^ Hih, kivaa

Mulle on käynyt samoin!
Onko kellään kokemusta Dr. Jart Renewalist BB Creamista? Tuonhan pitäs olla laadukas ja hyvä merkki. Sen veelaus ja tuoksu kiinnostais varsinkin, että käykö kalpeanaamalle ja onko voimakas tuoksu? Oon entsinyt pitkin blogeista tietoa, mutta kukaan ei vertaa esim. Misshaan tai kerro tuoksusta mikä itselle ois tosi tärkeä tieto. En tosin usko, että yhtä vaalea ois kuin Misshan 13.
(Mulle on tulossa Sleekin CC voide sävyssä Fair, saa nähdä onko hyvä

Menee äipälle, jos ei sävy väärä.)
Edit. Unohdin arvioida Misshan Signature Real Complete BB:n sävyssä 13! Tykkään tästä paljon enemmän kuin Perfect Coverista. Sävy parempi, sulautuu täysin ihonsävyyn ja tämä on kevyemmin peittävää, levittyy paljon paremmin, sopii siis tarpeisiini just eikä melkein. Helpompi siis häivytellä kiireessäkin. Levitän meikkipohjan skunkkisiveltimellä. Lisäksi tuoksu on miedompi eikä häiritse yhtään. Miinusta tulee vain siitä, ettäSPF on vaan 25, mutta eiköhän se riittäne, kun en edes aurinkoa koskaan pysty ottamaan. Tätä taitaa joskus lähteä isompi puteli tilaukseen, koska jos jatkossakin oon näin tyytyväinen niin HG-voide on vihdoin löytynyt

Suosittelen testaamaan, jos ei ole Perfect Coverista pitänyt!