Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 189428 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Vs: BB cream
« Vastaus #300 : 02.09.12 - klo:19:15 »
Kate Mineral BB Gel Cream sävyssä OC-B olikin päivänvalossa minulle vähän liian tumma. Kokeilin tänään mielijohteesta toiselle puolelle kasvoja BB voidetta ja toiselle Clarinsin Skin Illusionia sävyssä 104, josta minulla on näyte, ja aika samalta näyttivät. Harmi, koska muuten on ihan kiva voide. Naamioi huokoset ja jättää luonnollisen, ei-tahmean pinnan. Tarttuu tosin vähän kuiviin kohtiin, mutta niin minulle tekevät muutkin BB voiteet. Peittävyys on sellainen light-medium.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #301 : 07.09.12 - klo:20:23 »
Kerroin Lumene-ketjussa siitä, että olisin ollut ihan valmis ostamaan BB-voiteen, mutta testeristä huomasin sen aiheuttavan silmien vuotamista eikä sävy ja naaman kiiltävyyskään lopulta miellyttäneet. Onneksi kokeilin tänään (tietysti Karkkipäivän innoittamana!) myös L'Orealin Nude-BB:tä, ja sehän toimikin paljon paremmin! Sävyt on vaan tosi tummia; olen mielestäni keskivärinen, mutta vaaleakin näytti tuovan vähän päivettynyttä tunnelmaa kasvoilleni. Nyt vaan parasta hintaa metsästämään!

Edit. Viikkarin Tallinnan-laivalta löytyi kympillä!
« Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo:11:24 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 09.09.12 - klo:00:16 »
Tein blogiin postauksen kuvien kanssa maailman parhaasta BB creamista eli Lioelen Beyond The Solutionista. Tämä tuote pelasti mun loppukesän :D Maagista tavaraa!

Suurkiitos tästä linkityksestä, bongasin näet tuon Korea-kauppalinkin - eipähän tarvitse enää tuottaa kaverien työmatkoilta tiettyjä tuotteita! :) Tuo BBkin vaikutti houkuttelevalta, värisävykin saattaisi täsmätä.

Innostuinpa minäkin tilaamaan tuota Lioelen BB creamia varsinkin, kun näytti olevan kaikkea muutakin kivaa sopuhintaan ja vieläpä ilman postikuluja  :T. Mulla ei aiempia kokemuksia noista BB creameista ole, mutta eipä tule iso tappio, jos tuote ei mulle sattuisi sopimaankaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 09.09.12 - klo:14:29 »
Heräteostin Cliniquen BB-voiteen. Otin sävyn 2, koska se oli keltapohjainen kuten ihoni, joskin 1 olisi ollut vaaleudeltaan sopivampaa. Nyt saan tuosta hitusen päivetystä, mutta ei mitenkään epäluonnolliselta näytä, eli siedettävissä. Levittyy ihanasti, paljon paremmin kuin (feikki?)Missha. Jättää aika mattaisen pinnan, mutta mukana on kimallehippuja, joista en niin välittäisi. Suojakerroin 30 on hyvä juttu. Hintaa oli vähän liikaa. Tiedä sitten niistä antiage-vaikutuksista, sen nähnee aikanaan...

Yksinään peitto on kevyt, mutta jälleen yhdessä mineraalimeikkipuuterin kanssa tulee hyvä peitto ja kaunis tulos.

Yhteenvetona: ihan käyttökelpoista, aurinkosuojana mainio, mutta hinta on sen verran kova, että koska ei ole täydellistä minulle, niin en osta toiste.

Poissa tipitii

• Haiven
  • *
« Vastaus #304 : 12.09.12 - klo:13:14 »
Kokeilin tänään Lumenen BB:tä sävyssä Light, josta nappasin mukaan pari näytepussia taannoisella Citymarket-reissulla. Jessus miteen kaameeta tavaraa. Ensinnäkin väri on aivan liian tumma ja oranssinen. Näyttää kehnolta purkkirusketukselta. Toiseksi tuote ei levittynyt tasaiseksi vaan jäi etenkin kasvojen sivuille läiskiksi. Kolmanneksi naama kiiltää kuin naantalin aurinko. Koitin tasoittaa sävyä kevyellä irtopuuterilla  mutta voiteen liejuinen koostumus puskee puuterin lävitse. Työmatkalla meikkiä koetellut pieni tihkusade ei auttanut tilannetta - tuote liejuuntui entisestää. Näytän aivan kamalalta ja tekisi mieli lähteä kotiin pesemään naama. Tuote myös tuntuu pahalta ja lähmäiseltä iholla ja hiussuortuvat takertuvan inhottavasti kasvoihin.

Olen myös kokeillut useita lännkäri-BB:tä. Clinique (sävy 2) oli liian tummaa ja levittyi kehnosti, Dior oli AIVAN liian tummaa, EsteeLauder (vvalein) liian tummaa ja rullautuu pois iholta, Garnier (vaalea) aivan liian tumma ja rasvainen.  :# Karmeeta kuraa kaikki minun iholleni. Kumma kun ei täällä osata tehdä kunnon BB-voiteita.

Korelaiset BB:t ovat kuitenkin onneksi sopineet iholleni mahtavasti - kaikki kokeilemani ainakin. Misshan Perefct Cover nro 21 luo täydellisen pohjan ja vähän kevyempää peittoa halutessani käytän Misshan Signature Real Completia. Molemmat ovat täydellisen sävyisiä (VAALEITA) eikä niissä ole häivähdystäkään oranssia. Molemmat kestävät kasvoilla koko päivän eivätkä hätkähdä edes pienestä sateesta.

Uusin hankintani on Dollish veil-bb, jota voin myös suositella lämpimästi. Sitä löytyy kahdella taitolla, violetti j avihreäpohajisena. Violetti kirkastaa ihon sävyä ja vihreä neutraloi ihon punoitusta. Itselläni on vihreä ja se todella toimii, vaikka hurjalta kuulostaakin. Lisätietoja voi lukea vaikkapa täältä: http://britters89.blogspot.fi/2012/03/product-review-lioele-dollish-veil.html Tuol Dollish veil- toimii samalla periaattella kuin Lorealin BB, eli levittäessä tuote on valkoista (tämän kohdalla vaalean vihertävää) ja vasta ihon lämpö ja hieronta saavat värirakeet rikkoutumaan ,jolloin voide mukautuu ihon sävyyn. Tämän viimeisimmän ostokseni ihoon mukautumiskyky on kyllä todella hyvä - ja tykkään siitä taianomaisuudesta, kun sävy kasvoilla "kehittyy" hetkessä oikeaksi. Myös Dollish veil pysyy hyvin, peittää hyvin erityisesti ihon punoitusta ja tuntuu kasvoilla kevyeltä. Tuotteessa on alkuun voimakas kukkainen tuoksu, joka onneksi haihtuu kasvoilta ihan hetkessä.

Korelaista kosmetiikkaa hankin nykyään korelaisen Cosmetic love-nettikaupan kautta, joka löytyy osoitteesta: http://cosmetic-love.com/makeup/face-makeup/bb-cream/. Heillä on myös Ebay kauppa, mutta tässä omassa nettikaupassaan tuotteiden hinnat ovat hiukan alhaisemmat. Postarit ovat ilmaiset ja tuotteet tulevat alle viikossa. Mukana on aina 2-3 näytettä per tilattu tuote. Suosittelen lämpimästi, heillä hinnat saa myös näkymään euroissa. Esim. uusimman bb-suosikkini Dollish Veilin hinta on 14,60 euroa.  <3

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #305 : 14.09.12 - klo:20:18 »
Mä olen kyllä tosi tykästynyt ihan noiden perusmerkkien BB-yritelmiin. Olkootkin niin, että ne eivät ehkä ole niitä ihan täysin oikeaoppisia BB-voiteita, mutta mä olen hyvin tyytyväinen Maybellinen ja Lorealin bb:hen. Mä nyt hoksasin, etten yritä enää puuteroida sitä pintaa niin lopputulos on mielyttävin, koska mä en hae sellaista kovin mattaista lopputulosta. Toi Loreal on ehkä hiukan enemmän mun mieleen, mutta luulen että toi light saattaa talvella olla mulle vähän tumma. Nyt se toimii kyllä ihan mahtavasti, koska naamassa on vielä kesän päivetystä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 15.09.12 - klo:15:11 »
Mä löysin täältä Singaporesta Misshan oman liikkeen ja pääsin testailemaan bb-voiteita omalle iholle. Päädyin ostamaan Perfect Coverin sävyssä 23, tuntui kasvoilla tosi ihanalta ja sulautui hyvin.Myös tummempi sävy (24?) olisi ollut hyvä nyt, mutta päädyin kuitenkin vaaleampaan, koska mulla on viikon aurinkoloman rusketus nyt kasvoilla.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 16.09.12 - klo:18:04 »
Tilasin itselleni hetken mielijohteesta Lioelen BB-voiteen. L'orealia testailin kaupassa kädelle, mutta itse tarvitsen enemmän peittokykyä. Maybellinet on aivan liian oransseja. Garnieria olen nyt käyttänyt, mutta kummatkin värit on vähän turhan oransseja. Ja Misshan suhteen luovutin kaiken toivoni, kun huomasin sen aiheuttavan tukkeumia ihooni. On minulla muutenkin iho-ongelmia, mutta Misshaa käyttäessäni poskiini tuli useita pieniä tukkeumia, mitä yleensä ei ole  ???

Olen kuitenkin sitkeästi päättänyt löytää sen oikean BB-voiteen itselleni :D Niillä saa kuitenkin sen minua kovasti miellyttävän kevyen ja kuulaan pohjan, kun käyttää lisäksi peitevoidetta paikallisesti (Lily lolon mineraalipeittari). Kammoan liian meikattua ihoa, ja jostain syystä kaikki kokeilemani meikkivoiteet joko a) ovat liian näkyviä b) eivät tee mitään.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 17.09.12 - klo:21:10 »
Tilailin muutamia näytteitä löytääkseni sopivimman bb creamin, mutta vieläkin se oikea on hakusessa. Lioelen triple the solution on väriltään sopiva ja pysyy sekaihollani koko päivän. Ongelmaksi muodostui se että korostaa hiuksenhienoja juonteita silmänalusiholla, vaikka käytin kosteusvoidetta. Lioelen beyond the solution oli liian tummaa väriltään ja ohuesti levitettynä ei peittänyt tarpeeksi, kun taas paksummin levitettynä korosti ihoni epätasaisuuksia. Pysyi iholla hyvin. Skinfoodin aloe (väri #1) oli liian vaalea, eikä pysynyt iholla koko päivää. Harmi, koska tämän kanssa tulos oli paras. On tarpeeksi kosteuttava ja tulos luonnollinen, vaikka peittokyky oli todella hyvä. Kokeilen huomenissa Misshan perfect coveria, toivottavasti se on täydellinen.

Edit. Missha ei ollut täydellinen, iho jää koppuraisen näköiseksi. Väri #21 olisi ollut ihan hyvä.
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:09:48 kirjoittanut Kukka »

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 18.09.12 - klo:17:44 »
Kokeilin testeripussista Lumenen BB-voidetta ja tykkään kyllä tosi paljon siitä, millaiselta iho tämän jälkeen näyttää. Vähän nihkeämmäksihän tuo ihon jättää kuin mihin olen mineraalien kanssa tottunut, mutta toisaalta kuivuuteen taipuva iho ei näytä niin kuivalta eikä ihohuokoset paista esiin niin selvästi. Valitettavasti tuntuu kuitenkin siltä, että tää Light-sävykin on liian tumma/oranssi mun naamaan. Hirveitä rajoja tästä ei jää ja tämä on vähän siinä ja siinä, mutta hiukan väärältä vaikuttaa kuitenkin. Voisi ehkä mennä kesällä.

Lorealia testailin kaupassa, se koostumus oli kyllä kummallinen mutta ainakin kädelle vaikutti vaaleammalta kuin Lumene. Hirveästihän tuota ei ole kehuttu mutta saatan silti napata mukaan jos sattuu hyvä tarjous kohdalle.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 18.09.12 - klo:18:04 »
Olen käyttänyt nyt kolme päivää Lorealin bb-voidetta ja tykkään ihan hulluna. Ehdottomasti paras bb-voide mitä olen kokeillut. Luulin tarvitsevani hyvin peittävän meikkivoiteen ja ostin tämän vain "meikittömiä" päiviä varten, mutta saan tällä aivan loistavan lopputuloksen ja peittoakin tulee riittävästi. Tämä pitää myös kiillon kurissa koko päivän eli ei tarvitse korjailla meikkiä ollenkaan. Sävy sulautuu iholleni loistavasti, vaikka kädelle levitettynä näyttää ihan liian tummalta.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 18.09.12 - klo:19:20 »
Kun en ole vielä ihmeemmin tutustunut BB voiteiden ihmeelliseen maailmaan (ne tuntuvat vähän glorifioiduilta sävyttäviltä päivävoiteilta, ainakin omasta mielestäni), niin täytyy kuitenkin sanoa, että tykkään tuosta Rocherin BB voiteesta ylllättävän paljon nyt käytettyäni sitä jonkin aikaa ja Rocherin ainaisten alennusten kanssa hinta on halpa. Light sävy on onnistunut ja pinkki pohjasävy raikastaa ihon omaa sävyä kivasti. Peittävyys on aika kepeä tasoittaen ihoa olematta liian meikkimäinen. Miinusta ropisee kuitenkin tuoksusta, joka on äitelän kukkainen. Joten en kadu ostostani ja voisin harkita uudenkin hankkimista, jos saan tämän kulumaan loppuun saakka.

Edit. Sain lehden mukana näytteen Lumenenen BB voiteesta ja se on kyllä surkea. Juuri enemminkin sävyttävä päivävoide ja sävy 01 Light liian tumma. Peittokyky nollaluokkaa ja koostus silti oudon raskas/rasvainen.
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:23:33 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 19.09.12 - klo:16:56 »
Muiden kokemusten innoittamana ostin minäkin tuon Lorkun BB:n kokeiluun. Kokemusta ei ole ihan oikeista BB-voiteista,joten niihin en osaa verrata.

Vaikka peittävyyttä ei ole paljon, niin kivasti tuo ihan yksinäänkin tasoitti punaisenkirjavaa pärstääni. Koostumus oli aika hauska, hiukan rakeinen ja harmaa väri yllätti. Levittyi kuitenkin todella ohuesti ja kauniisti. Silikonin tuntu siloitti ihoa. Enemmän peittoa tarvittaessa täytyykin vielä kokeilla tätä Lily Lolon Warm Peachin ja Flawless Silkin kanssa. Positiivinen yllätys marketti-BB:ksi :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 20.09.12 - klo:21:25 »
Käytin koko kesän Misshan Perfect Coveria ja se esti pisamien tulon. ;D Minun naamaani tulevat pisamat ovat harmaita ja epämääräisen näköisiä, joten ei kyllä harmita.

Edit. Näin tänään Citymarketissa Lorealin BB-puuteria. Harmi, ettei ollut kuitenkaan testereitä niin en päässyt kokeilemaan, että miltä ne tuntuvat.
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo:23:42 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 21.09.12 - klo:14:05 »
Tein blogiin postauksen kuvien kanssa maailman parhaasta BB creamista eli Lioelen Beyond The Solutionista. Tämä tuote pelasti mun loppukesän :D Maagista tavaraa!

Suurkiitos tästä linkityksestä, bongasin näet tuon Korea-kauppalinkin - eipähän tarvitse enää tuottaa kaverien työmatkoilta tiettyjä tuotteita! :) Tuo BBkin vaikutti houkuttelevalta, värisävykin saattaisi täsmätä.

Innostuinpa minäkin tilaamaan tuota Lioelen BB creamia varsinkin, kun näytti olevan kaikkea muutakin kivaa sopuhintaan ja vieläpä ilman postikuluja  :T. Mulla ei aiempia kokemuksia noista BB creameista ole, mutta eipä tule iso tappio, jos tuote ei mulle sattuisi sopimaankaan.

Paketti tuli alkuviikosta ja tänään pääsin kokeilemaan. Oon tosi laiska kokeilemaan uusia meikkivoiteita ja yleensä testaan ne niin, ettei tarvitse sinä päivänä lähteä mihinkään, joten päivän mittaan voin sitten tarkkailla naamaa miltä uusi meikkivoide näyttää. Otin sit tänään riskin, kun on nyt iltapäivällä menoa ja tuon BB Creamin kokeilu  poltteli mielessä, testaus ois muuten mennyt ens viikon puolelle ja minähän en jaksa sinne asti ootella.

No enivei, riskinotto kannatti. Sävy on sopiva, hyvin asettui iholle ja mikä parasta, siis tässähän on peittokykyä ihan tarpeeksi mulle. Lähinnä tulee kyllä meikkivoide mieleen ja tää ei  jälkeen jää mun normisti käyttämästä Chanelin Mat Lumieresta? Inceistä en mitään tajua, joten tuon hoitavuudesta sun muusta hyvästä/pahasta en ymmärrä mitään, mutta pääasia, että näyttää sopivan mun kasvoille, aika harvat meikkivoiteet kun sen tekevät. Pitää nyt hieman tarkkailla kasvojen rasvoittuvuutta. Laitoin päälle kevyesti puuteria ja pinta olisi jäänyt nätimmäksi, jos en olisi sitä käyttänyt ollenkaan ja mulla kuitenkin nenu tuppaa hieman rasvaa pukkaamaan pintaan normistikin.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann