Uskallan nyt tulla tännekin hehkuttamaan, että olen löytänyt itselleni tähän mennessä parhaan bb-voiteen! Kyseessä on
YSL:n Top Secrets bb-voide 
Ensinnäkin parasta voiteessa on se, että vaalein sävy on vaalein mitä olen koskaan missään meikkivoiteissa/bb-voiteissa nähnyt

Vaalein sävy on nimeltään
Clear, ja se on todella vaalea ja sopii minun kaltaiselleni kalpeanaamalle ihan mahtavasti. Toisekseen, tuon bb-voiteen pysyvyys on minun öljylauttaa muistuttavalla naamallani parempi kuin millään meikkituotteella ennen tätä. Tuote kestää koko työpäivän ajan moitteettomana ja näyttää vielä päivän loputtuakin todella hyvältä

Ainakin 10 tuntia tuote kestää helposti. Lisäksi kivaa on se, että silikoni on inci-listassa jossain viidennen ainesosan paikkeilla, eikä tuote tunnu silikoniselta. Voide myös tuoksuu todella hyvälle

Tuoksua ei huomaa kuin aluksi sopivasti liikahtaessa, ja se haihtuu nopeasti, joten tällaista hajuherkkääkään se ei ärsytä.
Tästä tuli nyt todella epämääräinen viesti, mutta voide on niin ihana että tätä innostusta on vaikea pukea sanoiksi! Ja ei, en ole sponsoroitu mainostaja, vaan olen ostanut tuotteen omilla rahoillani