Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 193361 kertaa)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #330 : 06.10.12 - klo:00:17 »
Isadoran bb-voiteesta jo innostuin jo mutta valitettavasti se vaalein sävy näytti keltaiselta joten kauppaan jää. :/

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 08.10.12 - klo:08:12 »
Nyt on oma Missha korkattu ja voi luoja, että rakastan tätä ! Edellisestä Skin Foodin Red Bean BB creamista minulla ei ole pahaa sanottavaa, mutta tuskinpa tuota tulee enää ostettua. Skin Foodille annan hieman miinusta voimakkaasta mummohajuvesituoksusta, jonka jälkeen minusta Misshan tuoksuu todella hyvälle.

Ostin sävyn 21 ja se tosiaan aluksi vaikuttaa liian harmaalta, mutta loppujen lopuksi sulautuu kasvoihin hyvin. Tätä on helppo kerrostaa ja tällä saa hyvin puolitummat silmänaluset piiloon ilman erillistä peiteainetta. Iho jää itselläni hieman kiiltäväksi ja pahimman kiillon taputtelen puuterilla piiloon. Muutaman käyttökerran jälkeen en osaa sanoa siitä mitään, tukkiiko tämä kasvojani. Leukaan eilen ilmestyi kipeä paukama, mutta se taas voi johtua kaikesta hikoilemisen ja naistenpäivien väliltä. Mutta jos tukkeutumia ei ilmene, voisinpa melkein sanoa löytäneeni HG-tuotteen itselleni :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 08.10.12 - klo:11:44 »
Lumenen bb 01 lightin ostin kun oli jossain tarjouksessa, mutta olipas se tumman värinen ainakin näin sysyllä! Muuten kyllä vaikutti tosi kivalta ja hyvin peittävältä. Onneksi purkissa oli päiväystä 1/2015 asti niin ehtii kesät käyttää tätä. Mietinkin kun tuossa oli sk 20, muttei mitään säilyvyysaikaa avatulle pakkaukselle..yleensä, jos suokakerroin niin max 12kk säilyy avattuna. Pysyyköhän sitten tässä tuotteessa toi sk niin kauan hyvänä..?
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 09.10.12 - klo:18:43 »
Osaisiko joku suositella bb-keltanokalle jotakin tiettyä sävyä ja merkkiä? Ensimmäinen ja ainoa bb-voidekokemukseni on länkkäri, Lorealin vaaleampi versio. Olen sinänsä tykännyt tuotteesta, mutta enpä tiedä paremmastakaan niin vaikea verrata realistisesti. Nyt päivetyksen hälventyessä alkaa jopa tuo vaalea sävy kuitenkin tuntumaan liian tummalta. Olen iholtani hyvin vaalea, kuulas ja kellertävä. :D Ihoni on muuten hyvässä kunnossa, mutta rasvoittuu suhteellisen helposti päivän mittaan ja toisaalta pintakuivaa nenän pinnalta talvisaikaan. Voide ei siis saisi olla liian tahmainen eikä liian voimakas (toisin sanoen sovelluttava herkälle iholle). Peittävyydellä ei ole niin kauheasti väliä, tärkeintä ihon sävyn tasoitus, hyvä pysyvyys ja mattapinta. Nuo netistä tilattavat merkit, joista useaa on täälläkin paljon hehkutettu, kiinnostaisivat kauheasti, mutta tuntuu vaikealta lähteä tilaamaan ilman testausta.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 10.10.12 - klo:14:02 »
Mulla on iho kans vaalea oliivi ja Missha on sävynsä puolesta oikein mainio, sulautuu hyvin.

No niinpä tämä sopii minullekin! Tosi monet värivoiteet tuntuvat iholleni aivan liian värikkäiltä, tämä ei. Aika jännää tavaraa, levittyy hyvin, kaunis, mattainen mutta samalla luonnollisen kuultava lopputulos - ja tosiaan peittää yllättävän hyvin. Minulla on poskessa pari ikävää hormoninäppyä, enkä tarvinnut noille erillistä peitevoidetta lainkaan, taputtelin vaan päälle pikkusiveltimellä vähän enemmän BB:tä. Tuntuu iholla kevyeltä - siis ei oikeastaan miltään. Tuoksu ei ole liian voimakas - mutta tämä voi johtua siitä, että kokeilin juuri näytteen verran jotain Guerlainin meikkivoidetta, jossa oli ihan järkyttävän voimakas tuoksu. Minulla voide imeytyi tosi hyvin ja mitään tahmeaa tunnetta ei iholle jäänyt.

Tämä siis Missha Perfect Cover #23 - jota muuten saa kivassa 20 ml pikkupakkauksessa, tosi hyvä koko kokeiluun! Luulen, että tilaan samanlaisen pikkupakkauksen myös Signature Real Completea.

Lisäys vielä: Cosmetic-Lovelle hyvät pisteet - ilmainen toimitus tuli perille alle kahdessa viikossa Koreasta - ja pienessä  n. 30 dollarin tilauksessa oli kaupanpäällisinä kivasti näytteitä - Skin Foodin silmänympärysseerumi, gingseng-kasvonaamio ja yksi mustapäiden poistolappu.
« Viimeksi muokattu: 11.10.12 - klo:08:21 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #335 : 12.10.12 - klo:06:55 »
nää BB-voiteet on todellinen pelastus meikäläiselle. En vain ikinä ole oppinut käyttämään meikkivoidetta, mun naamassa meikkivoide näyttää ihan tönköltä ja tuntuu ahdistavalta. väriä antava kosteusvoide taas ei ole tarpeeksi peittävä ja usein todella oranssinenkin vielä.

Omistan kaksi BB-voidetta:

1. Maybelline Dream Fresh

kiva koostumus ja vaalein sävy passeli mutta aiheutti mulle ainakin finnejä!

2. No7 Beautiful Skin BB cream

aah, rakkautta ensi kosketuksella  ;D
-tekee ihon väristä tasaisen
-levittyy hyvin
-on tarpeeksi kevyt mutta peittää kivasti (ellei satu olemaan maailman kaikkeuden tummimpia silmänalusia tai suurin ja punaisin finni, sitten tarvii tipan muutakin peite ainetta)
-ei tee ihoa tunkkaisen näköiseksi (ei edes kun katsoo kirkkaassa päivänvalossa!!!!)
-suojakerroin 15 on ihan ok, mutta saisi olla korkeampikin
-kestää iholla hyvin, itse laitan hieman puuteria päälle

oon kuullu hyvää palautetta myös Cliniquen BB-voiteesta ja sellaisesta merkistä kuin Dr.Jart, tosin tuota viimeistä ei varmaan suomestaa saa.onko kellään kokemuksia noista?

kuvat sokos.s-verkkokauppa.fi

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 17.10.12 - klo:19:49 »
Jos joku on kerennyt jo kokeilemaan Garnierin uutta rasvoittuvalle iholle tarkoitettua BB creamia, kertokaa ihmeessä kokemuksia! Oman alkuperäisen Garnierin BB creamin luovutin äidilleni, sillä vaikka se muuten toimikin suht hyvin, iho jäi todella kiiltäväksi tuosta ja koska iho rasvoittuu muutenkin nopeasti, niin ei oikein toiminut minulla.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #337 : 17.10.12 - klo:23:06 »
^ Kauneus ja terveys -lehden välissä tuli näyte. Olen käyttänyt nyt sitä muutamana päivänä.

Mulla on myös se Garnierin alkuperäinen medium-sävyssä. Sävy on hieman liian tumma talvikalpealla iholla, mutta tällä hetkellä vielä menee kesän jäljiltä. Koostumus on hieman liian rasvainen kesällä, mutta talvikuivalla iholla varmaan parempi.

Sekaihon versio on light-sävyä, joka se taas on hieman liian vaalea tällä hetkellä. Molemmat, sekä medium että light on yllättävän hyvää sävyä. Hyvin vähän punaisia, aika kellertäviä, eli just passeleita mulle. Sekaihon koostumus on paljon kuivempi ja iho jää mattaisemmaksi. Tämä ei itseasiassa tarvitsisi välttämättä mitään päälle. Nyt olen käyttänyt hitusen aurinkopuuteria isolla siveltimella tasoittamaan lievää kalpeanaamaisuutta.

Olen käyttänyt sekaihoversion alla myös kosteusvoidetta. Normiversion alle en ole laittanut mitään, on ihan tarpeeksi rasvainen itsestään.

Normiversio saattaa aiheuttaa pientä tukkeutumista, vielä ainakaan ei sekaihon voiteesta ole tullut yhtään mitään. Tätä voisi harkita jopa ostavansa!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 17.10.12 - klo:23:10 »
Onko kaikki BB-voiteet silikonisia? Jotenkin hämmentävä trendi heti kevyiden ja tukkimattomien mineraalimeikkien perään. :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #339 : 18.10.12 - klo:00:04 »
Mulla on L'Orealin BB-voide, se vaaleampi sävy. Tykkään tosi paljon siitä millaiseksi se jättää ihon ja pysyy koko päivän siistinä ilman minkäänlaista puuterointia, mutta valitettavasti sävy on mulle aavistuksen liian tumma ja oranssi. Peittää sopivan kevyesti ja tasoittaa ihon sävyä, eikä iho kuitenkaan näytä meikatulta, olisin tosi tyytyväinen jos vaan sävy olisi hyvä! :)

Aika jännä juttu  :) Musta tuntuu, että Lorealin BB-voide saa mun kasvot näyttämään jotenkin harmahtavilta. Verrattuna moneen muuhun BB/meikkivoiteeseen. Mulla myös toi vaalein sävy ja tykkään tosi paljon koostumuksesta, peittää sopivasti ja iho jää takaisen kuultavaksi, mutta jostain syystä näytän aika väsyneeltä niinä päivinä kun olen tätä käyttänyt. Kalpealta ja harmaalta.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 18.10.12 - klo:08:06 »
Onko kaikki BB-voiteet silikonisia? Jotenkin hämmentävä trendi heti kevyiden ja tukkimattomien mineraalimeikkien perään. :)

Ainakin nuo aasialaiset taitavat olla - ihon tasoittaminen on yksi vakioargumentti myyntiteksteissä.

Minulla on kivasti BB rauhoittanut ihoa. Järkyttävä hormonifinniaalto meneillään seurauksena huonosta ruokavaliosta ja uudesta lääkkeestä. Muuten syyttäisin varmaan uusia kasvotuotteita (retinoliseerumi) - mutta iho on hirveä myös rintakehällä, johon en seerumia ole käyttänyt... ...onneksi tosiaan nyt menossa parempaan suuntaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 20.10.12 - klo:16:48 »
Jos joku on kerennyt jo kokeilemaan Garnierin uutta rasvoittuvalle iholle tarkoitettua BB creamia, kertokaa ihmeessä kokemuksia! Oman alkuperäisen Garnierin BB creamin luovutin äidilleni, sillä vaikka se muuten toimikin suht hyvin, iho jäi todella kiiltäväksi tuosta ja koska iho rasvoittuu muutenkin nopeasti, niin ei oikein toiminut minulla.

Mulla on sävyt Light ja Medium, joista sekoitan sopivan sävyn. Mulla on myös tuo alkuperäisversio, joka käyttäytyy rasvoittuvalla sekaihollani kuten kuvailit. Tämä rasvoittuvan ihon versio levittyy todella hyvin ja on melko peittävä, mutta kiiltelee hieman muutama tunti levityksestä (tosin joudun usein aamulla juoksemaan bussiin ja teen fyysistä työtä  ;D). Mustat silmänaluseni ja rasvoittuva nenäni tarvitsevat siis omat tuotteensa. Käytänkin tämän kanssa Max Factorin meikkipuuteria. Asteikolla neljästä kymmenen antaisin tuotteelle pisteitä 8,5. Hinta-laatu -suhde on hyvä  :)
« Viimeksi muokattu: 20.10.12 - klo:16:52 kirjoittanut palekastro »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 20.10.12 - klo:20:15 »
Päädyin kokeilujen jälkeen tilaamaan Lioelen Dollish veil vita vihreän bb-creamin täysikokoisena. Sopii iholleni hyvin eikä kuivata! Tasoittaa väriä ja saan "my skin but better"-efektin tällä aikaiseksi. Peittää riittävästi kertalevityksellä ja kerrostamalla saan ihan reippaan peiton aikaiseksi. Olen käyttänyt tätä jo jonkin aikaa, eikä tuote ole mitään tukkeumia tai muutakaan iho-ongelmaa saanut aikaiseksi. Tykkään!  <3

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 21.10.12 - klo:23:54 »
Mulla on L'Orealin BB-voide, se vaaleampi sävy. Tykkään tosi paljon siitä millaiseksi se jättää ihon ja pysyy koko päivän siistinä ilman minkäänlaista puuterointia, mutta valitettavasti sävy on mulle aavistuksen liian tumma ja oranssi. Peittää sopivan kevyesti ja tasoittaa ihon sävyä, eikä iho kuitenkaan näytä meikatulta, olisin tosi tyytyväinen jos vaan sävy olisi hyvä! :)

Aika jännä juttu  :) Musta tuntuu, että Lorealin BB-voide saa mun kasvot näyttämään jotenkin harmahtavilta. Verrattuna moneen muuhun BB/meikkivoiteeseen. Mulla myös toi vaalein sävy ja tykkään tosi paljon koostumuksesta, peittää sopivasti ja iho jää takaisen kuultavaksi, mutta jostain syystä näytän aika väsyneeltä niinä päivinä kun olen tätä käyttänyt. Kalpealta ja harmaalta.

Itseasiassa jonkinlaisen harmauden olen huomannut itsekin, oranssisuudesta huolimatta. Vaikka ihon pinta on kaunis ja kuultava (ja oranssi  ;D), niin jotenkin samalla omituisen harmahtava, en keksi sille efektille kuvaavampaa termiä kuin englanninkielisten käyttämä "dull". Vähän kuin väärän värisen voiteen päälle olisi laitettu jotain harmahtavaa puuteria tmv.  ???  Lisäksi musta tuntuu, että tuo sävy muuttuu mun iholla päivän mittaan vielä oranssimmaksi kuin mitä se on heti levityksen jälkeen, nenää niistässä paperiin jää ihan oranssit jäljet... Kerrassaan kummallinen (ja harmillinen) juttu, kun muuten tykkäisin tuosta niin paljon!

Tilasin eilen Lioelen bb-voiteen, jos se olisi sopiva. Toisaalta en haluaisi käyttää kuin mineraalimeikkejä, mutta välillä tuollainen sormin levitettävä voide vaan on kätevämpi, kiireaamuina voisi levitellä voiteen vaikka auton kyydissä istuessa :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #344 : 22.10.12 - klo:14:17 »
Kokeilin juuri äsken tuota Garnierin sekaihon BB:tä ja yllätyin positiivisesti helposta levittyvyydestä ja huomaamattomuudesta. Vaalea sävy oli juuri passeli. Voisin vaikka ostaakin, mutta tuo oli aika kuivan tuntuista ja hilseily korostui. Tuollaista voisi jopa käyttääkin, mutta ehkä ennemmin sitä normaaliversiota (hajusteetonta).

Eihän tuo kyllä paljon peittänyt, eli silmänaluset pitäisi operoida erikseen.