Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 179277 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #600 : 11.02.14 - klo:19:19 »
^Mun käsittääkseni tuosta ei ole 13-sävyä, ellei asiaan ole tullut vastikään muutosta - tai sitten olen onnistunut todella missaamaan jotain. Pitääpä tutkiskella!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #601 : 12.02.14 - klo:00:24 »
^ Höh ei siitä näköjään ole, voi että :( Tästä on vaan, tosin tääkin tuntu hyvältä iholla, kun samplena testasin sävyä 21, pitää tilata tuo 13, koostumus ois hyvä talvella:

http://www.ebay.com/itm/Original-Missha-M-Signature-Real-Complete-BB-Cream-NO-13-20g-SPF25-Light-Beige-/150777777537?pt=US_Makeup_Face&hash=item231b0e4d81

Edit. Osaisko joku verrata tuota Real Completea ja Perfect Coveria, mitä eroja ja kumpi parempi? Ja pitääkö tuo paikkansa tuo kohta "Recommended to this type woman" ja siinä alla lista millaselle iholle jne :) Parin samplen perusteella liian vaikea sanoa. Kiitos!

Edit2. Tilasin tuon Mizon Snail BB Creamin testiin, vaikutti arvostelut sen verran hyvältä, pitää toivoa vaan, ettei ole liian keltainen, mutta laittaa sitten kevyemmin ja puuteria päälle! Odottelen jo innoissani :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Andy

• Haiven
  • *
« Vastaus #602 : 12.02.14 - klo:11:15 »
^ Multa löytyy sekä Misshan Perfect Cover että tuo Signature Real Complete sävynä #13. Signature on toistaiseksi vaalein BB, johon olen törmännyt - Perfect Coveriin verraten vähemmän kellertävä ja ihan himpun verran vaaleampi (Grimasin G0 on sävynä jo todella lähellä). Koostumukseltaan Signature on vähän löysempää ja siksipä levittyy nätimmin, mutta miinuksena peittokyky on vähän heikompi. Lopputulosta katsoessa Signature on ehkä jokseenkin mattaisempi ja pysyy iholla paremmin.

Noista 'recommended for this type woman' osaan ottaa kantaa vain siihen, ettei peittokyky todellakaan ole kovin kummoinen. 'Signs of aging':lle tämä ei myöskään ehkä ole ihan parhaita - vaikkei mulla ryppyjä oikeastaan ole, jo ilmehtiessä alkaa kasaantumista tapahtua silmien ympärillä ja otsan juonteissa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 18.02.14 - klo:11:48 »
Missha BB-cream Perfect Cover sävy 23 oli juuri oikea. Onneksi otin tuon tummemman sävyn, kuten Hunajapupu suositteli. Olisin luullut, että sävy 23 on tumma, mutta ei se ole.. nämä kaikki sävyt taitavat olla aika vaaleita. On tottunut vaan Lumenen tummiin meikkivoidevalikoimiin..
Tämä Misshan BB-cream tuntuu hyvältä iholla, luonnollisen näköinen. Ja tykkään myös voiteen tuoksusta.

Sing-Sing Girl myyjältä tilasin eBaysta, ja hän oli pakannut hyvin tuotteen (ja laittanut mukaan 2 testeriä;  Dollish BB-creamista ja Liolesta.) Nopea toimitus. Voin kyllä myös suositella tuota myyjää.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #604 : 19.02.14 - klo:17:16 »
Mulle tuli tänään tuo Mizon Snail BB Cream, liian kellertävä ja mikä pahinta, se tuoksu, todella parfyyminen ja voimakas, tuli ihan paha olo :-\ Olis pitänyt tajuta kysellä täällä tarkemmin tuosta tuoksusta. Eli eteenpäin menee ja meikä pysyy Misshan Perfect Coverissa tai Signature Real Completessa (sävy 13) tyytyväisenä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 20.02.14 - klo:03:35 »
^Harmi, ettei toiminut :( Ei tullut tosiaan mieleen mainita tuoksusta, kun en ole sitä ikinä pahemmin noteerannut, en ole mitenkään tuoksuherkkä ja en sitä ainakaan kasvoilta meikkaamisen jälkeen enää pysty haistamaan (sinun nenäsi taitaa olla tuntuvasti omaani tarkempi). Keltaisempi tämä Mizon varmaan on kuin Missha, mutta sekin on ollut minulle ok, kun sävy kuitenkin on poikkeuksellisesti tarpeeksi vaalea. Jos valkata täytyy, kuten yleensä täytyy, niin mielummin vähän kelta- kuin punataittoa sitten.

Jos olisin järkevä, niin pitäytyisin itsekin siinä Misshassa, vaan kokeilunhalu ja ikuinen haave vielä paremmasta ei jätä rauhaan. Olen tosi mielissäni nyt, löydettyäni valkoiset meikkivoiteet, että pääsen niitä miksailemalla viimeinkin vähän käyttelemään pois ihan valtavaa vääränsävyisten bb-voiteiden kokoelmaani, jossa kuitenkin on tosi helmiä tuotteita, Dr. Jartin Silver Label ja Lioelen Beoynd the Solution muunmuassa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #606 : 20.02.14 - klo:11:47 »
^ Jep siis, mulla on astmaa ja migreeni pahana (kovat lääkkeet löytyy tähän), niin vahvoja tuoksuja en kestä ollenkaan. Tuoksut menee lähinnä vaan shampoissa ja hoitiksissa ja nekään ei saa olla liian vahvoja/parfyymisia.

Tuo on muuten totta, että jos ostais valkosen meikkivoiteen sais käytettyä jotain semmosia, mitkä ei sävynsä puolesta ole mennyt, mutta muuten menis!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 24.02.14 - klo:22:14 »
Missha BB Cream Perfect Cover on vaikea poistaa kasvoilta, ainakin oma kokemus on tällainen. Mulla on käytössä ihan tavallinen Yves Rocherin kuivalle iholle tarkoitettu puhdistusgeeli. Laitoin puhdistusgeeliä tarpeeksi, mutta ei auttanut. Kasvovedellä viimeistelin puhdistuksen, ja jouduin käyttämään 4 kpl vanulappuja, että sain meikinrippeet pois, enemmänkin olisi tarvinnut. Esim. Max Factorin Lasting Performance-meikkivoide on aika paksua ja kestävää koostumukseltaan, mutta kasvovedelle ei silti ole juurikaan käyttöä sen poistamisen kanssa. Nyt käytin Misshan BB-Creamin poistamiseen Nubian Heritage Mango Butter Soap palasaippuaa, ja lähti kaikki meikki iholta.:)
Mutta loistava BB-voide tuo Misshan voide silti, tarvitsee vain omalla kohdallani puhdistamiseen palasaippuaa.
« Viimeksi muokattu: 24.02.14 - klo:22:15 kirjoittanut Kristiina »

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 24.02.14 - klo:22:41 »
^Mä kaksoispuhdistan, ensin liuotan pakkelit irti öljyllä ja sitten pesen ihon vielä jollain ihan tavallisella kasvopesuaineella. Hyvin ja hinkkaamatta irtoaa Missha ja kaikki muukin.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #609 : 03.03.14 - klo:17:03 »
Swatchasin nopsaa BB voiteeni (tuli vähän iso kuva :D).

Tuo Innisfree on tänään ekaa kertaa kasvoilla ja vaikuttaa ihan hyvältä. Siinä on SPF 50 ja sävy on keltapohjainen (tosin ihan kuin punertuisi kasvoilla, mutta vaikea sanoa kun menin laittamaan mineraalimeikkiä päälle). Vaatii kosteusvoiteen alle, sillä mineraaliaurinkosuojat ovat melkein aina kuivattavia. Peittävyys noin medium ja semimatta. Tuoksu vähän häiritsee, mutta onneksi haihtuu nopeasti.

Amore Pacific (Innisfree) lopetti viime vuonna eläintestaukset, mutta Kiinan markkinoista en ole varma. :/ Yritän siis tsempata näissä asioissa.   

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #610 : 04.03.14 - klo:16:42 »
^ Kiitos tuosta swatchkuvasta, auttaa paljon hahmottamaan sävyjä :) tosin tämä herkkänenäinen kyselee millainen tuo Innisfreen tuoksu sitten on ja kuinka vahva ja haihtuuko oikeasti pois, ettei jää leijumaan? Pitää harkita tuota joskus...tosin Misshan 13 niin hyvä, etten uskalla vaihtaakaan/kokeilla uusia, kun menee muuten euroja hukkaan aina vaan :D

Mikä sävy tuossa siis on tuosta Innisfreestä,1?

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #611 : 04.03.14 - klo:17:00 »
^Olen huono kuvailemaan tuoksuja, kun en paljon käytä hajuvesiä, mutta jotenkin epämiellyttävän parfyyminen tuoksu se on. Haihtuu melkein jo levittäessä pois, ainakin omaan nenään.

Tänään näytti kyllä siltä, että voide vähän tummenee ja punertuu kasvoilla. Mutta jos silti kiinnostaa, voisin lähettää sulle vaikka näytteen? Jos löydän jonkun purkin. Sävy on 1.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 04.03.14 - klo:22:48 »
OT, mulle tuli joku vieras nainen sanomaan "ompa sulla hyvä iho". Olin laittanut Misshan BB-voidetta. :ts

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #613 : 08.03.14 - klo:12:45 »
^ Hih, kivaa :) Mulle on käynyt samoin!

Onko kellään kokemusta Dr. Jart Renewalist BB Creamista? Tuonhan pitäs olla laadukas ja hyvä merkki. Sen veelaus ja tuoksu kiinnostais varsinkin, että käykö kalpeanaamalle ja onko voimakas tuoksu? Oon entsinyt pitkin blogeista tietoa, mutta kukaan ei vertaa esim. Misshaan tai kerro tuoksusta mikä itselle ois tosi tärkeä tieto. En tosin usko, että yhtä vaalea ois kuin Misshan 13.

(Mulle on tulossa Sleekin CC voide sävyssä Fair, saa nähdä onko hyvä :) Menee äipälle, jos ei sävy väärä.)

Edit. Unohdin arvioida Misshan Signature Real Complete BB:n sävyssä 13! Tykkään tästä paljon enemmän kuin Perfect Coverista. Sävy parempi, sulautuu täysin ihonsävyyn ja tämä on kevyemmin peittävää, levittyy paljon paremmin, sopii siis tarpeisiini just eikä melkein. Helpompi siis häivytellä kiireessäkin. Levitän meikkipohjan skunkkisiveltimellä. Lisäksi tuoksu on miedompi eikä häiritse yhtään. Miinusta tulee vain siitä, ettäSPF on vaan 25, mutta eiköhän se riittäne, kun en edes aurinkoa koskaan pysty ottamaan. Tätä taitaa joskus lähteä isompi puteli tilaukseen, koska jos jatkossakin oon näin tyytyväinen niin HG-voide on vihdoin löytynyt <3 :-* :l Suosittelen testaamaan, jos ei ole Perfect Coverista pitänyt!
« Viimeksi muokattu: 08.03.14 - klo:13:08 kirjoittanut Chaos »

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 08.03.14 - klo:13:48 »
^En ole kokeillut Renewalistia, mutta Dr.Jartin Silver Labelia kyllä. Innostuin siitä aikoinaan tämän blogipostauksen pohjalta, http://lazydynamitee.blogspot.fi/2011/06/parasta-ikina.html . Tämän piti olla ihan sellainen Nicole Kidman -tason vaalea, mutta ei se kyllä ole. Luulisin, että on tummempi kuin Misshan 23-sävy, ja on hyvin keltapohjainen. Käytin tätä kuluneen talven harmaimpina päivinä, jolloin meikkivoiteen sävyllä ei ollut paljoa merkitystä, kun tuskin poskipunakaan erottui kasvoilta.. Tämä on myös aika paksua jankkia, mutta kauniisti levittyvää sellaista kyllä - todella peittävää meikkipohjatuotetta kaipaava, normaalinvaalea iho on tästä varmasti superiloinen.

Tein pienen tuoksutestin kämmenselkään ja mielestäni tuoksu Jartissa on aika voimakas. Kokeilin viereen Misshan 13, ja sävyero on kyllä huima. Voisin myös joku päivä swatchata ja kuvata tänne nuo omistamani bb:t.