Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 179272 kertaa)

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #210 : 21.06.12 - klo:09:36 »
Mä ostin eilen vaaleamman sävyn tuota Lumenen BB voidetta (noita oli siis kahta sävyä) ja tänään sitä ekan kerran laitoin. Aavistuksen tahmainen pintahan tuosta jäi, mutta ei ainakaan mua häiritse. Peitti aika kivasti, enemmän kuin mitä odotin. Ei tuolla tietty pahimmat näpyt peity, mutta punoituksia, arpia ja silmänalusia tasoitti mukavasti. Oli myös mielestäni helppo levittää. Jää kyllä mulla käyttöön nyt kesäksi, yleensä olen käyttänyt pelkkää meikkipuuteria ja enemmän tuo tasoittaa. Täytyy vielä seurailla mitä iho tykkää tästä.

Tuo vaalein sävy näytti kädellä keltasävyiseltä mutta nyt kasvoilla ehkä enemmän punertavalta. Mun iho on tosi vaalea (talvisin menee esim. Lily Lolon Porcelain sävy, nyt oon vähän ruskettunut) ja tällä hetkellä tuo Lumene on aavistuksen tumma, mutta ei ollenkaan paha. Tuskinpa kukaan muu huomaa mitään sävyeroa. :D Sitä tummempaakin sävyä myyjä testasi mun kasvoille, eli sekään ei ollut kovin tumma.

Retro

• Vieras
« Vastaus #211 : 21.06.12 - klo:10:27 »
Mulla on melko samanlainen kokemus Lumenen vaaleammasta BB:sta, kuin Joannalla. Olen siis kerran ehtinyt kokeilemaan. Näytti tosiaan kellertävältä kädellä ja kasvoilla enemmän punertavalta, toistaiseksi olen sitä mieltä, ettei punerra liian radikaalisti. Tuntui melkein meikkivoiteelta, koitin ensin levittää sormin mutta päädyin meikkisieneen. Ei tuo ihan kalkkilaivan kapteenille varmaan sovi, mäkin olen melko kalpea, nyt jo ruskettunut ja vähän tummalta tuo päivänvalossa kädellä näytti. Peitti ihan hyvin ja pinta jäi kuulaaksi, ei kuitenkaan kiiltäväksi. Jatketaan testailua, ihan hyvältä vaikutti toistaiseksi. :)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 21.06.12 - klo:12:37 »
Ostin Garnierin "BB-voiteen". Kokeilin kerran näytepussukallisen sitä, ja tykkäsin tosi kevyestä ja hieman ihonväriä tasoittavasta lopputuloksesta. Haluan kokeilla Misshan bb-voidetta, joten Garnierin hankin lähinnä sävyttäväksi kosteusvoiteeksi, tai kevyeksi kesämeikkivoiteeksi kun suojakerroinkin löytyy  :) Ihoni on melko tasavärinen lukuunottamatta yksittäisiä (useita..) finnejä ja arpia mihin joudun laittamaan aina peitevoiteen. Tuntuu kuitenkin turhalta peittää koko naama paksummalla meikkivoiteella, kun valtaosassa ihoa mitään peitettävää ei ole ja meikkipohja näyttää paljon kevyemmältä jos peitettävät pakkeloi vaan paikallisesti.

Arvoin tosi kauan sävyjen väliltä, medium näytti todella punertavan oranssilta joten päädyin lightiin. Ihoni ei ole kovin vaalea, käytän normaalisti True Matchin sävyjä w2 ja W3. Sävyjen sekoitus olisi ollut paras, mutta lightin keltapohjaisuus vei lopulta voiton ja noin kevyen peittokyvyn tuotteella ei mitään haamunaamaa saa aikaiseksi, mediumilla tosin oranssit rajat sai  ::)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #213 : 21.06.12 - klo:13:05 »
Oletteko käyttäneet noita korkealla suojakertoimella olevia BB Creameja ympäri vuoden vai vaan kesällä? Mietin, etten ehkä viitsi Misshaa koko vuotta käyttää, kun tuntuu turhalta ympäri vuotta laittaa suojakertoimia naamaan. Vaikka tuo muuten tuntuis tosi hyvältä meikkipohjalta mulle ja tuo 13 on hyvä sävy kesällä. Ei varmaan ole liikaa käyttää vaikka huhtikuusta elokuuhun? Tai jopa syyskuuhun? Kai tätä ois voinut kysellä aurinkosuoja-ketjussakin, pahoittelut!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 21.06.12 - klo:13:12 »
^ Miksi tuntuu turhalta? Ympärivuotista suojakertoimien käyttöhän nimenomaan suositellaan kasvojen iholle  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #215 : 21.06.12 - klo:13:14 »
^ Siis ei nyt turhalta täysin, mutta vähän. Ehkä siksi, etten ulkona vietä niin kauaa aikaa, varsinkaan talvella. Siis tunteja. Mietin, että onko haittaa ympäri vuoden suojakertoimesta, kun onhan siinä kaikenmaailman kemikaaleja, vaikkei niitä kai ihan myrkyiksi voi laskea :D Mutta hyvä, jos suositellaan kasvoille ympäri vuoden täällä Suomessakin, en ole kuullut. Silti en tiedä käytänkö talvella, koska en harrasta/pysty harrastamaan ulkoilua talvisin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 21.06.12 - klo:20:18 »
^ No ethän sä varmaan sitä pelkän suojakertoimen vuoksi käytä vaan niiden muiden ominaisuuksien? Eikös se suojakerroin ole sitten vain lisäominaisuus. Ja kyllähän talvella UV-sätely kimpoaa aika voimakkaasti lumesta, niin ja UVA tulee kyllä ikkunalasinkin läpi. Ei se aurinkoinen ilma ole todellakaan ainoa jolloin altistuu uv-säteilylle.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #217 : 21.06.12 - klo:20:25 »
^ Juujuu siis en tietenkään. Ja tiedään, ettei pelkkä aurinko altista säteilylle. Ja jos on turvallista käyttää ympäri vuoden korkeaa suojaa, niin sehän on sitten vaan hyvä homma :) En vain aiemmin ole koskaan laittanut meikkivoiteen alle suojakerrointa kuin vain toukokuusta syyskuuhun. Eli hyvähän se on alkaa suojata enemmän.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 26.06.12 - klo:11:50 »
Mä oon muutaman päivän käytön jälkeen todella tykästynyt Garnierin BB-voiteeseen. Laitan sen aina koko kasvoille ja lisään meikkivoidetta päälle niille alueille mitkä peittoa kaipaa. Meikkipohjasta tulee kivan raikas. Peittokyky on tosiaan lähes olematon tässä tuotteessa, mutta jotain sellaista kuulautta tää tuote tuo kasvoille  :) Haluan kyllä ehdottomasti alkaa kokeileen ns. oikeita bb-voiteita enkä jäädä tähän..

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #219 : 26.06.12 - klo:12:44 »
Ostin Lumenen BBn, tummemman. Talvella olis liian tumma, mutta nyt sopii itsestäänruskettavan päälle ja muutenkin lätkin aurinkopuuteria joten on sopiva sävy.
Peittää yllättävänkin hyvin, vaikkei nyt varsinaisia finnejä ole, saa ihosta tasaisemman. Ei jää kiiltelemään, joten en tarvitse edes puuteria. Kosteuttaa myös hyvin.

Harmi kun tässä on dimethconea, saattaa tulla näppylää  :(
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 26.06.12 - klo:14:32 »
Laitoin Ebaysta tulemaan Missha M Perfect Cover beebeen arvottuani tuon ja sen uudemman Signature tms -version välillä. Ensimmäinen vei kuitenkin voiton paremman aurinkosuojakertoimen ja nettiarvioiden perusteella. Tilasin siis sävyn 13, jonka ei ainakaan pitäisi olla liian tumma.  ;D

Aijaijai, nyt löytyi uusi rakkaus. :D Postimies toi tänään Misshani ja kömmin saman tien pesemään kasvojani, jotta pääsisin kokeilemaan. Levitin voiteen kasvoveden jälkeen kuivalle ja puhtaalle iholle ja voi vitsi, miten kivannäköinen iho tuli. Tämä ei tietenkään ole mikään megapeittävä, joten rupinaamapäivinä laitan jotain muuta, mutta (omilla standardeillani) hyväkuntoisen ihon tämä tekee ihanan kuulaaksi! Oli myös helppo levittää sormin. Jännää oli, että vaikka heti levityksen jälkeen iho tuntui vähän tahmaiselta niin hetken päästä voiden ikään kuin jumahti ihoon ja tuli ns. second skin -efekti.

Sävy 13 oli myös nappivalinta, ei ollut liian pinkki tai harmaa.

EDIT. Kesti hyvin iltaan saakka, kerran taputtelin kasvot läpi puuteripaperilla, mutta mitään liejuuntumista ei tapahtunut. :T
« Viimeksi muokattu: 26.06.12 - klo:20:38 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 27.06.12 - klo:14:15 »
No niin, postiluukusta kolahti Pekaanin (Kiitos  <3) lähettämä sample Misshan perfect cover BB-voiteesta. Tosissaan kyselin täältä samplea, jonka värillä ei ollut väliä, mutta juuri tuo saamani nro 21 kiinnosti eniten. Ensin vertailin sävya käyttämääni L'orealin W2 joka oli todella paljon keltaisempi (ihoni on keltapohjainen) ja mietin, että ei tästä mitään tuu. Eihän siinä sit muu auttanut kuin kipinkapin kasvopesulle ja voidetta naamaan.

Uskomatonta mutta totta, sävy sulautui ihooni todella hyvin! Kesäisin rusketun aika paljon, joten sävy on siinä ja siinä onko se kohta liian vaalea, mutta eniten murehdin sitä, että löytyykö keltapohjaiselle iholle sopivaa bb-voidetta. Hätähousuna en jaksanut laittaa alle kosteusvoidetta jonka kuivahko ihoni kaipaisi, joten levitys oli hieman takkuilevaa. Tuote oli kuitenkin todella riittoisaa ja lopputulos on todella, todella luonnollinen ja hyvä. Voide ei kerry yhtään ihohuokoisiin eikä ihon kuivempiin kohtiin.

Levitin ihoni hyväkuntoisille alueille yhden ohuen kerroksen ja arpisille/näppyisille alueille kolme hyvin ohutta kerrosta. Meikkipohjaa ei huomaa ihosta vaikka tarkastelen sitä koko ajan luonnonvalossa ja sain pienet aknearvet tuotteella tarpeeksi piiloon. Täyspeittoa tuote ei anna, mutta itse sitä en haluakaan. Harmi, että ihoni on tällä hetkellä (kuukautiset tulossa) melko huonossa kunnossa, joten nyt finnit tarvisi vielä peitevoiteen.

Aion ehdottomasti ostaa tuotteen, koska lopputulos on todella hyvä ja iho näyttää kuulaalta ja "meikittömältä".  Otan tämän saman sävyn, eli 21 koska googlasin swatcheja jossa oli rinnakkain sävyt 21 ja 23, ja jälkimmäinen oli todella huomattavasti tummempi, eli liian tumma. Olen myyty.  Nyt kyselisinkin siis, mistä/miltä myyjältä ebaysta olette ostaneet täysikokoiset Misshanne ja paljonko se maksoi?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 27.06.12 - klo:15:37 »
^Itse tilasin tältä: http://stores.ebay.com/BELLO-GIRL/Missha-/_i.html?_fsub=1624148017&_sid=970429427&_trksid=p4634.c0.m322 ja ihan aidolta ainakin oma voiteeni vaikuttaa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #223 : 29.06.12 - klo:18:23 »
Mainitsen tässäkin, että jos joku ihana juures raaskisi myydä pienen näytteen verran esim. Misshan tai muun aasialaismerkin BB-kreemiä, olisin kiitollinen  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 30.06.12 - klo:00:19 »
^ Kiinnostaako Dr. Jart?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.