Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 192787 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: BB cream
« Vastaus #540 : 04.07.13 - klo:13:10 »
^Garnierin alkuperäinen BB on ehdottomasti minulle epäsopivin mitä olen kokeillut, kuulemma se sekaihon versio on huomattavasti vähemmän rasvaista. Ei kannata heittää pyyhettä kehään yhden huonon vuoksi, BB-voiteissa on ihan yhtä paljon eroa kuin tavallisissa meikkivoiteissa.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 12.07.13 - klo:18:00 »
Uskallan nyt tulla tännekin hehkuttamaan, että olen löytänyt itselleni tähän mennessä parhaan bb-voiteen! Kyseessä on YSL:n Top Secrets bb-voide :) Ensinnäkin parasta voiteessa on se, että vaalein sävy on vaalein mitä olen koskaan missään meikkivoiteissa/bb-voiteissa nähnyt  :T Vaalein sävy on nimeltään Clear, ja se on todella vaalea ja sopii minun kaltaiselleni kalpeanaamalle ihan mahtavasti. Toisekseen, tuon bb-voiteen pysyvyys on minun öljylauttaa muistuttavalla naamallani parempi kuin millään meikkituotteella ennen tätä. Tuote kestää koko työpäivän ajan moitteettomana ja näyttää vielä päivän loputtuakin todella hyvältä  :) Ainakin 10 tuntia tuote kestää helposti. Lisäksi kivaa on se, että silikoni on inci-listassa jossain viidennen ainesosan paikkeilla, eikä tuote tunnu silikoniselta. Voide myös tuoksuu todella hyvälle  :D Tuoksua ei huomaa kuin aluksi sopivasti liikahtaessa, ja se haihtuu nopeasti, joten tällaista hajuherkkääkään se ei ärsytä.

Tästä tuli nyt todella epämääräinen viesti, mutta voide on niin ihana että tätä innostusta on vaikea pukea sanoiksi! Ja ei, en ole sponsoroitu mainostaja, vaan olen ostanut tuotteen omilla rahoillani  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #542 : 12.07.13 - klo:19:40 »
^Oijoi, nyt tuli semmoista suitsutusta et pitääköhän ihan käydä testaamassa itsekin  ;D Nimi. taikinanaaman kosto!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 12.07.13 - klo:19:46 »
^Kannattaa kyllä catjuska ehdottomasti käydä testaamassa/hakemassa pieni näytepurkki! Itse aloitin tuommoisella pienellä näytepurkilla jonka antoivat Stockmann Beautysta, ja piti tosiaan ostaa ihan täysikokoinen tuubi, niin ihanaa ainetta tuo on  <3
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 13.07.13 - klo:14:13 »
^Tämän hehkutuksen jälkeen kävinpä minäkin hakemassa näytteen tuosta YSL:n vaaleasta sävystä. Kokeilin kaupassa kädelle ja oli kyllä tosi vaalea, juurikin minulle sopiva eikä liian keltainen. Pysyvyyttä haen koska tuntuu että mitä tahansa naamaani laitankin, se liejuuntuu muutamassa tunnissa ja saa koko ajan olla taputtelemassa puuteripaperilla, käsipaperilla, puuterivipalla ja milloin milläkin ettei naama ole kuin rasvassa uitettu... Nykyinen BB-voiteeni (Cliniquen vaalein) on sävyltään aivan sopiva mutta pysyvyys ei ole huippuluokkaa ja tuntuu että välillä tuo oikein hakeutuu juonteisiin ja ihohuokosiin ja menee naamalla päivän mittaan melko liejuisen näköiseksi.

Nyt sitten vaan kokeilemaan tuota YSL:n BB:tä... toivon todellakin että sen kesto on parempi.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 13.07.13 - klo:21:10 »
^ Toivottavasti tuo bb-voide sopii sinullekin scoundrel :) Itse en keksi tosiaan mitään pahaa sanottavaa tuosta, vaan jälki on aina tosi hyvää ja luonnollista! Lisäksi huomasin voiteen olevan todella riittoisaa, sillä pieni näytteeni riitti kuuteen käyttökertaan, ja vielä on jäljellä sen verran, että puolet kasvoista saan varmaan sillä laitettua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 14.07.13 - klo:14:10 »
Onko tuosta YSL:stä myös tummempia sävyjä? Onkohan ne keltapohjaisia?

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #547 : 14.07.13 - klo:14:23 »
Kyllä tuosta ainakin yksi tummempi sävy (Medium) pitäisi olla  :) Netissä olen nähnyt vieläkin tummemman sävyn, mutta en ole varma, myydäänkö sitä Suomessa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #548 : 14.07.13 - klo:16:39 »
Tuo YSL:n BB kuulostaa kiinnostavalta, pitää käydä kurkkaamassa joku kerta kaupungilla ollessa että millainen se vaalea sävy on. Paljonko tuolla YSL:llä on hintaa Suomessa ja tietääkö joku löytyykö sitä jostain nettikaupasta (mieluiten EU:n sisältä)?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 14.07.13 - klo:17:05 »
48 euroa on tuolla YSL:llä hintaa :) Ja jos oikein muistan, niin Feeluniquessa tuota taitaa olla.. Tosin Jerseysaaret eivät kuulu arvonlisäveroalueeseen, eli alv:t voi tulla päälle jos tuolta tilaa  :-\

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 16.07.13 - klo:16:00 »
Onko aiheuttanut pidemmässä käytössä tukkeumia jollekin?

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #551 : 17.07.13 - klo:14:37 »
Nyt kolme päivää tuota YSL:n BB:tä käytettyäni täytyy sanoa, että on kyllä pysyvyydeltään huomattavasti parempi kuin Clinique, ja sävykin on ihan sopiva. Joudun korjailemaan meikkiä hiukan päivän mittaan, mutta ei tule enää samanlaista liejuuntumisefektiä kuin Cliniquella... vähän alkaa T-alue kiiltää jossain kohtaa mutta se näyttää enemmänkin sellaiselta luonnolliselta "glow-efektiltä" kuin meikin tuhruuntumiselta (paitsi leuassa, mutta leuka onkin mulle todella ongelmallinen alue). Eli sävy ja pysyvyys ovat kyllä melko hyvät.

Kuitenkin tämä YSL on sen verran ohuempaa kuin Clinique ettei sitten myöskään peitä ihan niin hyvin, tai ainakin pitää kerrostaa enemmän (mulla on jonkin verran epätasainen ihonväri ja epäpuhtauksia niin peitettävää on). Mutta kerrostamiseen kulunut aika ei ole kyllä hukkaanheitettyä, sillä lopputulos on luonnollinen vaikka laittaisikin hiukan enemmän johonkin kohtaan. Ei myöskään korosta pintakuivia kohtia, mikä on plussaa, koska ihoni on jotain maailman hankalinta sorttia, eli rasvoittuva mutta siitä huolimatta osin niin pintakuiva että hilseilee esim. jos laittaa meikkivoidetta...

Voipi olla että seuraava BB-ostokseni on tuo YSL. Sain myös näytepakkauksen Vichyn Idealia-voiteesta jota ajattelin myös kokeilla, mutta siitä en ole kuullut niin ylistäviä arvosteluja kuin YSL:stä niin odotukset eivät ole kovin korkealla...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 26.07.13 - klo:10:42 »
Oriflamen BB tummuu iholla. Muuten se on tosi hyvän tuntuinen, mutta tosiaan sävy muuttuu aika paljonkin hetken iholla oltuaan.

Edit. Hyvät hehkutukset olitte kirjoittaneet YSL:n BB:stä, täytyy hakea näyte!
« Viimeksi muokattu: 26.07.13 - klo:10:44 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #553 : 26.07.13 - klo:17:55 »
Edellisellä sivulla pinkpepper kyseli, että onko YSL:n bb aiheuttanut tukkeumia, ja nyt kun olen tuota jo muutaman viikon käytellyt, niin voin ilokseni sanoa, että ei aiheuta ainakaan minulle! Mun iho on tosi helposti tukkeutuva, mutta tuosta ei ole tullut mitään ikäviä ihoreaktioita, ei tukkeumia eikä muutakaan  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 26.07.13 - klo:18:48 »
^Kiva kuulla. Kävin tänään pyytämässä näytteen medium sävystä. Mulle tuo taitaa harmikseni olla vähän liian vaalea, ainakin kädelle kokeiltuna oli liian vaalea. Saisikohan laivalta sitä kolmatta tummempaa sävyä?