^Mä haluaisin ihan hirveästi, että tuo Wrinkle filler -sävy sopisi minulle, kun tykkään siitä pakkauksesta tosi paljon ja itse tuotteen tunnusta myös. Vaan eipä se ihan täysin istu, jos yhtään on kirkas päivänvalo. Sävyero ei ole niin suuri, että sitä muut varmaan edes huomaisivat, mutta itsellä on tyhmä olo kun tietää sävyn heittävän. Mun ihoni on supervaalea ja täysin neutraali, ja siksi tuo 13-sävyn harmahtavuus on juuri hyvä, kun ei ole taittoa oikein mihinkään suuntaan, yleensä kaikki on liian punaista tai liian keltaista tai liian oranssia. En silti allekirjoita tuota, ettäkö 21 olisi jotenkin normaalimpi sävy kuin 13, ei minulla ainakaan 13 enää kasvoilla näytä harmaalta, ihan vain puhtaalta ja neutraalilta.
Toistaiseksi ainoat ihan oikeat bb-sävyt minulle ovat tuo Misshan 13 ja Mizonin etanalima-bb ainoassa sävyssään. Varmaan lähemmäs 20 erilaista aasialaista bb-voidetta on tullut testattua. Onneksi molemmat on ok-tuotteita noin muutenkin, vaan eipä sitä ikinä osaa lakata haaveilemasta vielä paremmasta.