Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 179271 kertaa)

Poissa Pulla

• Haiven
  • *
Vs: BB cream
« Vastaus #375 : 27.11.12 - klo:18:05 »
Lumenen BB - olisin niin halunnut tykätä tästä, mutta ei. Ei toimi ilman kosteusvoidetta, ei sen kanssa. Ei toimi vaikka alla olisi kevyt seerumi, sipaisu öljyä tai vain kosteuttava kasvovesi. Ei toimi puuteroituna, ei kevyenä mineraalimeikin alla. Liejuuntuu aina nenältä ja leuasta, jää kuiviin kohtiin kiinni, muuttaa väriä. Jotenkuten meikkivoiteeseen sekoitettuna kevenjänä, muttei yksinään mikä olisi juuri se ajatus. Roskiin menee.

Garnierin light BB vaaleampi sen sijaan pysyy nättinä, just oikea värisävy, ihan hyvä peitto jos ongelmakohtiin tai silmien alle taputtaa sormen päällä. Mii laiks.  :ts

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 28.11.12 - klo:21:39 »
Testailin tänään Holika Holikan Peach Girliä (kiitos Lilalle <3) ja on aikas ihanaa :-* Jättää ihanan pinnan ja kestää paremmin kuin Missha. Tosin ei mulla Misshankaan kanssa pysyvyysongelmia ole mutta tämä Holika näytti tooodella hyvältä vielä työpäivän jälkeen. Sävy, se tummempi, on aika passeli, tosin ihan pikkiriikkisen tummeni päivän aikana ja siksi pohdinkin, miten paljon vaaleampi se vaalea sävy on. Mutta oih, onkohan tätä(kin) pakko ostaa ;D

Ja sekä Missha että tämä Holika Holika toimivat uskomattoman hyvin siveltimellä levitettynä, tulee paljon hehkuvampi tulos <3

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 30.11.12 - klo:15:05 »
Mä olin aika yllättynyt, kun testasin näytepussukan verran Maybellinen bb-voidetta. Lätkin tuota naamalle sunnuntai-illan kauppareissua varten (kyllä, meikkaan myös lähikauppaan ::)) ja aiemmin testaamista länsimaisista bb-voiteista poiketen tuo tuntui jopa toimivan mun ihollani.

Kerrostamalla sai riittävän peittävän meikkipohjan, mutta lopputulos oli kuitenkin luonnollinen. Ja mikä parasta, voide asettui iholle hyvin, eikä jäänyt sellaiseksi tahmeksi kerrokseksi, jota inhoan. Näytteessä ei jostain syystä mainittu sävyä lainkaan, mutta uskoisin sen olleen keskimmäinen kolmesta sävystä. Olihan se mun kalpealla naamallani vähän tumma, mutta jos tuota on tosiaan vielä vaaleampi sävy saatavilla, niin se saattaisi olla juuri passeli.

Sinänsä mä olen niin tottunut meikkivoiteen käyttöön, etten erityisesti tarvitsisi bb-voidetta, mutta juuri tuollaiseen pikaiseen sunnuntaikäyttöön se voisi olla ihan paikallaan. Täytyy ehkä käydä kaupassa testailemassa sitä vaaleinta sävyä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 02.12.12 - klo:23:27 »
Äh. Ei tuo Garnierin sekaihon BB-voide nyt mitään niin superhyvää olekaan kun olen pidemmän aikaa käyttänyt. Se saa silmät vetistämään samalla lailla kuin se normiversio, eikä se ole tarpeeksi peittävää ja mattapintaista tavaraa... :-\ Tällä hetkellä se on kuitenkin ainut BB-voide joka on sävynsä puolesta hyvä (se medium). Osaiskohan kukaan vähän normaalia kalkki-ihoa tummempi suositella jotain hyvää BB-voidetta? Onko sellaista edes olemassa vai onko nuo kaikki valkaisevia? ::) Toivoisin sitä mattaista lopputulosta ja peittävyyttä. Tuntuu, että järjestään ainakin nuo korealaiset BB-creamit on aivan liian vaaleita ja valkaisevia.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 04.12.12 - klo:15:27 »
Nyt on testissä Dr Jart Rejuvenating BB (hopeanvärinen putkilo). Muistuttaa Holika Holikan Peach Girliä koostumukseltaan (paksuhko, muttei ihan jankkia) ja antaa samantyyppisen hieman hehkuvan pinnan.

Plussaa tuoksuttomuudesta  :ts - ja sävy saattaa olla parempi kuin HH:n - joka on ehkä minulle hieman pinkki. Dr Jart on keltapohjaisempi - ja on kyllä hieman harmahtava, mutta tuo harmahtavuus sopii oliivinväriseen ihooni. Vaalempi kuin Misshan 23.

Kestosta en vielä osaa sanoa, ei vaikuta ainakaan surkealta.

Sain tänään Cosmetic-Loven BB testipakkauksen, siinäpä sitten riittää kokeiltavaa...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 06.12.12 - klo:23:29 »
En ole vuosiin käyttänyt meikkivoidetta, koska en ole löytänyt iholleni sopivaa sävyä... viime aikoina meikkaukseni olikin mallia virheiden peittäminen ja puuteria päälle, ei siis mitään meikkivoiteen tapaistakaan. Vaikka tuolla saikin ihan hyvän lopputuloksen, ei tuo yhdistelmä tietenkään koko päivää kestä, ihoni kun on rasvoittuvaa sorttia etenkin t-alueelta... eli puuteria piti lisätä, ja lisätä, ja lisätä päivän mittaan, ja sitten taas pyyhkiä ylimääräisiä pois kun alkoi näyttää sirkuspelleltä valkoisine puuterinaamoineen... ::)

No ajattelin sitten kokeilla jotain BB creamia, josko moinen olisi parempi iholleni. Aikani Kicksissä pyörittyäni otin mukaani Cliniquen vaaleimman BB-voiteen ja kokeilin sitä tänään. Hiukan hirvittää nuo silikonimäärät, mutta kokeillaan mitä iho tykkää...

Ensivaikutelma on parempi kuin yhdestäkään meikkivoiteesta ikinä. BB-voide ei muuttunut kasvoillani oranssiksi tai muutenkaan hassun väriseksi, kuten kävi kaikille meikkivoiteille joita joskus jaksoin kokeilla, vaan pysyi kuulaana kasvoilla koko päivän. Hiukan alkoi t-alue ja etenkin nenänsivut kiiltää iltaa kohden, mutta pikkusipaisu puuteria auttoi siihenkin. Ennen naaman pesua illalla huomasin nenänsivujen ja kulmakarvojen välisen ihoalueen hieman liejuuntuneen, mutta edelleen tämä oli ihan luksusta verrattuna meikkivoidekokemuksiin.

Jatkan siis kokeilua Cliniquella, katsotaan kuinka käy.

---

Onko kukaan muuten vielä kokeillut tuota The Body Shopin All-in-One BB Creamia? Sivun alalaidassa on INCI, ja mielestäni se näyttää hiukan paremmalta kuin useat BB-voiteet, jotka ovat suoranaisia silikonipommeja... Hintakaan ei ole ihan hirveä, vaikka toki tuo pakkaus on pikkuruinen. Mutta ehkä ostan sen kumminkin, ainakin jos Clinique alkaa aiheuttaa ongelmia...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #381 : 07.12.12 - klo:00:15 »

Onko kukaan muuten vielä kokeillut tuota The Body Shopin All-in-One BB Creamia? Sivun alalaidassa on INCI, ja mielestäni se näyttää hiukan paremmalta kuin useat BB-voiteet, jotka ovat suoranaisia silikonipommeja... Hintakaan ei ole ihan hirveä, vaikka toki tuo pakkaus on pikkuruinen. Mutta ehkä ostan sen kumminkin, ainakin jos Clinique alkaa aiheuttaa ongelmia...

Mulla on tuota Body Shopin BBta ja oon tykännyt! Ei ole kovin peittävä, pikemminkin kuulas, joten olen sotkenut sitä Misshan kanssa - toimii. Päälle vähän Cliniquen irtopuuteria ja nassu on pysynyt kuosissa pitkänkin päivän. Aion jatkaa tällä kombolla, jos ei tule mitään näppyongelmaa tmv. Lisään vielä, et mulla on tästä vaalein sävy, mut se ei oo mitenkään valkoinen/harmaa, vaan tästä tulee lievästi päivettynyt tulos. Oon miettinyt, et onkohan tää samaa kamaa kuin Estee Lauderin voide (muistaakseni tämä http://www.esteelauder.com/product/688/13160/Product-Catalog/Skincare/By-Category/Moisturizers/DayWear/Sheer-Tint-Release-Advanced-Multi-Protection-Anti-Oxidant-Moisturizer-Broad-Spectrum-SPF15/index.tmpl), joka oli tuubista tullessa valkoista ja vähän rakeista, mut muuttui kasvoilla hieman päivettyneeksi. Joka tapauksessa, koska Missha on vaaleaa ja vähän harmaata, näitä sekoittamalla tulee vähän peittoa, mut ei oo kuitenkaan kalkkilaivan kapteeni tai harmaa, vaan just sopiva. Mun iho talvella on normaalisti siis tosi kalpea, eli toi BS:n BB antaa ees vähän freesimpää ilmettä. :) Ja ei oo siis oranssi.
« Viimeksi muokattu: 07.12.12 - klo:22:24 kirjoittanut Mitlu »
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #382 : 07.12.12 - klo:00:19 »
Oon mukana Lumenen sellasessa tuotetestausryhmässä ja nyt sain kotiin testattavaksi Lumenen Natural Code tasapainottavan BB-voiteen ja täytyy kyllä sanoa, että tää on vielä parempaa ku Garnierin sekaihon BB-voide! Plussaa Garnieriin verrattuna tulee koostumuksesta joka on huomattavasti jäykempää ja hieman paremmasta peittokyvystä. Toivottavasti tää tulee pian myös myyntiin asti, sillä tää on ihan mahtava tuote  <3

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #383 : 07.12.12 - klo:10:20 »
Oon mukana Lumenen sellasessa tuotetestausryhmässä ja nyt sain kotiin testattavaksi Lumenen Natural Code tasapainottavan BB-voiteen ja täytyy kyllä sanoa, että tää on vielä parempaa ku Garnierin sekaihon BB-voide! Plussaa Garnieriin verrattuna tulee koostumuksesta joka on huomattavasti jäykempää ja hieman paremmasta peittokyvystä. Toivottavasti tää tulee pian myös myyntiin asti, sillä tää on ihan mahtava tuote  <3

Kuulostaa kiinnostavalta! Onko sulla jo tietoa, miten sävyt tossa menee - Lumenen BB:hän taisi olla aika oranssi, eli toivottavasti tämä NC:n BB sopisi myös kalpeanaamoille.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #384 : 07.12.12 - klo:20:40 »
^Tuossa mun putkilossa ei oo mitään sävynumeroa, ilmotin vaan sinne sillon oman ihon sävyni joka on semmonen pikkasen ruskettunu ja ainaki mun iholle tuo sävy on just passeli :) Taas tuohon garnieriin verratakseni niin sävy on hippasen luonnollisempi, tuo garnierin medium-sävy on kuitenki aika semmonen lämpönen.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 08.12.12 - klo:17:44 »
Natural Coden BB kuulostaa ihanan lupaavalta, etenkin jos se on suosikkini Garnierin sekaihon version veroista ellei parempaakin. Garnier on aikamoista lirua joten sen annostelussa saa olla joka kerta tarkkana, ainetta tahtoo hulahtaa putkilosta ihan liikaa vaikka olisi kuinka huolellinen. Natural Coden vähemmän juokseva koostumus on siis ehdottomasti plussaa; toivottavasti voide rantautuisi pian kauppojen hyllyille niin pääsisi sitä testailemaan. 

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 09.12.12 - klo:12:38 »
Itselläni on kokemusta vasta kahdesta BB-voiteesta ja pikku näytteen verran kummastakin; toinen Lumenen Vitamin C+ Illuminating, sävy light, ja tämä oli minusta tosi hyvä - ihmettelen niin monia negatiivisia arvosteluja täällä. Sulautui hyvin ihon sävyyn, kesti hyvin, eikä ärsyttänyt ihoa. Toinen näyte oli Maybelline Dream Fresh BB, sävy light, ja se taas oli minusta todella huonoa; sen sävy oli minulle aivan liian vaalea, ei levittynyt hyvin eikä sulautunut ihoon jne.

Siinä siis tähän astiset kokemukset, nyt on tilattu Skin79:n Diamond BB (siinä ei taida eri sävyjä ollakaan?) ja e.l.f tinted moisturizer sävyssä Nude, joka näyttäisi vastaavan omaa ihon sävyäni (kellertävän vaalea). Odotan mielenkiinnolla :)
* 1b F ii *

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 10.12.12 - klo:12:20 »
Mä olin aika yllättynyt, kun testasin näytepussukan verran Maybellinen bb-voidetta. Lätkin tuota naamalle sunnuntai-illan kauppareissua varten (kyllä, meikkaan myös lähikauppaan ::)) ja aiemmin testaamista länsimaisista bb-voiteista poiketen tuo tuntui jopa toimivan mun ihollani.

Kerrostamalla sai riittävän peittävän meikkipohjan, mutta lopputulos oli kuitenkin luonnollinen. Ja mikä parasta, voide asettui iholle hyvin, eikä jäänyt sellaiseksi tahmeksi kerrokseksi, jota inhoan. Näytteessä ei jostain syystä mainittu sävyä lainkaan, mutta uskoisin sen olleen keskimmäinen kolmesta sävystä. Olihan se mun kalpealla naamallani vähän tumma, mutta jos tuota on tosiaan vielä vaaleampi sävy saatavilla, niin se saattaisi olla juuri passeli.

Sinänsä mä olen niin tottunut meikkivoiteen käyttöön, etten erityisesti tarvitsisi bb-voidetta, mutta juuri tuollaiseen pikaiseen sunnuntaikäyttöön se voisi olla ihan paikallaan. Täytyy ehkä käydä kaupassa testailemassa sitä vaaleinta sävyä.

Ostin Maybelline BB-voiteen sävyn Light. Sävy on aivan täydellinen kalpealle iholle, hyvin neutraali sävy; ei tule oranssia tai keltaista vivahdetta tyypilliseen Maybelline-tyyliin.
Voide on tosi helposti levittyvää, sitä on miellyttävä käyttää. Antaa hehkuvan ja kuulaan pinnan, puuterointikaan ei ole välttämätöntä ellei iho ole rasvoittuva. Tykkään tästä Maybellinen BB-voiteesta todella paljon, ja mikä parasta, tämä Light-sävy on aivan loistava. Nappivalinta sävynkin perusteella. Prismassa oli kahta sävyvaihtoehtoa; Light ja Medium, sitten joku kolmas jota en tiedä mikä se oli..  0_0

Voin suositella kaikille, hintaa oli 12 e. Nopeuttaa kummasti aamumeikkausta.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 10.12.12 - klo:13:01 »
^ Oliko tuo ko. Maybellinen BB nimenomaan se Dream Fresh (josta yllä juuri kirjoitin huonoja kokemuksia), vaiko jokin muu? Jos ensin mainittu, niin ovat nämä kyllä todella yksilöllisiä mikä kellekin sopii, tai sitten omaan näytteeseeni sattui jokin sekundaerä ;)
* 1b F ii *

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 11.12.12 - klo:15:22 »
^ Oliko tuo ko. Maybellinen BB nimenomaan se Dream Fresh (josta yllä juuri kirjoitin huonoja kokemuksia), vaiko jokin muu? Jos ensin mainittu, niin ovat nämä kyllä todella yksilöllisiä mikä kellekin sopii, tai sitten omaan näytteeseeni sattui jokin sekundaerä ;)

Tarkistin, juuri sama eli kokeilemani oli myös se Maybelline Dream Fresh (light-sävy)

Näköjään ovat yksilöllisiä suurestikin, mikä kenellekin sopii.
Oma ihoni on kyllä suht. hyvässä kunnossa, peitettävää (finnejä, epätasaisuuksia), ei juurikaan ole. Sävyn tasoitukseen oikeastaan vaan tarvitsisi jotain, mutta meikkivoiteella on ennen menty.
Juhliin kyllä laitan meikkivoidetta edelleen.
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:15:24 kirjoittanut Angelie »