Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178926 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #450 : 08.04.13 - klo:10:04 »
Siis eihän tuo Lumenen CC-voide kai mikään BB-tyyppinen tuote yritäkään olla vaan ihan täysverinen meikkivoide, tai no sitä se joka tapauksessa on. Kirjoitan tähän ketjuun siitä siksi että täällä on jo aiemmin aihe noussut esiin. Tänään kokeilin CC:tä kasvoille. Peittokykyä ja pigmenttiä on hyvin mutta ei tarraa pintakuivuuteen paljoakaan, vaikuttaa myös heijastavan valoa aika kivasti. Yllättävän laadukkaan oloinen ollakseen markettituote. Sävy light on kalpeaan talvinaamaani aavitustuksen tumma, mutta häivyttelemällä se kyllä menee. Jos/kun hiukan päivettyy tai käyttää itseruskettavaa niin sävy on passeli. Jos sävy siis sopii niin tässä on hyvä hinta-laatusuhde! Kestosta voin kommentoida sitten illalla lisää...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tristy

• Vieras
« Vastaus #451 : 08.04.13 - klo:18:39 »
Muakin jäi kovasti kiinnostamaan tuo Lumenen CC-voide. Testasin sitä eilen kaupassa ja vaikutti todella lupaavalta. Olen todella vaalea, mutta sävy vaikutti aika sopivalta. Tuntu iholla oli myös miellyttävä, ei tippaakaan tahmea levityksen jälkeen, vaan lähinnä sileä ja samettinen. Jätin sen nyt toistaiseksi kauppaan, mutta todella houkuttelisi hankkia!

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #452 : 10.04.13 - klo:09:08 »
Onkos muita todella vaaleita BB-voiteita tullut vastaan kuin misshan nro 13, hieman kevyempää kaipaisi kesäksi.
T.Olmi joka ei rusketu.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #453 : 12.04.13 - klo:10:32 »
Mä tykkään tosi paljon tosta Lumenen CC:stä. Siis en oletakaan sen olevan yhtään mitään muuta kuin meikkivoide, mutta hyvä sellainen se on. Mulla on tarve kunnolla ihon sävyä tasoittavalle tuotteelle, koska akne piinaa vieläkin leukaani. Toi oikeasti häivyttää punotukset tosi hyvin. Vaalein sävy on tosi hyvä, eikä meikki mene päivän mittaa yhtään rumaksi. Oikein hyvä tuote mun mielestäni :ts Mulla on ollut pitkään käytössä Diorskin Nude meikkivoide, mutta tämä on melkein parempi koska ei tee naamasta jotenkin niin pakkeloidun oloista.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 12.04.13 - klo:11:50 »
Mä käyttelin näytteestä tota CC:tä kolmena päivänä ja se on kyllä oikeasti tosi hyvä! Ei paljoa häviä hehkutetulle Shiseidolle, mitä nyt sävy on tummempi. Ei liejuunnu, ei tarraa kuiviin kohtiin (joita mulla ei nyt kovin paljoa olekaan seerumien ansiosta) ja tosiaan peittokyky on hyvä. Ei kuitenkaan näytä pakkelilta vaan heijastaa valoa. Löytö :ts
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #455 : 12.04.13 - klo:18:31 »
Törmäsin kaupan hyllyllä uusien aurinkovoiteiden joukossa uuteen Garnierin BB spf 30 -voiteeseen. Tästä olisi kiva kuulla kokemuksia, lähinnä koostumusta ajatellen. Olen talven yli käyttänyt Garnier BB Sensitiveä light-sävyssä ja kesäksi olin ajatellut sekaihon versiota mediumina. Sävyt on just nappeja omalle iholleni, eikä pitkäaikasenkaan käytön seurauksena ole tullut tukkeutuma tai muutakaan sivuvaikutusta. Joten, jos joku pääsee tutkailemaan koostumuksia, niin infoa tänne, kiitos! :)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 12.04.13 - klo:18:35 »
Testasin kämmenselälle L'Orealin uusia sävytettyjä BB-voiteita. Minua kiinnosti se vihreä. Eipä sitä tarvitse ostaa, kun siitä jäi iholle oranssi läikkä. Lumenen BB-voidetta en ole voinut käyttää, koska se ärsyttää silmiä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 13.04.13 - klo:16:10 »
Eipä Lynx ja Rock Queen turhaan ole kehunut Lumenen CC-voidetta. Testailin tuota pariin otteeseen kämmenselkään ja koska se sulautui ihoon paremmin kuin mikään meikkivoide ikinä, niin uskalsin ostaa tuubin kokeilematta sitä kasvoille. Sävy on vielä ehkä aavistuksen liian tumma, mutta kesemmällä tämä on varmasti ihan passeli. Peittokyky on loistava näinkin ohueksi ja hyvin levittyväksi voiteeksi. Tutkin meikattuja kasvojani 7x suurentavalla peilillä ja olen vaikuttunut siitä, miten hyvin tämä sulautuu ihoon: otsasta en näe meikatun ja meikkaamattoman ihon rajaa (leukaperissä sävyero näkyy, koska laitoin voidetta sinne paksumman kerroksen punoitusta peittämään) eikä tämä kasaantunut lainkaan ihohuokosiin. 

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #458 : 13.04.13 - klo:17:45 »
Parisen viikkoa Lumenen CC:tä käytössä ja harmittaa kun mää saan aina näppylää näistä ja siis nimenomaan Lumenessa on se jokin "taika". Oikeaa finniä ei niinkään, mutta iho on paikka paikoin epätasainen. Sävy medium on ollut hyvä, tarvitsee irtopuuterin päälle, toisinkuin Lorkun nude magique BB.

Onko kellään jo Youth code luminize BB:tä?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 14.04.13 - klo:10:00 »
Hada-Labo spf32 BB Moist Cream (natural beige): Sävy on monista bb creameista poiketen keltapohjainen joten sopii mulle hyvin. Tämäkin vähän liian tumma, mutta ei haittaavasti. Aluksi en saanut tätä levittymään kunnolla vaikka onkin aika nestemäistä, mutta kun olen keksinyt sekoittaa vähän kosteusvoidetta tähän niin  <3. Tasoittaa ihon sävyn tosi hyvin (mulla on aika monikirjava naama) vaikka ei olekaan kovin peittävä ja iho on sellainen todella kauniin hohtava, muttei kuitenkaan valoaheijastava. Tykkään todella todella paljon!

Tämä alkoi kiinnostaa minuakin, sillä keltapohjaisia BB-voiteita on markkinoilla niin vähän. Mistä tätä saa?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 15.04.13 - klo:14:22 »
Hada-Labo spf32 BB Moist Cream (natural beige): Sävy on monista bb creameista poiketen keltapohjainen joten sopii mulle hyvin. Tämäkin vähän liian tumma, mutta ei haittaavasti. Aluksi en saanut tätä levittymään kunnolla vaikka onkin aika nestemäistä, mutta kun olen keksinyt sekoittaa vähän kosteusvoidetta tähän niin  <3. Tasoittaa ihon sävyn tosi hyvin (mulla on aika monikirjava naama) vaikka ei olekaan kovin peittävä ja iho on sellainen todella kauniin hohtava, muttei kuitenkaan valoaheijastava. Tykkään todella todella paljon!

Tämä alkoi kiinnostaa minuakin, sillä keltapohjaisia BB-voiteita on markkinoilla niin vähän. Mistä tätä saa?

Samma här, mä meinasin juuri tulla kyselemään selkeästi keltapohjaisen BB:n (tai olkoon vaikka CC) perään, ja mun puoleta saa olla vähän tummempikin sävyltään kun en mikään ihan valkoinen kuitenkaan ole, vaikken mikään superpäivettyneenkään värinen, mutta mielummin tummempi ja keltapohjainen. Oon nyt muutamia kokeillut ja järestään liian punertavia tms. vaikkakin aika monesti tulee sekoiteltua meikkivoiteeseen koska tykkään miltä se näyttää ja tuntuu ja keventää sitä pakkelimaisuutta usein.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 15.04.13 - klo:15:04 »
Mäkin olen tykästynyt tuohon Lumenen CC-voiteeseen, mulla on se sävyssä light. Peittää hyvin (vaikka mulla ei ole hirveästi peitettävääkään kasvoissa, vähän epätasaisuutta), mulla vain jättää aika kiiltäväksi nassun - mikä ei sekään haittaa, kun aina laitan puuterin kuitenkin. Tätä pystyy myös kerrostamaan hyvin, eikä jämähdä iholle niin, että olisi vaikeaa käsitellä.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #462 : 16.04.13 - klo:08:34 »
Anissa ja Auringonkukka: ebaysta tilasin :) Tämän blogikirjoituksen perusteella tuon itseasiassa bongasin ja muitakin merkkejä joilla keltapohjaisia on: http://suelynn76-beautyblog.blogspot.fi/2011/05/bb-creams-blemish-balms-for-darker-skin.html mutta osa taisi olla sellasia että vain aika tumma sävy on keltapohjainen tai vaaleampaa ei valmisteta.

Katselin muuten noita cc voiteita mutta en näe oikeasti mitään eroa meikkivoiteisiin kuin markkinoinnin  ::) Ei siinä mitään jos lopputulos on hyvä mutta tuntuu että tässä on nyt vähän keksitty pyörä uudestaan. Toisaalta on bb voidekin aikalailla vain kevyt meikkivoide, mutta markkinoilla tuntuu aika huonosti olevan noin kevyitä tarjolla.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 16.04.13 - klo:13:29 »
^Kiitos linkistä billabong, tuo oli enemmän kuin hyödyllinen!  :)

Mä olen alkanut tehdä niin kun nuukaillut ja valokynä loppunut, että käyttänyt liian vaaleita/pinkkejä mutta kohtuupeittäviä BB:itä ennen meikkivoidetta silmien ympärille ja poskiluulle ym. mihin valokynää saattaa laittaa ja häivytellyt hyvin, toimii! Ja antaa hyvän pinnan meikkivoiteelle, mulla tuntuu etenkin keskiosasta aina rullautuvan tai takertuvan tiettyihin kohtiin kun pintakuiva näppyiho kyseessä, käypä vinkki mahdollisesti siis niille kelle tullut hutiostoksia. Omaa väsyneen näköistä naamaa saa kirkastettua tuolla tavoin toisinaan jopa paremmin kuin valokynän kanssa. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 17.04.13 - klo:10:19 »
Munkin oli sitten pakko hakea se Lumenen CC-voide ja parin kokeilukerran jälkeen vaikuttaa hyvältä. Ainoa miinus on että se vaaleinkin sävy on aika tumma ja keltainen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.