Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 193030 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #30 : 11.03.10 - klo:09:42 »

^Sen vähän perusteella mitä olen BB creameihin ehtinyt tutustua on käynyt aika selväksi, että voiteet on hyvin silikonisia. Silikoni ei tuki kaikkien ihoa, mutta monissa blogiarvosteluissa on kerrottu myös voiteiden tukkivan ihoa. Esimerkiksi The Shades Of U-bloggaaja totesi, että voi käyttää BB creamia vain silloin tällöin tukkivuuden takia.

Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 11.03.10 - klo:10:22 »
Skin79n voide oli selvästi harmaampaa kuin mitä Missha oli, ja ajattelinkin heti ettei tule sopimaan kasvojeni väriin. Levitin sitä kuitenkin naamalle ja annoin olla koko illan, ja täytyy kyllä sanoa etten luonnon valossa enkä illallakaan huomannut sävyn poikkeavan mitenkään kasvoilta. Pitäisikö tästä nyt huolestua? :D
Ei pitäisi huolestua, sillä tuo voide vaan taitaa tehdä noin. Mullakin on keltapohjainen iho ja Skin79:n voide mukautuu ihon sävyyn oikein hyvin hetken kuluttua. Olen lukenut netistä vaikka kuinka paljon samanlaisia kokemuksia. :)

Tuo tilaamani Shillsin feikki päätyi sitten laatikon pohjalle. En uskalla kyllä naamaani laittaa, ties mitä sisältää. :I
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Chiri

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.03.10 - klo:16:41 »
Teen nyt lisätestejä että onko se todellakin sopivan värinen :D jännittävää testailla!

Sagu tilasitko siltä ebay käyttäjältä, jolle linkkasit sen shills voiteen? Ostin siltä, mutta yritin katsoa eikä tämä myyjä ollut saanut ainakaan aikaisemmin yhtään negatiivista palautetta feikkien myynnistä. Tosi harmi kyllä jos se on feikki, en minäkään rupeaisi sitä naamaani pistämään, ties mitä allergisia reaktioita tai muita voi tulla.. :(

Edit: Keijukainen, ihan oikeassa olit ja tätä epäilinkin. Naamani menee tosi helposti tukkoon ja finniseksi jos on paljon silikoneja, joten en kyllä näitäkään voi siis jatkossa käyttää jokapäivä. Harmi!
« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:16:47 kirjoittanut Chiri »

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 11.03.10 - klo:22:30 »
Sagu tilasitko siltä ebay käyttäjältä, jolle linkkasit sen shills voiteen? Ostin siltä, mutta yritin katsoa eikä tämä myyjä ollut saanut ainakaan aikaisemmin yhtään negatiivista palautetta feikkien myynnistä. Tosi harmi kyllä jos se on feikki, en minäkään rupeaisi sitä naamaani pistämään, ties mitä allergisia reaktioita tai muita voi tulla.. :(
Tilasin juu juuri siltä. Mäkin ajattelin että ei se feikkejä myisi, kun positiivista palautetta oli niin paljon enkä nähnyt yhtään palautetta feikkejä koskien, mutta jos tuossa yhdessä blogimerkinnässä tosiaan puhutaan totta niin eihän tuo aito ole. :(
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Chiri

• Vieras
« Vastaus #34 : 12.03.10 - klo:08:20 »
No, sitten eikun vaan negatiivinen palaute ja kommentti, niin ettei jatkossa erehdy muut ostamaan. Mäkin pistän sille negan sitten kun se mun feikki saapuu..

Edit: noniin, nyt Shills saapui, ja tuon sivun erottelun mukaan mulla olis nyt se aito. Tarkastin fontit ja tarrat ja muut :D Ehkä Sagu sille myyjälle on käyny joku fiba, minkä takia lähetti sulle feikin :S
« Viimeksi muokattu: 15.03.10 - klo:18:41 kirjoittanut Chiri »

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 17.03.10 - klo:18:53 »
Mullekin saapui Shills Super Magic BB Cream Cherry Blossom ja on tänne linkitetyn sivun mukaan aito. On kyllä uskomattoman hyvää tavaraa, vaikka ensikokemus oli hurja. Ensin nimittäin otin aivan liian ison määrän voidetta ja yritin levittää sitä naamaan, mutta eihän tämä liukas silikoninen tavara kuin liukunut pitkin naamaa ja jätti pahoja raitoja. Lisäksi näytti että voide on aivan liian vaaleaa ja tekee minut liian haamunkalpeaksi. Päätin poistaa ylimääräisiä voiteita paperilla ja sitten hieroa kunnolla ihoon. Ja ohoh, voide imeytyi aivan huomaamattomaksi ihoon, peitti yllättävän hyvin, eikä enää näyttänyt kalpealtakaan. Kyllä tämä voittaa lopputuloksen suhteen 6-0 yleensä käyttämäni Lancomen Hydra-Zen sävyttävän päivävoiteen (sävyssä 2), ja hintakin on aika lailla halvempi.

Nyt vaan sitten jännityksellä odottamaan että tukkiiko ihoa pahasti. Incin mukaan voi olla riski, koska eka aine on mehiläisvaha, seuraavina kahta silikonia. Mutta jos ei tuki niin taidan tilata heti toisen samanlaisen ennen kuin limited edition loppuu  <3

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 17.03.10 - klo:19:03 »
^ & ^^ Ei voi olla totta! Miten mulle saattoi sitten osua tuollainen... Ihan älytön tuuri :(

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #37 : 27.03.10 - klo:13:59 »
Jospa minäkin nyt kantaisin korteni kekoon. :) Itse rakastan Skinfoodin tuotteita ja tästä syystä minulla on ollut käytössä myös Skinfoodin Mushroom Multicare BB Cream SPF 20 PA+ (Whitening, Anti-Aging, Sun Block). Käytössäni on väri #1 Bright Skin.

Mushoom sisältää aloe ja sieniuutteita, joiden olisi tarkoitus kosteuttaa ihoa. Arbutin ja adenosiini parantavat ihonsävyä ja samalla myös kiinteyttävät ihoa. Valitsin tämän, sillä tarvitsin täällä jotain, joka peittäisi hieman, kontrolloisi ihoni kiiltelyä muttei kuitenkaan kuivattaisi ihoa. Sävy on omalle iholleni varsin mainio ja peittävyys on hyvä, sillä voide on hieman paksua, jonka vuoksi sitä ei paljon tarvitse ottaa.

Itse ostin Skinfoodia aivan ensimmäiseksi, sillä korealainen kaverini sanoi, että Skinfoodilla on Koreassa paremman laadun maine kuin esimerkiksi Misshalla. Aion kyllä jossain vaiheessa Misshaakin kokeilla ja heiltä minulla on kolme tuottetta ostoslistalla, jahka kaupassa ehdin käydä. :) Silikoneista vielä sen verran, että mitä peittävämpi voide on, sitä todennäköisimmin silikoneja listalta löytyy paljon. Japanilaisissa merkeissä ei niin paljoa kuin korealaisissa, sillä japanilaiset ovat tarkempia siinä, mitä iholleen laittavat.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 21.06.10 - klo:17:52 »
Skin79:n kahdesta BB voiteesta olen nyt käyttänyt 5 g:n minikoot, mutta pitää todeta etten mitään eroa näissä huomannut. Voiteet olivat siis VIP Gold Collection Super+ Beblesh Balm ja The Oriental Gold BB Cream. Molemmissa on merkille ilmeisesti ominainen harmahtava alkusävy jota tosin iholle levitettynä ei enää huomaa. Sävyltään  ovat siis varsin sopivia minulle mutta valitettavasti molemmat voiteet liejuuntuivat rasvoittuvalla t-alueella nopeasti enkä tämän takia voiteisiin erityisemmin tykästynyt. 

Valitettavan vähän on muuten niitä BB-voiteita, jotka on nimenomaan tarkoitettu rasvoittuvammalle iholle, mutta onneksi yhden sellaisen olen taas löytänyt. Mentholatum Sunplay Skinaqua Silky BB Cream (oily skin) -nimiseen voiteeseen törmäsin yhdessä ulkomaisessa blogissa ja toiveet on korkealla että tuo tosiaan kestäisi rasvoittuvalla iholla hieman paremmin.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 21.06.10 - klo:18:39 »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 11.09.11 - klo:19:55 »
Onko uusia kokemuksia bb-voiteista? Tekisi mieli kokeilla, mutta en tiedä, mitä merkkiä. Mulla on vaalea, neutraali iho ja haluaisin voiteen, jonka lopputulos olisi "dewy" eikä liian peittävä mutta ei liian hohtavakaan.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 11.09.11 - klo:20:06 »
Mä oon kokeillut tässä nytten Misshan Perfect Cover BB creamia. Tällä sain tosi hyvin peittoon myös tummat silmän aluset ja näppylät (vain suurimmille paukamoille jouduin laittamaan peiteainetta). Pinta on tosiaan hohtava ja hyvin luonnollisen näköinen, josta suuri plussa. Mulla on se tummempi sävy, joka sopii tosi hyvin vaikka onkin hiukan harmahtava, mutta sopeutuu hyvin omaan ihon sävyyn. Ainut miinus on, että jää hiukan tahmaiseksi ja itse en aamulla jaksa jäädä odottelemaan kuivuuko se, niin isken päälle hiukan Bare Mineralsin mineraalipohjaa ja tällä yhdistelmällä tulee peittävä, hohtava ja luonnollisen näköinen iho.  :-* Ja pysyy hyvin!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 12.09.11 - klo:07:33 »
^Noita sävyjä näyttäisi olevan viisi...? Onko sulla se #21 Light Beige? Onko se kuinka tumma/ vaalea?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 12.09.11 - klo:12:07 »
Englantilaislehdissä ja -blogeissa on näkynyt juttua Garnierin BB creamista. Toivottavasti tulee Suomeenkin myyntiin, niin voisin vaikka testata - en viitsi asiasta tehden ruveta mistään tilailemaan, kun vähän kuitenkin epäilen, ettei peittokyky riitä omalle naamalle. Kiinnostava konsepti enihuu.

Arvostelua Garnierin creamista löytyy esim. täältä:
http://beaut.ie/blog/2011/garnier-bb-cream-review-swatches-pictures/

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #44 : 12.09.11 - klo:12:08 »
Tuli pitkään pähkäiltyä mikä bb cream olisi omalle sekaiholle paras ja tilasin nyt sitten Skinfoodin Mushroom Multicare BB Creamin vaaleimmassa sävyssä. Misshan Perfect Cover oli tarkoitus tilata, mutta vaikutti joidenkin arvostelujen perusteella sittenkin vähän turhankin tujulta tavaralta mun nassua varten. Mitään ultimaalista peittävyyttä en bb creamiltä vaadi vaan kunhan sävy osuu nappiin ja tulos ei ole tunkkainen niin sillä pääsis jo aika pitkälle. ;D