)). Sävy on mulle just passeli! Neutraali oikeasti vaalea, just the way I like it. Peittokyky on aika iso, tällä kyllä peittyy aika hyvin punoitukset sun muut. Ekalla kerralla levitin tämän puhtaalle iholle meikkivoidesiveltimellä ja pohjasta tuli liian paksu, näytti pakkelilta. Sitten olen levittänyt sormin jolloin sitä paksuutta on mielestäni helpompi kontrolloida. Hirmu riittoisaa on kyllä. Tosi kivan näköinen pinta tulee iholle ja pysyy aika hyvin. Hiukan leuasta liejuuntuu päivän aikana, mutta se onkin se syy miksi en käytä meikkivoiteita kesällä vaan meikkipuuteria. Voisin kuvitella että tätä olis kiva talvellakin käyttää, mut sit ehkä laittaisin alle kosteusvoidetta. Hiukan kyllä mietityttää onko tämä "meikkivoiteen suoraan kasvoille" laittaminen hyväksi iholle, normaalisti kun kuitenkin luotan että se kosteusvoide siellä välissä tekee jotain ihon kunnollekin. Kun kyllä mä ton enemmän meikiksi miellän kuin hoitovoiteeksi.
www.siameselipstick.com

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #190 : 13.06.12 - klo:06:11 »
Olisko jollain suositella hyvää BB-creamia kellertävälle/oliivi-iholle, joka ruskettuu kohtuu helposti? Tuli testattua L'orealin Nude Magique BB-cream, joka oli muuten ihan kiva, mutta vaaleampi sävy oli minulle aivan liian vaalea ja tummempi taas aivan liian punainen. Plussaa, jos ei netin kautta tarvitse ruveta heti tilailemaan.
Oisko kellään minkäänlaista kokemusta tosta L'Orealin BB:stä?
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 13.06.12 - klo:09:27 »
Oisko kellään minkäänlaista kokemusta tosta L'Orealin BB:stä?

Edellisellä sivulla oli Anissan kokemuksia:
Tuo Lorealin Nude Maqique on sitten muuten ihan kuraa. Ostin sen Pariisista kevyeksi päivävoiteeksi ja se vaatii ehdottomasti alle kunnon kosteuttavan rasvan. Pahinta siinä on se, että se on koostumukseltaan hieman karheaa, eli tuntuu, kuin vetelisi hienoa hiekkaa naamaansa. Se ei myöskään todellakaan paranna kauniisti ihonsävyä, vaan lähinnä antaaa valoa. Hutiostos, no can do. >:(
Ai niin, unohdin mainita, että tässä Lorkussahan ei sitten mitään suojakerrointa ole. Luulin, että siinä on, mutta pakkauksessa, eikä tuubissa ei ole kummassakaan merkintää suojakertoimesta... ::)
Siinä telkkumainoksessa muuten taitaa lukea että ois SK12 että heikko aurinkosuoja pitäis olla..?
www.siameselipstick.com

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 13.06.12 - klo:10:01 »
Nude Magique BB voiteesta näyte käytetty. Pidin tästä enemmän kuin Garnierin vastaavasta, tosin onhan ne oikeasti aika erilaisia tuotteitakin, vaikka molemmissa on tuo hypetetty "BB"-maininta...
Olen tykännyt Estee Lauderin Day Wear plus sävyttävästä päivävoiteesta (siitä joka on ensin harmahtavaa ja sitten levittäessä antaa päivettyneen sävyn) ja ehdottomasti voisin ostaa Nude Magiquen nimenomaan sen korvaajaksi.
BB voiteeksi en sen sijaan Nude Magiqueta ostaisi, ja ihan samoista syistä kuin Garnierinkin kohdalla eli tosi ohut peittävyys eikä tarvittaessa kerrostaminen mulla onnistu.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 13.06.12 - klo:10:15 »
Ostin eBaysta Misshan Perfect cover BB creamin myös sävyssä 13. Sain kaksi näytettä mukana: Skin79 VIP Gold Collection Super+ BB Cream (kullanvärinen purkki). Oli jankkia mutta hyvä levittää sormin. Peitti hyvin ohuestikin laitettuna. Ainoa mikä mätti koko voiteessa oli sävy. Ei näyttänyt keltaiselta eikä punaiselta kasvoilla, mutta oli liian tumma. Kasvoista tuli likaisen näköiset. Toinen näyte jonka sain on Missha Signature Wrinkle filler BB Cream sävyssä 21. Sävyn sopivuus on rajoilla, tosi ohuesti levitettynä päivettyneelle iholle saattaisi mennäkin. Koostumus kevyt ja kevyesti peittävä. Tuoksu on kunnon mummokosmetiikka, vielä kukkaisempi kuin Perfect Coverissa :D Tuota Perfect Coveria en ole ehtinyt edes testaamaan muuta kuin kädelle ja sävy ainakin natsaa. Saa nähdä miten sopii kasvoille 8)

EDIT:
Sävy on kasvoille oikein passeli ja peittää ihan mukavasti. Mustia silmänalusia tasoitti mutta ei peittänyt kokonaan, samoin näkyvimmät verisuonet kasvoillani tulivat ihan selkeästi läpi. Mutta ei tarvitsekaan, vahanukkelookkia on nähty tässä naamassa ihan tarpeeksi aikoinaan joten tykkään luonnollisemmasta lopputuloksesta johon tämä on omiaan. Kerrostamalla olisi varmaan saanut enemmän peittoa, mutta kokeilen sitä sitten kun on pippalomeikin aika. Silmänaluspeittävyyteen vaikutti varmasti tämänpäiväinen turvotus kasvoissa joka saa silmänaluset näyttämään pussittuneilta tummuuden lisäksi. Pussitus ei häviä vaikka kuinka laittaisi meikkiä. Pidin enemmän Skin79 jankkikoostumuksesta.
Yksi asia mikä hämää: Etsiessäni tuota vaaleaa sävyä törmäsin kolmeen eri nimitykseen sävystä 13. Light Beige, Bright Beige ja Milky Beige. Misshan sivuilla sävy 13 on Milky Beige. Paketissa lukee Bright Beige joka on Misshan sivujen mukaan sävy 21. Yhteenkään pulloon en haullakaan törmännyt joissa olisi lukenut muuta kuin tuo Bright Beige sävylle 13.
« Viimeksi muokattu: 13.06.12 - klo:17:22 kirjoittanut Chronos »
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 17.06.12 - klo:10:53 »
Ei hemmetti mun on pakko kokeilla tuota Misshan BB perfect cover BB creamia! Mustaa kajalia blogissa Heidi vertasi tuotteen peittokykyä L'orealin True matchiin, mutta sanoi lopputuloksen olevan heleämpi. Mitäs mieltä te olette vertauksesta, pitääkö paikkansa? Onko tämä tuote mielestänne ihan "normaali meikkivoide" lopputulokseltaan? Olen etsinyt jo pitkän aikaa uutta meikkipohjaa, joka olisi kevyt mutta antaisi silti hieman peittokykyä. Olen kokeillut vaan näytepakkauksen verran Garnierin "BB-voidetta" ja se oli aivan liian punainen ja ihoni kaipaisin hieman enemmän peittoa.

Mikäköhän sävy noista vastaisi parhaiten True Matchin W2:sta...? Koitin googlata swatcheja, mutta olen ihan onneton valitsemaan niiden perusteelta mitään. Olisiko joku ihana juures kiinnostunut lähettämään minulle pientä samplea tuotteesta? Värillä ei ole väliä, haluaisin ennemminkin nähdä tuotteen koostumuksen ja peittokyvyn. Tietty mieluiten ei-ihan-vaalein ja vähän keltapohjainen, mutta kaikki käy :) Voin maksaa vähän vaivan palkkaa!