Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 182243 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: BB cream
« Vastaus #570 : 13.08.13 - klo:18:11 »
^Tarkoitatko sitä rasvaisen ihon? Siitä tuli jonkun lehden välissä näyte ja oli ihan liian tumma mulle. Tällä hetkellä kitkuttelen MUSin vaaleimmalla meikkivoiteella (http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/matt_foundation/ivory_), vaikka sekin levittäessä näyttää tummalta  :-\
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #571 : 17.08.13 - klo:15:55 »
Mäkin kävin nappaamassa näytteen YSL:stä, ja vakuutuin parista kokeilusta sen verran että piti heti ostaa kun kerran oli mahdollisuudet taxfree-shoppailuun. Sävy (clear) vaikuttaa ainakin tosi hyvältä, ei liian tumma eikä oranssi tai muuta, antaa kuitenkin ihan tervettä väriä naamaan. Kestävyydestä on mahdoton vielä sanoa, ei ole joutunut erityiselle koetukselle, mutta ainakaan ei ole kasautunut rumasti ihohuokosiin. Ei ollut kuitenkaan mikään halpa, et toivottavasti ei tule ylläreitä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 19.08.13 - klo:20:11 »
Mä jouduin kyllä hetken testailtuani toteamaan että toi YSL ei kyllä sovi mulle. Aluksi se tuntui toimivan mutta jo muutaman päivän käytön jälkeen tuntui että iho alkoi kiiltää välittömästi laiton jälkeen (max. puoli tuntia meikkaamisesta), laittoi sitten mitä vaan tuohon kiinnikkeeksi. Eikä se ollut enää mitään hivenen hehkua tuovaa kiiltoa vaan ihan rehellistä ihon öljyisyyttä. Kokeilin laittaa alle primeria tai olla ilman, ei vaikutusta, kosteusvoiteella, ilman; ei vaikutusta...

Onneksi en sentään ostanut tuota vielä vaan näytteestä jo totesin, olisi tullut kallis hutiostos. Palasin siis takaisin Cliniqueen vaikkei sekään mikään paras mahdollinen ole... paremmin kuitenkin ainakin nyt toimii kuin tuo YSL, mistä lie johtuu.

Täydellisen BB-voiteen metsästys siis jatkuu vielä...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 27.08.13 - klo:15:58 »
Onko L'Orealin BB-voiteessa voimakas tuoksu? Onko kokemusta siitä, ärsyttääkö se silmiä? Olen kokeillut vain Lumenen BB-voidetta ja se ainakin sai silmät vuotamaan, joten sitä en voi käyttää.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 28.08.13 - klo:22:31 »
^Tarkoitatko sitä rasvaisen ihon? Siitä tuli jonkun lehden välissä näyte ja oli ihan liian tumma mulle. Tällä hetkellä kitkuttelen MUSin vaaleimmalla meikkivoiteella (http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/matt_foundation/ivory_), vaikka sekin levittäessä näyttää tummalta  :-\
Juu tuota tarkoitin. Mulla kyllä menee ihan hyvin vaikka aika kalvakka olenkin  :) Jos on keltapohjaisempi iho niin sitten ei ehkä ihan paras vaihtoehto.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #575 : 29.08.13 - klo:07:50 »
Lumenen CC-voide oli lempparini,mutta en pysty enää käyttämään sitä sen aiheuttaminen näppyjen takia. Myös Lumenen BB-voide tuntuu tukkivan ihoa  :(. Osaisiko joku suositella jonkun muun merkin voidetta,joka olisi koostumukseltaan ja lopputulokseltaan Lumenen CC voiteen kaltainen?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 30.08.13 - klo:18:27 »
Onko kenelläkään mitään suositusta BB/CC voiteista. Mulla on yleisesti ottaen hyvä iho, mutta se tuppaa olemaan vähän kalpakka, mutta punoitukseen taipuva. Haeskelenkin BB voidetta joka toimii ihan sellaisenaa, en haluaisi enää puuteroida ihoa lisäksi. Ongelmana kuitenkin on, että olen kuin kalkkilaivan kapteeni. Pitäisikin löytää siis kiva voide, jossa löytyy tarpeeksi vaalea sävy. Käyttääkö muut kalpeanaamat minkä merkkisiä voiteita?
« Viimeksi muokattu: 30.08.13 - klo:18:37 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #577 : 06.09.13 - klo:19:12 »
Jee, vihdoinkin tämäkin kalpeanaama löysi itselleen tarpeeksi vaalean BB-voiteen, nimittäin Goshin BB:n. Sopivan kevyt, häivyttää ja peittää omiin tarpeisiini juuri sopivasti, ja plussaa myös suojakertoimesta 15. Haju on vähän ällöttävä ja koostumus aika jankkia. Levittyvyys kuitenkin ihan ok ja tällä on helppo myös peittää silmänaluset ja pohjustaa luomet (joskin omat luomeni rasvoittuvat sen verran antaumuksella, että erillinen primer on kuitenkin tarpeen).

Hyvä hinta-laatusuhde. Voisin suositella tätä oikeasti kalpeille.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #578 : 07.09.13 - klo:09:47 »
^ Minullekin tuo Goshin BB-voide on sopivan vaaleaa sävyltään, mutta ei kyllä yksistään ole tarpeeksi peittävää kun erityisesti poskeni punoittavat sen verran että tarvitsen yleensä peittävämpää meikkiä. Kesällä käytin kuitenkin sitä jonkun aikaa, kun helteellä ei tuntunut mielekkäältä pakkeloida naamaansa niin viimeisen päälle. Tuntui kuitenkin, että pidemmän päälle Goshin voide aiheutti ihon tukkeitumista, joten senkään takia en ole viime aikoina sitä käyttänyt.
Plussaa kuitenkin vaaleasta sävystä, sopii varmasti hyvinkin sellaisille, joiden iho ei kaipaa peittävää meikkiä!

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #579 : 07.09.13 - klo:11:28 »
^ Voi harmi, ikävä kuulla, että sulla tuo tukki. Jään tarkkailemaan tilannetta. Oma peittävyystarpeeni on todella pieni, joten siinä mielessä tuo Goshin voide on ihanteellinen. Kaipaan tosiaan lähinnä pientä ihonsävyn tasoitusta ja huokosten piilotusta.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 13.09.13 - klo:19:14 »
No niin, nyt on H&M:lläkin oma BB voiteensa  8)

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 13.09.13 - klo:19:49 »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 14.12.13 - klo:14:25 »
Onko kenelläkään mitään suositusta BB/CC voiteista. Mulla on yleisesti ottaen hyvä iho, mutta se tuppaa olemaan vähän kalpakka, mutta punoitukseen taipuva. Haeskelenkin BB voidetta joka toimii ihan sellaisenaa, en haluaisi enää puuteroida ihoa lisäksi. Ongelmana kuitenkin on, että olen kuin kalkkilaivan kapteeni. Pitäisikin löytää siis kiva voide, jossa löytyy tarpeeksi vaalea sävy. Käyttääkö muut kalpeanaamat minkä merkkisiä voiteita?

Missha bb-voiteista löytyyy sävyjä kalpeanaamoille. Nämä ovat käsittääkseni aitoja bb-voiteita, moni on tykännyt.Suojakertoinkin näissä on 25-42 luokkaa. Ebaysta on monet ostaneet, Myyjältä Sing Sing Girl. Itse en ole Missha bb:ta vielä kokeillut, mutta testaan heti kun varastot vähenisi..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #583 : 14.12.13 - klo:15:40 »
Joo todellakin Misshan BB-voiteista en luovu, sävyssä 13, ihan täydellinen sävy kalpealle ja mun iho voi tosi hyvin :) Käytössä Perfect Cover BB ja siinä suojakerroin  42, aion testata myös Signature Real Complete BB:tä. Siinä suojakerroin 25 ja löytyy myös tuota sävyä 13, vois sopia paremmin talveksi kuivaihoiselle.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 22.12.13 - klo:16:44 »
Mä sorruin sit kuitenkin ostamaan YSL:n BB-voiteen laivalta. Ja nyt on pakko myöntää, että rakastan sitä. Mitä ihmettä, rakastan laivallakin 40 euroa maksavaa hajustettua silikonimössöä! Jotenkin se vaan saa mun rasvaisen ihon näyttämään niin nätiltä ja vaikka iho toki alkaa kiiltää, kuten aina, niin jotenkin tämän kanssa se kiilto on paljon inhimillisemmän näköistä kuin monella muulla tuotteella.