Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 189429 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: BB cream
« Vastaus #240 : 13.07.12 - klo:13:18 »
Onko näitten INCI-listoja missään esillä? Katselin tuolta päivävoiteiden osiosta, mutta ei näkynyt...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 13.07.12 - klo:14:45 »
Onko näitten INCI-listoja missään esillä? Katselin tuolta päivävoiteiden osiosta, mutta ei näkynyt...

Sephoralla on ainakin joidenkin Dr. Jart BB voiteiden inci:

http://www.sephora.com/search/brandResult.jsp?ref=900122&brandId=6014

Misshalla samoin:

http://www.misshaus.com/ctrl.php?page=mainProductDetail&p_code=MSMS1052&ctg=AAA
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 13.07.12 - klo:15:10 »
Ok, kiitti. Minua ainakin hämää nuo monet Dr. Jartin BB-voiteet. Kiinnostaa tietää, mikä ero noilla on ... Tuo Renewalist Beauty balm vaikuttaa kiinnostavalta, mutta sävystä ei ole tietoa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 13.07.12 - klo:15:31 »
Oon nyt muutaman viikon käyttänyt Garnierin BB-voidetta ja pakko myöntää että, olen todella tykästynyt tähän. Käytän tätä siis meikkivoiteen asemasta, levitän kosteusvoiteen tavoin 2-3 kerrosta iholle ja peitettäville lätkin peitevoiteen päälle. Iho saa vähän tasaisuutta ja kuulautta, mutta pysyy tosi raikkaana ja meikittömän näköisenä. Olen myös kokeillut tätä mun miehelle, ja senkin kasvoilla tuote toimii tosi hyvin - tasoittaa vähän, mutta ei jätä yhtään meikkimäistä pintaa  :D

Meinasin tilata Misshan bb-voiteen, mutta totesin sävyjen olevan vääriä itselleni näin kesällä. Nyt käytän tuon Garnierin loppuun, ehkä ostan jopa uuden..

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 14.07.12 - klo:20:00 »
^ Mäkin tykkäsin yllättävän paljon tuosta Garnierin voiteesta kun testasin sitä parin näytteen verran. Jouduin tosin sekoittamaan joukkoon ehkä kolmanneksen meikkivoidetta, koska se vaaleinkin sävy oli mulle ihan liian tumma. Mutta noin käytettynä toimi kyllä hyvin. Levittyi kivasti, peitti ihan hyvin ja tosiaan sulautui omaan ihoon todella hyvin. Ja tuoksukin oli kivan pirtsakka. :) Jos tarjolla olisi huomattavasti vaaleampi sävy, niin voisin tuon hankkiakin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 16.07.12 - klo:12:39 »
Tilasin hetken mielijohteesta Ebaysta Misshan BB-voiteen sävyt 21 ja 23. Matkakokoinen 20ml maksoi postikuluineen vajaa 6€, joten sillä hinnalla viitsi ostaa kaksi eri sävyä miksattavaksi keskenään. Sävy 21 oli tosiaan himpun verran liian vaalea näin kesällä, ja tuolla 23-sävyllä voi sitten miksailla sitä tarpeen mukaan. Tulis jo  :D

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 22.07.12 - klo:09:08 »
Onko joku jo ehtinyt kokeilla Maybellinen bb-voidetta? Sitä olikin yllättäen Stockalla, mutta ainuttakaan mainosta en ole vielä siitä Suomessa nähnyt. Sävyjä oli kolme, ja suojakerroinkin oikein hyvä, eli 30.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 22.07.12 - klo:10:40 »
Mikähän näistä marketissa myytävistä voiteista olisi paras sekaiholle? L'Orealin voidetta testasin ja vaikutti hyvältä. Vaikutti sopivan vaalealta ja tuli mieleen Revlonin ihon sävyyn mukautuva meikkivoide, josta olen tykännyt. Huomasin kaupassa myös Lumenen BB-voiteen, mutta siitä ei ollut testeriä, joten en voinut kokeilla. Onkohan vaalein sävy kovin tumma? Onko kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 22.07.12 - klo:13:08 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 22.07.12 - klo:11:34 »
Misshan sävy 13 on nyt ollut kokeilussa noin viikon.

Hyviä puolia:
- iho näyttää melko hyvältä, peitto on kevyt
- huipputulos tulee, kun laitan päälle vielä Mineralissima-mineraalimeikkipuuteria (joka myös yksinään peittää vain kevyesti).
- sävy on riittävän vaalea
- on kiva, että hyvä aurinkosuoja on mukana ja muutenkin kiva käyttää vain yhtä tuotetta

Huonoja puolia:
- voimakas parfyymimainen tuoksu
- sekaihoni kuivissa kohdissa korostaa kuivuutta, ihon rasvaiset kohdat jäävät kiiltäviksi
- taitaa tukkia ihoani, myös finnejä on tullut, vaikkei nyt ole hormonaalisesti finniaikani. Ihoni tosin on helposti tukkeutuva muutenkin joten en voi vannoa, että juuri tämä olisi syynä, joskaan en ole mitään muuta iholle jätettävää käyttänyt tänä aikana.
- tämän joutuu tilamaan kaukaa
- onkohan tämä turvallinen tuote? Liitän tähän incin, se on kamalan pitkä verrattuna mineraalimeikkeihin, silikonipommilta näyttää, saankohan tästä nyt jotain haitallista iholleni:

Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol
MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

(vaihdoin inci-listauksen, tämä on nyt tuolta Missha US-sivulta, jonka kuvittelisisin olevan luotettava lähde. Pieniä eroja incissä näyttää olevan, en tiedä miksi eri paikoissa sitten eri tavalla)
« Viimeksi muokattu: 24.07.12 - klo:15:17 kirjoittanut maatis »

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 22.07.12 - klo:18:26 »
Olen nyt käytellyt näyttettä tuota Misshasta ja on pakko todeta, että ei sovi mun iholle. :/ Ei levity nätisti, paakkuuntuu kuiviin kohtiin ja T-alueelta taas puskee rasvat läpi jo alle tunnissa, vaikka olisin puuteroinut. Harmittaa kun odotin tältä tosi paljon.

Lioelen Beyond The Solution sen sijaan on tosi, tosi hyvä! Sävy on täydellinen mun kesäiholle (suunnilleen MAC NC25), levittyy kuin unelma ja peittää pahimmat punoitukset. Tekee ihosta kerta kaikkiaan todella hyvän näköisen. :) Käyttelen tätä niin kauan kuin lärvissä vielä väri riittää, talvea kohti pitää sitten etsiä jotain vaaleampaa.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 24.07.12 - klo:10:46 »
Mulle tuli postissa tänään Misshan Perfect Cover BB cream, sävy 21. Ja pakkohan sitä oli heti testata! Naama siis oli meikitön, rasvaton, enkä ollut tainnut edes huuhtoa sitä heräämisen jälkeen. Ensimmäinen mikä voiteesta tuli mieleen, oli se, että se sulautui tosi hyvin erivärisiin kohtiin ihollani. Kokeilin sitä ensin ruskettuneelle kämmenselälle, johon sulautui hyvin, mutta sulautui myös kasvoilleni. Tuoksu on voimakas, varmasti vielä korostuu kun käytän yleensä vain hajustamattomia tuotteita. Peitto on kevyt, mutta riittävä ihoni ollessa aika hyvässä kunnossa. Epätasaisuutta värissä kuitenkin on, ja tätä voide tasoitti hyvin. Muutamaan näppyyn ja silmänalusille täytyy varmasti lisätä jotain peittaria, mutta voisin kuvitella että tämä riittäisi pohjaksi muuten todella hyvin. Pieni nokare voidetta riitti koko peittoa/tasoitusta kaipaavalle alueelle, eikä jättänyt ikäviä rajoja verrattuna meikittömään ihoon.Jättää myös kivan mattaisen hohtavan pinnan, eli ei välttämättä tarvitse edes puuteria päälle. Olen ensitestauksen jälkeen tyytyväinen!

Ainut mikä mietityttää, on tuo inci. Näyttää aika silikoonimössöä olevan. Mitkä noista ainesosista nyt on niitä hoitavia ja suojaavia? Onko tätä turvallista käyttää pitkällä aikavälillä?
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 24.07.12 - klo:16:06 »
Onko joku jo ehtinyt kokeilla Maybellinen bb-voidetta? Sitä olikin yllättäen Stockalla, mutta ainuttakaan mainosta en ole vielä siitä Suomessa nähnyt. Sävyjä oli kolme, ja suojakerroinkin oikein hyvä, eli 30.

Olen. Mulla on se medium-sävy. Mielestäni se on aika samanlainen kuin Garnierin BB-voide. Iho jää kiiltelemään ja tunne on vähän nahkea. Peittävyys on melko kevyt myös. Kesäiselle ja ruskettuneelle iholle tuo medium-sävy on juuri passeli eikä tuosta jää sellaista sameaa, harmahtavaa sävyä iholle, kuten esim. Lorealista ja Misshasta. Lopputulos on kyllä todella luonnollinen. Mulla ainakin ehdottomasti tarvitsee kaverikseen puuterin ja puuteria saa kyllä lisäilläkin päivän mittaan useamman kerran.

Mä en tiedä miksen tykännyt oikeen tuosta Misshasta. Vähän samat fiilikset jäi kuin Sagulla. En saanut sitä oikeen levittymään nätisti, koska koostumus oli aika paksua jönkkiä. Ja tässä on sama vika kuin Lorealissa, jää semmoinen samea ja harmaa sävy iholle, joka saa kellertävän ihoni näyttämään melko oudolta. :-\ Tuo sävy 23 on kyllä liian vaalea myöskin...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 25.07.12 - klo:11:22 »
Mullekin saapui Misshan Perfect Coverit nro 21 ja 23 pari päivää sitten :D 21 on tällä hetkellä liian vaalea, mutta 23 on aikalailla täydellinen sävy, ja tuote muutenkin vaikuttaa hyvältä. Ekalla käyttökerralla levitys oli vähän hakusessa ja tuote pakkaantui kuivaan kohtaan iholla, mutta toisella kerralla toimi hyvin, varsinkin kun sudin päälle vielä MACin mineralize skin finishiä. Mulla on varmaan huono hajuaisti, kun ei se edes haissut mitenkään erityisen voimakkaalle  :P Mikäli nyt ei mitään ihmeellistä ilmene, niin varmaan tätä tulee käytettyä jatkossakin.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 25.07.12 - klo:12:27 »
^ Sama juttu, ebaysta ostamani sävyt 21&23 saapui ja sävyjenkin kanssa kävi samalla lailla  :D Swatchattuna 23 näyttää tosi tummalta ja oranssilta, mutta kasvoilla se ei ole yhtään sellainen. Koostumus ei tunnu yhtään niin paksulta kuin muistelin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 25.07.12 - klo:18:31 »
Misshan INCI on aikamoinen sekametelisoppa kosteuttavia ja kuivattavia aineita. Ensin listassa rasvaa imevä aine  (talkki), sitten erilaisia öljyjä... Iho ei oikein tiedä, miten reagoisi! Itselläni myös tuntui korostavan kuivia alueita, samalla rasvoittavan rasvaisempia ... not good. Sävyt kyllä kauniita.

1b F/M ii