Eilen tuli tilaamani Yves Rocherin BB voide, aiemmin olen testannut vain Garnierin versiota. Vaalea väri oli aika pinkkivoittoinen, illalla testatessani naamasta tuli helposti siisti, mutta aamulla suihkun jälkeisessä kiireessä en saanut sitä istumaan mitenkään.
Mä en tykännyt tuosta Rocherin BB:stä lainkaan. Heikko peittokyky ja levittyy epätasaisesti, tuntuu kaiken kaikkiaan jotenkin tosi "halpikselta". Ensimmäinen Rocherin tuote pitkään aikaan johon olen pettynyt. Lumenen ja Garnierin BB:t hakkaa tuon halpis-BB-markkinoilla mennen tullen.
Olen hämmennyksekseni ihastunut viime päivinä myös
L'orealin Nude Magique BB:hen. Ensin tuomitsin sen vain halpana Estee Lauder Daywear Sheer Tint -kopiona (ja Sheer Tintistäkään en juuri tykkää), mutta nyt olen jo kolme päivää putkeen tehnyt meikkipohjan pelkästään Nude Magiquella, ilman puuterointia, ja joudun toteamaan että ihohan näyttää pirun hyvältä. Peittoahan Nude Magiquessa ei ole oikein nimeksikään, eli se sopii vain niihin päiviin/aikoihin kun iho on tosi hyvässä kunnossa. Tällä viikolla mun iho on ollut aika tasainen, eli ehkäpä juuri siksi Nude Magique on toiminut niin hyvin

. Tykkään hurjasti sen jättämästä pinnasta, samettisen mattainen mutta kuitenkin kuultava. Iho ei ole alkanut kiillellä yhtenäkään päivänä vaikka en ole tosiaan laittanut yhtään puuteria. Hämmästyttävää.
En olisi uskonut löytäväni itseäni kehumasta L'orealin BB:tä....!

Tällä viikolla sain myös vihdoin kokeilla Misshan BB:tä, ja sepä vasta upealta tuntuikin! SH:lta saamani näytesävy 21 vain on mulle liian vaalea, niin ei oikein kunnolla viitsi meikissä käyttää kun tulee haamu-light look.... Ekana kokeilupäivänä laitoin päälle mineraalipohjan tuomaan väriä, ja iho näytti ihan hyvältä mutta aika pakkeloidulta mun normimeikkiin verrattuna. Kutkuttaisi tilata sävy 23, mutta kommentit sen harmaudesta saa vähän arpomaan....