Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178927 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #390 : 11.12.12 - klo:17:30 »
Mistä tuota Lumenen BB-voidetta löytää? Olen jo kahdessa kaupassa haahuillut Lumenen hyllyillä, eikä se osu silmääni. ???

Osaisiko joku vertailla Garnierin ja Maybellinen BB-voiteita? Testailin kaupassa molempia ja ne vaikuttivat hyviltä, Garnier ehkä hieman paksummalta. Maybellinen vaalea sävy kuulostaa hyvältä, onko Garnierinkin yhtä vaalea?
So it goes.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 11.12.12 - klo:17:38 »
^Mitä Garnieria tarkoitat? Mulla on se alkuperäinen ja myös tuo Maybelline. Mun mielestä kyllä tuo Maybelline on paksumpaa ainakin siis jos alkuperäiseen Garnieriin vertaa. Sävyltäänkin Maybellinen vaalein sävy on vaaleampaa kuin Garnier eikä niin oranssia. Maybelline on paljon peittävämpääkin. Ite tykkään Maybellinestä enemmän sävyn ja peittävyyden puolesta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 11.12.12 - klo:18:10 »
Lisää testailukokemuksia.

Lioele Dollish Veil on väriltään vihreää (myynnissä myös vaaleanpunainen versio), mutta siinä on pigmentti rakeina, jotka rikkoutuvat ja sekoittuvat voiteeseen levityksen aikana. En tosin halunnut kokeilla tätä kasvoille ollenkaan tosi voimakkaan muovisen jasmiinituoksun takia.

SKIN79 ORANGE Super Plus Triple Functions BB Vital Cream - ohut koostumus ja todella kaunis, kellertävänvaalea sävy, joka sulautuu ihooni täydellisesti. Mieto tuoksu, melko mattainen pinta. Liian kuivattava minulle - mutta sopii varmaan rasvaiselle iholle oikein hyvin. Nyt olen tosi utelias muiden saman valmistajan BB:iden suhteen.

Suosikkini tällä hetkellä DR Jart Rejuvenating, tuoksuton, kaunis tekstuuri ja melko hyvä väri. Lähes yhtä hyvä oli tuo Holika Holikan Peach Girl - mutta se on minulle liian pinkki. DR Jartin voide on _järjettömän_ pigmenttistä ja sitä pitää levittää todella ohuelti, ettei tule maski. Mutta ohut kerros näyttääkin sitten ihanalta - ja tuntuu tosi hengittävältä.
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:18:11 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 12.12.12 - klo:09:14 »
Tänään laitoin ennen kaupassa käyntiä (no koska näytin suohirviöltä meikittä...) pitkästä aikaa Misshan BB creamia ja huomasin, että täähän toimii! Saas nähdä miltä näyttää illemmalla, naama kun tuppaa rasvoittumaan sen verran, että epäilen tämän kestoa. Vastameikattuna lähes kaikki näyttää hyvältä, mutta todellisuus paljastuu päivän mittaan. :P

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 12.12.12 - klo:12:04 »
Tarkistin, juuri sama eli kokeilemani oli myös se Maybelline Dream Fresh (light-sävy)

Näköjään ovat yksilöllisiä suurestikin, mikä kenellekin sopii.
Oma ihoni on kyllä suht. hyvässä kunnossa, peitettävää (finnejä, epätasaisuuksia), ei juurikaan ole. Sävyn tasoitukseen oikeastaan vaan tarvitsisi jotain, mutta meikkivoiteella on ennen menty.
Juhliin kyllä laitan meikkivoidetta edelleen.

Ok. Lähinnä sävyn tasoitukseen minäkin, mutta ei siitä ollut siihen tarkoitukseen oleenkaan, sävy kun oli minulle liian vaalea, ja koostumuskin oli jotenkin litrua. Onneksi kyseessä oli van näyte ;) Lumenen BB (sävy light) taas toimi upeasti.

Uusia käyttökokemuksia: Skin79:n Diamond BB on myös todella vaaleaa, ja useamman tunnin käytön jälkeen alkoi ärsyttää ihoa (tosi herkkäihoinen kun olen), mutta lyhyeen käyttöön ok. E.l.f:in Tinted moisturizer, sävy Nude: vähän tummempaa kuin oletin, mutta menettelee kun sävy on kuitenkin oikea, eli kellertävä eikä pinkki; ei kovin mattapintaa jätä, mutta ehkä juuri sen takia aika luonnollisen tuloksen.
* 1b F ii *

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 12.12.12 - klo:13:11 »
Tänään

SKIN79 Hot Pink Super Plus BB Cream paksun geelimäinen, mutta silti ihanan helposti levittyvä BB, todella kaunis luonnollinen pinta - ja hieman läpikuultava peitto. Näyttää pysyvän hyvin, mutta ei tunnu niin kuivattavalta kuin oranssi. Menisi muuten suosikiksi - mutta väri on väärä (taas liian pinkki), enkä tykkää hajusta, saippuainen ja vähän ällöttävä. Oranssin tuoksu oli paljon raikkaampi ja sävykin parempi.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 12.12.12 - klo:15:04 »
^Mitä Garnieria tarkoitat? Mulla on se alkuperäinen ja myös tuo Maybelline. Mun mielestä kyllä tuo Maybelline on paksumpaa ainakin siis jos alkuperäiseen Garnieriin vertaa. Sävyltäänkin Maybellinen vaalein sävy on vaaleampaa kuin Garnier eikä niin oranssia. Maybelline on paljon peittävämpääkin. Ite tykkään Maybellinestä enemmän sävyn ja peittävyyden puolesta.

Sitä alkuperäistä juurikin. Kiitos vastauksesta, kokeilen siis Maybellinea. :) Kaupassa on välillä vaikea arvioida tuotteiden värejä ja koostumuksia, kun testerit on niin sottaisia ja tuubin suulle oranssiksi ja liejuiseksi kovettuneita. :-X

Huomasin ihonhoitohyllyllä myös Nivean BB-voiteen, mutta siitä ei ollut testeriä. Onko kukaan kokeillut?
So it goes.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #397 : 12.12.12 - klo:21:30 »
Piti sitten mennä ostamaan Garnierin herkän ihon bb. Ei olisi kannattanut, miun mielestä se näyttää naamassa samalta kuin kevyt meikkivoide, joka on hieman väärää sävyä. Tunkkaiselta! Ja niin kiiltävältä, että tarvitsisi puuterin päällensä. Eikä tuo edes peittänyt mitään. En ymmärrä kenelle tämä tuote on kehitetty, kun työvaiheita on ihan yhtä monta kuin tavan meikkivoidetta käyttäessä.

Olisi pitänyt hankkia se rasvaisen ihon versio  ::)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 14.12.12 - klo:19:32 »
Piti sitten mennä ostamaan Garnierin herkän ihon bb. Ei olisi kannattanut, miun mielestä se näyttää naamassa samalta kuin kevyt meikkivoide, joka on hieman väärää sävyä. Tunkkaiselta! Ja niin kiiltävältä, että tarvitsisi puuterin päällensä. Eikä tuo edes peittänyt mitään. En ymmärrä kenelle tämä tuote on kehitetty, kun työvaiheita on ihan yhtä monta kuin tavan meikkivoidetta käyttäessä.

Olisi pitänyt hankkia se rasvaisen ihon versio  ::)

Olen kuullut myös tuosta Garnierin BB voiteesta huonoja arvosteluja. Toki ovat käyttäjäkohtaisiakin asioita.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 15.12.12 - klo:21:10 »
Kävin Body Shopissa ihmettelemässä sitä vaaleinta BB-voidetta, mutta se oli tosi kellertävän näköinen... levitin kädelle pienen tipan, ja vaikka sekoittuikin ihoon hetken kuluttua, oli tuo silti niin keltasävyistä etten uskaltanut ostaa. Pelkään että käy kuten meikkivoiteiden kanssa ja olen sitten taas kuin appelsiini... Nimim. "ikuiset traumat oranssista naamasta"  :-\
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #400 : 15.12.12 - klo:23:21 »
^Mulla on toi BS:n BB ja ei se oo kyllä musta keltainen, lähinnä ehkä vähän "päivettyneen" värinen. Mun väritys on kylmä talvi ts. käytän ennemmin pinkihtäviä kuin keltaisia sävyjä ja toi BSn vaalein sävy on käytössä kyllä. Tosin yllä raportoinkin, että sotken sitä Misshan "harmaaseen" voiteeseen ja siitä tulee just sopiva sävy ts. se BSn vaalein olis mulle talvella ehkä vähän liian päivettynyt, mutta ei mitenkään överi saati oranssi. Mutta ihokohtaista tietty, että mikä kenenkin naamassa näyttää hyvältä (oon melko kalpea talvisin). :)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 16.12.12 - klo:20:07 »
Tänään

SKIN79 Hot Pink Super Plus BB Cream
Mistähän tätä kannattaisi tilata?  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 16.12.12 - klo:22:16 »
Vaikka täältä:

http://cosmetic-love.com/makeup/face-makeup/bb-cream/

Hyvät hinnat ja ilmainen postitus. Toimitus tosin kestää yleensä yli pari viikkoa, ei sovi kiireeseen. Mutta luotettava kauppa, olen tilannut tuolta jo useamman kerran.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 17.12.12 - klo:15:15 »
Kiitos Lila!  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 18.12.12 - klo:07:14 »
Mä olen käyttänyt Garnierin sitä perus BB-voidetta nyt parina päivänä. Levittyy ihan kivasti kyllä ja ei jää sävyeroja omaan naamaan verrattuna. Kiiltelee kuitenkin sen verran että tarvitsee puuterin päälle. Ei ole nopeuttanut aamutoimiani, BB-voiteen levittäminen vie enemmän aikaa kuin kosteusvoiteen, normaalisti käytän siis kosteusvoidetta+meikkipuuteria. Ja tästä tullaankin sitten siihen mun ongelmaan: Tuo BB+puuteri liejuuntuu päivän mittaan kasvoilla ja töistä lähtiessä peilissä näkyy selkeitä liejukohtia mihin tuo mössö on kerääntynyt. Etenkin rillien kohdalla silmien välissä menee inhottava raja, mutta tuo kohta on vaikea muutenkin ja meikkipuuterikin tekee kasaantumista tuossa kohtaa jos laitan sitä liikaa. Onkohan vika nyt mun puuterissa (Elf) vai tuossa BB-voiteessa?

Tämä Garnierin BB-voide oli kyllä ihan heräteostos ja mielestäni edullinen sellainen; olin menossa ostamaan sitä eye roll-on peitevoidetta ja lahjapakkaus jossa on sekä BB että eye roll-on maksoi kaksi euroa enemmän kuin pelkkä eye roll-on. ;D
« Viimeksi muokattu: 18.12.12 - klo:08:43 kirjoittanut Mena »