Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 182230 kertaa)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #555 : 26.07.13 - klo:19:49 »
^Valitettavasti en kyllä tiedä yhtään että saisiko sitä tumminta sävyä laivalta  :-\ Osaisiko joku muu auttaa tässä?
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 27.07.13 - klo:01:21 »
Voi apua, nyt muakin himottaa tuo YSL, vaikka bb-voiteet ei ole aiemmin kiinnostaneet enkä yleensä todellakaan maksa yksittäisestä tuotteesta noin paljon.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 27.07.13 - klo:12:53 »
Mähän hain sitten heti eilen YSL-BB:stä näytteen. Ja toden totta, hitto miten vaalea voide! Ja hyvä ettei ole mikään selkeästi punainen tai keltainen, harmahtavan neutraali sanoisin. On siinä rajoilla onko mun haamunaamalle jopa liiankin vaalea! Kasvojen iho oli taas ihan rumalla röpelöllä (kun menin edellisenä päivänä laittamaan Lumene CC:tä) ja sen röpelökohdan kanssa oli kyllä haasteita saada YSL levittymään nätisti. Ensivaikutelma varovaisen ok, mitään äkkihurmiota ei tullut, tarrautui vähän ihohuokosiin. Sain onneksi aika runsaan näytteen joten siitä kelpaa kokeilla useammankin kerran. Laitoin suoraan puhtaalle iholle tuon, voisi vielä kokeilla jos laittaisi seerumia väliin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 27.07.13 - klo:16:01 »
Onko kukaan kokeillut Natural Coden uutta bb-voidetta?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #559 : 28.07.13 - klo:12:48 »
Sain näytteen TBS:n BB-voiteesta, sävynä vaalein. Pakko sano etten huomannut yhtään minkäänlaista muutosta iholla, levittyi kyllä mukavasti ja olihan siinä spf, mutta siihen se kyllä sitten taisi jäädäkin.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #560 : 30.07.13 - klo:12:46 »
^^ Kokeiltu on, enkä ihastunut. Sävy menettelee näin kesällä, mutta on hyvin kellertävä. Voide ei mielestäni millään tavoin auta ihoa pysymään mattapintaisena, kuten lupailee, vaan jättää ihon hyvin kiiltäväksi. Saan levittymään parhaiten, kun sekoitan joukkoon jotain seerumia. En osta toiste.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 08.08.13 - klo:20:04 »
Kävin Stockalla testaamassa tota YSL:ää kädelle. Hetken päästä ihmettelin, mikä on tuo kamala parfyymilöyhkä. No, se oli mun käsi. ::) Säästyypähän nekin rahat, koska en todellakaan halua noin raskaasti hajustettua meikkituotetta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 09.08.13 - klo:14:12 »
Viking Linen Gracella muuten myydään YSL:n bb:tä deep sävyssä, mutta se on tarkotettu vissiin ihan tummaihoisille. Se oli nimittäin ihan tumman ruskeeta, en vitsinyt sitten edes kokeilla kädelle.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #563 : 09.08.13 - klo:14:57 »
Hain minäkin näytteen YSL:n BB voiteesta ja muistin samalla, että olin jo paljon aiemmin hakenut näytteen myös MACin BB:stä, joten testailin niitä peräkkäin. MACkin näyte on saattanut vähän tiivistyä purkissa, kun ei ollut ihan tuore (onko sitä täällä kellään?), mutta aika samanlaisilta nuo tuntuvat iholla, tarttuvat vähän kuiviin kohtiin, ja väri on molemmissa melkein yhtä vaalea. MAC on keltaisempi, tummenee vähemmän ja koostumus on paksumpi. En toistaiseksi usko hankkivani kumpaakaan, kun ihon pinta jää läheltä katsottuna röpelöisen näköiseksi. Tosin laitoin alle aurinkosuojan ja saattaisi olla parempi ilman.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 09.08.13 - klo:16:20 »
^Minulla on tuo MACin BB-voide. Se on ollut tänä kesänä ollut eniten käyttämäni meikkivoide. Niin kuin kirjoitit tuossa, niin se ei tummene paljoa päivän mittaan ja yllättäen nyt kesän edetessä väri sopii paremmin kuin keväällä, jolloin tuon ostin. Keväällä sävy (extra light) tuntui välillä vähän liian vaalealta, mutta nyt tuo sulautuu ihon sävyyn paremmin.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 09.08.13 - klo:19:39 »
Onkohan mitään bb-voidetta joka sopisi rasvoittuvalle iholle vai kannattaako luovuttaa samantien?  :P
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #566 : 10.08.13 - klo:00:51 »
^Samaa tässä metsästänyt, vielä kun siihen lisätään epäpuhtaudet ja erittäin kalpea iho, niin toistaiseksi ei ole löytynyt. Voin kyllä antaa listan tuotteista mitkä ei käy  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 10.08.13 - klo:08:17 »
^ ja ^^ Minä vain jatkan hehkutustani YSL:n voiteesta  ;D Eli kyllä tuo ainakin minun rasvanaamalleni on ollut tosi hyvä! Se pysyy tosi hyvin, mutta ehkä samalla suhteellisen kevyt peittävyys auttaa siihen että jos voide alkaa jostain kohtaa häviämään, ei naama kuitenkaan näytä siltä että meikkipohja on jostakin kohtaa kadonnut  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #568 : 11.08.13 - klo:19:27 »
Oliko monellakin kokemuksia tuosta Terre d'Ocin BB-voiteesta?

http://kauppa.jolie.fi/product/226/terre-doc-bb-voide-savy-951

Millainen se on käytössä? Ja onko kovinkin vahvan tuoksuinen? Mulla on meikkivoidevarastot vähän hupenemassa, ja tota olen miettinyt mutta jotenkin en osaa suhtautua blogien hehkutukseen ihan varauksetta...

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 13.08.13 - klo:17:30 »
^Samaa tässä metsästänyt, vielä kun siihen lisätään epäpuhtaudet ja erittäin kalpea iho, niin toistaiseksi ei ole löytynyt. Voin kyllä antaa listan tuotteista mitkä ei käy  ;D

Maybellinen Pure BB-voide on aika vaalea, mutta taittaa punaiseen eli ei välttämättä kaikille käy. Tasoittaa kyllä ihoa, mutta ei älyttömän peittävä, joten sopii vaaleammallekin iholle. Itse olen tuosta tykännyt eikä ole tukkinut tai muutenkaan aiheuttanut ongelmia. Lisäplussana tuossa on hajusteettomuus. Mineraalipohjan kanssa tuohon saa vielä lisää peittävyyttä ilman pakkelitulosta.