Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 181923 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #195 : 17.06.12 - klo:12:24 »
^ Mä voin lähettää, kunhan löydän sopivan purkin / minigripin sitä varten  ;D.

Tilasin ebaysta testiin Skin Foodin aloe, - agave cactus ja rose lemon tea -voiteet sekä pienen tuubin Misshaa.
Kaikkiin en oo ehtinyt vielä tutustua, mutta so far so good.  Garnierin BB -voidehan teki heti ihoon pieniä valkoisia finnejä, joten suhtautuminen oli vähän skeptistä. Joo, ei voi tosiaan puhua näistä ja jostain Garnierista samasta lauseessa. Skin Foodin aloe ja rose lemon tea on molemmat kivoja. Etenkin tuo aloe on tuntunut mukavalta ja taitaa antaa vähän lisäkosteutustakin, mikä on tosi jees. Muita en oo vielä testannut.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 17.06.12 - klo:21:15 »
Onko kukaan tutustunut Lumenen uuteen bb-voiteeseen?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 17.06.12 - klo:21:26 »
Kappas, onko Lumeneltakin jo tullut moinen! Piti ihan googlettaa ja esim. täällä on tarkempaa kuvausta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 17.06.12 - klo:21:51 »
Kiitos pekaani, laitahan mulle yksäriä kunhan löydät jonkun minigripin!!  :) :) :)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #199 : 18.06.12 - klo:15:24 »
Koitin tänään tota aiemmin himoitsemaani L'Orealin bb'tä, sitä vaaleampaa, ja hyi että oli punaoranssia. En kyllä tohon rahojani hassaa.

Mua kiehto se kun joku sano täällä sne olevan kuin hienoa hiekkaa, ite en huomannut kuin nanosekunnin ajan tuon :D
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 18.06.12 - klo:18:23 »
Laitoin Ebaysta tulemaan Missha M Perfect Cover beebeen arvottuani tuon ja sen uudemman Signature tms -version välillä. Ensimmäinen vei kuitenkin voiton paremman aurinkosuojakertoimen ja nettiarvioiden perusteella. Tilasin siis sävyn 13, jonka ei ainakaan pitäisi olla liian tumma.  ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 18.06.12 - klo:18:25 »
Mua ei jotenkin yhtään kiinnosta nämä länkkärimerkkien BB:t :/ Niistä on kuullut niin ristiriitaista arviota, ja sävytkin ovat ilmeisesti aika oransseja.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #202 : 18.06.12 - klo:19:26 »
Mulla on yksi pieni ongelma liittyen BB-voiteeseen.. kun aiemmin käytin hyvin kevyesti värivoidetta tai vastaavaa, lähinnä kasvojen keskiosissa tai olin jopa ihan ilman, niin nyt BB-voide tekee posket hyvin tahmeiksi. En käytä puuteria, olen jo sen ikäinen, että puuterointi tekee muumion näköiseksi. Huomasin tämän tahmaongelman kun tein tuttavan kanssa sellaisen ilmapusut-posket vastakkain halauksen. Tämä ihminen halasi kunnolla ja minä tunsin, kuinka mun BB-poski tarttui hänen ihoonsa ... hrr ...

Olen miettinyt (tuskaisena) tunsiko hänkin sen ja ihmetteliköhän, mitä tummelilaardia olin itseeni sivellyt.

Tuleeko teillekin sellainen tahmapinta iholle? Ja johtuiskohan se siitä, että laitan alle kosteusvoidetta? Kuivaihoisena tuntuu vaikealta laittaa suoraan iholle. Mulla siis käytössä Jasmine Water ja Mischan BB, molemmista tulee tahmat. Jostain syystä laitan BB-voidetta kaikkialle kasvoille, kai se on se peittävyys, mikä ihastuttaa. Pitäisi varmaan rajata taas siihen keskiosaan.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 18.06.12 - klo:21:37 »
Mulla ainaki jää iho tahmeaksi, mutta olen ratkaissut asian laittamalla todella kevyesti puuteria kasvojen rasvaisempiin kohtiin (otsa, leuka ja poskipäät) Misshan Perfect Cover on vähän kuivempaa kuin Signature Wrinkle Filler, joten on pakko laittaa jotain rasvaa alle.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 18.06.12 - klo:23:32 »
Tuleeko teillekin sellainen tahmapinta iholle? Ja johtuiskohan se siitä, että laitan alle kosteusvoidetta?

Tulee, kosteusvoiteella tai ilman :(. Siksi olenkin ajatellut luopuvani BB creameista... Että kohta saattaisin nakata myyntiin loput noista kolmesta, tuskin käytän loppuun.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #205 : 19.06.12 - klo:09:42 »
Kappas, onko Lumeneltakin jo tullut moinen! Piti ihan googlettaa ja esim. täällä on tarkempaa kuvausta.

Saara Sarvas antoi blogissaan ihan positiiviset arviot Lumenen BB:stä:
http://www.lily.fi/juttu/onko-meikkipussisi-sisalto-kesan-ja-uv-sateilyn-kestava

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 19.06.12 - klo:10:44 »
Äitini on innostunut BB creameista minun kauttani, ja kun se käyttää paljon Vichyn tuotteita, niin ajatteli kokeilla Vichyn versiota BB creamista. Onko kenelläkään mitään kokemuksia vielä tuosta?

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #207 : 20.06.12 - klo:13:28 »
Hieman jälkijunassa testasin nyt myös Lorkun Nude Magiquen (medium). Koostumus on nestemäisen ohutta ja hiekkamaista. Sävy on levitettäessä harmaanvalkea, mutta muuttuu nopeasti iholla.

Ihon pinta jää mattaiseksi. Tässä ei ole sitä tahmaisuutta ollenkaan. Kädellä voi kosketella poskea, eikä voidetta juuri tunne. Itselleni lopputulos on liian puuterinen, tämä ei näytä kuivalla ja vanhenevalla iholla niin hyvältä kuin pieni tahmakiilto.

Medium on minulle aivan liian tumma ja oranssinen.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 20.06.12 - klo:19:55 »
Tilasin minäkin ebaysta Mischan perfect cover BB:n sävyssä 21 ja olen ainakin näin yhden päivän käytön jälkeen myyty :-* Iho on todella kauniin hehkuva ja tämä peittää juuri sopivasti olematta kuitenkaan pakkelimainen. Aamulla tuo täälläkin mainittu tahmaisuus hieman häiritsi mutta se hävisi kyllä aika nopsaan, laitoin kylläkin puuteria päälle. Iho pysyi hyvännäköisenä koko päivän ja työkaverini jopa kehui, kuinka kauniilta ihoni näyttää :) Tuo sävy 21 on minulle juuri nyt hyvä mutta voi olla pikkasen liianvaalea loppukesästä jos tässä nyt vahingossa vaikka ruskettuisi hieman ;D Harkitsen sävyn 23 tilaamista....

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 21.06.12 - klo:09:00 »
Minä kaipailisin kokemuksia Lumenesta, erityisesti jos niitä on useampaa sävyä, niin sitten tummemmista. Myös Vichyn BB kiinnostaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.