Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178915 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #60 : 12.01.12 - klo:21:07 »
Täältäkin voi tilata BB voiteita:

www.cosme-de.com
http://www.facial-shop.com/

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 17.01.12 - klo:22:20 »
Minkänimisiltä ebay-myyjiltä olette tilailleet bb-voiteita?

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 18.01.12 - klo:01:17 »
Jaksaisko joku kertoa mulle, että mitä nämä BB-voiteet oikeastaan on? Jotain hoitavia, sävytettyjä päivävoiteita? Käytetäänkö näitä meikkivoiteen sijasta vai? Kauheasti on nyt kohistu näistä, kun tuli Garnierin oma versio Suomen markkinoille. Mietin että pitäisikö minunkin kokeilla jotain hyvää BB-voidetta... Kun tekis mieli  ::)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 18.01.12 - klo:12:03 »
^ Ketjun ensimmäisessä viestissä kerrotaan.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 18.01.12 - klo:13:36 »
^ Ketjun ensimmäisessä viestissä kerrotaan.

Olinpas sokea, vaikka luin koko ketjun kyllä läpi.. Mutta siis, onko bb-voide vaan nopean meikkaajan unelma, vai mitä ihmeellistä tuotteessa on? Käytättekö te näitä normaalin meikkipohjan sijasta ihan vallan?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 18.01.12 - klo:15:21 »
Nämä tuotteet kuulostavat mielenkiintoisilta. Mutta INCI:t näyttävät sisältävät aikamoisia määriä silikoneja (kaikkiin pakkauksiin ei edes ole merkitty sisällysluetteloa enkuksi?). Uskaltaisiko noita kokeilla, vai onko noita creameja sen jälkeen suorastaan pakko käyttää peittämään se finniarmeija? :D Tuntuu myös jotenkin oudolta maksaa edes tuon vertaa enimmäkseen silareita sisältävistä voiteista. Tietysti silikonittomiakin BB creameja voisi löytyä, jos jaksaisi metsästää INCI-listoja tarpeeksi kauan.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 19.01.12 - klo:15:21 »
Tänään voisi nopeasti piipahtaa anttilaan ja mielenkiinnosta kokeilla Garnierin bb-creamia.. Olen tosin täysin vakuuttunut tuotetta edes näkemättä, että sävyt on taas niin tummia että en pystyisi tuotetta käyttämään..

En ole mikään meikkivoideihminen, mutta joku tuollainen sävyttävä kasvovoide voisi olla ihan kiva vaihtoehto esim. juhla-, tai bilemeikkiä tehdessä.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 19.01.12 - klo:22:46 »
Näin muutama viikko sitten tuon Garnierin BB creamin kaupan hyllyllä, ennen kuin sitä oltiin ehditty mainostaa. Katselin sitä niin haaveilevan näköisenä, että mies heltyi ja osti minulle sellaisen, kun itsellä ei ole tällä hetkellä oikein ylimääräistä :D.

Olen käyttänyt tuotetta lähes päivittäin (en tietenkään sellaisina päivinä, kun olen vaan koomannut kotona) ja olen kyllä tykännyt tästä. Vaikka ilmeisestihän tällä ei ole edes mitään tekemistä oikean BB creamin kanssa, niin kyllä tää silti toimii. Tuo vaaleampi 02 Light sävy on täydellinen omalle iholleni, mutta voi olla kalkkilaivan kapteeneille liian tumma ja kellertävä. Oma ihoni on lämmin ja aavistuksen perussuomalaista ihoa tummempi, mutta kesällä tuo sävy sopii hieman ruskettuneemmalle suomalaiselle iholle varmasti ihan hyvin. En siis ole käyttänyt päivävoidetta tämän alla, sillä iho ei ole niin kuiva, että se lisäkosteutusta tämän tuotteen kanssa kaipaisi. Levittämisen jälkeen puuterointi on kuitenkin ihan ehdoton, sillä ainakin oma ihoni jää liian kiiltelevän näköiseksi. Päivän mittaan rasvoittuvalta T-alueelta alkaa hieman kiillellä (ja ehkä hieman kasaantuakin), muttei mitenkään mielettömän häiritsevästi. Oon kuitenkin tykännyt tästä, sillä tämä on nopeuttanut aamun meikkausrutiinia. Ostan varmasti toisenkin kerran, ellen innostu tutkimaan näitä oikeita BB creameja ja löydä jotain unelmatuotetta muualta.

Normaalistihan olen siis käyttänyt päivittäin meikkivoidetta, mutta pärjäisin ilmeisesti myös kevyemmällä tuotteella. Sävyttäviä päivävoiteita olen kokeillut, mutta niistä on vaan ollut huonoja kokemuksia, joten en ole jaksanut enempää perehtyä niihin, vaikka ilmeisesti ne minulle voisi hyvin sopiakin. En vaan tiedä mitä merkkiä lähteä metsästämään. Garnierin BB creamin tuoksu on ilmeisesti monen mielestä voimakas, mutta omaan nenään se tuoksuu vain koskeusvoiteelle. Koostumus on ihanan paksu, mutta kasvoille levittäessä se paksuus tavallaan "katoaa" ja voide onkin suht ohuen oloista.

EDIT// Te, jotka olette kokeilleet näitä oikeita BB creameja, kertokaa ihmeessä mikä on ollut tähän mennessä paras! Ja tietenkin mistä ko. BB creamia saa. :)
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:23:15 kirjoittanut paranoia »

Poissa Heluna

• Haiven
  • *
« Vastaus #68 : 19.01.12 - klo:23:42 »
Minä tilasin Koreasta Yesstyle.com:sta Misshan M Perfect Cover BB Creamit sävyissä 21 Light beige ja 23 Natural beige. Molemmat sulautuvat hyvin ihoon ja molempia voin käyttää talvella. Nro 21 on minulle selkeästi liian vaalea kesäksi. Sillä saa mukavan kuulaan pinnan talvivaalealle iholle. Levittyvyys ja peittävyys on hyvät ja mielestäni pysyy luonnollisen näköisenä koko päivän. Melko matta lopputulema eli ei mitään hileitä eikä ylimääräistä kiiltoa, mutta lopputulema riippuu toki omasta ihosta. Kokeilua on vasta pari viikkoa takana, mutta toistaiseksi iho on pysynyt hyvässä kunnossa, mikä kaiketi pitäisi olla myös tuotteiden tarkoitus. Misshan tuoksusta oli blogattu ja sitä on pidetty liian voimakkaana, mutta minun herkkisnenääni se ei ole liian voimakas. Olen käyttänyt normikosteusvoiteen päällä, mutta rasvaisemmalle iholle menee ehkä sellaisenaan.

Kyseisessä nettikaupassa on hyvät valikoimat eri merkkejä ja muutakin aasialaista kosmetiikkaa. Aika ihanan tuntuisia tuotteita siellä päin.

Netistä löytyy paljon BB cream sivustoja ja nettikauppoja. Tilasin mieluummin suoraan nettikaupasta kuin eBayn kautta. Ja tuotteet tulivat autolla suoraan kotiovelle. Tilasin n. viikkoa ennen joulua ja toimitus taisi olla joulun ja uudenvuoden välipäivinä.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 19.01.12 - klo:23:54 »
http://www.youtube.com/watch?v=MEuQOLbmiDw

Tämän katsottuani aion kyllä luultavasti kokeilla ainakin tuota Skin79 Super Plus Triple Functions BB Creamia (olipa sanahirviö), sillä se tuntuu saaneen kehuja muualtakin ja näyttää sopivan kellertäväpohjaiselle iholle. Ilmeisesti hintakin on ihan kohdillaan. Mistä te muut olette tätä ostaneet? Mikä olisi luotettava kauppa?
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:23:56 kirjoittanut paranoia »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 22.01.12 - klo:10:53 »
^Itselläni on kellertäväpohjainen iho ja tuo sopii siihen  :) Ei korosta sitä.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 24.01.12 - klo:18:54 »
Mie innostuin näistä nyt myös (eli taas yksi rahareikä, kiitos juurikasvun). Tähän asti olen meikkipuuterin alla käyttänyt Lumenen sävytettyä päivävoidetta, joka mielestäni on yksinkertaisesti huonoa, mutta en haluaisi laittaa meikkipuuterin alle enää meikkivoidetta. Enkä sen kummemmin ole jaksanut lähteä testailemaan muita sävytettyjä päivävoiteita. Toivon, että BB cream olisi ratkaisu tähän pulmaan.

Luotin tässäkin asiassa eBayhin ja pistin tilaukseen Skinfoodin Red Bean BB Creamin. Hetki menee, ennen kuin tämän kotiin asti Koreasta saan, mutta pistänpä sitten arviota tulemaan.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 26.01.12 - klo:14:38 »
Minäkin innostuin bb-voiteista. Ajattelin juurikin, että voisin meikkipuuterin alla käyttää, jotta saa lisätasoitusta. Tilasin ebayn kauta Shillsin Natural Science voiteen, mulla on harmahtava iho ja tähän asti oikeastaan kaikki meikkivoiteet ovat olleet väriltään huonoja. Mutta tää on ihan täydellinen! Jättää tosi luonnollisen pinnan ja väri on niin hyvä, että kasvot näyttää vaan luonnostaan supertasaiselta ja hyvältä. Peitti punoituksen hyvin, mutta ei koholla olevia näppyjä. Tosin sitä en olettanutkaan. Jopa mun silmänaluset sai kyytiä, tähän kun lisää meikkipuuteria hieman päälle, niin häviää varmaan viimeinenkin tummuus. On hieman öljyisen tuntuinen iholla, mutta ei kiillä erityisemmin.

Pitää jatkaa käyttöä ja katsoa, olenko vielä muutaman päivänkin päästä samaa mieltä (:

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 27.01.12 - klo:04:23 »
Laitoin näin unettoman yön ja hyvän rahatilanteen kunniaksi tilaukseen ensimmäisen BB creamini! Vietettyäni tunteja youtuben BB cream arvosteluja katsellessani päädyin tilaamaan Lioelen Triple the Solution BB creamin. Sitä tunnuttiin lähes poikkeuksetta kehuttavan. Ainoastaan hinta hieman kirpaisi, 35 euroa posteineen, mutta kaikesta päätellen tämän nyt sit pitäis olla tosi hyväkin. Ajattelin alunperin tilata heti samalla kertaa kaksi eri BB creamia, mutta tuon korkean hinnan ja päättämättömyyteni takia päätin sitten aloittaa tuolla. Katsellaan myöhemmin lisää näitä.

Haluaisin kokeilla Misshan Perfect Coveria, Skin79 Super Plus Triple Functionsia, Skin79 Oriental Goldia (& Oriental Gold plussaa) sekä ehkä Etude Housen Precious Mineralia, Skinfoodin Mushroom Multi Carea ja Shillsin Natural Sciencea (tää näyttää niin öljyvärituubilta, ihana! ja vaikuttaisi mielettömän halvaltakin).

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #74 : 29.01.12 - klo:11:45 »
Sain Garnierin BB-creamista näytteen, ja mähän rakastuin ensikokeilulla! :l Ihanan kirkkaan ja tasaisen näköiset kasvot, ja pysyy ilman puuteria. Rakastan tällaisia "kauniiksi vaivattomasti" -tuotteista, meikkaaminen tuntuu liian rankalta ja tekemällä tehdyltä, joten tällaista välimuotoa olenkin kaivannut. :D (En siis osaa tehdä mitään nude-meikkejä, kaikki näyttää ihan kauheen pakkeloidulta tässä nassussa...) Pikkusen liian tumma tuo Light-sävy on, mutta kesällä varmasti täydellinen. Tätä on pakko saada lisää! :-*