Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 189408 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #360 : 14.11.12 - klo:10:23 »
Mä olen jonkun aikaa tässä käytellyt Holika Holikan Clearing BB:tä. Ihana, sopivan peittävä, koostumukseltaan paksu ja samettinen, sävyltään mun talvi-iholle juuri sopiva eli vaalea ja keltainen :) Kuivalle/epätasaiselle iholle ei levity ihan kamalan nätisti, saa jonkin verran työstää, mutta muuten tää taitaa olla mun uusia meikkipohjasuosikkeja.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 15.11.12 - klo:11:18 »
Mä taas olen tosi tykästynyt Lioelen BB-voiteeseen :) Se on helppo levittää, kestää hyvin ja näyttää kasvoilla luonnolliselta. MUTTA. Olen käyttänyt melkein pelkästään BB-voiteita kesäkuusta asti (ne tekee laiskaksi!) ja ihoni on ollut siitä asti melko huonossa kunnossa. Iho-ongelmia on enemmän tai vähemmän aina, mutta kesästä asti poskissa on ollut jatkuvasti pientä tukkeumaa joista osasta kehittyy ihon alaisia paukamia. En ole varma johtuuko tämä BB-voiteista, mutta pidän sitä melko todennäköisenä. Ne on vaan niin nopea ja helppo levittää ilman peiliäkin! Taidan silti nyt pitää jatkuvasta käytöstä taukoa, ja siirtyä takaisin mineraalipohjiin. Kiireessä BB, arkena mineraalipohja ja erikoisiltoina nestemäinen meikkivoide... On tää niin vaikeeta  ;D

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #362 : 15.11.12 - klo:17:47 »
Ostin Garnierin seka/rasvaisen ihon BB-voiteen ihan kokeilumielessä ja voi että, tämähän toimii! Pysyy koko päivän kauniina ja mattana. Peittää juuri sopivasti, mutta samalla kuultaa kauniisti. Myös väri on nappiin. Omistan myös tuon ensimmäisen Garnierilta tulleen voiteen eikä se pelitä alkuunkaan niin hyvin. Onneksi saan käytettyä sen sekoittamalla sekaihon BB-voiteen kanssa, toimii siis näinkin. :)
1cFii

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #363 : 16.11.12 - klo:14:24 »
Lioelen Beyond the Solution tupsahti tänään postiluukusta (järjettömän nopea toimitus, olin vähällä jättää oven avaamatta kun en osannut odottaa postia!) ja ensituntumalta ihan hyvältä vaikuttaa: levittyy hyvin vaikka onkin aika paksun oloista, peittokyky on ihan kohtuullinen (=tasoittaa väriä ja pienimpiä punoituksia, finniarpiin ei toimi täydellisesti) ja värikin ihan ok, ehkä aavistuksen liian vaalea tällä hetkellä mutta luultavasti paranee talvea myöten kun ihokin tästä vielä muuttuu talvikalpeaksi. Atopialäikät jää vähän kuivahkoiksi, mutta täytyy kokeilla tuota ylikosteutus+taputtelu -kikkaa vielä, jos se auttais.

Mutta kuinka vähän/paljon tätä oikein kuuluis käyttää?  ???  Less is more? Tuntuu nimittäin, että iho jäi jotenkin pakkeloidun oloiseksi. (Tai ehkä se on vaan sitä, etten ole eläessäni käyttänyt meikkivoidetta tai muutenkaan puutereita kummempaa meikkipohjaa.)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 16.11.12 - klo:14:44 »
Ainakin minulla toimii parhaiten todella niukka määrä - muuten on naamalla maski. Lisää tavaraa vaan niihin kohtiin, jotka kaipaavat peittoa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 16.11.12 - klo:15:28 »
^ Ok, kiitos! Arvelinkin että saatoin vähän liioitella. Kosteusvoiteen kanssa läträtessä on vaan tottunut niin isoihin määriin, etten osaa näemmä meikatakaan kevyellä kädellä  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 17.11.12 - klo:14:33 »
Harmauskin tulee monessa BB:ssä esiin, jos ainetta lätkii liikaa naamaan.

Tänään löytyi oikea match made in heaven - BB-voide ja Shiseidon meikkivoidesivellin  :-*. Kyllä vaan voi työvälineelläkin vaikuttaa meikkipohjan tekstuuriin paljon. Tuolla lattapäällä kun töpöttelee BB:n pikku hippunen kerrallaan, niin tulee melkeinpä sisältä päin valaistun näköinen iho.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #367 : 19.11.12 - klo:22:00 »
Olen nyt muutaman viikon käyttänyt Garnierin Sensitive BB-voidetta, ja kyllä vaan on hyvä tuote. Näissä Garniereissa on vaan just nappisävyt mulle, molemmat. Alkuperäinen voide on liian rasvainen. Se mulla on tummemmassa sävyssä, sopii kesäiholle hyvin, muttei taas kesäihotyypille. Koostumus vois sopia talvikuivalle iholle paremmin, mutta on liian tumma. Käyttelin kuitenkin kesällä tätä, mutta puuteria päälle. Puuterointi vaan vie musta tätä BB:n helppokäyttöisyyttä pois, joten ilman on parempi.

Käytin näytteen sekaihon voiteesta sävyssä light. Toimi oikein mainiosti pari viikkoa, mutta ilmojen kylmetessä liian kuiva. Käytin tämän voiteen alle Lumene Sensitive Touch rauhoittavaa kosteusvoidetta.

Viimeisin, eli Sensitive-versio menettelee sellaisenaan puhtaalle iholle, mutta iho on ruvennut kuivumaan, ja tämä ei ihan tarpeeksi kosteuta kuivimpia alueita. Levittyy erinomaisesti, nappisävy, tasottaa suhteellisena tasaista ihoa just tarpeeksi, mutta jättää hehkua. Testasin tätä saman Lumenen voiteen päälle, ja meinasi kiireaamuna päästä itku, kun koko kasvot murustuivat ja jäivät ruman laikukkaaksi. Voiteen imeyttäminen ja kostean päälle levittäminen, molemmat kokeiltu, ei apua.

Sunnuntaipäivän ratoksi testasin kotoa löytyvän toisen voiteen päälle, nimittäin Humektanin, ja se toimi kuin unelma! Tulos on, jos mahdollista, vieläkin täydellisempi. Onneksi vika oli aluvoiteessa, ettei tarvitse hylätä BB:n käyttöä talveksi.

Oon niin intopiukeena!!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #368 : 20.11.12 - klo:03:30 »
Oon viimeaikoina käytelly Isqueenin blemish balm ice creamia sk.30. Sävy on hieman harmahtava, mutta sulautuu ihon sävyyn tosi hyvin eikä siis iholla näytä yhtään harmaalta. Peittää tosi hyvin eikä tarvii paljon peiteainettakaan laittaa, sy-aluetta lukuunottamatta  :D Iho on viimeaikoina ollut tosi pintakuiva, vaikka muuten rasvainen sekaiho onkin, mutta tämä ei keräänny yhtään kuiviin kohtiin ja iho näyttää kivalta. Tykkään tosi paljon, vaikka aika riskillä tämän hankinkin kun en tosiaan löytänyt paljoakaan tästä tietoa netistä. Ihanaa ainetta :ts
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 20.11.12 - klo:10:33 »
^Kuulostaapa kiinnostavalta!

Misshan 23 olisi minulle juuri oikea sävy. Tämä aavistuksen liian vaalea Holika Holika sopii muuten paremmin kuin kumpikaan testaamani Missha, kestää eikä keräänny kuiviin kohtiin ja antaa vielä vähän kauniimman pinnan, hentoa hehkua. Pitänee vielä testailla muitakin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 20.11.12 - klo:11:25 »
Mulla iski paniikki noiden tullimuutosten takia ja laitoin taas tilauksen menemään Cosmetic Loveen ja tilasin Misshan BB:n, kun täällä niin sitä hehkutetaan. Ehdin sitten vielä ennen vuodevaihdetta tehdä uudemmankin tilauksen, jos tykkään tuosta. (Samalla tilasin Etude Housen ihania Lash Perm-ripsareita 2kpl  <3, oli se sekin mulla asiana sieltä saada)

Lioele oli tähän verrattuna ihan jees, sillä Missha on  <3. Hyvä peittokyky, ei pahemmin kiiltele päivän mittaan, tasottaa ihoa.. Taidan tilata useamman putelin varastoon tätä ja siirtyä Chanelin Mat Lumieresta tähän, mut pitänee nyt hetken seurata miten iho reagoi pitemmällä juoksulla.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 20.11.12 - klo:20:55 »

Misshan 23 olisi minulle juuri oikea sävy. Tämä aavistuksen liian vaalea Holika Holika sopii muuten paremmin kuin kumpikaan testaamani Missha, kestää eikä keräänny kuiviin kohtiin ja antaa vielä vähän kauniimman pinnan, hentoa hehkua. Pitänee vielä testailla muitakin.

Mua kiinnostaisi tuo Holika Holika (tai itseasiassa sekä Peach Girl että Baby Bloom), Misshassa käytän sävyä 21, joten Holikasta voisin testata vaaleampaa. Holikaa ei kuitenkaan näytä tuolla Cosmetic-lovessa olevan sampleina, ainakaan nyt.... :(

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #372 : 20.11.12 - klo:20:57 »
Ärsyttää, että tosi monissa bb-voiteissa on talkkia ja minun ihoni menee täysin tukkoon siitä. Muuten Misshan ja Lioelen bb:T vaikuttavat tosi kivoilta. Huomasin., että tuolla cosmetic lovessa on ainakin tuollainen bb testeri setti tarjolla. Sellainen voisi olla ihan kätevä niin näkisi kuinka iho niihin reagoi. Tuosta Isqueenin bb:stä ei ole tullut mitään, mutta toisaalta en ole sitä ihan jokapäivä käyttänyt.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 20.11.12 - klo:21:10 »

Mua kiinnostaisi tuo Holika Holika (tai itseasiassa sekä Peach Girl että Baby Bloom), Misshassa käytän sävyä 21, joten Holikasta voisin testata vaaleampaa. Holikaa ei kuitenkaan näytä tuolla Cosmetic-lovessa olevan sampleina, ainakaan nyt.... :(

Amber - haluatko Holika Holikan Peach GIrlistä näytteen? Tämä minun pitäisi olla se tummempi - mutta on siis selvästi vaaleampi kuin Misshan 23. Miniputkilon päällä ei tosin ole (ymmärrettävää) värikoodia, en voi varmistaa - mutta tummemman siis tilasin. Laita minulle yksärillä osoite, jos haluat näytteen!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 22.11.12 - klo:13:17 »
Pientä muistelmointia: mun eka kokemus BB-voiteista on vuosilta n. 2005 ja 2008, kun kävin Schrammek-kasvoihoidoissa. Kosmetologi silloin hehkutti sitä liian tummaa ja kiiltelevää tököttiä, kun jälkihoidon yhteydessä käytettiin ja ihmettelin, että kuka viitsii mennä ihmisten ilmoille sitä naamassaan. Sen takia mun oli aluksi hieman vaikea ymmärtää, että nyt on ihan muoti-ilmiö ja tuolla cosmetic-lovenkin sivuilla aivan älyttömänä eri vaihtoehtoja. Katselin äsken niitä varsinaisia schrammekiin liittyviä bb-voiteita netistä ja näköjään siitäkin tullut kolme eri sävyä, joten vois olla jo hieman kivempaa laittaa naamalleen..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann