Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 193028 kertaa)

Poissa veera

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #465 : 21.04.13 - klo:08:18 »
mä ostin kanssa tuon lumenen cc-voiteen ja vitsit se on hyvä! mä suhtaudun suurella epäluulolla kaikkia halpoja meikkivoiteita kohtaan, enkä ole muutamia mineraalimeikkikokeiluja lukuunottamatta vuosiin käyttänyt muita kuin selektiivisiä meikkipohjia. viimeiset pari vuotta olen vannonut lancomen teint miraclen nimeen, enkä uskonut ikinä löytäväni parempaa tuotetta, joten lumene yllätti kyllä täysin! teint miracleen verrattuna lumene peittää paremmin ja on pitkäkestoisempi, olen iltaisin ihmetellyt peilin edessä kuinka iho voi edelleen näyttää niin hyvältä. peittävyydestään huolimatta lumene jättää silti todella luonnollisen hehkuvan pinnan, joka on ehdoton edellytys meikkivoiteelleni, en voi sietää minkäänlaista maskimaista tai epäluonnollisen mattaa lopputulosta. sävykin (medium) on lumenessa parempi, lancomeni on vähän liiankin keltainen. thumps up siis :ts
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 21.04.13 - klo:09:59 »
Mäkin liityn Lumenen CC:n rakastelijoihin. ;D Sävy Light on juuri sopiva ja tarpeeksi keltainen, voiteen koostumus on miellyttävä, peittokykyä tarpeeksi ja pysyy tosiaan siistinä koko päivän. Olipa kiva löytää pitkästä aikaa näin passeli kosmetiikkatuote. <3
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 21.04.13 - klo:10:22 »
Mulle jäi CC myös kaivelemaan niin että tekis kovasti mieli ostaa se. Ainoa miinus on se aavistuksen liian tumma sävy, mutta luulen että saatan ihan vain sen takia laittaa pari kertaa itseruskettavaa että sopisi :p Enpä olis kyllä uskonut että Lumene voittaa tän mun oman meikkivoidevertailuskaban, vastustajina Shiseido, Armani ja MUFE :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 21.04.13 - klo:11:20 »
Mitä eroa on lumenen BB ja tolla CC voiteilla? Siis koostumukseltaan/iho tuntemukselta? Sain kokeeksi tota BB voidetta ja musta se on ihan hirveetä talmaa. Tahmeeta levittää ja tuntuu naamassa sille ettei naama saa happea ollenkaan. Hiostaa. Oon käyttänyt Garnierin BBtä ja se ei oo yhtään tämmönen maski.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #469 : 21.04.13 - klo:12:08 »
^ Mullakin oli testinokare Lumenen BB-voiteesta ja se oli aika kuraa. Jätti nimenomaan tahmean fiiliksen iholle ja lopputuloskin oli aika tunkkainen ja rasvaisen näköinen ainakin jossain vaiheessa päivää. CC-voiteen kävin kuitenkin ostamassa ja siitä olen tykännyt lopputuloksen puolesta. En ole ihan varma tosin, onko sävy kuitenkaan ihan nappi, vaalein saattaa sittenkin olla himpun verran liian tumma. CC on vähän paksumpaa ja jättää sileämmän, miellyttävän, satiinisen lopputuloksen. Garnieria en ole kyllä kokeillut eli siihen en osaa verrata näitä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #470 : 21.04.13 - klo:18:00 »
Onko CC:ssa aurinkosuojaa?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 21.04.13 - klo:18:02 »
^Riippuu varmaan merkistä. Lumenen voiteessa on SPF 20.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 21.04.13 - klo:18:06 »
Pitäiskö CC voiteille tehdä oma ketjunsa? Kun niitäkin varmaan alkaa ilmestyä enemmän eri merkeiltä ja kokemuksia rupeaa tulemaan muistakin kuin Lumenen CC:stä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #473 : 21.04.13 - klo:18:06 »
Kiitos PL, siis sitä paljon edellä kehuttua nimenomaan tarkoitin.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Vovka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #474 : 22.04.13 - klo:18:33 »
Onkos muita todella vaaleita BB-voiteita tullut vastaan kuin misshan nro 13, hieman kevyempää kaipaisi kesäksi.
T.Olmi joka ei rusketu.

Goshin BB-voiteiden vaalein sävy on aika vaalea, vaikka Misshan 13 on itsellenikin tähän mennessä paras sävy. Gosh on aika kevyttä eikä kovin peittävää.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #475 : 22.04.13 - klo:22:02 »
^ Tämä on ainakin yhtä vaalea kuin Misshan sävy 13, tosin itse en ole vielä testannut, koska Missha ei ole vielä lopput. Eli tuo oranssi tuubi ainakin on tarpeeksi vaalea, muista en tiedä.

http://3.bp.blogspot.com/-2PPDTy_6AFE/T_4vqvaLqJI/AAAAAAAAAYA/pa5XgHnKF0c/s1600/IMG_4095.JPG

Enemmän juttua noista tuolla blogissa: http://prettycuteblog.blogspot.fi/2012/07/all-about-holika-holika-petit-bb-creams.html

Phyrra on tehnyt myös oman arvionsa: http://www.phyrra.net/2011/07/holika-holika-essential-petit-bb-cream-spf-30-pa-review.html
« Viimeksi muokattu: 22.04.13 - klo:22:06 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 23.04.13 - klo:19:35 »
Tarjoustalossa olisi taas vitosella Evelinen BB-voide, pari kokemusta tästä ketjusta jo löytyikin. Lisää olisi mukava kuulla. Onkohan tuosta testeriä kaupoissa, koska pelkään sävyn olevan liian keltainen ja ehkä liian tummakin? Ihoni on vaalea (mutta ei kaikkein vaalein) ja neutraali/punapohjainen, mutta kesällä menee hieman kellertävämpikin sävy. Peitettävää on melko paljon.

Houkuttaisi kokeilla halvan hinnan vuoksi, mutta en mitään sikaa säkissä halua kuitenkaan. BB-voiteista ei itselläni ole aikaisempia kokemuksia lainkaan.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 24.04.13 - klo:09:54 »
Vau, toi Lumenen CC voide on kyllä tosi kätevän oloinen tuote! Sain siitä pienen näytteen ja täytyy sanoa, että nyt mun on kyllä varmaan mentävä kuitenkin ostamaan se. Tuo peittää näköjään ihon pienet virheet ja tummat silmänalusetkin niin hyvin, ettei peitevoidetta tarvitse välttämättä. Ja kasvoille jää mattapinta, joten puuteriakan ei välttämättä tarvitse. En oo vielä näin hyvin toimivaan tuotteeseen törmännyt! Ainoastaan mietityttää tuo sävy, medium ei ollutkaan kauhean medium vaan itse asiassa aika vaalea. Täytynee vielä etsiä löytyisikö siitä deepistä testeri... Mutta siis mun täytyy kans liittyä Lumene CC:n hehkuttajiin. :ts

edit. korjauksia.
« Viimeksi muokattu: 24.04.13 - klo:11:52 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 25.04.13 - klo:00:52 »
Vau, toi Lumenen CC voide on kyllä tosi kätevän oloinen tuote! Sain siitä pienen näytteen ja täytyy sanoa, että nyt mun on kyllä varmaan mentävä kuitenkin ostamaan se. Tuo peittää näköjään ihon pienet virheet ja tummat silmänalusetkin niin hyvin, ettei peitevoidetta tarvitse välttämättä. Ja kasvoille jää mattapinta, joten puuteriakan ei välttämättä tarvitse. En oo vielä näin hyvin toimivaan tuotteeseen törmännyt! Ainoastaan mietityttää tuo sävy, medium ei ollutkaan kauhean medium vaan itse asiassa aika vaalea. Täytynee vielä etsiä löytyisikö siitä deepistä testeri... Mutta siis mun täytyy kans liittyä Lumene CC:n hehkuttajiin. :ts

edit. korjauksia.

Mä kanssa kaikkien hehkutuksien innoittama katselin tuota sillä silmällä kaupassa ja ilokseni huomasin että siitä oli kolme sävyä (jostain syystä olin oletuksessa että vain light ja medium), ja tuo Deep vaikuttaa oikein lupaavalta! Mä en suurensuuri Lumene-fani ole koskaan ollut, mutta tuo kyllä tuntui tosi kivalta, vaikutti peittävän ihan riittävästi, hävisi iholla huomaamattomaksi ja jätti oikein kivan pinnan, saattaa olla että joudun jossain vaiheessa tuon hankkimaan, etenkin kesää kohden on kivempi saada kevyempi tuote ja jos pärjäisi ilman puuterointeja :) Olin itseasiassa suorastaan järkyttynyt siitä miten positiivinen kokeilu tuo oli!
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #479 : 28.04.13 - klo:03:23 »
Miussa lienee joku vika, sillä tuo Lumenen CC ei vaaleimpanakaan sopinut yhtään, selkeän oranssina läikkänä paistoi kun iholle kokeilin. Harmi.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett