Olen nyt muutaman viikon käyttänyt Garnierin Sensitive BB-voidetta, ja kyllä vaan on hyvä tuote. Näissä Garniereissa on vaan just nappisävyt mulle, molemmat. Alkuperäinen voide on liian rasvainen. Se mulla on tummemmassa sävyssä, sopii kesäiholle hyvin, muttei taas kesäihotyypille. Koostumus vois sopia talvikuivalle iholle paremmin, mutta on liian tumma. Käyttelin kuitenkin kesällä tätä, mutta puuteria päälle. Puuterointi vaan vie musta tätä BB:n helppokäyttöisyyttä pois, joten ilman on parempi.
Käytin näytteen sekaihon voiteesta sävyssä light. Toimi oikein mainiosti pari viikkoa, mutta ilmojen kylmetessä liian kuiva. Käytin tämän voiteen alle Lumene Sensitive Touch rauhoittavaa kosteusvoidetta.
Viimeisin, eli Sensitive-versio menettelee sellaisenaan puhtaalle iholle, mutta iho on ruvennut kuivumaan, ja tämä ei ihan tarpeeksi kosteuta kuivimpia alueita. Levittyy erinomaisesti, nappisävy, tasottaa suhteellisena tasaista ihoa just tarpeeksi, mutta jättää hehkua. Testasin tätä saman Lumenen voiteen päälle, ja meinasi kiireaamuna päästä itku, kun koko kasvot murustuivat ja jäivät ruman laikukkaaksi. Voiteen imeyttäminen ja kostean päälle levittäminen, molemmat kokeiltu, ei apua.
Sunnuntaipäivän ratoksi testasin kotoa löytyvän toisen voiteen päälle, nimittäin Humektanin, ja se toimi kuin unelma! Tulos on, jos mahdollista, vieläkin täydellisempi. Onneksi vika oli aluvoiteessa, ettei tarvitse hylätä BB:n käyttöä talveksi.
Oon niin intopiukeena!!