Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 178912 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #690 : 28.02.15 - klo:14:01 »
^Hassua, mulle Jartin hopeatuubinen on ihan hirveän keltainen. Sitä kai se 15 vuoden tupakointi sitten teettää, vaikka yritän kyllä kynsin ja hampain pitää kiinni siitä, että ihonsävyni on neutraali eikä harmaa.

Tuo Tonymolyn BCDation on niinikään mulle tosi tumma, eli valkeuden perässä olevien ei kannata lähteä apajille, jos itselle sopii Misshalta 13-sävyt ja on vaaleampi kuin Macin NC15.

Skin79:ltä mulle on ollut pari tosi helmeä tuotetta, Green ja Diamond, mutta vaikka esim. Orangen piti kaikkien nettilähteiden mukaan olla mulle tosi hyvä, ei se sitä ollut millään tasolla - väärä sävy ja muutenkin tuntui väärältä. Olen testannut näitä aika monta, loput ovat liian tummia kaikki.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 28.02.15 - klo:19:00 »
Niitä taitaa olla kaksi hopeatuubista, varmistan jossain välissä tuon omani tarkan nimen.

Muoksis - BCDationia on sitäkin kaksi versiota, vanhemmasta on kaksi sävyä - ja uudempi on BCDation All Master, joka on siis Memeboxissa tullut näyte. Ja se on ainakin NC20 aivan liian vaalea (enkä ole varma olenko talvella edes NC20 vai vielä vaaleampi).

http://skinandbeautystory.blogspot.fi/2015/01/review-tonymoly-bcdation-vs-bcdation.html
« Viimeksi muokattu: 28.02.15 - klo:20:15 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 02.03.15 - klo:14:41 »
Mistä saisi tilattua Korealaisten BB-voiteiden sampleja?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 02.03.15 - klo:14:44 »
Cosmetic Love myy pakettia, jossa vaihtelevia sampleja. Testerkorea antaa valita samplet itse. EBaysta löytyy myös hyvin sampleja ja minikokoja, monella myyjällä on tarjolla.

Saan itse pitkästä aikaa uutta testattavaa, paketissa oli Nature Republicin Botanical Mandarin BB sample.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #694 : 03.03.15 - klo:13:55 »
Kyllä se varmaan täytyy sanoa heipat Misshan BB-voiteille. 13-sävy on mulle hyvä, mutta se harmaus! En aluksi kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota, mutta nyt kun olen kokeillut Etude Housen Perfect Fitin sävyä N02 ja Mizonin etana-BB:tä niin iho on näyttänyt paljon eläväisemmältä. Ehkä silloin kun mun iho on punoitellut enemmän tuo harmaus on jotenkin neutraloinut sitä, mutta nyt kun kasvoni ovat tasavärisemmät, se on liikaa ja vie kaiken hehkun ihosta.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 03.03.15 - klo:15:10 »
Nature Republicin mihinkään tuotteisiin en ole vielä tutustunut ennen tätä BB-samplea. On vähän samanoloinen kuin Innisfree, luonnonmukainen imago, mutta mistään luonnonkosmetiikasta ei todellakaan ole kysymys. Varmaan pitää perehtyä paremmin, sillä voide on ihan toimivaa kamaa!

Botanical Mandarin BB tuoksuu - ylläripylläri - mandariinilta - ja tuoksu haihtuu iholta kyllä. Tätä taitaa olla kaksi väriä - ja taas jos tulkitsen pussukkaa oikein, niin tummempaa on minulla. Kevyesti keltapohjainen, ei-harmaa sävy, on varmaan tosi hyvä match MACin NC-20 - NC-30:lle - olen nyt aika kalpea, mutta toimii hyvin ainakin ohuena levityksenä. Tuntuu tosi pigmenttiselle ja helpolle levittää, turautin kädelle ihan normaalinoloisen kökkerön - ja siitä jäi iso osa käyttämättä. Asettuu täysin huomaamattoman ja kuivan tuntuiseksi, voisi varmaan kerrostaa tarvittaessa. Ei tunnu erityisen hoitavalta, mutta ei toisaalta kuivattavaltakaan Peittelin tällä myös silmänaluset ja pari pikkuvirhettä - sanoisin, että yhdellä levityskerralla saa aikaan melko lailla puolipeittävää jälkeä ja kerrostamalla peittävämpääkin. Ei ehkä paras ihon epätasaisuuksien blurraaja, mutta nätin pinnan tekee kumminkin. Nyt iltapäivällä puuteroimaton meikki on vielä täysin virheetön. En ole tänään hikoillut, mutta kylläkin käynyt ulkona räntäsateessa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #696 : 03.03.15 - klo:16:30 »
Kyllä se varmaan täytyy sanoa heipat Misshan BB-voiteille. 13-sävy on mulle hyvä, mutta se harmaus! En aluksi kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota, mutta nyt kun olen kokeillut Etude Housen Perfect Fitin sävyä N02 ja Mizonin etana-BB:tä niin iho on näyttänyt paljon eläväisemmältä. Ehkä silloin kun mun iho on punoitellut enemmän tuo harmaus on jotenkin neutraloinut sitä, mutta nyt kun kasvoni ovat tasavärisemmät, se on liikaa ja vie kaiken hehkun ihosta.

Ehkä noihin BB-voiteisiin, ainakin peittävämpiin, oleellisesti 'kuuluu' harmaus....? Ainakin, jos katsoo korealaista meikkausideologiaa tällä hetkellä: siinä on monta vaihetta, ennen BB-voidetta tai siihen sekoitettava pohjustaja antamaan hohtoa ja kuulautta... kenties näin on tarkoitettu jo myynninedistämismielessä ???
Monta tuotetta täydelliseen lopputulokseen..

Jep...kyllä taidan itsekin näyttää harmaalta levitettyäni Skin 79 BB-kreemiä, mutta en osaa kärsiä siitä... ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 03.03.15 - klo:16:55 »
Tai sitten se on joku ensimmäisen sukupolven BB-voiteiden juttu - minusta vaikuttaa vähän siltä, että uudemmissa ei ole tullut yhtään harmaata vastaan. Mutta näissäkin keltapohjaiset sävyt vaikuttavat kyllä minusta keskimäärin ihan huomattavasti neutraalimmilta, kuin valtaosa meillä myynnissä olevasta markettimeikkivoiteesta - niistä tosi iso osa on minun ihollani persikanvärisiä tai oransseja (ei toki koske jokaista sävyä, mutta yleinen ongelma minulla meikkivoidetta valitessa).

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 03.03.15 - klo:18:27 »
^Uskoisin samoin, mulla on punapohjaiseen kallistuva iho, joka ei oikein siedä keltaista ja järjestään aivan kaikki täkäläiset W-tai useimmat N-sävyt ovat liian tunkkaisia ja oranssihtavia. Tuo Tonymoly BCDation on aika kellertävä, mutta se taas sopii ihan kelvollisesti mun iholle.

Mä en tosin tiedä hahmotanko sävyjä jotenkin ihan kieroon, koska mun silmiin Misshan Perfect Cover on punertava  ??? Ehkä se käyttäytyy kasvoilla selvästi erilailla, mutta kädenselällä ainakin on punertava C-sävy. Sävyn puolesta 13 on liian vaalea, 21 taas liian tumma. En tiedä onko mulla kovin intoa lähteä paljoa testailemaankaan, koska mummotuoksu on melko jäätävä, todella päällekäyvä katku...

Suosikiksi on muutaman testailun perusteella nyt muodostunut Holika Holikan Naked Face Covering BB SPF 50 ja tilasin sitä täysikokoisen putkilon. Putkilossa on pumppunokka, mistä vielä lisäplussaa. Sävy on 21.5, mutta tämä on kyllä vaaleampi kuin esim. Misshan #21 (joka on myös punertavampi). On myös vaaleampi kuin Tonymolyn BCDation. Mun iho ei siis oikein siedä mitään keltaista, mutta tässä on sellainen mukavan neutraali sävy. Sopii aivan täydellisesti omaan ihonväriini. Tämä vaatii puuterin päälle, koska jälki on vähän rasvaisen oloista, mutta sen kanssa onkin sitten erittäin hyvä. Hiukan liikkuu työpäivän aikana iholla, täytyy testailla sopivia pohjustuksia, nyt olen laittanut vain kevyen voiteen tms. alle.

Mulle on myös tulossa pari uutta tuttavuutta, molemmilla hintaa alle 5 e, niin eipä juuri kirpaise. Toinen on Nature Republic By Flower SPF 35, sävy 01 Light ja toinen on It's Skin Babyface BB Cream, josta otin vähän riskillä rasvaisemmalle iholle suunnatun Silky-version. Haluan kokeilla miten sellainen käyttäytyy ihollani.

Pitäisi varmaan tehdä kunnon swatch noista kaikista rinnakkain, niin selviää näenkö vain omiani, teen sen kunhan nuo uudet saapuvat.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 04.03.15 - klo:21:26 »

Ehkä noihin BB-voiteisiin, ainakin peittävämpiin, oleellisesti 'kuuluu' harmaus....? Ainakin, jos katsoo korealaista meikkausideologiaa tällä hetkellä: siinä on monta vaihetta, ennen BB-voidetta tai siihen sekoitettava pohjustaja antamaan hohtoa ja kuulautta... kenties näin on tarkoitettu jo myynninedistämismielessä ???
Monta tuotetta täydelliseen lopputulokseen..

Jep...kyllä taidan itsekin näyttää harmaalta levitettyäni Skin 79 BB-kreemiä, mutta en osaa kärsiä siitä... ;D

Jos olisin geneerisen korealaisnaisen näköinen, nauttisin varmasti Missha-ihosta ihosta vasten tummia hiuksia ja silmiä. Mutta mä olenkin suomalainen, aneeminen (ihan kirjaimellisesti) olmi surullisilla kasvonpiirteillä ja sinipunaisilla silmänaluksilla. Viisaana ihmisenä pidän myös kirkkaanpunaista tukkaa, joka jo itsessään syö väriä kasvoilta ja korostaa kaikkia epätasaisuuksia. ;D ;) Tämän takia mulla on pienoinen neuroosi mitä tulee meikkipohjien sävyihin.

Olen nyt pari päivää käyttänyt Mizonin Snail Repair BB-voidetta ja en oikein tiedä tämän sävystä. Joku mättää, mutta en osaa sanoa, että mikä. Aikaisemmin kokeilemani Etude Housen Perfect Fit sävyssä N02 teki mun ihosta paremman näköisen selkeästi. Kädelle swatchattuna Etude House oli persikkaisempi ja Mizon näytti selkeästi ruskeammalta, vaikka kasvoille levitettynä oli kuitenkin tarpeeksi vaalea. ??? Pitää kyllä nyt tehdä joku megatestaus noilla nykyisillä voiteillani, jotta saan selville minkälaisia pohjasävyjä mun kannattaa metsästää.

1aMii, punapää

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 04.03.15 - klo:21:46 »
Mizon on myös tosi neutraali - vaikka ei enää harmaa olekaan. Tarvitset varmaankin vähän sitä persikkaista taittoa - punainen tukkakin voi vaatia sen.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #701 : 05.03.15 - klo:12:29 »
Tänään olikin mukavan valoisa päivä testailla BB-voiteita ja vielä mukavampi oli huomata, että Misshan Perfect Cover 21(!) näytti hyvältä. Aamulla laitoin ensin tuota Etude Housen Perfect Fitiä ja kyllä se vaan oli liian vaalea, kun auringonvalossa katsoi. Vähän kyllä säikähdin kun ajattelin, että herraisä olen kulkenut viikkotuolkulla liian vaaleassa meikkipohjassa, mutta sitten muistin, että mähän olen sairastellut tosi paljon nyt talvena niin ehkä se oli tehnyt musta ekstrakalvakan. ihan hyvä muutos tämä, ja kivaa on myös se että Misshan etana-BB (josta tykkään ehkä Perfect Coveriakin enemmän) on suht samansävyinen kuin PC:n 21. :)

Miten sitä voikin sokeutua näin omalle ihonsävylleen ja sen muutoksille.  ::)
1aMii, punapää

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 10.03.15 - klo:18:31 »
Tänään testailin näytteestä Puriton Snail Clearing BB:tä - tätä saa putkilollisen alle kympillä. On kyllä minusta ihan hyvä tuote. Näytti hyvin harmaalta pussukasta pursottaessa, mutta ehkä läpikuultavan peiton takia ei jättänyt kyllä mitään sameutta iholle, olen tätä tiiraillut tiiviisti päivänvalossa. Yksi ainoa sävy, joka on tummuusasteeltaan minulle täsmälleen oikea (NC-20).  Mieto tuoksu, joka ei jää leijumaan. Kestää kauniina pitkään - minulla on ohut kerros Beautyblenderillä levitettynä ja T-alueella Chanelin irtopuuteria, meikki on vielä nyt työpäivän jälkeenkin erittäin hyvän näköinen. Ei tunnu raskaalta iholla, ei jää tahmeaksi.

Kannattaa testata, jos etsii edullista ja kestävää, luonnollisen näköisen lopputuloksen jättävää BB:tä. Ei tämä täysin turha peitoltaan ole, sanoisin, että kuultavasta puolipeittävään, sillä sain tällä silmänaluset ihan siistiin kuntoon töpöttelemällä päälle toisen kerroksen. Ei ole hohtava, mutta ei myöskään täysin matta - sanoisin että viimeistelykin on semmoinen varsin luonnollinen. Oikeinkin kiva.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #703 : 10.03.15 - klo:18:47 »
Onko kenelläkään näytettä Klairsin kuuluisasta voiteesta? Valmistaako ko. brändi edes näytteitä...
Luin niin paljon kehujaa, että tekisi mieli kokeilla. Kaunis lopputulos esim. YouTube-videoilla.

En usko kuitenkaan päihittävän uutta ihastusta, Lioelen CC-Cerave-Dollish creamia...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 10.03.15 - klo:19:06 »
Minulla ei ole virallista näytettä, mutta voin kyllä pursottaa sinulle minigrippiin, jos ilkeät siitä kokeilla  :D (ja laitat yhteystiedot yksärillä).

Olen itse saanut tuosta yhden näytteen, aika kauan sitten, muistaakseni Wishtrendiltä, mutta en muista muualla törmänneeni.