Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 182234 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: BB cream
« Vastaus #525 : 17.06.13 - klo:14:21 »
Osaatteko vinkata luotettavaa aasialaisten merkkien ebay-myyjää? en haluaisi maksaa postikuluja, joita EU-alueen nettifirmat perivät... ja muutenkin maksaisin mieluiten vähemmän  :P
Etsisin seuraajaa Skin 79 VIP Goldille, ja haluaisin kokeilla samalta merkiltä sen toista klassikkoa...

Haulla löytää kyllä myyjiä, mutta en halua saada feikkiä. Jos joku osaisi suositella rehellistä kauppiasta, niin kiitos !
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #526 : 17.06.13 - klo:21:03 »
Onko Vichyn BB:stä käyttökokemuksia? Apteekissa osui silmään, mutta oli pakkelia nassussa sen verran etten saanut kokeiltua, joten testasin vaaleampaa kädelle ja se näytti sävyltään hieman punertavalta (?)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 17.06.13 - klo:21:27 »
^Vichyn uudet idealia -bb- voiteet on peittävämpiä kuin se vanha lumiere, jossa oli vain häivähdys sävyä. Oon kokeillut sitä vaaleampaa. Vaalea väri on mun mielestä aika neutraali, mulla on keltapohjainen iho, mutta toi oli ihan ok sävy silti. Mutta koostumus on aika rasvainen. Jäi tosi vahamainen olo naamaan, eikä se imeytynyt ollenkaan. Puuteria kun lisäsin päälle, niin lopputulos oli pakkeloidun tuntuinen. Kuivemmalle iholle varmaan voi olla hyväkin. Mun naamaan ei yleensäkään mitkään vähänkään ravaisemmat tai hoitavammat voiteet imeydy (etenkään näin kesällä). Suojakerroin tuossa on hyvä 25.

Oon jonkun aikaa käyttänyt Garnierin bb-voidetta rasvaiselle iholle ja oon tykännyt. Ainoa miinus purkista, tavaraa valuu helposti korkkiin ja muutenkin sitä tulee tuubista helposti liikaa. Peittää yllättävän hyvin ja pysyykin ihan hyvin päivän ajan. Alussa käytin tuon kanssa hiukan puuteria, mutta oon huomannut että ei se tarvitse. Pysyy yhtä hyvin ilmankin, mutta onpahan vähän vähemmän pakkelia naamassa.
Oma väri takaisin.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 17.06.13 - klo:22:44 »
Kiitos vastauksista ja vinkeistä! Taidan joka tapauksessa kokeilla tuota Lumenea ainakin kun sitä niin kovin kehutaan. Ja saisi kerrankin ostettua helposti Suomesta  :D

^^Tätä ei ollut listallasi, mutta Dr. Jart Silver Label BB-voide on peittävä ja antaa mattapinnan.

Kiinnostus heräsi mutta pikaisella googletuksella en löytänyt paikkaa, josta tätä saisi. Osaisitko vinkata mistä tilattavissa?

Onko Vichyn BB:stä käyttökokemuksia?

Minä sain just apteekista näytteet mukaan molemmista sävyistä, kerron kokemuksia tällä viikolla kunhan ehdin testaamaan. :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #529 : 17.06.13 - klo:23:51 »
Vaalea väri on mun mielestä aika neutraali, mulla on keltapohjainen iho, mutta toi oli ihan ok sävy silti. Mutta koostumus on aika rasvainen. Jäi tosi vahamainen olo naamaan, eikä se imeytynyt ollenkaan. Puuteria kun lisäsin päälle, niin lopputulos oli pakkeloidun tuntuinen. Kuivemmalle iholle varmaan voi olla hyväkin. Mun naamaan ei yleensäkään mitkään vähänkään ravaisemmat tai hoitavammat voiteet imeydy (etenkään näin kesällä).

Tämän rasvaisuuden minäkin huomasin kädelle kokeiltaessa. Ja koska oma ihoni on öljyinen/rasvoittuva, taitaa olla parempi jättää väliin ainakin näin kesällä. Talvella pintakuivalle voisi katsella sit uudemman kerran.

"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 18.06.13 - klo:00:30 »

^^Tätä ei ollut listallasi, mutta Dr. Jart Silver Label BB-voide on peittävä ja antaa mattapinnan.

Kiinnostus heräsi mutta pikaisella googletuksella en löytänyt paikkaa, josta tätä saisi. Osaisitko vinkata mistä tilattavissa?

Oman tuubini tilasin reilu vuosi sitten eBaysta myyjältä sing-sing-girl (monet on tainneet tilata Misshan voiteita tältä myyjältä). Tätä saattaa löytyä myös cosme-co.com:sta, sasa.com:sta tai http://www.bbcreamshop.co.uk:sta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 18.06.13 - klo:21:07 »
BB-voiteet ei oikein ole mun juttu (liian rasvaisia ja silikonisia), mutta kiinnostuin L'Oréalin BB-puuterista. Koostumus vaikutti ihanan silkkiseltä! Positiivisia arvioita löytyi googlaamalla. Onko kukaan juures kokeillut?

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 19.06.13 - klo:10:10 »
Voisin muuten vinkata, että jos ei halua maksella postikuluista ja haluaa muutenkin selvitä halvalla, niin suosittelen tätä nettikauppaa: http://cosmetic-love.com/ Näköjään viime vuodesta uusitut ja parantuneet sivutkin. Itselläni ainakin kaikki toimi hyvin, maksoin paypalilla ja oikeat tuotteet tulivat perille näytteiden kera. Muutamaan otteeseen kerkesin tilata, kunnes totesin, ettei BB-voiteet käy rasvoittuvalle iholleni.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 19.06.13 - klo:10:13 »
^ OT: Minäkin voin suositella tuota nettikauppaa. 5 tilausta takana ja jokainen niistä on sujunut ilman ongelmia.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #534 : 19.06.13 - klo:13:17 »
BB-voiteet ei oikein ole mun juttu (liian rasvaisia ja silikonisia), mutta kiinnostuin L'Oréalin BB-puuterista. Koostumus vaikutti ihanan silkkiseltä! Positiivisia arvioita löytyi googlaamalla. Onko kukaan juures kokeillut?

Olen käyttänyt jo pidemmän aikaa ja tykkään kovasti! Käytän sitä vaaleampaa sävyä, joko yksistään tai BB-voiteen päällä, ja ei tummu iholla päivän mittaan. Mielestäni puuteri ei sävytä ihoa, ainakaan tuo vaaleampi sävy, joten BB-merkityksestä en tiedä. Eiköhän BB-sana ole siinä muuten vaan niinkuin saman merkin poskipunassa :D Pitää sekaihon hyvin mattapintaisena. Voin suositella.
1b M ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 19.06.13 - klo:16:06 »
Voisin muuten vinkata, että jos ei halua maksella postikuluista ja haluaa muutenkin selvitä halvalla, niin suosittelen tätä nettikauppaa: http://cosmetic-love.com/ Näköjään viime vuodesta uusitut ja parantuneet sivutkin. Itselläni ainakin kaikki toimi hyvin, maksoin paypalilla ja oikeat tuotteet tulivat perille näytteiden kera. Muutamaan otteeseen kerkesin tilata, kunnes totesin, ettei BB-voiteet käy rasvoittuvalle iholleni.

Minäkin komppaan. Useampi tilaus takana ja todella tyytyväinen olen. Vähintään kolme näytettä ollut joka paketissa aina mukana.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #536 : 19.06.13 - klo:23:37 »
Rasvoittuvuudesta huolimatta mun naamassa on siellä täällä kuivia läiskiä, jotka ovat jonkin aikaa vieneet meikkaushalut ihan kokonaan. Olenkin yrittänyt tsekkailla taas vaihteeksi bb-voiteita ja testailinkin jonkin kerran tuota Maybellinen Dream Pure bb-voidetta sekaiholle. Plussaa hyvästä ja sopivasta sävystä ja kiiltelyn hillitsemisestä, mutta jotenkin en innostunut. Tätä pitää puuteroida ihan hemmetisti ja lopputulos on pakkelinen, ja jotenkin tämä silti lähtee naamasta tosi helposti, jos esim. blottaa tai vahingossa pyyhkäisee kasvoja.
Kaivelin sitten kaapin porukoilta aikoinaan vaihdossa ostamani The Face Shopin Pure Berry bb-voiteen, jota käytin paljon siellä ollessani niin, että sekoitin sitä tavalliseen meikkivoiteeseen. Nyt laitoin sitä ihan nopsaan yksinään koko kasvoille ja tämä onkin tosi hyvä! Sävy on vähän beigempi kuin mun naama, mutta sama ongelma mulla on kaikkien meikkivoiteiden kanssa. Tasoittaa juuri sopivasti kasvojen sävyn, mutta ei peitä kamalasti. Tämä jää jo levittäessä sellaiseksi samettiseksi ja himmeäksi pinnaksi, eikä kaipaa puuterointia kuin rasvoittuvilta alueilta. En taida jaksaakaan etsiä enää mitään muuta, kun tämän kanssa pärjään jonkin aikaa. En tosin ole varma, saako tätä enää mistään lisää.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #537 : 19.06.13 - klo:23:52 »
Suurkiitos tuosta Cosmetic-love linkistä! Edullisempaa on kuin eurooppalaisissa nettiputiikeissa!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #538 : 28.06.13 - klo:15:40 »
Bongasin Anttilasta Lumene Natural Coden BB-voiteen. Sävyjä taisi olla vain yksi ja hinta 9,90 e. Lupasi ainakin punaisuutta peittää ja sävy oli itselleni liian tumma, kuten BB-voiteet yleensäkin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 01.07.13 - klo:22:24 »
Mä kokeilin levittää Garnierin BB:tä meikkisienellä, mutta ei se tasoittanut eikä peittänyt mitään. Tulos oli vaan kiiltävä, tahmea ja rasvainen naama. Tuo Garnierin tavara on kai aika huonoa, mutta ei mitenkään rohkaise jatkamaan BB-kokeiluja. Harmittaa, että menee täysi putilo roskiin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.