Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 182231 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #405 : 04.01.13 - klo:23:47 »
Mulla iski paniikki noiden tullimuutosten takia ja laitoin taas tilauksen menemään Cosmetic Loveen ja tilasin Misshan BB:n, kun täällä niin sitä hehkutetaan. Ehdin sitten vielä ennen vuodevaihdetta tehdä uudemmankin tilauksen, jos tykkään tuosta. (Samalla tilasin Etude Housen ihania Lash Perm-ripsareita 2kpl  <3, oli se sekin mulla asiana sieltä saada)

Lioele oli tähän verrattuna ihan jees, sillä Missha on  <3. Hyvä peittokyky, ei pahemmin kiiltele päivän mittaan, tasottaa ihoa.. Taidan tilata useamman putelin varastoon tätä ja siirtyä Chanelin Mat Lumieresta tähän, mut pitänee nyt hetken seurata miten iho reagoi pitemmällä juoksulla.

Missha on ollut päivittäin käytössä ja tavan meikkivoide sai väistyä.  Totesin nyt sitten kuitenkin, että hivenen liian vaalea on ja pitää alkaa tilkka tummempaa meikkivoidetta lisäämään joukkoon, että on luonnollisemman näköinen. Muuten kyllä tykkään kovasti, vaikka jostain blogista luin, ettei välttis rasvaiselle iholle niin hyvä olisi. No ei tuo kyllä sen enempää ala kiiltelemään kuin Chanelin Mat Lumierekaan, että hyvin passaa mulle.

Mulle iski tosiaan loppuvuodesta hamstraushimo tullimuutosten takia ja varastossa on nyt 3 tai 4 tuota Bb-voidetta, ei lopu ihan heti kesken ja ei mulla nyt ole intoa alkaa muita kokeilemaankaan  :P.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 05.01.13 - klo:22:03 »
Mua on alkanut kiinnostaa SKIN79:n BB voiteet. Onko kellään kokemusta näistä, ovatko ihan turhia tuotteita? Mistä näitä kannattaa tilailla?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 05.01.13 - klo:22:14 »
^ On kokemusta, tosin vain yhdestä ja siitäkin swatchin verran. Ohuehko kermainen koostumus, kevyt peittokyky ja melko voimakas tuoksu.

Cosmetic-lovesta olen tilannut kaikki bb creamit tähän asti. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 05.01.13 - klo:22:17 »
^^ Mun kokeilemat Skin79:t ovat ainakin olleet hieman harmahtavia, mutta suhteellisen hyvin sävy tasoittuu kasvoille vähemmän harmaaksi. Mutta ikävä kyllä en ole löytänyt merkiltä oikein rasvoittuvalle iholleni sopivaa voidetta.
Itse olen tilannut Facial-shop.comista (jonka sivu ei tosin tällä hetkellä ole toiminnassa) ja ainakin löytyy myös Cosmetic-love.comista.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 05.01.13 - klo:22:23 »
^Juuri rasvoittuvalle iholle sopivaa voidetta minäkin haen. Kaikki markettikamat tuntuu jäävän aina liian lähmäiseksi kasvoille enkä oikein tiedä miltä merkiltä löytyisi voide, jossa olisi korkea suojakerroin, tarpeeksi peittokykyä ja mikä jättäisi vielä mattaisen pinnan. Niin sävynkin pitäisi olla vielä tarpeeksi vaalea eikä missään tapauksessa keltaiseen taittava :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 05.01.13 - klo:23:08 »
^ Etude House Magic BB cream on ollut minulle tähän asti paras rasvoittuvalle iholle sopinut voide. Tämän ketjun ekalla sivulla olen parikin kertaa siitä kirjoittanut. Minun kokeilema voide on itse asiassa kuivan ihon versio (Moist) mutta sekin sopi siis iholleni ihan yllättävän hyvin. Tästä myydään rasvoittuvan ihon versiota (Pure), jota en ole vielä itse päässyt kokeilemaan.
« Viimeksi muokattu: 05.01.13 - klo:23:14 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 06.01.13 - klo:14:26 »
Kiitoksia Hilipalle vinkistä, pitääkin tutustua tuohon hieman tarkemmin :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 06.01.13 - klo:16:10 »
Ai niin sen unohdin mainita, että ikävä kyllä Etude housen magic BB creamissa ei sävyvalikoimaa ole, joten on aika tuurista kiinni onko se ainoa sävy sopiva.

Sitten omaan uuteen kokeiluun: Etude house precious mineral bb cream bright fit
En ole ihan mikään kalkkilaivan kapteeni ja noin puolet kokeilemistani BB voiteista on ollut itselle liian vaaleita. Ainakin kesällä siis, talvella useampi niistä menettelee jos vaan en käytä lainkaan itseruskettavaa. Tässä Etude house BB voiteessa sävyjä on kuitenkin 4! Itselläni on vielä niistäkin toiseksi vaalein (Natural beige - W13) eli kerrankin BB voiteesta löytyy oikeasti tummempiakin sävyjä!
Tämäkään ei ole täysi kymppi rasvoittuvalle iholle, koska on kosteuttava ja heleyttävä. Puuteri on siis ehdoton lisä jos haluan meikkipohjan pysyvän kiillottomana t-alueella.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 06.01.13 - klo:18:09 »
Mua kiinnostaisi se Lorealin BB-kivipuuteri. Ilmeisesti sitä on ainakin light ja medium sävyissä. Onko kellään kokemusta?

Kävin tänään hiplailemassa tuota Lorealin BB-puuteria ja ihan kivalta vaikutti.
Vaalein sävy oli light skin ja toinen tummempi sävy sitten medium skin. En vaan osannut päättää kumpi olisi parempi ::). Molemmat suli kyllä hyvin ihon sävyyn ja se tummempi oli kai lähinnä beigen sävyinen. Nyt kun vaan osaisi päättää.
Yleensä mulla on ollut aina vaalein sävy, mutta jos ei tummu päivän mittaan iholla, niin tuo tummempi sävy houkuttelisi ehkä enemmän.

Yhdistin peräkkäiset viestit
- calypso
« Viimeksi muokattu: 07.01.13 - klo:18:58 kirjoittanut calypso »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 08.01.13 - klo:16:22 »
Mä kokeilin viikonloppuna Tarjoustalon (/Tokmanni) Eveline-sarjan BB-voidetta, kun irtosi vitosella. Sävyjä oli kaksi, Fair ja Medium, joista kalpea keltanaama valitsi tietysti vaaleamman. Oli ihan mukava tuttavuus, peitti kohtuuhyvin yhdellä kerroksella ja oli tarpeeksi kellertävä (ei oranssi) verrattuna esim. Lumeneen, vaatii kyllä ihmisten ilmoille puuterin päälle. Ainut ongelma on sama, kuin kaikilla muillakin testaamillani länkkäri-BB:illä, nimittäin vaalein sävy on aivan liian tumma. Tämä läksi siis laatikkoon odottamaan kevättä ja ruskeampia aikoja. Garnerin sekaihon BB on tähän mennessä tuntunut kädelle kokeiltuna kiinnostavimmalta, mutta... liian tumma.  :P
Mä nappasin myös tuon Evelinen mukaani kun vitosella sai. Koostumus ja levittyvyys tosi jees ja imeytyy hyvin, mutta on tämäkin pikkuisen liian tumma ja kellertävä mun kalpeanpunakalle naamalleni. Purkista suoraan otettuna näytti suorastaan hirvittävän tummalta, mutta levittäessä sekoittui melko hyvin oman ihon väriin. En voi kuitenkaan tätä yksinään käyttää koska näytän Jersey Shoresta karanneelta... onneksi ohut kerros Cliniquen vaaleinta BB-voidetta pelasti sen verran ettei tarvinnut sentään naamaa pestä ja aloittaa alusta.

Harmittaa, koska tuo Eveline olisi muuten ihan huippu tuote, ja niin halpakin, mutta kun olen niin hiton kalpea ja viileänsävyinen että tuokin on ihan liian oranssi... No, kesällä voi koittaa tuota joko yksin tai sekoitettuna johonkin muuhun...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 10.01.13 - klo:10:47 »
Ostin ekan BB-voiteeni, joten olen taas meikkimuodin aallonharjalla.  ;D
Tuo on Maybelline merkiltään. Tykkään kovasti ja ymmärrän nyt miksi näitä hehkutetaan. Tosi helppoa kun voi levittää tuotteen kuin kosteusvoiteen ja peittävyys riittää vallan hyvin, vaikka mulla on ohut iho josta kuultaa läpi. Light oli mulle sopivin sävy. Jatkossakin aion ostaa näitä, jotain kalliimpaakin mielelläni kokeilisin jos ne ovat vielä parempia kuin tämä.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 10.01.13 - klo:13:11 »
Eipä taida olla tuo Garnierin BB-voide edes rasvoittuvan ihon versiona minua varten :(. Sävy vaikutti juuri hyvältä, joten ostin ja kokeilin tänään ensimmäistä kertaa. Peittokyky oli odotettua heikompi ja naamasta tuli omituisen näköinen, lopputulos oli omituisen maskimainen. No, äsken vilkaisin peiliin ja 3-4 tuntia levityksestä naama kiiltelee jo nyt. Ei tosin paljoa, mutta enemmän kuin esim. MaxFactorin Lasting performancea käyttäessä, joka pitää naaman kiillottomana yllättävänkin pitkään.

Taisi loppua tähän nämä omat BB-voide kokeilut, yksikään aasialainen tai länkkäri BB-voide ei ole toiminut minulla, nimenomaan rasvoittuvan ihoni takia ja yleensä sävytkin ovat vain jotain sinne päin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 25.01.13 - klo:11:51 »
Mulla iski paniikki noiden tullimuutosten takia ja laitoin taas tilauksen menemään Cosmetic Loveen ja tilasin Misshan BB:n, kun täällä niin sitä hehkutetaan. Ehdin sitten vielä ennen vuodevaihdetta tehdä uudemmankin tilauksen, jos tykkään tuosta. (Samalla tilasin Etude Housen ihania Lash Perm-ripsareita 2kpl  <3, oli se sekin mulla asiana sieltä saada)

Lioele oli tähän verrattuna ihan jees, sillä Missha on  <3. Hyvä peittokyky, ei pahemmin kiiltele päivän mittaan, tasottaa ihoa.. Taidan tilata useamman putelin varastoon tätä ja siirtyä Chanelin Mat Lumieresta tähän, mut pitänee nyt hetken seurata miten iho reagoi pitemmällä juoksulla.
Missha on ollut päivittäin käytössä ja tavan meikkivoide sai väistyä.  Totesin nyt sitten kuitenkin, että hivenen liian vaalea on ja pitää alkaa tilkka tummempaa meikkivoidetta lisäämään joukkoon, että on luonnollisemman näköinen. Muuten kyllä tykkään kovasti, vaikka jostain blogista luin, ettei välttis rasvaiselle iholle niin hyvä olisi. No ei tuo kyllä sen enempää ala kiiltelemään kuin Chanelin Mat Lumierekaan, että hyvin passaa mulle.

Mulle iski tosiaan loppuvuodesta hamstraushimo tullimuutosten takia ja varastossa on nyt 3 tai 4 tuota Bb-voidetta, ei lopu ihan heti kesken ja ei mulla nyt ole intoa alkaa muita kokeilemaankaan  :P.

Tällä hetkellä sekoittelen tosiaan hivenen vaalean Misshan joukkoon Chanelin Mat Lumierea sävyssä 40, jonka ostin ilmeisesti jossain harhakuvitelmien vallassa, että ruskistun niin paljon parin vuoden takaisella Egyptin reissulla, että pitää olla tummaa meikkivoidettakin (eli käyttämättä jäi..). Lisäksi laitan yhden pumppauksen verran Sensain Brightening Make-Up Basea keventämään. Aika raskas ja matta lopputulos tuli pelkästään Misshalla ja Chanelilla. Sensai alkaa kuitenkin vetelemään viimeisiään ja pitää nyt katella omia varastoja, että millä korvaisin sen. Tarkoituksena olisi muutenkin saada näitä varastoja hieman pienemmiksi, joten en viittis olla heti ekana ostamassa uutta putiloa, jos jotain muuta keksin tilalle. Mitenkähän joku kasvovoide toimisi miksauksessa?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 25.01.13 - klo:13:52 »
Minusta nuo BB:t ohenevat erityisen hyvin kasvovoiteella.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #419 : 28.01.13 - klo:10:13 »
Onko olemassa mitään BB-voidetta, jossa ei olisi silikonia ja parabeenejä?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer