Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 179270 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: BB cream
« Vastaus #435 : 10.02.13 - klo:20:33 »
^ Madaralla on ainakin hyvä värillinen päivävoide.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #436 : 10.02.13 - klo:20:54 »
^Voih, kiitos paljon vinkistä mutta olen testannut tuota, aiheutti kamalat näpyt ja huokosten tukkeumat, siinä, kuten Madaran kasvovoiteessa on jotain, mikä ei sovi lainkaan iholleni :/
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 26.02.13 - klo:15:23 »
Tuota vähän pelkäsinkin :/ Mineraalimeikit ovat kuivalle iholleni vähän mälsiä (kokeiltu on pitkän aikaa ja hilsettä piisaa) ja meikkivoiteet liian tuhteja tai allergisoivia (jos ovat luonnonkosmetiikkaa), peittoa en niinkään tarvitse vaan sävyn tasoitusta.

Koita sekoittaa mineraalipohjaa kosteusvoiteeseen? Jossain vaiheessa kun kasvoni olivat todella kuivat, tuo auttoi ainakin vähän. Saa hiukan nätimmin sen pohjan levittymään...
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:14:36 kirjoittanut pekaani »

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #438 : 27.02.13 - klo:17:09 »
Voitin jostain kilpailusta Clarinsin BB voiteen ja tuossa sitä hieman kokeilin ja täytyy kyllä sanoa, että ihana ensivaikutelma ainakin. Täytyy huomenna vielä kokeilla paremmin. Yllättävän tumma kyllä tuo sävy, kun otin sen vaaleimman sävyn, mutta mulle näyttäs olevan aika hyvä.

Edit // Kokeilin tuota, mutta sävy vaan tummeni ihollani ja oli aivan liian tumma. Peittokykykään ei kauhean päätähuimaava. Myyntiin meni.
« Viimeksi muokattu: 28.02.13 - klo:13:55 kirjoittanut cilla »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #439 : 18.03.13 - klo:20:53 »
Laitan tämän nyt tänne, vaikka Garnierin BB ei varsinaisesti mikään oikea BB olekaan...  ::)
Uutuutena ilmaantuneet Sensitive skin ja se Anti-age versio tuntuivat ja näyttivät kämmenselällä oikein hyviltä...
Sävyttävinä päivävoiteina oikein passeleita, jos ei odota ihon kuntoon vaikuttavaa suurensuurta hoitavaa vaikutusta.

Samaten The Body Shop on lanseerannut omat, 'vaalentavat' versionsa BB:sta, seerumilla ja ilman... Kauniita nekin. Olen nyt joutunut mainonnan uhriksi ja tekisi mieli hankkia ne kaikki  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 23.03.13 - klo:14:44 »
Skinfood platinum grape cell essential bb cream – Näyte oli kahdesta se vaaleampi, sävy numero 1. Levittäessä näytti liian vaalealta, mutta hetken päästä sävy oli tasoittunut aika hyvin sopivaksi oman ihon väriin. Voiteessa on SPF45, joka on jo kiitettävän korkea :)
Vaikka minulla on rasvoittuva T-alue ja tämä(kin) BB-voide näköjään lupaa kosteutusta, niin ei silti pahasti liejuuntunut esim. nenän alueelta. Toki korjailua ja puuterointiakin päivän aikana meikkipohja kaipasi, mutta niin tekee mulla ihan minkä tahansa muunkin meikkipohjan kanssa.
Koska aasialaisista BB-voiteista löytyy niin vähän rasvoittuvalle iholle tarkoitettuja voiteita, niin olen vähän tuumaillut jos minäkin tekisin syrjähypyn länsimaisiin “BB-voiteisiin” ja testaisin Garnierin anti-shine versiota... :)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 02.04.13 - klo:18:51 »
Vanhan Cosmopolitan lehden välissä oli Maybellinen BB Cream näyte ja tykkäsin paljon. En tiedä mikä niistä kolmesta sävystä se oli, mutta näin meikkivoidetta aiemmin välttäneenä täytyy sanoa, että saatan käydä ostamassa sitä. Ihon pienet virheet katosivat voiteen alle ja iho on todella tasainen. Pisamoita se ei kuitenkaan piilottanut, mikä on tosi hyvä juttu.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #442 : 03.04.13 - klo:06:07 »
mä vaan joka päivä rakastun enemmän ja enemmän  No7 beautiful skin BB voiteeseen.
oikeasti peittää punaisuuden ja pienet virheet ja kun luonnon valossa katsoo niin tasaiselta ja kauniilta näyttää iho.
riittoisaa ja hinta kohdillaan.

<3 <3

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 03.04.13 - klo:15:23 »
Hieman BB-voiteisiin liittyen, onko kukaan kokeillut vielä Lumenen CC-voidetta?
Vaikutti ihan kivalta kämmenselälle testattuna, mutta BB-voiteista luovuin, kun oma iho on niin rasvoittuvaa sorttia, että joka ikinen kokeilemani liejuuntui päivän mittaan. Mietin vain, miten tuo CC toimisi rasvoittuvalla iholla.

Poissa tipitii

• Haiven
  • *
« Vastaus #444 : 03.04.13 - klo:19:22 »
Minäkin kaipailisin kokemuksia Lumenene uudesta CC:stä. Vaalein sävy näytti ainakin pikapikaa testattuna olevan vaaleampi kuin tuo saman merkin aiavan liian tumma vaalea BB-voide. Toivoa herättävää...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #445 : 04.04.13 - klo:18:19 »
Koska joku kehittää AA-kerholaisille oman tuotteen? Anonymics Allcoverings... no joo, tyhmältä tuntuu koko aakkosvillitys... Mihin vielä päädytään, Skin Savior, Total Target, Zapping Zits, Wowing Wonders ...  ::)  :D

Vaalealle näytti Lumenen uutuus, oikein ohut ja kevyt koostumuskin mielestäni. Mutta kasvoille en kokeillut, joten vaikea sanoa muuta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 04.04.13 - klo:18:35 »
Minäkin kaipailisin kokemuksia Lumenene uudesta CC:stä. Vaalein sävy näytti ainakin pikapikaa testattuna olevan vaaleampi kuin tuo saman merkin aiavan liian tumma vaalea BB-voide. Toivoa herättävää...
Mä kävin hakemassa tosta näytteen ja aika reilun näytteen sainkin mukaani. Tällä viikolla jos ehtis testaamaan! Tosiaan toi vaalea sävy kerrankin vaikutti tarpeeksi vaalealta :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 05.04.13 - klo:09:03 »
Vanhan Cosmopolitan lehden välissä oli Maybellinen BB Cream näyte ja tykkäsin paljon. En tiedä mikä niistä kolmesta sävystä se oli, mutta näin meikkivoidetta aiemmin välttäneenä täytyy sanoa, että saatan käydä ostamassa sitä. Ihon pienet virheet katosivat voiteen alle ja iho on todella tasainen. Pisamoita se ei kuitenkaan piilottanut, mikä on tosi hyvä juttu.

Ostin ton Maybellinen BB Creamin sävyn Medium, vaikka näytti tummalta kaupassa ja tuo kyllä sulautuu ihan passelisti mun ihoon. Ajattelin, että voin vaikka kesällä käyttää sitä, jos ei peitä oikein hyvin ja on liian tummaa, kuten epäilys oli ja noh, ehkä tuossa peittokyky on hivenen heikompi kuin Misshan BB:ssä. En nyt muutenkaan mitenkään älyttömän innostunut ole, mutta eiköhän tuo tosiaan kesällä tule käytettyä, Missha kun on yhä edelleen mulle hivenen liian vaalea, että eipä se kesällä käy sellaisenaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #448 : 05.04.13 - klo:14:25 »
On pitänyt jo ikuisuus kirjottaa nämä mutta nyt ainakin tulee pitkän aikavälin käyttökokemusta.

Missha perfect cover sävy 21: Sävy on hieman liian punertava ja talvisin inasen liian tumma, mutta muuten kyllä ihan tykkään tästä. Aluksi olin in love, mutta totesin että tuo tekee ehkä hieman liian paksun pohjan ja ei enää illalla näytä niin hyvältä, varsinkin jos puuteroin ihon. Ei ala mulla kuitenkaan kiiltelemään joten ei sitä puuteria välttämättä tarvitse. Tota vois koittaa laimentaa kosteusvoiteeseen ja tykkäisin ehkä enemmänkin, mutta ihan värinsä puolesta ei tule naamalle enää käyttöön.

Hada-Labo spf32 BB Moist Cream (natural beige): Sävy on monista bb creameista poiketen keltapohjainen joten sopii mulle hyvin. Tämäkin vähän liian tumma, mutta ei haittaavasti. Aluksi en saanut tätä levittymään kunnolla vaikka onkin aika nestemäistä, mutta kun olen keksinyt sekoittaa vähän kosteusvoidetta tähän niin  <3. Tasoittaa ihon sävyn tosi hyvin (mulla on aika monikirjava naama) vaikka ei olekaan kovin peittävä ja iho on sellainen todella kauniin hohtava, muttei kuitenkaan valoaheijastava. Tykkään todella todella paljon!
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

|Piija

• Vieras
« Vastaus #449 : 05.04.13 - klo:15:11 »
Hehkutan viimeksi tilaamaani Holika Holika Petit Essential BB-voidetta! Ihana, ihana ja hinta-laatusuhteeltaan mahtava! Blogiin kirjoittelinkin lisää: http://das-liebchen.blogspot.fi/2013/04/holika-holika.html  :)