Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 192788 kertaa)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #495 : 02.05.13 - klo:11:00 »
Höh, mulle se CC-voiteen vaalein sävy näytti ainakin kädelle kokeiltuna vähän liian tummalta ja kellertävältä. Harmi, olisin kyllä halunnut kokeilla, varsinkin täältä luetun hehkutuksen jälkeen! Koostumus vaikutti muuten kivalta. Ruskettuneelle naamalle voisi ehkä sopia, mutta en vaan nykyään jaksa oikein ruskettaaa itseäni tarkoituksella, kun muutenkin rusketun huonosti, ja tykkään vaaleasta ihosta.

Se Lumenen BB-voiteen vaaleampi sävy vaikuttu sen sijaan jotenkin paremmalta, mikä ihmetytti, kun muistelin täällä jonkun kirjoittaneen, että se on tummempi kuin CC-voiteen vaalein sävy. No, ei nyt kuitenkaan houkuta siinä määrin, että sen ostaisin ainakaan heti. En ole jaksanut perehtyä näihin BB-voiteisiin yleisemminkään, tuntuu että ne muutamat joita olen testannut kädelle ovat olleet järkyttävän tummia, että sikäli tuo Lumene vaikutti vähän positiivisemmalta.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #496 : 03.05.13 - klo:11:31 »
Kävin testaamassa tuotta Lumenen CC-voidetta, ja vaaleinkin oli (taas kerran) ihan liian tumma ja todella keltainen.

Onko tuo kellertävä ihon sävy jotenkin huomattavasti punertavaa yleisempi, kun useimmat meikkivoiteet, BB-creamit ja sävyttävät päivävoiteet ym. tuntuu taittavan keltaiseen? Esim. minun on todella vaikea löytää sopivaa sävyä, kun olen mallia punertavaan taittava kalkkilaivan kapteeni... Kaikki Lumenen vaaleimmatkin sävyt saa mut aina näyttämään ihan Oompa Loompalta, kun ovat niin kellertäviä. Eli onko jollain tietoa tuosta kellertävyyden yleisyydestä? Ei kai kaikki meikkilafkat muuten tekisi enimmäkseen keltaiseen taittavia tuotteita. Tai jos löytyy jotain punaiseen taittavia ovat auttamatta liian tummia... Oikeasti tosi hankalaa meille pinkeille kalpeanaamoille...  ::)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 03.05.13 - klo:11:45 »
^ Juuri samojen ongelmien kanssa olen painiskellut ja asiaa pohtinut. Minäkin nuorempana käytin pitkään esim. Lumenen meikkivoiteita, kunnes tajusin jossain vaiheessa, että oikeasti ne on iholleni liian keltaisia, vaikka vaaleusaste olisikin suhteellisen sopiva! Jotenkin sitä kuvittelisi, että Suomessa ainakin on niitä punertavaihoisiakin aika paljon, niin ainakin Lumene suomalaisena firmana haluaisi vastata tähän kysyntään, mutta heikolta näyttää..  :(

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 03.05.13 - klo:12:25 »
 0_0 Ja musta kun taas on aina tuntunut, että tarpeeksi keltaiset, mutta sopivan vaaleat meikkivoiteet ovat tosi, tosi harvassa!
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 03.05.13 - klo:16:16 »
Pitäisköhän laittaa CC creamille oma ketju? Mua kiinnostais kuulla aasialaisista cc creameista. Onko kukaan kokeillut?
Mulla on nyt ollut vajaan viikon käytössä Etude housen 01, silky CC cream. Oon tykännyt kovasti! Aluksi ihmetytti väri, valkoista, joissa jotain sinertäviä hitusia, mutta imeytyy ihon sävyyn. Annostelija pumppu on hygieeninen, ja kuitenkin säädeltävissä, ekan kerran vaan tuli annosteltua liikaa. Tehokkaaltakin tuntuu, mun ikääntyvä ja helposti tukkeutuva iho on oikeastaan nyt niin hyvässä kunnossa, ettei runsaasti peitettäviä kohtia ole. Iholla ikään kuin tuntuu tapahtuvan jotain päivän mittaan. Tuo ei myöskään liejuunnu, kuten mun iholla yleensä kaikki.

BB voiteista mulla oli joskus Skin79, siitä en oikein tykännyt, kun oli niin paksua, se myöskin liejuuntui selvästi jo pian. Misshan sävy 21 mulla on ollut tähän saakka käytössä, on parempi kuin Skin79, mutta paksua koostumukseltaan tuokin. Väri ei ole täydellisesti ihoon sulautuvaa, mutta varmaan kesällä käytän jonkun verran kuitenkin taas, kun tarvitsen enemmän aurinkosuojaa. Ei ole aiheuttanut ainakaan kummempaa tukkimista iholle. Jonkun verran työläs levittää, juuri paksuutensa vuoksi.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 03.05.13 - klo:17:45 »
^Sävyn puolesta sitä varmaan uskaltais kokeilla jos kerran on valkoinen  :D Mulla on kans ollu skin79:ä ja Mischaa. Sekoitan 21:sta ja 13:sta noin puolet ja puolet. Ootko kokeillu Lumenen CC:tä?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 04.05.13 - klo:12:40 »
^En oo kokeillut Lumenea vielä. Toi Etude house nyt ainakin tulee käytettyä loppuun saakka, sitten pitää kokeilla jotain uutta. Mulla kestää aika pitkään noi pienemmätkin pakkaukset, joten ehkä syksyllä voi kokeilla jotain uutuutta sitten.
1b M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #502 : 04.05.13 - klo:19:21 »
Onko kukaan kokeillut korealaista merkkiä Hanskin? En ollut koskaan kuullutkaan, ennen kuin katsoin YouTubesta BB-arvosteluja. (käyttäjä StyleSuzi listasi suosikkinsa ja inhokkinsa, en muista kumpaan Hanskin kuului...)
Aasialaisia merkkejä on niin monta ja elämä lyhyt...  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 06.05.13 - klo:15:00 »
Jännitys on kova, kun tilasin Nelly.comista Maybelline Dream Fresh BB-voiteen, mikä on siis elämäni eka BB-voide. Koskaan en ole meikkivoidetta käyttänyt, ja ajattelin että tää olisi mulle sopiva vaihtoehto. Saapi nähdä miten tuon kanssa käy, päivittelen sitten kun paketti saapuu.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #504 : 06.05.13 - klo:21:33 »
Mäkin kokeilin näytteen verran Lumenen vaaleinta CC-voidetta ja tykkään yllättävän paljon. Ilmoitelkaa jos tuota on tarjouksessa jossain. Normihintaa en raaski maksaa.

Tarjoustalossa on  nyt Lumenen CC-voide 13,50e, kun esim. Citymarketissa tämä on 16,50e.

Oon tykännyt tästä CC-voiteesta todella paljon ja nyt kesän tekiessä tuloaan, tämä tuntuu juuri sopivalta ihollani. Pitää kohta hamstrata toinen puteli jemmaan ettei vaan pääse loppumaan  ::).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 06.05.13 - klo:23:39 »
^ Lumenen pakkausten uudistustahdin tuntien sen pakkaus varmaan uudistuu ennenkuin tuubin saa tyhjäksi ja sit niitä on taas halvalla poistohyllyissä :D

Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #506 : 07.05.13 - klo:17:59 »
Anttilassakin näkyi plussakorttitarjouksessa olevan tuo CC-voide.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #507 : 08.05.13 - klo:11:05 »
Pakko jakaa tämä juuresten kanssa. Törmäsin taannoin yhdessä blogissa juttuun jossa kerrottiin että Lorealin nude bb sopii ihan meille kaikista kalpeimmillekin kunhan sen levittää meikkisienellä, ei sormin. jutussa testattiin kädelle bb sormin ja sienellä levitettynä ja ero oli mieletön. Sienellä levitettynä voide sulautui täydellisesti bloggaajan käden sävyyn. No oma purkkini oli jo menossa myyntiin mutta päätinpä testata vielä itse ja kuinkas ollakkaan, niinhän se sujahti nassuun täydellisesti kun sienellä levitin! Täytyy vielä testata siveltimellä (käytössä sigma f80) toimiiko senkin kanssa. Itse olen todella kalpea ja bb sormin levitettynä oli ihollani oranssi joten kaapin pohjille jäi alunperin. Mulla on myös herkkä iho ja vähän tuntui kihelmöivältä kasvoilla levityksen jälkeen mutta on nyt päivän mittaan kyllä tasoittunut tuo tunne.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 08.05.13 - klo:16:15 »
Oletteko sekaihoiset kokeilleet Lumenen CC-voidetta ilman kosteusvoidetta? Riittääkö siinä kosteustehot?? Tykkään BB voiteitten ideasta, mutta kun ei ole löytynyt sitä oikeata sävyä ja Lumenen CC light oli juuri oikea.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 08.05.13 - klo:17:02 »
^ Mun pintakuivalle sekaiholle ei kyllä ihan riitä, vaatii alleen kosteusvoiteen T-aluetta lukuunottamatta.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape