Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 192667 kertaa)

Poissa Vovka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: BB cream
« Vastaus #225 : 04.07.12 - klo:19:12 »
Liityn näihin Misshan perfect cover BB-voiteen hehkuttajiin. Ostin eBaysta sävy nro 13:n ja se on kasvoilla kuin unelma  :l Pakko ostaa isompi tuubi kunhan tuon saan kulumaan.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 04.07.12 - klo:19:52 »
^ Mä tilasin just pari päivää sitten isomman tuubin nro 21:sta - on se vaan niin ihanaa :-* Ja kokeiluun myös nro 23:n...

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 05.07.12 - klo:23:28 »
Ostin L'Orealin bb-voiteen sävyssä Light. Tää on ainakin juuri sopiva mun hieman päivetystä saaneelle iholle. Mun iho on ilmeisesti muuttunut rasvaisesta enemmän sekaihon suuntaan, koska tuote ei kiiltele. Kiva ja kuultava lopputulos, jonka päälle voi sutia meikkipuuteria. BB-voiteet ovat tulleet jäädäkseen mun meikkipussiin, koska inhoan yli kaiken sitä kasvovoide-meikkivoide-puuteri -ruljanssia. Tää on hyvä perustuote aamulla kun pitää töihin lähteä ja tuntuu, että tarvitsee jotain ehostusta.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 06.07.12 - klo:08:10 »
Misshan punatuubinen BB-voide on ollut ihan hyvää tavaraa ja sain äidin ja siskonkin mukaan. Niille tilasin Perfect coveria sävyissä 13 ja 21, samalla voin kokeilla jos 21 kävisi mulle myös. :D Itselleni hommasin kokeiluun Misshan Signature BB-voiteen, vaikka olen kyllä ollut täysin tyytyväinen tuohon Perfect coveriin. Se oli ainoa josta löytyi myös sävy 13 Perfect Coverin lisäksi.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 06.07.12 - klo:08:31 »
Jos jollakulla olisi heittää näytettä tuosta Misshan Perfect Coverista sävyssä 21 niin täällä olisi yksi kovin innokas testaaja :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 06.07.12 - klo:21:25 »
Mä voin lähettää kunhan saan paketin käsiini  :) Ellei joku muu ehdi ensin.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 06.07.12 - klo:21:38 »
^ Kiitos! Laita sitten vaikka yksäriä :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #232 : 07.07.12 - klo:13:47 »
Onko muilla merkeillä, kuin misshalla tummempia sävyjä BB creamistä? Kun jostain syystä en misshan BB creamistä kauheesti tykkää, mutta sävy 27, honey beige on mulle aikas sopiva sävy. Tykkäisin tosi paljon skin79 gold labelin koostumuksesta, mutta ihan liian harmaa ja vaalea sävy! :(
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #233 : 08.07.12 - klo:14:11 »
Testattu Dr. Jart - tämä ei todellakaan jätä ihoa 'kuulaaksi ja läpinäkyväksi', kuten Suomessa usein meikkivoiteelta odotetaan. Itse tykkään tosiaan peittävämmästä niin, ettei jokainen punotus ja näppy näy 'kuulaan' meikkivoiteen läpi... sopivan neutraalinharmaa minulle. Saatan hankkia tämän joskus tai sitten testaan vielä muita, jos mahdollista.
Sasa.com myy monia BB-merkkejä, huomasin..

EDIT: Minkänimisiltä Ebay-myyjiltä olette ostaneet tuota Misshan Perfect Coveria?
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo:18:06 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 09.07.12 - klo:00:06 »
^ Minä olen tilannut sing-sing-girl:lta. Muistelen, että keväällä oli keskustelua samasta asiasta ja joku muukin olisi tuolta myyjältä Misshansa tilannut.

Tuo Dr Jart (Silver Label) vaatii ainakin itselläni normaalia enemmän huolellisuutta levittämisessä. Karkeasti ottaen sanoisin, että sitä pitää laittaa enintään puolet siitä määrästä, mitä mitään muuta meikkivoidetta tai kokeilemaani BB voidetta. Yhtään jos laitan liikaa, niin lopputuloksena on varsin eloton maski. Beauty blenderillä olen saanut parhaan lopputuloksen (voisi melkein sanoa, että jopa kuulaan). En kyllä usko, että ohuesti beauty blenderillä levitettynä päästään lähellekkän pakkauksessa luvattuun SPF 30 suojatehoon.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 09.07.12 - klo:11:12 »
^ Minä olen tilannut sing-sing-girl:lta. Muistelen, että keväällä oli keskustelua samasta asiasta ja joku muukin olisi tuolta myyjältä Misshansa tilannut.

Tältä tilaan minäkin, taas tuli paketti alle viikossa :-*

Edit. perfect coverin 23 testattu ja tämä on kesäiholle vielä parempi kuin 21. Näytti tuubissa tummalta mutta sulautuu täysin omaan ihonväriin, tästä tulee sellanen tasainen ei meikattu - look :-*
« Viimeksi muokattu: 09.07.12 - klo:18:51 kirjoittanut Amber »

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 11.07.12 - klo:14:11 »
Mä en ole tykännyt Misshasta ihan yhtä paljoa kuin Skin Foodin cactuksesta ja tea rosesta. Ongelmaksi on vähitellen muodostunut ihon kiiltely. Mulla ei muuten kasvot kiiltele enää juurikaan, joten syytän BB:tä. Ihan sama laitanko kosteusvoiteen alle vai en, iho jää inhottavan tahmeaksi. Sekään ei haittaisi, mutta tuo kiiltely. Tsiisus. Mistä saa mattapintaista BB-voidetta?   :)

Mulla on siis pintakuiva sekaiho.

(Tänk juu Kuutar, seuraavaksi vois laittaa tilaukseen samplet tuosta :) .)
« Viimeksi muokattu: 12.07.12 - klo:13:35 kirjoittanut pekaani »

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #237 : 11.07.12 - klo:14:50 »
^ Ainoa bb voide joka ei jätä mulla ihoa tahmeaksi on skin79 Super Beblesh Balm Gold Label. Tosin ei mielestäni jätä ihan mattaista pintaa vaan sellaisen kivan "kuulaan pinnan".Tämä ei mielestäni tarvi lisäkseen puuteria toisin kuin Misshan signature real complete voiteen kanssa,joka on taas enemmän hohtavampi ja jättää ihon tahmeaksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #238 : 12.07.12 - klo:13:29 »
Kiitos kaikille näytteitä lähettäneille! Nyt testattu kolme eri sävyä. Missha oli todella vahvan tuoksuinen, ja se jarruttaa ostointoa. Dr. Jart oli loppujen lopuksi käyttökelpoisin  :)
Missha Perfect coverin sävyt 13 ja 21 ovat kyllin vaaleita, 13 liiankin heleä - sekoittelin sävyjä yhteen ja siten sain kauneimman lopputuloksen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 13.07.12 - klo:08:21 »
Sain Misshojen mukana näytteen Skin79 pinkkipurkkisesta BB-voiteesta. Koostumus edelleen mukavan rasvainen ja hyvin levittyvä mutta sävy väärä kuten kultaversiossakin. Harmi koska pidin enemmän näiden koostumuksesta. Misshan Signature Real complete BB-voide on lähes yhtä hyvää tavaraa kuin Perfect Cover. Ei ehkä peitä ihan yhtä paljoa ja miedompi tuoksu. Perfect Coverissa sävy 21 oli liian tumma, jos ottaisin rusketusta kasvoille saattaisi kesän loppua kohden jopa mennäkin. Käsivarressa vaaleammalla alapuolella voide näkyi tummana raitana ihan selkeästi, mutta päivettyneellä puolella sulautui mukavasti ihoon.