Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 181916 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Vs: BB cream
« Vastaus #285 : 24.08.12 - klo:18:43 »
Hain tänään postista Kanebon KATE-sarjan BB voiteen, nimeltä siis Mineral BB Gel Cream spf 30 PA++. En ollut löytänyt vaaleimmasta sävystä swatchejä, joten pelkäsin sen olevan liian tumma, mutta poskeen kokeiltuna näyttäisi sopivan. Keltapohjainen ja riittävän vaalea, eikä tunnu jättävän tahmeaa pintaa. Raportoin vielä, kun olen testannut paremmin.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 28.08.12 - klo:14:50 »
Tein blogiin postauksen kuvien kanssa maailman parhaasta BB creamista eli Lioelen Beyond The Solutionista. Tämä tuote pelasti mun loppukesän :D Maagista tavaraa!
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #287 : 29.08.12 - klo:01:48 »
Mulla on yksi pieni ongelma liittyen BB-voiteeseen.. kun aiemmin käytin hyvin kevyesti värivoidetta tai vastaavaa, lähinnä kasvojen keskiosissa tai olin jopa ihan ilman, niin nyt BB-voide tekee posket hyvin tahmeiksi. En käytä puuteria, olen jo sen ikäinen, että puuterointi tekee muumion näköiseksi. Huomasin tämän tahmaongelman kun tein tuttavan kanssa sellaisen ilmapusut-posket vastakkain halauksen. Tämä ihminen halasi kunnolla ja minä tunsin, kuinka mun BB-poski tarttui hänen ihoonsa ... hrr ...

Olen miettinyt (tuskaisena) tunsiko hänkin sen ja ihmetteliköhän, mitä tummelilaardia olin itseeni sivellyt.

Tuleeko teillekin sellainen tahmapinta iholle? Ja johtuiskohan se siitä, että laitan alle kosteusvoidetta? Kuivaihoisena tuntuu vaikealta laittaa suoraan iholle. Mulla siis käytössä Jasmine Water ja Mischan BB, molemmista tulee tahmat. Jostain syystä laitan BB-voidetta kaikkialle kasvoille, kai se on se peittävyys, mikä ihastuttaa. Pitäisi varmaan rajata taas siihen keskiosaan.

Mä olen huomannut että tuollainen tahmapinta jää (ja varsinkin juuri poskiin) jos BB creamia laittaa liian monta kerrosta tai ylipäätään liikaa. En sitten tiedä auttaisiko se että antaa ihon hieman kuivahtaa kerrosten välillä? Sillä en ole huomannut olevan mitään merkitystä onko BB voiteen alla seerumi, kosteusvoide, vai molemmat. Ihan ilman kosteusvoidetta tai seerumia en ole tohtinut BB creameja käyttää, sillä minulla on aika kuiva iho. Joskus olen laittanut mineraalimeikkivoidetta ohuesti päälle ja se on poistanut tuota tahmaisuutta, kevyt puuterointi varmasti auttaa myös. :)

Käytössä minulla on ollut Misshan Perfect Cover sävyssä 13 ja 21. Kesän (ja itseruskettavan) päivettämälle naamalle tuo 21 on melko passeli, ja talvinaamalle sävy 13 on aivan loistava. Pitäisi vain malttaa testailla muitakin BB voiteita, sillä minulla on näytteitä eri merkeistä aika pino. :) Olen kyllä tykännyt paljon tuosta Misshan Perfect Coverista, sillä se tekee todella luonnollisen ja meikittömän näköiset kasvot mutta kuitenkin peittää niin hyvin että peitevoiteen silmien alusiin voisi miltei jättää laittamatta. :D

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 30.08.12 - klo:16:41 »
Eilen tuli tilaamani Yves Rocherin BB voide, aiemmin olen testannut vain Garnierin versiota. Vaalea väri oli aika pinkkivoittoinen, illalla testatessani naamasta tuli helposti siisti, mutta aamulla suihkun jälkeisessä kiireessä en saanut sitä istumaan mitenkään.

http://www.yrmediacenter.fi/wp-content/uploads/PR_BBcreme_Fi.pdf
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 31.08.12 - klo:13:09 »
Goshillakin on nykyään näköjään bb-voide. Ainakin vaalein sävy näytti kaupassa kokeiltuna selvästi vaalealta ja värejä näytti muutenkin olevan useita. 
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 31.08.12 - klo:17:24 »
Bongasin jostain lehdestä Jane Iredalen BB mainoksen, sävyjä näyttää olevan kuusi. Kiinnostaisi kovin :)

https://janeiredale.com/us/en/mineral-makeup/mineral-makeup-foundation/glow-time-full-coverage-mineral-bb-cream.htm

Orange

• Vieras
« Vastaus #291 : 31.08.12 - klo:18:49 »
Onko muilla kokemuksia Cliniquen bb-voiteesta? Olen käyttänyt sitä nyt parisen viikkoa ja ollut oikein tyytyväinen ostokseeni. Taustana sen verran, että minulla on suht tasainen iho jossa joitakin näppylöitä harvakseltaan, mutta iho on atooppinen ja herkkä.

Hain jotain kevyttä, hellävaraista ja helppoa ratkaisua ihon pintavirheiden peittämiseen, joka ei kuivattaisi liikaa.
Cliniquen bb-voide on koostumukseltaan melko paksua mikä mietitytti aluksi (netin arvosteluissa tämä on ollut monilla selkeä miinus), mutta sormilla levitettäessä leviää hyvin ja pieni määrä riittää.  Tekee ihosta kuulaan ja  tasaisen.

En hakenut varsinaista bb-voidetta vaan jotakin kevyttä ja helppoa meikkituotetta. Tästä tuli suosikki ihan kerralla!  <3

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 31.08.12 - klo:22:59 »
Käydessäni mummolassa huomasin kylppärissä Vichyn BB-voiteen. Wow, mun mummo on ostanut BB-voiteen! Kurkkasin tietenkin heti sävyä, ja se oli todella oranssi. Seuraavana päivänä huomasin mummon naamassa oransseja raitoja, voi voi.. Kenelle tollaiset sävyt oikeasti sopii?

Pakko muuten tuosta mainiosta Missha Perfect Coversta sanoa vielä sen verran että tuo sävy 13 on kyllä mun naamalle hiukan liian vaalea. Erittäin harvinainen ongelma tässä kalpeanaamassa :D Kesällä kun tupsuttelin aurinkopuuteria, se meni mutta ilman sitä ja poskipunaa iho oli aika kuolleen kalpea. Taitaa se seuraavaksi tummempi sävy 21? olla aika paljon tummempi sitten, ainakin sävykuvissa vaikuttaa liian tummalta. Noh ehkä se talvella menee paremmin sitten.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 01.09.12 - klo:00:26 »
^ Mitä jos sekoitat niistä kahdesta sopivan sävyn?

En ole huomannut Dr. Jartin käytön aikana tukkeutumista, vaikka pelkäsin vähän että naama menisi todella huonoon kuntoon silikonista ynnämuusta. Alussa tuli valkopäitä, joita mulle saattaa tulla melkein mistä vaan uudesta tuotteesta eli iho jotenkin säikähti. Sitten lähti hiljakseen pari sellaista ongelmakohtaa paranemaan eli jotain hoitovaikutusta sillä on ilmeisesti kuitenkin ollut.

Edit. Päivän sana taitaa olla kuitenkin  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.09.12 - klo:00:28 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Soven

• Vieras
« Vastaus #294 : 01.09.12 - klo:00:35 »
Innostuin kun näin mainoksen Lumenen BB-voiteesta ja  riensin heti ostamaan :D Minulla on sävy light, jota olen käytellyt nyt nelisen päivää. Ainakin tähän mennessä kokemukset on olleet todella hyvät. Sävy sopii tällaiselle kalpealle, pinkkiin vivahtavalle iholle oikein hyvin. Parasta voiteessa on että se peittää punerrukset ja muut värin epätasaisuudet, mutta iho näyttää luonnolliselta ja kuulaalta. Toistaiseksi tuo on riittänyt kuivalle iholleni päivävoiteeksi, mutta jännityksellä odotan, miten tilanne etenee. Pienenä miinuksena todettakoon on että voide imeytyy suht hitaasti ja iho on monta tuntia tahmea.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 01.09.12 - klo:13:40 »
^ Mitä jos sekoitat niistä kahdesta sopivan sävyn?

Samaa meinasin tulla minkäkin ehdottamaan. Mun mielestä tuo 21 ei ole kovin tumma mutta sekoittamalla saisit varmasti sopivan sävyn :)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 01.09.12 - klo:19:57 »
Eilen tuli tilaamani Yves Rocherin BB voide, aiemmin olen testannut vain Garnierin versiota. Vaalea väri oli aika pinkkivoittoinen, illalla testatessani naamasta tuli helposti siisti, mutta aamulla suihkun jälkeisessä kiireessä en saanut sitä istumaan mitenkään.

Mä en tykännyt tuosta Rocherin BB:stä lainkaan. Heikko peittokyky ja levittyy epätasaisesti, tuntuu kaiken kaikkiaan jotenkin tosi "halpikselta". Ensimmäinen Rocherin tuote pitkään aikaan johon olen pettynyt. Lumenen ja Garnierin BB:t hakkaa tuon halpis-BB-markkinoilla mennen tullen.

Olen hämmennyksekseni ihastunut viime päivinä myös L'orealin Nude Magique BB:hen. Ensin tuomitsin sen vain halpana Estee Lauder Daywear Sheer Tint -kopiona (ja Sheer Tintistäkään en juuri tykkää), mutta nyt olen jo kolme päivää putkeen tehnyt meikkipohjan pelkästään Nude Magiquella, ilman puuterointia, ja joudun toteamaan että ihohan näyttää pirun hyvältä. Peittoahan Nude Magiquessa ei ole oikein nimeksikään, eli se sopii vain niihin päiviin/aikoihin kun iho on tosi hyvässä kunnossa. Tällä viikolla mun iho on ollut aika tasainen, eli ehkäpä juuri siksi Nude Magique on toiminut niin hyvin  :D. Tykkään hurjasti sen jättämästä pinnasta, samettisen mattainen mutta kuitenkin kuultava. Iho ei ole alkanut kiillellä yhtenäkään päivänä vaikka en ole tosiaan laittanut yhtään puuteria. Hämmästyttävää.

En olisi uskonut löytäväni itseäni kehumasta L'orealin BB:tä....!  :P

Tällä viikolla sain myös vihdoin kokeilla Misshan BB:tä, ja sepä vasta upealta tuntuikin! SH:lta saamani näytesävy 21 vain on mulle liian vaalea, niin ei oikein kunnolla viitsi meikissä käyttää kun tulee haamu-light look.... Ekana kokeilupäivänä laitoin päälle mineraalipohjan tuomaan väriä, ja iho näytti ihan hyvältä mutta aika pakkeloidulta mun normimeikkiin verrattuna. Kutkuttaisi tilata sävy 23, mutta kommentit sen harmaudesta saa vähän arpomaan.... 

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 01.09.12 - klo:22:15 »
^Myös mulle Misshan 21 oli liian vaalea (ja harmaa), mutta 23 on täydellinen. Se ei näytä läheskään niin harmaalta mun ihoa vasten kuin 21.
1a F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 01.09.12 - klo:22:31 »
Goshillakin on nykyään näköjään bb-voide. Ainakin vaalein sävy näytti kaupassa kokeiltuna selvästi vaalealta ja värejä näytti muutenkin olevan useita. 
Goshin vaalein on todellakin vaalea, swatchasin sen kädelle. Peittokykyä on paha mennä tuon perusteella täydellisesti arvioimaan, mutta suht läpikuultavalta vaikutti. Haju oli kummallisen muovinen...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #299 : 02.09.12 - klo:10:58 »
Tein blogiin postauksen kuvien kanssa maailman parhaasta BB creamista eli Lioelen Beyond The Solutionista. Tämä tuote pelasti mun loppukesän :D Maagista tavaraa!

Suurkiitos tästä linkityksestä, bongasin näet tuon Korea-kauppalinkin - eipähän tarvitse enää tuottaa kaverien työmatkoilta tiettyjä tuotteita! :) Tuo BBkin vaikutti houkuttelevalta, värisävykin saattaisi täsmätä.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...