Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178919 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: BB cream
« Vastaus #270 : 09.08.12 - klo:16:45 »
Sasa.com myy myös monia merkkejä, ainakin Dr. Jart ja Missha.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #271 : 09.08.12 - klo:19:28 »
^ Kävin katsomassa tuon myyjän kauppaa Ebayssä ja jos osaa edes vähän olla kriittinen netissä, tuosta huomaa helposti, ettei myyjä myy ihan aitoja tuotteita. Muutenkin tuon Misshan kohdalla tietoboksissa lukee "High Simulation" eli se on feikkipä tietenkin.

No ohoh, munkin tilaamassa Missha 21:n tuotekuvauksessa lukee High Simulation. En vain älynnyt ostaessa, mitä sillä tarkoitettiin. Sinisilmäinen minä.
Nyt voin siis antaa tälle uuden mahdollisuuden.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 11.08.12 - klo:10:12 »
RybyRubyshop myy kuulemma aitoja. Ainakin monet tuntuvat olevan netissä (Youtube meikkivideoiden tekijät yms) sitä mieltä.

http://stores.ebay.com/RubyRubyshop
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 16.08.12 - klo:08:51 »
^ Olen ostanut lähes kaikki BB:ni (kaksi täysikokoista ja sampleja) ko. kaupasta. Aitoudesta en osaa sanoa, kun en oo siihen ihmeemmin kiinnittänyt huomiota, koskapa ei ole tuota vertailukohtaa. Toimitus on ainakin nopeaa ja kommunikointi hyvää. Viimeksi olin tosi pettynyt ostamaani tuotteeseen. Menin vielä hommaamaan täysikokoisen tuotteen, joka oli mielestäni ihan muuta mitä kuvauksessa sanottiin. Sain kyllä rahani takaisin. Muihin ostoksiin oon ollut ihan tyytyväinen.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 16.08.12 - klo:11:59 »
Lumenelle oli myös tullut BB-voide - Lumene Vitamin C+ Heleyttävä BB-voide. Vaikka tuo nyt oli tarkoitettu ilmeisesti hieman vanhemmalle iholle niin itseä kiinnostaa kovasti. Pari kertaa olen käynyt kädelle sitä testaamassa ja voide on ihanan kuulas. Siinä oli myös kiva tuoksu ja sävyjä oli kaksi (Medium ja Light). Minulla nyt on vaan niin paljon meikkivoiteita niin tuo on jäänyt kauppaan. Toistaiseksi...  :3
« Viimeksi muokattu: 16.08.12 - klo:12:01 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 20.08.12 - klo:14:21 »
Olen nyt käyttänyt kuukauden verran Misshan BB-voidetta, ja en mä enää ole niin ihastunut tähän.

Plussat:

- Iholla luonnollisen näköinen, ei liian raskas
- Peittää sopivasti pikkuarvet

Miinukset:

- Tuote on vähän vaikea levittää. En edes tiedä miksi, mutta ei liu'u iholla kovin helposti, joka on BB-voiteelle todella huono piirre.
- Sävyt on harmahtavia. Tämä on suuri miinus.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #276 : 20.08.12 - klo:16:51 »
Ostin mun feikin Missha 21 perfect coverin tilalle aidon ja koostumuksissa on selkeä ero. Myös sävyissä on eroa.
Aiemmin tilaamani sävy 13 oli ihan liian vaalea ja vaalenpunainen. Tämä 21 taas on tosi harmaa ja vaaleanpunainen.  ::) Eikä väri näytä mun kasvoilla muuttuvan ennen kuin katoaa kokonaan - peittokyky häviää myös. Tosin eipä sitä peittoa paljoa tunnu olevan muutenkaan. Pakko olla samaa mieltä Mindelan kanssa voiteen levittämisestä; pitää olla tosi tarkkana, ettei jää raitoja naamaan. Lisäksi voide ei kestä mun kasvoilla ja pakkuuntuu kuiviin kohtiin.
Mie tosin ehkä olen huono arvioimaan voiteita, koska en ole meikki- tai bb-voiteita käyttänyt ennen. Ehkä mulla on liian kovat odotukset?

Keltaisemmista bb-voiteista kaipaisiin vinkkejä. :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #277 : 20.08.12 - klo:17:13 »
^ Korealaisista bb-voiteista voi olla vaikea löytää kauhean keltaista sävyä. Voi olla henkilökohtainen näkemys, mutta minusta korealaiset on kaikista aasialaisista vähiten keltaisia ja nimenomaan sellaisia hieman "harmaita" keltaisia. Korealaiset tosin ruskettuvat tosi helposti ja ruskettuneina ovat kyllä tosi lämminsävyisiä. Siellä kun jonkun verran tsekkailin eri bb-voiteita, niin aika samansävyisiä ne usein olivat. Voihan se olla, että bb-voiteiden suosio nyt täällä muuallakin on vaikuttanut siihen, että muunkin sävyisille ihoille olisi tarjolla hyviä bb-voiteita, mut epäilen. Korealaisilla on niin sulkeutuneet markkinat. Samsungin ja LG:n kännykätkin oli ihan erilaisia kotimaisilla markkinoilla, kuin mitä ne täällä länsimaissa on.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #278 : 20.08.12 - klo:17:21 »
Onko joku huomannut että Lorealin BB aiheuttaisi ihon tukkeutumista? Olen käyttänyt kuukauden pelkästään sitä meikkivoiteen korvikkeena ja useimmiten sekoittanut hieman Lumenen valovoidetta sekaan. Nyt on poskissa pientä röpelöä vaikka kuinka paljon ja iho tuntuu ihmeen karhean-kuivan-rasvaisen sekoitukselta kuorimisesta ja naamioimisesta huolimatta. Ajattelin tutkia jokatapauksessa onko syyllinen BB vai valovoide kun muuten ei mitään muutosta ihonhoitorutiineissa ole.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 20.08.12 - klo:19:13 »
Pakko olla samaa mieltä Mindelan kanssa voiteen levittämisestä; pitää olla tosi tarkkana, ettei jää raitoja naamaan. Lisäksi voide ei kestä mun kasvoilla ja pakkuuntuu kuiviin kohtiin.
Mie tosin ehkä olen huono arvioimaan voiteita, koska en ole meikki- tai bb-voiteita käyttänyt ennen. Ehkä mulla on liian kovat odotukset?

Aivan. En usko, että kyse on sun liian kovista odotuksista, koska minä olen käyttänyt kymmeniä erilaisia meikkivoiteita - tää on ensimmäinen tuote, millä saan oikeastaan aina rajat aikaiseksi, ja joudun häivyttään niitä kosteusvoiteella. En tiedä toimisiko tuote paremmin, jos ihoni olisi rasvaisempi. Omani on siis kevyesti pintakuiva.

SSpiegel, kiitos tiedosta! En yhtään tiennyt korealaisten harmastavan sävyisestä ihosta ja ihmettelinkin kovasti sitä. Harmaus ei varsinaisesti iholla ole kovin toivottua... Mulla on siis sävyt 21 ja 23 Misshalta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo:19:23 kirjoittanut Mindela »

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 20.08.12 - klo:19:50 »
^ Jännää, miten tuo Missha käyttäytyy eri tyyppisillä ihoilla, mun on taas todella helppo levittää voide ja melkeimpä mahdotonta saada aikaan rajoja. Ja ihoni on siis talvella pintakuiva ja kesällä aika normaali, välillä hieman rasvoittuu. Tosin niinhän se on minkä tahansa kosmetiikan kanssa -  toiselle sopii, toiselle ei.

Nyt olen loppukesän sekoitellut hieman sävyä 23 tuohon 21:een ja hyvä on :)

Edit. niin ja laitan siis ohuesti kosteusvoidetta (nyt kesällä Lancomen Hydra zen geelimäinen versio) ennen BB:tä ja annan imeytyä.
« Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo:19:52 kirjoittanut Amber »

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 20.08.12 - klo:20:02 »
Tuntuu, että Missha sekä Skin79 molemmat tukkivat naamani ihan täysin. Joka puolelle on ilmestynyt finnirykelmiä sen jälkeen kun aloin säännöllisesti käyttää BB-voidetta. Molemmissa taitaa olla silikonia?  ???
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #282 : 22.08.12 - klo:10:34 »
Mä ostin ton Maybellinen BB:n kun teki mieli jotakin kokeilla, enkä jaksa oikein tilailla eksoottisista paikoista. Hyvä puoli tuossa on se, että vaalea sävy on oikeasti melko vaalea ja sulautuu hyvin ihoon. Huono puoli taas se, että se ei kyllä oikeastaan tee sitten mitään iholle ;D En huomaa minkäänlaista peittoefektiä tai muutakaan, eikä ihonväri tasoitu tuolla mitenkään. Mä vetäisin tähän sitten normaalit meikkivoiteet ja puuterit päälle. Lopputulos on yllättävän kiva! Tosi tasainen pohja tuli, eikä tahmaisuutta ole huomattavissa. Sinänsä toi voide ei mun makuun pelkiltään tarjoa oikein riittävästi peittoefektiä kasvoille, mutta muun meikin alla tuntuu toimivan.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 22.08.12 - klo:10:36 »
Tuntuu, että Missha sekä Skin79 molemmat tukkivat naamani ihan täysin. Joka puolelle on ilmestynyt finnirykelmiä sen jälkeen kun aloin säännöllisesti käyttää BB-voidetta. Molemmissa taitaa olla silikonia?  ???
Juu on. Misshassa taitaa olla myös mineraaliöljyäkin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #284 : 23.08.12 - klo:11:46 »
Onko joku huomannut että Lorealin BB aiheuttaisi ihon tukkeutumista? Olen käyttänyt kuukauden pelkästään sitä meikkivoiteen korvikkeena ja useimmiten sekoittanut hieman Lumenen valovoidetta sekaan. Nyt on poskissa pientä röpelöä vaikka kuinka paljon ja iho tuntuu ihmeen karhean-kuivan-rasvaisen sekoitukselta kuorimisesta ja naamioimisesta huolimatta. Ajattelin tutkia jokatapauksessa onko syyllinen BB vai valovoide kun muuten ei mitään muutosta ihonhoitorutiineissa ole.

Mulla lumenen valovoiteesta on iho tukkeutunut ja lopetin siksi käytön. Kokeilin parin viikon tauko tuotteeseen ja sitten sekoitin taas meikkivoiteen sekaan ja eikös iho taas tukkeutunut ikävästi. Diorin nudea käytän meikkivoiteena ja sitä käyttänyt pitkään joten ei voinut olla syypää.