Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178929 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #585 : 06.02.14 - klo:20:39 »
Joo todellakin Misshan BB-voiteista en luovu, sävyssä 13, ihan täydellinen sävy kalpealle ja mun iho voi tosi hyvin :) Käytössä Perfect Cover BB ja siinä suojakerroin  42, aion testata myös Signature Real Complete BB:tä. Siinä suojakerroin 25 ja löytyy myös tuota sävyä 13, vois sopia paremmin talveksi kuivaihoiselle.

Aion ostaa Missha Perfect Cover BB-voiteen testiin, mulle sopisi varmaan sävy 21; ihoni on vaalea, mutta ei ihan vaalea.. Enemmän pinkkiin taittava. Kiinnostaisi tietää, kun Misshan voiteessa lukee whitening, eli valkaiseva, en halua enää vaaleampaa ihoa, eli ei kai oikeasti valkaise ihoa tuo voide? 0_0

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 07.02.14 - klo:01:48 »
^En usko, että tuosta tarvitsee olla huolissaan. En ole ikinä kuullut/lukenut, että kukaan olisi huomannut ihonsa todella vaalentuneen bb-voiteiden käytön myötä, vaikka kuinka sisältäisi arbutiinia tai muita ns. vaalentavia ainesosia. Vaaleampana pysyminen kyllä luultavimmin todennäköistyy korkeiden aurinkosuojien takia.

Misshan 21-sävykin on varsin vaalea. Itse olen äärimmäisen kalpea ja pystyn käyttämään sitä ihan ok, joskin 13 on minulle sopivampi. Jos ajatus vaaleammasta hipiästä hirvittää, voi olla, että tämäkin on sinulle liian vaalea. Ainakin ebaystä saa useista Misshan tuotteista pikkurahalla ostettua näytepusseja ja 20ml pikkukokoja bb-voiteista, jos testaaminen täysikokoisella tuotteella epäilyttää. Se on tosi kivaa minusta, ärsyttää nuo nurkissa lojuvat, täysikokoiset virhesävyt muilta merkeiltä..

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 07.02.14 - klo:09:50 »
^Ok, kiitos Bubbs. Marketti meikkivoiteista minulle Ivory-sävyt on aina liian vaaleita, mutta yleensä siitä seuraava sävy on ok.. Näytteet olisi tietysti parempi vaihtoehto. Toisaalta, mulla on ihan liian tumma meikkivoide tuolla (Max Factorin tumma sävy), voisi sekoitella siihen.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #588 : 07.02.14 - klo:17:23 »
^Tuossa tapauksessa luultavasti se seuraava sävy on sulle parempi (onko se nyt 23?). Se 13 on selvästi vaaleampi kuin markettien vaaleimmat ja se 21 on aika samanlainen kuin vaaleimmat markettivoiteet yleensä meikkivoiteissa. Mä olen sävyjen 13 ja 21 välistä ja mulle harvoin löytyy marketista tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 07.02.14 - klo:17:30 »
Kyselinkin kasvovoideketjussa ehdotuksia sojakertoimen sisältävälle voiteelle, googletellessa eteen tuli Melvitan BB voide suojakertoimella 15. Onko kenelläkään tästä kokemuksia? Inci näyttää omaan silmään hyvältä. Ajattelin, että kesäksi ja kiireisiin aamuihin voisi olla ihanteellinen, hieman sävyttävä, suojakerroin ja mattapinnan jättävä :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 08.02.14 - klo:12:49 »
^^Kiitos vinkistä, päädyin tilaamaan Misshan BB-voiteen sävyssä 23. Tilasin eBaysta, monella tuntuu olevan hyviä kokemuksia myyjästä sing-sing girl.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #591 : 08.02.14 - klo:14:01 »
^Olen myös tilannut sing-sing-girliltä hyvin kokemuksin. Toivottavasti sävy on sulle sopiva ettei tullut hukkaostosta mun arvailujen takia!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 08.02.14 - klo:16:15 »
^Kyllä arvelisin, että sävy 23 on sopiva. Sävy 21 näytti kyllä aika vaalealta, kun katselin kuvia netistä. Ja voihan siihen laittaa kosteusvoidetta sekaan(eikös tuossa Misshan voiteessa ole aika paksu koostumus,onnistuukohan.) Esim. Loreal True Match meikkivoiteesta sävy N1 on ihan liian vaalea, samoin MF Lasting Performance sävy 100/Fair.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 08.02.14 - klo:18:36 »
Mikähän sävy mulle sopisi Misshalta? Mulle sopivia sävyjä on ollut Max Factorin Lasting Performance 100, Meow Cosmeticsin Siamese 1, Lily Lolon China Doll, Maybellinen rasvoittuvan ihon BB:n sävy Light ja YSL:n BB-voiteen sävy Clear.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #594 : 08.02.14 - klo:18:38 »
Margot, mä veikkaan, että mikä tahansa Misshalta, sulle ois sopivin 21 sitten taas :) Sävy on tavallaan harmahtava, muttei sitten kasvoilla niinkään, varsinkin kun laittaa irtopuuteria päälle. Tilaa toki näytteet ensiksi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #595 : 08.02.14 - klo:19:09 »
^^Veikkaan myös että Margotille sopiva sävy olisi 21.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 10.02.14 - klo:12:22 »
Kiitos avusta! Tilasin nyt tuolta kehutulta sing-sing girliltä Perfect Coverin sävyn 21 koossa 20 ml. Ei ollut kallis, alle vitosen!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #597 : 11.02.14 - klo:13:55 »
Sain vinkin, että Misshan Signature Wrinkle Filler BB Cream sävyssä 21 on paljon vaaleampi kuin muut Misshan 21 sävyiset. Tilasin muutaman samplen ja tämä ohittaa mulla Perfect Coverin täysin. Levittyy paremmin, tuntuu paremmalta iholla, ainakin kuivaihosille hyvä ja toden totta, on vaaleampi, lähellä sävyä 13, häivyttyi hyvin, ei jäänyt mitään rajoja kaulalle tms. Tosin en laita näitä koskaan paksulti vaan kevyesti. Voisin hyvin käyttää tämän sarjan sävyä 21, vaikka muuten menee sävy 13. Niin ja tämä ei ole yhtään harmaa sävy vaan neutraalimpi! Tosi hyvä ja tosi vaalea sävy, suosittelen kalpeille, joille sävy 13 myös käy :) Ainoa miinus tulee tuoksusta, joka on paljon vahvempi kuin Perfect Coverissa. Pitää nyt käyttää noi samplet ja katsoa miten mun iho ja tuoksuherkkyys kestää. Jos kestää, niin jee! Mutten vielä iloitse. SPF ois hyvä 37.

On kalliimpi, muttei mua haittais, kun on paljon parempi. Tuo "Bright Beige" kuvaa sävyä hyvin!

Siis tämä: http://www.ebay.com/itm/Missha-Signature-Wrinkle-Filler-BB-Cream-21-44g-FREE-GIFT-/140756038628?pt=US_Makeup_Face&hash=item20c5b6b3e4

Edit. Vielä silmätkin kestää tuoksun (ei siis kirvellä silmiä, mulla herkät silmät), mutta kun katsoo tietyissä valoissa, niin SILTI se sävy 13 on mulle se paras sävy ja istuu parhaiten eli se sitten, jos täysikokoisena ostan (käytän eka Perfect Cover Creamin loppuun). Mutta suosittelen tätä sävyä 21 niille, jotka pitävät noin muuten sävyä 21 liian harmaana, tässä ei sitä harmautta ole yhtään, paljon normaalimpi sävy.

« Viimeksi muokattu: 11.02.14 - klo:14:38 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 11.02.14 - klo:17:44 »
^Mä haluaisin ihan hirveästi, että tuo Wrinkle filler -sävy sopisi minulle, kun tykkään siitä pakkauksesta tosi paljon ja itse tuotteen tunnusta myös. Vaan eipä se ihan täysin istu, jos yhtään on kirkas päivänvalo. Sävyero ei ole niin suuri, että sitä muut varmaan edes huomaisivat, mutta itsellä on tyhmä olo kun tietää sävyn heittävän. Mun ihoni on supervaalea ja täysin neutraali, ja siksi tuo 13-sävyn harmahtavuus on juuri hyvä, kun ei ole taittoa oikein mihinkään suuntaan, yleensä kaikki on liian punaista tai liian keltaista tai liian oranssia. En silti allekirjoita tuota, ettäkö 21 olisi jotenkin normaalimpi sävy kuin 13, ei minulla ainakaan 13 enää kasvoilla näytä harmaalta, ihan vain puhtaalta ja neutraalilta.

Toistaiseksi ainoat ihan oikeat bb-sävyt minulle ovat tuo Misshan 13 ja Mizonin etanalima-bb ainoassa sävyssään. Varmaan lähemmäs 20 erilaista aasialaista bb-voidetta on tullut testattua. Onneksi molemmat on ok-tuotteita noin muutenkin, vaan eipä sitä ikinä osaa lakata haaveilemasta vielä paremmasta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #599 : 11.02.14 - klo:18:33 »
^ Lyhyesti vain, että en tarkoittanutkaan, että 13 näyttää harmaalta vaan tosiaan puhtaalta, neutraalilta, hyvältä ja onhan tuosta Wrinkle Filleristä sävy 13? Mutta nyt iltaa kohden on alkanut hieman ällöttää tuo tuoksu :( Pitää katsoa kestänkö sittenkään käyttää sitä. Tarkoitin siis, että mun kasvoilla nimenomaan sävy 21 on aina ollut harmahtava ja siksi ihan epäsopiva, 13 ei koskaan harmahda suoraan ihollani vaan on just hyvä. Selitin huonosti, pahoittelen.

Jep, sama juttu, että Misshan 13 ollut tähän mennessä se paras, sopivin sävy. Tuota Mizonin BB:tä pitää vielä testata, se vaikuttaa hyvältä ja jos siinä ei näin vahva tuoksu ois. Mun mieskin sanoi tänään, että kyllä toi 21 vähän erottuu mulla selkeästi eli jos vaan pysyttelen siinä tutussa hyväksi havaitussa 13:ta enkä enää muita kokeilen Misshalta :D